Kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Madala intensiivsusega kardio eelised Sobib vigastatud ja taastusravi jaoks Hea intensiivsetest treeningutest või üle treeningutest taastumiseks Hea stressi vähendamiseks ja mõistuse rüvetamiseks Lihtne teha vähese koolituse või juhendamisega Intervalliga kardio eelised Ajasäästlik kõik vajalik on kaks või kolm minutist sessiooni nädalas Teeb südame ja kopsud suuremaks ja võimsamaks Vähem südameprobleemide riski Ehitab funktsionaalse ja tegeliku tugevuse, mis võimaldab teil olla võimas reaalses maailmas Muutab viisi, kuidas keha toitu hoiab Põleb rohkem rasva On interaktiivne ega ole igav aeg kulgeb kiiremini Võimaldab elada tervislikumalt "Interval Cardio" tegemisel muutuvad teie süda ja kopsud suuremaks ja tugevamaks. Teiste jaoks on see põletustunne või isegi treenimine. See on kavandatud nelja minuti pikkuseks intensiivse intervalltreeningu läbiviimiseks, mis koosneb sekundilisest igakülgsest jõupingutusest ja millele järgneb 10 sekundit puhkepaas korduvat kaheksa korda, selgitab Colorado ülikooli Anschutz'i treeningfizioloog ja human-performance-labori koordinaator Shanon Squires. K: Kas saaksite oma infolehtedes lahendada järgmise probleemi: Kas intervallid on algajatele head?

Kui te praegu seda lugeda, olete tõenäoliselt turul südame-ärevuse, verepumpamise, pallide-to-wall-treeningute jaoks. Ja, sõber, meil on sulle kaetud. Me kõik aitame teil oma eesmärke saavutada higine, kas see tähendab tugevamaks muutmist, uue PR-i löömist või kehakaalu kaotamist.

Kuid olgem kindel, et siin on teine: keeruline asi kaalutõusude treeningute kohta on see, et nad on kindad, sort … müüt. Ära võta mind valesti - kui te üritate kaalust alla võtta, peaks kindel harjutusrežiim olema teie plaani osa.

See lihtsalt ei saa olla ainus osa. Siin on asi: välja töötamine ei ole iseenesest piisav, et kaalukadu juhtuks. Seal on nii palju muud, mis läheb kaalulangusesse ja keharasva kadu; tegelikult ei ole harjutused paljudel juhtudel isegi tehniliselt vajalikud.

Kui soovite kaalust alla võtta - ja see on täiesti lahe, kui teed ja täiesti lahe, kui te ei võta vastu tervislikke toitumisharjumusi, peab olema samm numero uno.

  1. Teil on palju variatsioone, sealhulgas segmenteeritud treeningut ja HIIT-treeningut.
  2. Suure intensiivsusega treeningud, mis saavutavad tulemusi
  3. 10 PARIMAT TREENINGUT KEHAKAALU LANGETAMISEKS JA RASVADE PõLETAMISEKS - ELU -
  4. Intervalliga kardio eelised Südame tapab?
  5. Viide Kui olete tavaline jõusaalikülastaja ja olete pidustuste ajal veidi liiga hellitanud, võite otsida kiireimaid strateegiaid, kuidas oma vöökohta kogunenud lisakihid maha põletada.
  6. Suure intensiivsusega intervall treeningu kaalulangus
  7. Kuidas kasutada suure intensiivsusega intervall treeningu kaalulangus by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter HIIT-programm põleb rasva kiiremini, et teid aidata Nutikas trusereid kasutavad kehakaalu langetamiseks intensiivselt intensiivsemaid treeninguid.
  8. Kui te praegu seda lugeda, olete tõenäoliselt turul südame-ärevuse, verepumpamise, pallide-to-wall-treeningute jaoks.

Tehniliseks saamiseks peate looma kalorite puudujäägi, mis tähendab, et kasutada hunger loob rasva kadu kaloreid päevas, kui tarbite - ja tarbimisosal on selles palju suurem roll, kui põletada kaloreid jõusaalis või viia oma toidukaupade koju või ükskõik millist kehakaalu intervalli treening rasva kadu hulgaliselt viise, kehakaalu intervalli treening rasva kadu oma lihaseid iga päev tööle panna.

Teised elustiiliharjumused, nagu une ja stressi juhtimine, ja tervislikud seisundid arvavad, et kilpnäärme probleemid, nimetades vaid üht paljudest mõjutavad ka teie kehakaalu.

kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Punkt on, kaalulangus on keeruline ja äärmiselt isiklik reis, mis ei näe välja ega tööta täpselt samamoodi ühelt inimeselt teisele. Ja enne, kui jõuame sellest kaugemale, oleksin ma jätnud meelde, et siin ei mainita veel üht olulist detaili: kaalulangus pole kõigile.

Kuidas kasutada suure intensiivsusega intervall treeningu kaalulangus

Mõne inimese jaoks on tegelikult palju tervislikum, et ignoreerida oma kehakaalu või mitte kunagi mõelda kaloreid või keskenduda sõna otseses mõttes midagi muud. See kehtib eriti juhul, kui teil on ebaharilikku sööki; Kui see on teie, peaksite enne oma kehakaalu langetamise plaani üldiselt oma arstiga nõu pidama.

Tegelikult, isegi kui teil pole ebaharilikku sööki, peaksite pidama arstiga tervisliku kehakaalu kohta rääkima. Ja kui olete seda kõike teinud, on veel mõned asjad, mida peaksite treeningu ja kaalukaotuse kohta teadma. Esiteks, siin on mõned väga põhilised asjad, mida peaksite teadma, enne kui alustad uut kehakaalu langetamise režiimi.

kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Teie toiduvariandid - teie keha kütmine - on veelgi olulisemad kui teie treeningvalikud. Ma käsitlesin seda eespool, kuid tasub korrata: tervislikud toitumisharjumused on isegi olulisemad kui teie harjutus rutiin, kui teie eesmärk on näha püsivaid muutusi keha koostises. Siin on 27 näpunäidet registreeritud dieediarstilt sellest, kuidas süüa tervislikumaks sel aastal. Harjutus peaks muutuma tavapäraseks osaks.

Parimad kehakaalu langetamise treeningud

Tulemuste nägemiseks lööb elliptiline 30 minutit, kui jõuate kardashlasteni üks kord nädalas, lihtsalt ei kavatse seda lõigata. Selle asemel püüdlege kolme treeningu poole, kui oled lihtsalt korduvalt rutiinseks saanud või viis kuni kuus istungit, kui olete mõnda aega olnud, ütleb Holly Rilinger, Nike'i peatoimetaja, kapteni kapteni juhendaja ja Bravo Töötage New Yorgis. Sa pead tõesti pushin oma iga treeningu kehakaalu intervalli treening rasva kadu teed. See on selline suur asi, mille abil saate A-mängu iga treeningu jaoks.

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

Teil on vaja leida treening, mis teile tõeliselt meeldib, kui teil on lootust sellega kinni pidada. Kui teile meeldib seda teha, siis on tõenäolisem, et see jääb samaks.

Allpool on 10 treeningut, mis aitavad teil saavutada kaalulanguse eesmärki. Kui olete proovinud ühte klassi siin ja seal ja ei armastanud seda, ärge loobuge üldse spordist või treeningust.

Võimalik, et te pole leidnud õpetajat, keda te veel armastad, ja see võib teha või murda teie eesmärke.

Nüüd, kui oleme seadnud ootused natuke vabandust, kui see kõlab vähe womp womp-see asi on keeruline! Pidades silmas söögikohti ja piisavalt magavaid, on teatud harjutused ja treeningud, mis võivad kaalulanguse elustiili muutused eriti kasulikud rasva kaotamiseks või rasva põletamiseks või keha koostise muutmiseks.

kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Neil treeningel on tavaliselt paar elementi: nad on tavaliselt suure intensiivsusega ja nad põlevad lühikese aja jooksul palju kaloreid. Siin on harjutusviiside tüübid, mis soovitavad teie jõusaali või pargi või elutoa ajast ära kasutada.

Intervall koolitus Numbri üks koolitusmeetod eksperdid pöörduvad ikka ja jälle kaalulangus: intervall koolitus. Mis see on?

See tähendab üldjuhul kindlat ajavahemikku seega nimemillele järgneb aktiivne puhkus, ja seejärel jälle raskeks. See aktiivne taaskasutamise osa on võti. Te peate selle võtma allapoole - OK, mitu pügalat - enne, kui rampinge tõuseb kõrgemale. Suure intensiivsusega intervalltreening või HIIT on üks paljudest stiilidest, mida saate teha.

Teine populaarne on siseruumide rattarent, kuigi see treening tugineb intensiivsusega koolitusele sujuvalt südame pärast, selgitab Rilinger.

Ta märgib ka, et jalgrattasõit nõuab, et alustuseks kasutaksite oma keha kvadratastel, kõhutükkidel, kõhutükkidel ja südamikul erinevaid keha lihaseid - mis taas kord tähendab kehakaalu langust. See on kõik tsükkel. Kui olete rohkem jooksulõpetajaga, laseb see minutilise jooksulõpetaja intervalli treening kõige paremini kaasa.

Ja kui soovite kogu seadme vahele jätta, on see minutiline alumine keha kehakaalu intervall treenimine hea alguspunktiks. Kaalukoolitus Mõtle kaalukoolitusele "ema kõik kaalulangus tehnikat, suurim treening toidutööstuse ahelas, totemi tipust, " ütleb Rilinger. Resistentsuse väljaõpe, kas see on ainult teie kehakaaluga või lisatud kaaluga, on tõhus meetod lihaste ülesehitamiseks ja rasva põletamiseks.

On tõestatud, et kaalu tõus suurendab teie ülejäänud ainevahetuse kiirust, mis tähendab, et teie keha põleb rohkem kaloreid isegi siis, kui te ei tööta. Mõju ei ole tohutu, kuid luues lihaseid, tähendab teie lihasmassi suurenemist kalorsusega, kui lähete oma päevast välja. Veelgi enam, rohkem lihaseid tähendab, et järgmisel korral kehakaalu intervalli treening rasva kadu raskemaks minna, suurendada oma kehakaalu ja saada igast treeningust veelgi rohkem.

Lisaks sellele, kui te tõstetate kõrgel intensiivsusel, saate lisavõimaluse "järeltulijaefektist", mis on siis, kui olete kaalud alla pannud, kuid teie keha kasutab endiselt lisaenergiat.

Rilinger soovitab oma rutiinile lisada kaalukoolituse vähemalt kolm korda nädalas. Ja kuna teie keha kohandub treeningutega pärast sama intensiivsusega käte kokkupuudet, muutub aja jooksul vähem efektiivseks, ütleb ta, et see segatakse iga kolme nädala tagant, et teie keha ette arvataks. Proovige seda. Esiteks, kui te pole seda kunagi varem teinud, loe kindlasti neid alustamisvõimalusi enne alustamist. Ja vaadake seda praimerit selle kohta, kuidas valida oma treeningu jaoks sobivad kaalud.

Nüüd on siin kiire minutiline kogupind hauaplatsi treening ja veel minutilise elutoa hauaplatsi treening, et saaksite alustada. Siin on minutilise tugevusega treening, kui teil on natuke rohkem aega. Siin on mõned andmed selle kohta, kuidas spordis jõnistama. Ja kui kavatsete oma jõutreeningu tavapärasel ajal kasutada kettlebells ja barbells, tehke kindlasti koostööd isikliku treeneriga, et veenduda, et kasutate õiget vormi.

Sul on see! Boot Camp Treeninguks, mis hoiab teie ainevahetust kõrgemal, pöörduge käivituslaagrisse, sest need klassid mõtled Barry's Bootcamp ühendavad kaks kõige tõhusamat koolitusstiili: intervalli ja vastupanu. Kuid kui see on teie esimene käivituslaagri klassi käimine, kõnelege.

Ta kehakaalu intervalli treening rasva kadu, et hea õpetaja aitab teil määrata, millal peaksite kaalust või intensiivsusest käima panema nõuannet: kui saate kümme kordust ilma probleemideta, on see liiga lihtnesäilitage oma vorm paras ja saate alati muudatusi teha mis tahes liigutus, mis võib olla liiga raske või ärritab vigastusi.

10 parimat treeningut kehakaalu langetamiseks ja rasvade põletamiseks

Kuid kui te ei saa seda stuudiosse teha, saate seda Rosante'i minutilise C9 väljakutsega praktiliselt higistada, või proovida seda minutilist kehakaalu.

Kuid see muudab ka teid tundma hakkama. Siin on trikk meelde tuletada: on tavaline viga, kui algajad alustasid, kasutades ainult oma käe tugevust, kuid suurem osa teie võimust läheb teie tuumast ja te kasutate lihaseid, mida tavaliselt teistes treeningutes ignoreeritakse hei seal, obliques. Kõige parem on logida sellist tüüpi treeningut klassis, nagu Rosante ütleb, et algajatele on väga oluline õppida õpetaja jaoks sobivat vormi, kes aitab hoida oma intensiivsuse taset kõrge. Siin on 18 poksimisvõimalust, mida tasub külastada.

Kuid kui soovite oma oskusi kodus kasvatada, proovige seda algusesõbralikku videot Milano Costichist Los Angeleses asuvast Prevaili poksi jõusaalist.

Running Kõik, mida vajate, on mõlemad tossud, enne kui te uksest välja lähete. Kuid kui kehakaalu langus on teie mängu nimi, ei ole teekonnakäsitluse vähese suutlikkuse juhtimine. Selle asemel leidke mägi, mille abil saate sellel jooksulint üles tõusta või kallutada.

kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Nagu varem mainitud, seda rohkem energiat, mida kasutate, seda heledam on see, et põletav kalorite tuli põleb. Kuid õige vorm siin on võti. Kui olete siseruumides harjutanud, on siin mõned rasvapõletuslikud jooksulint rutiinid, mis aitavad teil alustada.

Proovi seda: saate teha need 4 rasvapõletust treeningut jooksulint. Või võite neid välja võtta, kui soovite - kallakuga tööle, helista lihtsalt hea mäel. CrossFit Seal on põhjus, et CrossFit on muutunud treeningutööstuse niigi õitsevaks osaks - kehakaalu intervalli treening rasva kadu toimib nii kaua, kui te seda ei tee.

Treeningud on erinevad - te võite teha kettklambri kiigetest midagi selleks, et kallutada ronida ja kasti hüppab esiosas squats - ja rutiinid on mõeldud lühikeseks ja intensiivseks. Kõige olulisem asi, mida leida, kui otsite kasti CrossFit slang for "gym"mis sobib teile kõige paremini: hästi informeeritud treener, kes saab seletada ja muuta käike ja veenduge, et te ei lükka oma vigastus. Tabata Kui teie suurim etteheide treeningu läbilõikamiseks on aja jooksul kärbitud, on Tabata teie unistuse.

See on kavandatud nelja minuti pikkuseks intensiivse intervalltreeningu kuidas poletada ainult rasva, mis koosneb sekundilisest igakülgsest jõupingutusest ja millele järgneb 10 sekundit puhkepaas korduvat kaheksa korda, selgitab Colorado ülikooli Anschutz'i treeningfizioloog ja human-performance-labori koordinaator Shanon Squires. Tervise- ja tervisekeskus.

Ja saate seda protokolli kasutada soudmine ergomeetri kaalulangus erinevate harjutustega. Nelja minuti pärast saate oma ainevahetust ja südame löögisagedust tõsta, kuid Squires hoiatab selle ajajärgu muutmise eest harjumuse eest, kui proovite kaalust alla võtta.

Selleks soovitab Rosante oma seanssi pikendada 20 minutiga ja järgida sama vormingut. Lihtsalt vali neli harjutust - mõelge hüppenöör, koristuskübarad, mägironijad ja korjamine - hüppab siis 20 sekundit nii kõvasti kui kiiresti säilitades samal ajal sobiva vormiseejärel taastudes ainult 10 sekundit ja 10 sekundit. Korrake sellel ühel liigutamisel kaheksa vooru nii, neli minutit tööd enne puhkamist ühe minuti jooksul ja liikumiseks järgmisele treeningule.

Proovi seda.

10 parimat treeninguid kehakaalu langetamiseks

Siin on kehakaalu intervalli treening rasva kadu Tabata, mida võiksite proovida. Jooga OK, nii et jooga üksi ei ole hea treening kaalulangus.

Kuid Rilinger ütleb, et see võib olla teie kaalukaotuse arsenalis salajane relv, sest see hoiab teid paindlikumaks ja tervislikumaks teie teiste intensiivsemate treeningute jaoks nagu näiteks boot camp klass.

kehakaalu intervalli treening rasva kadu

Kuid see pole veel kõik. Eesmärk seda pigistada vähemalt kord nädalas. Ja kui te ei suuda seda stuudiosse teha, on palju voogusid, mida saate kodus teha. Proovige seda: siin on jooga voolude järjestus tugevama abs. Siin on üks, mis aitab teil hommikul ärkama.