Fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Ühe jaoks on see keerukas teostusviis ning me vajame sageli eksperdi juhendamist, juhendamist ja motivatsiooni seda turvaliselt ja tõhusalt tegema. Kui sa pole just teadlik toituja ja võtad oma eesmärke tõsiselt, siis lase endale koostada personaalne toitumiskava.

Abstraktne Eesmärk: Et määrata nädalase suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIE programmi mõju noorte naiste subkutaansele ja pagasirasvale ning insuliiniresistentsusele. Teemad: Nelikümmend viis naist, kelle keskmine KMI oli 23, 2 ± 2, 0 kg m -2 ja vanus 20, 2 ± 2, 0 aastat.

Kui te praegu seda lugeda, olete tõenäoliselt turul südame-ärevuse, verepumpamise, pallide-to-wall-treeningute jaoks. Ja, sõber, meil on sulle kaetud. Me kõik aitame teil oma eesmärke saavutada higine, kas see tähendab tugevamaks muutmist, uue PR-i löömist või kehakaalu kaotamist. Kuid olgem kindel, et siin on teine: keeruline asi kaalutõusude treeningute kohta on see, et nad on kindad, sort … müüt.

Lean võrreldes ülekaaluliste naistega kaotasid vähem rasva pärast HIIE-d. Pärast treeningut ei täheldatud adiponektiini taseme olulist muutust.

fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Järeldused: HIIE-ga kolm korda nädalas 15 nädala jooksul võrreldes sama SSE harjutuse sagedusega seostati kogu keha rasva, subkutaanse jala- ja pagasirasva olulist vähenemist ning insuliiniresistentsust noortel naistel.

Sissejuhatus Ülekaalulisus ja ülekaalulisus on kogu maailmas suurenenud ning need suundumused on nii arenenud kui ka arengumaades.

Abstraktne

Pettumuslikult on sellised treeningprogrammid viinud rasva kadu vähe või üldse mitte. Seega on vaja treeningprotokolli, mida saab teha ülekaalulised, mitteaktiivsed isikud, kes tõhusamalt põhjustavad rasva kadu. Üks selline treeningprotokoll võib olla suure intensiivsusega vahelduv harjutus HIIE. HIIE hõlmab lühikest, intensiivset, anaeroobset treeningut, millele järgneb lühike, kuid veidi pikem väga madala intensiivsusega aeroobne treening. Varasemad uuringud on näidanud, et HIIE suurendab rasva oksüdatsiooni ja mitokondriaalse ensüümi aktiivsust; 8, 9, 10 on aga kroonilise HIIE võime indutseerida rasva kadu ainult ühe uuringuga.

Tremblay et al. Sekkumise lõpus oli vaatamata märkimisväärselt madalamale liikumisest tingitud energia puudujäägile kaotanud kõrge intensiivsusega grupp oluliselt rohkem rasva, mõõdetuna naha külgede paksuse muutusega võrreldes energiakulu.

Selle uuringu üheks eripäraks oli see, et HIIE protokoll oli pikaajaline 45 min ja osales viis korda nädalas. Seega on tõenäoline, et istuval, ülekaalulistel isikutel oleks sellise programmi järgimisel raskusi. Selle programmi võime tõttu põhjustada rasva kadu, oleks kasulik leida selle protokolli vähem nõudlik versioon, mis vähendaks keha rasva, kuid oleks vastuvõetav istuvale inimesele. Seetõttu oli käesoleva uuringu eesmärk uurida HIIE minutiliste boutide mõju, mida korrati kolm korda nädalas keha koostisele ja tühja kõhuga insuliini tasemele.

HIIE mõju määramiseks populatsioonivahemikus valiti suhteliselt normaalsed kaalulikkusega inimesed. Eeldati, et 15 nädalat kestnud HIIE-ravi võrreldes nädalase minutilise SSE-ga on tulemuseks oluliselt suurem rasvade ja insuliiniresistentsuse vähenemine noorte, preenopausaalsete naiste puhul. Teemad ja meetodid Teemad Isikud olid mittesuitsetajad ja mitteaktiivsed, kuid muidu terved naised vanuses 18 kuni 30 aastat.

  1. Selle asemel proovige neid super-lihtsaid näpunäiteid ja trikke, mis aitavad teil saada teie parima versiooni!
  2. Kortsus nahk rinnad parast kaalulangust
  3. fitness – Paljas Porgand
  4. Õige toitumine jõusaalis treenimise ajal - Pähklid
  5. Slim alla ulakeha kiiresti
  6. Harjutus ja kehakaalu langus naistele
  7. Arka ules xtrategy rasva poletatud termogeeno

Etniliselt oli fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus hiina, 18 Euroopa, 3 Kagu-Aasia ja 1 Aafrika subjekt. Isikud skriiniti, kasutades PAR-Q, 12, mis on standardne eelküsimustik ja uuringu heakskiitmist andis ülikooli teadusuuringute eetikakomitee.

Nelikümmend viis vabatahtlikku läbisid esialgse testimise. Mitte mingisuguste mõõdetud muutujate vahel ei täheldatud olulisi erinevusi nende mitteavaldajate ja uuringus viibinud naiste vahel.

fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Täissuuruses tabel Menetlused Pärast kofeiini katse hommikul vältimist jõuti pärast ööbimist kiiresti laborisse. Kõiki naisi testiti menstruatsioonitsükli follikulaarses staadiumis. Eelkoolituse testid hõlmasid antropomeetrilisi mõõtmisi ja VO 2peak määramist tsükli ergomeetril tabel 1.

fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Kanüül sisestati antitubitaalsesse veeni, millele järgnes 30 min pikkune lamavool. Võeti vereproovid ja täisveri viidi 10 ml EDTA ja 3 ml fluoriid-vacutaineritesse. Harjutus viidi läbi elektriliselt pidurdatud, arvutiga juhitava Monark tsükli ergomeetriga ja VO 2peaki hinnati ParvoMedics TrueMax metaboolse ostukorvi abil. Kõik katsed viidi läbi ja tunni vahel.

Eeltreeningu hindamine oli rambikatse 2-minutiliste etappidega pärast 3-minutilist soojenemist. Iga etapi töö juurdekasv oli 15 W. Katse lõppes, kui saavutati VO 2peak või standardse ammendumise standardkriteeriumid. Kuna need vabatahtlikud olid treenimata ja jalgrattasõiduks kasutamata, lõpetasid nad tavaliselt tõelise VO 2max saavutamise, mistõttu VO 2peak võeti vastu aeroobse võimsuse näitajana.

Venoossed vereproovid võeti katse iga teise etapi viimasel 30 sekundil ja jahutamise lõpus. Südame löögisagedus HR registreeriti iga etapi lõpus.

Related Content

Vereproovid tsentrifuugiti ja külmutati, nagu eespool kirjeldatud. Kogu keha ja kesknärviserva rasva ning lahja koe mass ja kogu koe protsent mõõdeti, nagu eelnevalt kirjeldatud. DEXA on kinnitatud rasvkoefitsiendina rasvunud ja normaalse kehakaaluga isikutele, on näidatud, et DEXA poolt 15, 16, 17 ja kõhupiirkonna rasvade keskmised mõõtmised korreleeruvad tugevalt insuliiniresistentsusega. Pagasimõõde hõlmab kaelale distaalset ala ja ülemise jäsemeta vaagna paremat.

Selles kohordis oli keskmine rasva mass FM selles piirkonnas 10, 3 kg, lahja mass kehakaalu intervalli treening rasva kadu, 4 kg. Keskne kõhumõõde hõlmas osa T12 ja L4 vahel ning selle tüüpiline FM oli 1, 2 kg ja lahja mass 2, 5 kg. Dieetide jälgimine Isikutel paluti koolitusprogrammi käigus säilitada oma tavapärased söömisharjumused. Esialgsel ja viimasel laboratoorsel visiidil andsid isikud 3-päevase dieedi inventuuri ja analüüsid viidi läbi SERVE dieetanalüüsi tarkvara abil.

Kõrge intensiivsusega vahelduv treening Koolituseks kasutati monarktsükli ergomeetreid. HIIE protokolli puhul tegi iga subjekt 8 s sprintimise ja 12 sekundit pedaalide pöörlemist aeglaselt vahemikus 20 hambaravi tervise ja kaalulangus 30 pööret minutis maksimaalselt 60 kordust seansi ajal.

Isikud alustati konditsioneerimisfaasis nii vähe kui 5 minutit ja suurendasid järk-järgult tööaega maksimaalselt 20 minutini. Kui üksikisik suudab katkestada 20 minutit vahelduvat sprintimist 0, 5 kg juures, suurendati resistentsust 0, 5 kg sammuga. Inimese HR vähenemine praegusel töökoormusel näitas vastupanu suurenemist. Naised kohandasid koolituse stiimuliga kiiresti, nii et kahe nädala lõpuks kuus treeningut olid kõik naised võimelised täitma 20 minutit.

Iga treening koosneb 5-minutilisest soojenemisest iga objekti poolt valitud töökoormuse juures. Selle konditsioneerimisfaasi lõpus vähendasid subjektid oma töökoormust ja jahutasid 5 minutit, millele järgnesid standardjooned nelinurksete, hamstringide ja tagumiste vasika lihaste jaoks. HR registreeriti treeningu ja jahtumise ajal.

Fat Burning Exercise Naiste Fitness Guide

Kui inimene jäi istungile vahele, teeb ta seda hiljem, fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus nädalase perioodi jooksul viidi lõpule 45 treeningut.

Konditsioneerimisfaasi lõpus viidi lõpule 5-minutiline jahtumine ja venitamine samal viisil kui HIIE-rühm.

20 Minute HIIT Tabata Cardio Workout No Equipment - 20 Min HIIT Workouts at Home without Equipment

Objektid alustasid nädalast programmi selle intensiivsusega 10—20 min. Harjutuse kestust suurendati järk-järgult maksimaalselt 40 minutini treeningu kohta. Kui subjekti sobivus paranes, nagu näitab HR vähenemine, suurenes resistentsus 0, 5 kg võrra. Kontrollrühm CONT grupil paluti säilitada oma praegune füüsilise aktiivsuse tase ja toitumisharjumused katseperioodi 15 nädala jooksul. Nad andsid ülevaate oma toitumisest 1. Analüüsid Insuliini taset hinnati ensüümiga seotud immunosorbenttesti komplektiga DSL 10— Leptiini DSLi jaoks viidi läbi sarnased ensüümiga seotud immunosorbenttestid.

Kõiki proove analüüsiti kahes korduses sisekontrollina. Statistiline analüüs SPSS Muutujate vaheliste suhete uurimiseks kasutati ka Pearsoni toote-momendi korrelatsioonikoefitsienti.

Kodus treenimise eelised:

Tulemused Enne koolitusprogrammi ei esinenud kolme grupi vahel olulisi erinevusi mõõdetud muutujatel tabel 1. Keskmised kõhupiirkonna rasva muutused suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIEpüsiseisundi kasutamise SEE ja harjutuste kontrollgruppide puhul.

Täissuuruses pilt Kogu lahja kehamassi puhul ei täheldatud märkimisväärseid eel- ja järelravi erinevusi. Vähesed kudede massi muutused jalgades ei olnud olulised. Pärast fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus sekkumist ei esinenud rühmade vahelisi erinevusi ega olulisi muutusi.

Tühja insuliini muutus suure intensiivsusega vahelduva kasutamise HIIEpüsiseisundi kasutamise ja harjutuste kontrollgruppide puhul. Täissuuruses tabel Dieet 3-päevase dieedipäeviku põhjal ei täheldatud olulisi muutusi enne ja pärast ravieelset dieeti sisaldava makro- või mikrotoitainesisaldusega tabel 4. HIIE rühmas täheldati jala rasvkoega võrreldes märkimisväärset kadu. Rasva kadu HIIE-le oli varieeruv väiksemate rasvade kaotamisega.

HIIE aeroobne komponent moodustas 36 minutit nädalas ignoreerides soojenemist ja jahtumist võrreldes min nädalas aeroobse komponendiga SSE seisundis. Talanian et al.

fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Teised uuringud on näidanud ka aerobilise võimsuse suurenemist vahelduva sprintimise erinevatele vormidele, 21, 22, 23, samas kui Tabata et al. Need andmed näitavad kollektiivselt, et vahelduv sprintimine toob kaasa nii aeroobse kui anaeroobse sobivuse olulise paranemise. Kokkuvõttes näitavad need tulemused, et vahelduv sprintimine võrreldes SEE-ga on tõhusam ja tõhusam viis keha koostise kontrollimiseks.

Siiski ei ole meie energiakulutuste ja tarbimise hinnangul piisav täpsus, et jõuda järeldusele, et energia tasakaalu ei mõjutanud HIIE seisund. Eelnev uuring meie laboris on näidanud, et lipiidide vabanemine, mida näitab vere glütserooli tase, tõusis järk-järgult HIIE 20 minuti jooksul.

Need muutused kajastasid FM-i kogumahtu tabel 2. See on oluline järeldus vistseraalsete rasvade liigse mõju tõttu metaboolsele düsfunktsioonile. Seega on tõenäoline, et HIIE-l oleks suurem rasva vähendav toime inimestele, kellel on suuremad kõhu rasvavarud. Näiteks Bertin et al.

fitness tabata ahela rasva kaotuse koolitus

Lisaks on näidatud, et selles uuringus kasutatud DEXA meetodil on tugev korrelatsioon insuliiniresistentsusega. See omadus võib olla kaalulangusprogrammide jaoks oluline, kuna on näidatud, et toitumispiirangutega tavaliselt kaasnev lihasmassi vähenemine põhjustab tavaliselt leevendavat metaboolset kiirust.

HIIE-s, kus tööd tehakse peamiselt jalgade lihaskonna poolt ja pagasirihmad toimivad stabilisaatoritena, vähenes FM ja vähene mass, mis liideti nende kahe piirkonna rasvasisalduse olulise muutusega. SSE-rühma puhul ei olnud see nii. Kui koolitus jätkub pikema perioodi jooksul 6 kuud kuni aastaon võimalik, et insuliinikontsentratsiooni vähenemine tooks kaasa suurema rasva oksüdatsiooni, 40 ja seega pikema aja jooksul suurema rasva kadu.

See on kooskõlas märkimisväärse korrelatsiooniga kõhu rasva kadumise ja insuliinitundlikkuse paranemise vahel kalorite piiramise korral. See 3, 94 kg rasva kadu on soodsam kui 1, 15 kg kaalulangus, mis on teatatud hiljutises metaanalüüsis SEE mõju kohta kehakaalu langusele. Soovitatav Toimetaja Valik.