60 paeva rasva kadu,

Seega, ka näljutamine — on üks näide, kus üldkaalu kaotus on tunduvalt suurem, kui rasva kaotus, ning, nagu nägite, et ka kõige radikaalsema dieedi või näljutamisega on rasva maksimaalne kadu organismis vaid g ööpäevas. Sammud 1.

Näljas organism läheb valkude kallale, et sellest teha glükoosi, sest glükoos on vajalik Krebsi tsükli katalüsaatori sünteesimiseks. Krebsi tsükkel — organismis energia saamise peamine allikas. Seega, ka näljutamine — on üks näide, kus üldkaalu kaotus on tunduvalt suurem, kui rasva kaotus, ning, nagu nägite, et ka kõige radikaalsema dieedi või näljutamisega on rasva maksimaalne kadu organismis vaid g ööpäevas.

Aga, on võimalik ka selline situatsioon — rasva kadu on suurem, kui kaalu kadu. See võib esineda, kui turske inimene tahab kaalu kaotada kehakultuuri abil.

Siksakiline dieet kiireks rasva kadu!

Sellel juhul organismis toimub üheaegselt kaks protsessi — väheneb rasva mass ja suureneb lihasmass. Kuna teine protsess osaliselt kompenseerib esimese, siis ÜLDISE kaalu kadu on väiksem…aga meie tavainimene ei ole rahul ka sellise tulemusega. Kuid on olemas ka täiesti uskumatu situatsioon — rasv kaob, kuid kehakaal tõuseb! See on võimalik, kui inimene pikaajalisest nälgimisest väljub aeglaselt ja siis mingi aeg jätkab redutseeritud dieediga, kus on küllaldaselt kvaliteetset valku.

Sel juhul organism jätkab oma rasvavarude kasutamist energeetilistel eesmärkidel kiirusega ca g päevas. Kuid paralleelselt toimub juba taastumisprotsess nälgimisel kaotatud pehmed koedkusjuures see kaalu tõus võib olla ööpäevas g. Need mõisted ei ole võrdsed.

Kuid ükski dieet ei ole täiuslik vahend rasva kaotamiseks, kui sellega ei kaasne kehaline koormus, aga ka siin on omad NIPID. Raskema või kestvamal koormusel tavalised tunnilised aeroobika või muud trennid — seedeprotsessid on tunduvalt maha surutud. Seedimine pidurdub nii seedesüsteemi halvema verevarustuse, kui ka närvisüsteemi pidurdava mõju tõttu. Edasi — füüsiline aktiivsus kutsub esile soojuse eraldumise. Suureneb liigeste liikuvus, lihaste venivus, väheneb traumade tekkimise oht Väheneb vere viskoossus, see kergendab südame tööd.

Suureneb ainete lagunemise kiirus, mis võimaldab vabaneda suuremal energiahulgal, mis võib olla ära kasutatud nii lihaste liigutamiseks, kui ka üleliigse rasva põletamiseks. Võib-olla märkate, et jalad lähevad kiiresti alla, kuid alaselja rasvavarustus püsib.

See on loosiõnn. Hoidke end trenni ja dieediga ning lõpuks kaotate alaselja rasva.

Kuidas treenida alaselja rasva kaotamiseks

Ole kannatlik - see võib olla viimane koht, kuhu kukkuda. Harjutus rasvade kaotamise kiirendamiseks Kiirendage rasva kadu, põletades treeningu abil rohkem kaloreid.

Spetsiaalsed alaseljaharjutused, näiteks supermehed, linnukoerad ja südamikupöörded, hoiavad selja terve ja stabiilse, nii et saate treenida intensiivsel tasemel, kuid need ei lahusta seal rasva. Selle asemel treenige kogu keha alaselja rasva kaotamiseks. Kaks või kolm seanssi nädalas, mis on suunatud teie seljale, samuti rinnale, kätele, reitele, puusadele, kõhulihastele ja õlgadele, ehitab lihaskoe, mis on metaboolselt aktiivsem kui rasvkude, nii et kulutate kogu päeva jooksul rohkem kaloreid.

Igas treeningus sooritatav näidisrutiin koosneb kaheksast kuni 12 korduseni igast järgmisest harjutusest ühe kuni kolme komplekti jaoks: Lati ripplauad, tõuked, õlgpressid, kükid, kopsud, säärekoolutused, biitsepsi lokid, triitsepsi dipid, külgmised plangud ja krõbistab. See tähendab basseinis ujumist, rajal matkamist, pargis ringi sörkimist, ümbruskonnas jalgrattaga sõitmist, võitluskunstides löömist ja löömist, jalgpalliväljakul pallide taga ajamist või Zumba semudega tantsimist.

Umbes 30 minutit iga päev hoiab teid tervena, kuid rasva kadu ergutamiseks peate võib-olla enamikul päevadel tegema rohkem kui 60—90 minutit, vastavalt ameeriklaste füüsilise aktiivsuse juhistele.

Vaheldumisi lühikese ajaga 60—90 sekundit kogu pingutusest võrdse ajaga, paremini juhitavas tempos. Küpseta või või seapeki asemel oliivi- või rapsiõliga.

Muud head rasvaallikad on pähklid, seemned, avokaadod, kala ja looduslik maapähklivõi. Küllastunud rasvade üldkalorite saamiseks korrutaksite rasvagrammide arvu 9-ga. Näiteks 5 grammi küllastunud rasva teatud toidus võrdub 45 kaloriga. Jagage need kalorid päeva kalorite koguarvuga ja korrutage seejärel ga.

kiire kaalulanguse haigus

Tulemused, mida peaksite saama, peaksid olema alla Vähendage või kõrvaldage töödeldud toidud. See on toit, mis on tehases läbinud palju töötlemisetappe ja mida müüakse sageli karpides, purkides, kottides või muus pakendis. Tavaliselt kuid mitte alati on selles toidugrupis palju rasva, suhkrut ja soola, mistõttu on teil raske kaalust alla võtta. Lisaks on toitainete sisaldus madalam kui täistoidul.

Kõrvaldage töödeldud toidud järk-järgult, lõigates päevas välja toitu ja asendades need tervete toitudega, nagu puuviljad, köögiviljad, pähklid ja seemned. Toiduainetes on vähe toite, mis on läbinud palju töötlemisetappe. Kuid mitte kõik töödeldud toidud pole ebatervislikud. Tervislikuks toitumiseks sobivad rohkesti pakendatud toite, nagu külmutatud köögiviljad, külmutatud kalafileed või popkorn.

sudamehinge ja loogi kaalulangus

Pakendamata, konserveeritud või sarnased toidud võivad olla ka ebatervislikud. Šokolaadipruun, isegi kui see on valmistatud orgaanilistest koostisosadest, on ikkagi omamoodi kook.

Supermarketisse minnes peaksite vältima töödeldud toidu kioskeid, keskendudes ainult põllumajandustoodetele, piimatoodetele, lihale, mereandidele ja küpsetistele. Saate valida paljude madala töötlemisega toodete, näiteks toidu valmistamise koostisosade vahel.

Valmistage toidud ja külmutage portsjonid kogu nädala vältel hõlpsaks söömiseks. Külmutamiseks sobivad suurepäraselt omatehtud supid rohke köögiviljaga.

Valige koostisosade loendist 3 või vähem koostisainet sisaldavad toidud, et vältida mitut protsessi läbinud esemeid. Lisage veel kiudaineid. Kiudained on teatud tüüpi süsivesikud, mida organism ei suuda seedida.

See on aine, millel on palju kasu tervisele, näiteks hoiab seedesüsteemi tervena ja aitab teil end kauem täis tunda, et te ei sööks liiga palju. Kiudaineid leidub täisteraviljades, puu- ja köögiviljades, pähklites ja seemnetes. Lisage grammi kiudaineid päevas rohke veega. Kiudainerikaste puuviljade hulka kuuluvad punased vaarikad, murakad, mango ja guajaav.

Kuidas põletada rasva ja püsida tervena

Kiudainerikaste köögiviljade hulka kuuluvad tükeldatud herned, läätsed, sooda ja brokoli. Joo palju vett. Vesi mängib kaalukontrollis olulist rolli. Vesi aitab organismist eraldada jääkaineid, aitab ainevahetusel tugevalt töötada, nii et liigne rasv põletatakse kiiremini.

Lisaks sellele, kui juua palju vett, tunnete end ka täiskõhuna ja ei söö liiga palju. Iga päev vajavad mehed umbes 3 liitrit vett vastab 13 tassile ja naised 2,2 liitrit umbes 9 tassi.

Kui teete päeval jõulist treeningut või südametegevust või elate kuumas kliimas, lisage veel vett.

kaalulangus diivan 5k

Söö terve päeva jooksul mitu väikest söögikorda. Selle asemel, et süüa 3 suurt söögikorda päevas, peaksite sööma 6 väikest söögikorda. Keha töötleb tavaliselt väikestes kogustes toitu hästi, nii et vähem jääke muundatakse rasvaks. See stabiliseerib ka veresuhkrut ning parandab vitamiinide ja mineraalide imendumist. Veenduge, et need väikesed toidukorrad sisaldavad töödeldud toitude asemel ainult tervislikke tervislikke toite.

15 kg kaalulangus 15 paeva jooksul

Võite viidata järgmisele toitumiskavale: 1. Liikumine on kaalulangetamise oluline osa ja aitab kaasa rasvade maksimaalsele põletamisele.