Rasva poletamine muffini top. Kuidas vabaneda muffini ülaosast (puusade ja kõhu rasv) - Entsüklopeedia

Pole ime, et mul on muffini tops! Selle asemel, et lahtised rasvarakkude, sa põletada nende kaudu, ja luua taskud, kus lihased saavad näidata läbi, parandada oma usaldust taset, kehaga ja rohkem.

Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse.

rasva poletamine muffini top

Sisuhalduse meeskond jälgib hoolikalt toimetuse tööd, veendumaks, et iga artikkel vastab meie kvaliteedistandarditele. Selles artiklis on viidatud 37 viidet, mille leiate lehe allservast. Seda artiklit vaadati korda Selles artiklis: Harjutage harjutusi muffinipõhise rasvkoe vähendamiseks, süües tervislikult, luues tervislikumaid harjumusi. Vöö ümber liigne rasv, mida sageli nimetatakse ingliskeelse väljendiga muffinipealne, asub ühes keha kõige raskemini modelleeritavas piirkonnas.

Dieet, füüsiline koormus, uni ja stress võivad soodustada kõhuõõne rasva teket ja muuta utiliseerimisprotsessi eriti keeruliseks. Ehkki see võib olla väsitav, saate pidevalt treenides, toitumist muutes ja tervislikumaid harjumusi kasutades vähendada keha rasvaprotsenti ja vabaneda vihkavast muffinipealsist.

Sammud 1.

rasva poletamine muffini top

Järjepidevus on võti, kui soovite vabaneda muffini ülaosast ja vabaneda liigsest rasvast. Ükskõik, milline on rasva poletamine muffini top treeningprogramm, veenduge, et saaksite füüsilist tegevust teha vähemalt 3 päeva nädalas, et liikuda piisavalt kõhu piirkonnas kogunenud rasva alistamiseks.

Kuigi treeningute kestus varieerub vastavalt keha suurusele ja isiklikele eesmärkidele, peate peaaegu kindlasti arvestama iga seansi jaoks minutit võimlemist. Seiskumisfaaside vältimiseks rasva poletamine muffini top treeningut. Kõhu rasv on kangekaelne ja seda on raske kõrvaldada, seetõttu peate ummikusse sattumise vältimiseks oma füüsilist tegevust mitmekesistama.

Kui lihased harjuvad konkreetse jalutuskaik ja kaalulangus app, ei ole viimane aja jooksul enam efektiivne. Tehes mõningaid muudatusi, tagate, et paljud erinevad lihasrühmad jätkavad tööd ja lõpuks põletate rohkem rasva. Treeningu muutmisega väldite ka igavlemist rasva poletamine muffini top motivatsiooni kaotamist. Näiteks kui ühel päeval tegelete joogaga ja järgmisel harrastate HIIT-i kõrge intensiivsusega intervalltreeningproovige asju muuta, lisades järgmise treeningu juurde jõusaalis lihaste tugevdamise.

Kuigi saate kindlasti teha samu harjutusi kaks korda järjest, proovige neid muuta vähemalt 2 päeva nädalas. Mõelge kõrge intensiivsusega intervallkardiotreeningutele. Füüsilisest tegevusest maksimumi saamiseks proovige suure intensiivsusega kardiotreeningu raames teha paar umbes sekundilist või 1-minutist võtet.

Kuigi pidev mõõdukas või kõrge intensiivsusega treening, näiteks kõndimine ja jooksmine, aitab kindlasti vähendada rasvaprotsenti, võimaldab lühem, kõrge intensiivsusega kardiotegevus kõhu rasva tõhusamalt käsutada.

Nüüd tähendavad need sõnad vähem kui isuäratavat visuaalset. See on inetu fraas, kuid kahjuks on see päris hea töö, et kirjeldada seda tüütu rasva, mis levib üle meie teksad. Samuti on kahetsusväärne, et meie kehad kalduvad hoida liigset rasva ümber abs ja talje, eriti kui me vanemad ja naiste jaoks, kui nad hakkavad menopausi. Pange mufiini oma keha peale ja asetage pagariäri, kus see kuulub.

Nii Sprindi intervalltreening kui ka HIIT kõrge intensiivsusega intervalltreening sobivad suurepäraselt rasvade ja kalorite kiireks põletamiseks. Saate luua oma kõrge intensiivsusega kardiotreeningu, harjutades hüppeid jooksulindil, mis on segatud lühikeste taastumispausidega. Kaasa treeningprogrammi lihaste tugevdamine. Vihkava muffinipinna kõrvaldamiseks peate vähendama kogu keha rasva protsenti, mitte ainult kõhule ladestunud.

Seetõttu on hädavajalik oma treeningplaanis tutvustada kõigi lihasgruppide tugevdamist. Kogu kehaga töötades on teil võimalik suurendada lahjat massi ja sellest tulenevalt võite päeva jooksul põletada rohkem kaloreid, vähendades kõhu piirkonnas asuvat rasva.

Proovige teha kükke hantlitega õlgadel ja suruge koormust pöörlemisega üles, kui soovite harjutust, mis töötab peaaegu kõigil kõhulihastel, aga ka jalgadel ja kätel.

rasva poletamine muffini top

Torso pöörlemisravimipallivise on veel üks suurepärane tugevdav harjutus, mis aitab teil rasva põletada ja vormida oma südamikku koksi-nimme-vaagna lihaskompleks.

Hantlitõstukid on veel üks suurepärane kogu keha toniseeriv harjutus, mis võimaldab teil rasva põletada ja tugevdada oma südamikku. Harjutage südamiku tugevdamise harjutusi kõhu kujundamiseks. Kõhuõõne lihtsatest harjutustest ei piisa muffinipinna likvideerimiseks, seega tuleks neid lihaseid sihipäraselt treenida ja samal ajal jälgida kardiovaskulaarset treeningut, mis mõjutab kõiki lihasrühmi.

Võite lisada kogu keha harjutustele spetsiifilisi ab-harjutusi, näiteks kaldus kõhuõõnesid, mis aitavad teil rasva sulatada ja kõht on vormitud. Näiteks töötavad plangu variatsioonid kogu teie südamega ja aitavad teil oma vöökohta kujundada. Plangulised hüppedokid, külgplank külgplankjalgade sissetõmbed puusalt rinnale surumine ja mägironijad vahelduvad põlveliigutused on kõik suurepärased harjutused. Seisvad keerdumised torsioonväänamised ja külgmised painded torso külgmised painutused on suunatud kaldus kõhupiirkonna toonimisele ja muffinipealse efekti tekitava lokaliseeritud rasva st vööst üle voolava liigse rasva vähendamisele.

Proovige rohkem kõndida. Lisaks kardiovaskulaarsele treeningule ja lihaste tugevdamisele on kõndimine ka rasva poletamine muffini top viis kõhu rasva põletamiseks. Kuigi see tõenäoliselt ei paku koheseid tulemusi või pole nii efektiivne kui kõrge intensiivsusega harjutused, võib selle tegevuse suurenemine aja jooksul suuresti mõjutada rasvade vähenemist.

Proovige hommikul ärgates jalutama minna. Nii pole teil aega selle üle liiga palju mõelda ja meelt muuta. Et julgustada ennast rohkem kõndima, proovige kõndida mööda kohti, kuhu tavaliselt jõuate autoga, või parkige kaugemale hoonete sissepääsust, kus tavaliselt käite. Iga päev astute rohkem samme, ilma et sellest ise aru saaksite.

Harjuta seda jooga vähendada kogu keha rasva poletamine rasvaga. Kuigi joogat peetakse õrnaks treeninguks, on see teadaolevalt üsna efektiivne kogu keha rasva, sealhulgas ka kõhule ladestunud rasva vähendamisel.

Get FREE shipping oma talje treener nüüd

See on ka suurepärane stressimaandaja, mis võib vähendada kortisooli taset ja kõrvaldada muffinipinna. Kui soovite vabaneda muffini ülaosast, on vinyasa jooga ja jõujooga kaks suurepärast variatsiooni. Need hoiavad teid kogu aeg liikumises, aidates teil põletada rohkem kaloreid ja vähendada kogu keha rasva. Jooga aitab ka stressi leevendada ja paremini magada. Need kaks mõju soodustavad omakorda keharasva vähendamist, mida on raskem hävitada.

Reklaam 2.

Semperfi5k

Lahjad valguallikad, näiteks kana ja kala, on hädavajalikud, kui proovite kõhul asuvat rasva hävitada. Kvaliteetsetest lahjatest allikatest pärinevad valgud aitavad stabiliseerida veresuhkrut ja soodustavad küllastustunnet, pärssides tungi ebatervisliku toidu suupistete järele.

Hea lahja valgu tarbimine aitab reguleerida ka insuliini ja kortisooli taset, mõjutades kõhu rasva vähenemist. Püütud lõhe mida seetõttu ei kasvatata kasvandustes on suurepärane lahjade valkude allikas, mis sisaldab ka oomegarasvhappeid, mis aitavad vähendada kõhule ladestunud rasva. Munad on ka suurepärane madala kalorsusega vähese valgu allikas. Need maksavad ka vähe, nii et nad on vaatamata piiratud eelarvele suurepärane valik kõhurasvade vastu võitlemiseks. Saage oma dieeti rohkem tervislikke kiudaineid.

Nagu lahjad valgud, on ka kiu suurendamine muffinipinnast vabanemiseks hädavajalik.

rasva poletamine muffini top

Kiudainepõhised toidud hoiavad teid kauem täis, pärsivad söögikordade vahelist nälga rasva poletamine muffini top vähendavad kalorite tarbimist. Õunad, banaanid, vaarikad, pirnid ja maasikad on kõik kiudainerikkad puuviljad, mis aitavad teil täiskõhus püsida ja kõhurasvaga võidelda. Brokkoli, rooskapsas, kaalika roheline ja herned sisaldavad ühes portsjonis palju gramme kiudaineid.

Tarbige palju antioksüdantiderikkaid allikaid. Antioksüdantiderikkad toidud, näiteks lehtkapsas ja spinat, aitavad leevendada põletikulisi protsesse, mis soodustavad rasva lokaliseerumist kõhul.

Need sisaldavad ka enamikku vitamiinidest, mida teie keha vajab tervise säilitamiseks ja rasvapõletusrežiimi järgimiseks.

Roheline tee sisaldab ka palju antioksüdante, seega on see suurepärane valik rasva sulatamiseks. Suurendage oma dieedi tervislikke lipiide. Ehkki rasvade tarbimise suurendamine võib tunduda vastunäidustatud, võivad küllastumata rasvasisalduse asemel hoopis kõhurasvadega võidelda.

Avokaado, oliiviõli, pähklid ja kala on kõik suurepärased monoküllastumata rasvade allikad, mis soodustavad küllastustunnet ja annavad teile rohkem energiat soovimatut rasvkude suurendamata. Erinevalt küllastumata rasvadest, mis aitavad võidelda rasvade vastu, soodustavad küllastunud ja transrasvad, näiteks need, mida leidub juustudes, mis on töödeldud tööstuslike protsessidega, rasvade kogunemist kõhule ja ohustavad teie arengut.

LOSE LOWER ABS FAT in 14 Days - 5 minute Home Workout Program

Vältige liiga palju rafineeritud suhkru tarbimist. Suhkur on tõenäoliselt üks suurimaid panustajaid muffinipea arendamisele. Toit, milles on palju rafineeritud suhkruid, on tavaliselt kaloririkas ja seetõttu raskesti põletatav.

Samuti võivad nad karskuse rahuldamiseks tekitada sõltuvust ja sundkäitumist, suurendades järelikult kõhu rasva kogunemist. Seetõttu tuleb muffinipinnast vabanemiseks vältida liigset suhkru tarbimist, selle fat burner watsons, et tervislikum toit valida.

Viited X See artikkel on kirjutatud koostöös meie eksperttoimetajate ja teadlaste meeskonnaga, kes kiitsid heaks selle täpsuse ja täielikkuse. Sisuhalduse meeskond jälgib hoolikalt toimetuse tööd, veendumaks, et iga artikkel vastab meie kvaliteedistandarditele. Selles artiklis on viidatud 37 viidet, mille leiate lehe allservast.

Kuigi suhkru vähendamine on oluline, ei pea te muffinipinnast lahti saamiseks sellest täielikult loobuma. Püüdke seda aeg-ajalt võtta ja kontrollige oma portsjonit, kui juhtute midagi magusat sööma.

Kui sul on magusaisu, vali sahharoosil põhineva roa asemel puuvili. Ehkki see sisaldab rikkalikult fruktoosi, on see looduslik suhkur, mis ei soodusta rasvade kogunemist maos.

rasva poletamine muffini top

Vältige rafineeritud süsivesikuid. Muffini ülaosast vabanemiseks ärge võtke tööstuslikult töödeldud süsivesikuid, sealhulgas saia ja riisi, saiakesi, küpsiseid, kooke ja kartulitooteid.

Related Content

Ehkki tervislikud süsivesikud toidavad keha, andes talle treenimiseks vajaliku energia, tõstavad rafineeritud süsivesikud insuliinitaset ja suurendavad või hoiavad seetõttu kõhupiirkonnas lokaliseeritud rasva. Insuliin hoiab rasva kogunenud kohas. Seega, kui teie vööst voolab üleliigne rasv, jätab selle aine süsteemne suurenemine selle terveks seal, kus see asub.

Rafineeritud süsivesikute asemel valige tervislikumad täistera, näiteks kinoa ja kaer.

Kuidas vabaneda alaselja rasvast ja muffinipinnast

Ainevahetuse kiirendamiseks sööge tervislikult ja regulaarselt. Söögikordade vahelejätmine võib soodustada kortisooli kasvu ja rasva poletamine muffini top tulenevalt kõhurasva. Seetõttu pingutage stressihormoonide tootmise juhtimiseks regulaarselt söömise nimel. Tervislikud suupisted ja tavalised toidukorrad hoiavad teid ka hilisõhtul toiduga liialdamisest või söögiks otsimisest. Samuti hoiab regulaarne söömine ainevahetuse aeglustumist, mis on väga oluline, kui soovite muffinipinnast lahti saada.

Kuidas vabaneda Muffin Top

Reklaam 3. Stress soodustab kõhu rasva ladustamist suuresti. Kui olete stressis, võib kortisooli tase hüppeliselt tõusta, mis põhjustab rasva kogunemist talje ümber. Selle vältimiseks varuge aega stressi vähendavateks tegevusteks. Lugemine, muusikariista mängimine või tennise mängimine on kõik suurepärased stressivastased tegevused. Magage piisavalt, et oleksite motiveeritud ja jälgiksite oma eesmärke. Uni mõjutab tohutult võimet võidelda kõhurasvaga. Kui te ei puhka piisavalt, on teil raskusi söögiisu kontrollimisega, kontrollimatu isu toidu, meeleolu ja motivatsiooni järele.

Piisavalt magades on teil energiat jätkata dieedi ja treeningprogrammi järgimist ning lõpuks oma muffinipinnast lahti saada.

Paljud inimesed on tõenduseks, et, aga kui te vaatate reaalses maailmas kaalulangus, näete, et teil võib veel kõht rasva. Seal on palju inimesi, et panna tund jõusaalis, and still have a little muffin top, ja see on kõige raskem asi vabaneda.