Kas u on rasva poletamiseks higi

Higistamine teeb viia ajutise kaalulanguseni, kuid kilod on veest, mitte keha rasvast. Lisaks on ka lõbus fakt: kraam ei lõhna tegelikult üldse iseenesest.

Mis asi on vistseraalrasv?

kas u on rasva poletamiseks higi tsaadi dekaani kaalulangus

Kõhu piirkonnas on meil peamiselt kahte tüüpi rasva: 1 sisemine rasv ehk vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid. Seda näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul.

Miks siis sisemine rasv nii halb on? Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist. Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv.

Kuidas on kehaline rasvapõlemine?

Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk. Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega. Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole. Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine.

kas u on rasva poletamiseks higi jalgi keha slim herbal

Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas. Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem. Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti. Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks enda menüüs millestki täielikult loobuma.

Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod. Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit.

Samal teemal

Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk. Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada. Kui toitumine ja treenining seda ilusti toetavad, siis puuduv energia kas u on rasva poletamiseks higi meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada?

Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast. Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga.

Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine. Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel!

Rasva põletamine keha erinevates osades

Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine. Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus.

Aga treeningud? Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut. Vaatamata laialt levinud arvamusele pole tegelikult rasvamassi vähendamiseks kardiotreeninguid üldse vaja.

Mis on higi, täpselt?

Saab ka teisiti. Piisab ka tarbitud kalorite hulga kärpimisest ja paarist jõutreeningust nädalas. Mitmed uuringud on näidanud, et sellest piisab sisemise rasvahulga vähendamiseks. Ühes 12nädalases uuringus võrreldi aeroobse treeningu ja jõutreeningu mõju rasvamassi vähenemisele. Mõlemad katsealuste rühmad olid sarnases kaloridefitsiidis.

Selgus, et selle ajaga kaotasid aeroobseid treeninguid teinud katsealused 12 kg rasva ja 4,1 kg lihasmassi. Jõutreeninguid teinud grupp kaotas 14,5 kg rasva ja lihasmass ei vähenenud peaaegu üldse.

Mis on probleemne rasv

Olgugi, et kardiotreeningute grupp kaotas kokkuvõttes 3,5 kg rohkem enda kehamassist, kaotati ka olulisel määral lihasmassi. Sarnaseid tulemusi on näidanud mitmed uuringud.

kas u on rasva poletamiseks higi venib jalatsi rasva poletamiseks

Jõutreening on kaloridefitsiidis olles lihasmassi sälitamiseks kriitilise tähtsusega. Dieedi ajal liiga agaralt aeroobseid treeninguid tehes kaotate lisaks rasvale ka lihasmassi.

Navigeerimine

Sellega kaasnevad aga juba muud probleemid. Lisaks eelnevale suurendab jõutreening ka treeningujärgset rasvapõletust. Ehk siis keha kasutab ka pärast treeningut teatud aja jooksul suuremas koguses enda rasvavarusid. Uuringud on näidanud, et treeningujärgne suurem rasvade põeltus jääb kestma kuni järgnevaks 24 tunniks mõnikord ka kauemaks.

Kuidas põletada ROHKEM rasvu! – ccg.ee

Kokkuvõtteks Vistseraalrasva vähendamiseks tuleks sättida toitumine kergesse defitsiiti ning teha jõutreeningut nädalas. Kui sulle meeldib ka aeroobne töö, siis lisa aeg-ajalt sisse ka mõned kardiotreeningud.

kas u on rasva poletamiseks higi onetwoslim paev / oo

Ole kannatlik ja järjepidev ning peagi näed esimesi tulemusi. Südame-veresoonkonna tervise huvides on aeroobsed treeningud siiski olulised. Allikad: Kang, YE. PloS one, 11 4e Why visceral fat is bad: mechanisms of the metabolic syndrome.

Obesity Silver Spring. Change in weight and body composition in obese subjects following a hypocaloric diet plus different training programs or physical activity recommendations. Geliebter A. Slentz CA. Effects of aerobic vs.

kas u on rasva poletamiseks higi quest slimming ja ilu perth

Ismail Kas u on rasva poletamiseks higi. A systematic review and meta-analysis of the effect of aerobic vs.

kas u on rasva poletamiseks higi toitlustamine rasva poletamiseks

The effect of abdominal exercise on abdominal fat. Dolezal BA. Med Sci Sports Exerc. Schuenke MD. Effect of an acute period of resistance exercise on excess post-exercise oxygen consumption: implications for body mass management. Paoli A. Share this:.