Kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva

Kui teil on kodus treeninguvarustus ja soovite osta statsionaarset jalgratast, peate silmas pidama järgmist. Seeniorid peaksid treenima treeneri järelevalve all. THE jalgrattasõidu eelised on mitu: see aitab toonida jalgu ja tuharaid, kuid toimib ka vaba aja veetmine meele vabastamiseks ja uurida uusi kohti.

Hoiatused Kreatiin on looduslik aine, mida leidub teatud lihas ja kalades ning mida toodab ka inimkeha.

Suuruse järgi pakkimisel peate tegema palju rohkem kui jalgrattasõit, et saada need koletised ja mõrtsukad, mille nimel olete töötanud. Jalade lihaste hüpertroofia kogemiseks peate osalema spetsiaalselt lihasmassi kasvatamiseks mõeldud jõutreeninguprogrammis.

Seda tarbitakse ka toidulisandina, enamasti jõutreeningu sportlased ja kulturistid. Kreatiini väärarusaam on see, et see põletab rasva otse, kuigi tegelikult pole see üldse selle eesmärk.

Kreatiin võib aga järjepideva vastupanutreeninguprogrammi raames aidata kaudselt rasva põletada.

kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva

Enne kreatiinravi alustamist pidage nõu oma arstiga. Eesmärk Kreatiin on lämmastikhape, mis on salvestatud lihaskoesse; kehas on see tuntud kui fosfokreatiin.

Kui loomine on lihaskoes lagunenud, moodustab see lihase kõige olulisema energiaallika, kuidas rasva eemaldada nadalas nimetatakse ATP-ks.

kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva

Kreatiinivarud kuluvad sageli ära pärast intensiivset vastupanutreeningut - näiteks raskuste tõstmist - ja kreatiinilisand aitab keha varusid kiiresti taastada.

Illinoisi ülikooli McKinley tervisekeskuse andmetel ei ole kreatiini lisamine vastupidavussportlastele ega istuvatele inimestele efektiivne.

  1. 12 viisi, kuidas statsionaarne jalgratas teie tervisele kasulik on - Nahahooldus -
  2. Jahutage, pedaalides madala intensiivsusega minutit.

Samuti pole see efektiivne rasvade otsesel põletamisel. Annustamise soovitus Kreatiini õigete annusenõuete järgimine võib aidata teie tulemusi maksimeerida ja terviseriske minimeerida. McKinley tervisekeskus soovitab tarbida 20—25 grammi kreatiini päevas viie kuni seitsme päeva jooksul; iga annust tuleb tarbida 5 grammi kaupa, jaotatuna kogu päeva jooksul võrdselt. Pärast esimest nädalat tarbige 3 kuni 5 grammi päevas.

WhatsApp "Tahtsid jalgratast ja sõida nüüd" keegi ütleks, seda teadmata rattasõit on suurepärane võimalus end vormis hoida ja tervises. THE jalgrattasõidu eelised on mitu: see aitab toonida jalgu ja tuharaid, kuid toimib ka vaba aja veetmine meele vabastamiseks ja uurida uusi kohti. Ja kui te ei saa rattaga sõita, vaadake sellest videost a võimlemine kodus teha mis simuleerib pedaalimist. Rattasõidu eelised Kas rattasõit paneb kaalu langetama?

Kreatiin ei põle otseselt keharasva, kuid see võib aidata teil lihaseid üles ehitada ja keha tõhusamalt toniseerida. Rasva põletamine Kreatiini kaudne mõju rasvapõletusele võib olla seotud toidulisandi tõestatud võimega aidata teil lihaseid üles ehitada.

Ajakirja "Journal of Midlife Health" juuli-detsembri väljaande aruande kohaselt on teie lihasmassi suurendamine võimas viis rasva põletamiseks, sest lihaskoe põletab loomulikult rohkem kaloreid kui rasvkude.

Teisisõnu, kuna kreatiin aitab kiirendada lihaste kasvu, põletab teie keha lihasmassi suurenemise tõttu rohkem kaloreid. Nii võib kreatiin kaudselt aja jooksul kaalust alla võtta.

kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva

Kaalutlused Kreatiin ei anna kaudset rasva põletamise kasu, kui te ei osale järjepidevas vastupanuvõime koolitusprogrammis. Enne rasvade põletamise kõrvalnähtude ilmnemist peate oma lihasmassi suurendama. Harjutage vähemalt kolm korda nädalas kuni 60 minutit seansi jooksul.

Statsionaarse jalgrattaga sõitmise 12 parimat kasu tervisele

Sihtige vähemalt üks kord nädalas iga oma peamist lihasrühma, sealhulgas rindkere, õlad, jalad, kõht, selg ja käed. Samuti arutage kindlasti kreatiini võtmise plusse ja miinuseid ning seda, kas see sobib teile.

Kuidas lasta kaalu statsionaarse rattaga by Jennifer R. Scott Share on Facebook Share on Twitter Kasutage statsionaarseid jalgratta treeninguid, et need oleksid mugavamad Kas te kasutate püsivaid jalgratta treeninguid kehakaalu langetamiseks?

Hoiatused Marylandi ülikooli meditsiinikeskus hoiatab, et kreatiini pikaajalisel kasutamisel võivad olla negatiivsed kõrvaltoimed, sealhulgas lihaskoe lagunemine ja neerupuudulikkus. Muud võimalikud kõrvaltoimed on ebaregulaarne südamerütm, kõrge vererõhk, maksaprobleemid ja maohäired. Ärge kunagi võtke kreatiini soovitatavast kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva rohkem ja kui teil tekivad kõrvaltoimed, lõpetage kasutamine ja pöörduge oma arsti poole.

kas statsionaarne jalgratta poletada jalgade rasva