Kas teie keha poletab rasva uhtlaselt

Sa saad ja peaks tegema hommikul või õhtul jooksmist. Konkreetsete alade vähendamine on seotud treenimisega. Teatud rasvad, näiteks keskmise ahelaga rasvhapped nagu kookosõli, on dieedil sisaldades tegelikult seotud suurenenud energiakulude ja nälja vähenemisega. Liigne rasv kõhul pigistab siseorganeid, takistades normaalset toimimist.

Kuidas kiiresti magu ja külgi eemaldada.

Dieedi sõnul on probleem kõht rasvadest rääkimisel Dieedi sõnul on probleem kõht rasvadest rääkimisel Krementeerun iga kord, kui näen toodet või pealkirja, mis väidab imeliselt kõrvetava rasva põletamise kohta. Võib-olla ei taha te seda kuulda, aga ma ütlen teile seda teile niikuinii: Kõhurasva "sulatamiseks" pole võlukunsti.

Tegelikult usun, et kõhurasvale sellise rõhu asetamine teeb kõigile tohutult karuteene. See mitte ainult ei kinnita kuulujutte, et teatud toidud, treeningud või ravimid panevad teid imekombel välja nägema modellina, vaid paneb ka tundma, nagu oleks teie kõhus midagi viga, kui see pole praegu see, mida te nimetaksite "lamedaks". Ma olen siin, et teile öelda, et teil pole midagi viga.

Selles "kõht rasva" -testeeritud kultuuris on kõik korras. Esiteks, mis on kõhurasv täpselt?

Te ei saanud head und

Teie keskosas kogunev rasv on vistseraalne rasv. See on rasv, mis on sügaval teie kõhus ja ümbritseb olulisi organeid, näiteks maksa, magu ja soolestikku. Seevastu nahaalune rasv on pigistatav rasv, mis asub otse naha all, tavaliselt reitel, tagumikul ja, jah, ka teie kõhupiirkonnas.

kas teie keha poletab rasva uhtlaselt kondides 6 km paevas kaalulangus

Ehkki on ebatõenäoline, et kogu teie kõhu ümber olev rasv on "halb" vistseraalne rasv, võib seda vaadata kas teie keha poletab rasva uhtlaselt keeruline. Nahaaluse ja vistseraalse rasva erinevust saab näha ainult MRI või CT-skaneerimisega, kuid üldiselt on inimestel, kes kannavad raskust keskosa ümber, vistseraalset rasva rohkem, samas kui neil, kellel on alakeha ümber rohkem rasva kipuvad olema rohkem nahaalust rasva. Väljastpoolt on peaaegu võimatu öelda, kui palju teie igat tüüpi rasva teil on.

kas teie keha poletab rasva uhtlaselt kuidas parandada naha parast kaalulangust

Kas teie keha poletab rasva uhtlaselt rasva ja vööümbermõõdu ning vöökoha ja puusa suhte hindamiseks kasutatakse kliinilises keskkonnas kahte mõõtmist. Ideaalis peaks naiste vööümbermõõt olema alla 35 tolli ning vöökoha ja puusa suhe mille saate, kui puusaümbermõõt jagatakse vööümbermõõduga peaks olema väiksem kui 0,8, vastavalt Maailma Terviseorganisatsioonile.

Nendest standarditest suuremad arvud võivad näidata kõrgemat vistseraalse rasva protsenti. Ehkki tundub pisut hullumeelne, et selline lihtne mõõtmine võib olla rasvumise mõõtmiseks kuldstandard, leidub uuringute kohaselt paremat eluea näitajat kui KMI.

Haiguste kontrolli ja ennetamise keskused CDC möönavad siiski, et ka KMI pole täiuslik vahend, nii et mõistke, et tervise mõõtmiseks pole kõik mõõdikud kõik.

Kuidas 1 nädalaga ilma ravimiteta kaotada 4,5 kg

Seetõttu otsivad arstid teie tervisliku seisundi kindlaksmääramiseks sageli mitmeid kardiometaboolseid riskifaktoreid, nagu kõrge triglütseriidide tase, kõrgendatud vöökoha ja puusa suhe ning kõrgenenud vererõhk.

Millised on kõhurasva ohud? Ma vihkan mõistet "kõht rasva" sellepärast, et see paneb nii palju rõhku esteetikale kui sellele, mida see teie tervise jaoks tegelikult tähendab. Tõde on see, et kui vistseraalset rasva on liiga palju, on sellel tõsiseid tagajärgi tervisele. Tegelikult vaatles hiljuti Ameerika Südameassotsiatsiooni ajakirjas läbi viidud uuring enam kui täiskasvanut ja leidis, et naistel, kes kandsid kõhu piirkonnas rasva rohkem, on südameinfarkti risk 10—20 protsenti suurem kui naistel, kes kandsid rasva ühtlaselt kogu kehas.

Vistseraalne rasv asub kõhu portaalveeni lähedal ja kannab verd soolestiku piirkonnast maksa.

Mustad oad, marjad, bataadid ja muud kiudainerikkad toidud seeditakse palju aeglasemalt kui madala kiudainesisaldusega toidud, põhjustades teie vereringesse aeglast ja ühtlast glükoosivoogu. Teisest küljest seedivad kiudainesisaldusega toidud, näiteks valge leib, palju kiiremini, põhjustades insuliini kiire kasvu, millele järgnevad dramaatilised krahhid. Kiudainerikkad toidud, näiteks brokoli, täidavad teid ja muudavad teid kauem rahulolevaks ka siis, kui sööte vähem toitu. Üks tass brokkoli annab umbes 40 kalorit koos 10 grammi süsivesikutega, millest 4 on 'imendumatud' kiudained. Võrrelge seda brokolit ühe tassi pastaga, mis annab umbes kalorit 45 grammi süsivesikutega.

Selle veeni asukoht on põhjustanud midagi, mida meditsiiniringkonnad nimetavad "portaaliteooriaks", mis viitab sellele, et vistseraalse rasva rohkus seob maksa rasvhapete ja põletikku soodustavate markeritega.

See kokkupuude soodustab omakorda insuliiniresistentsuse ja vere lipiidide teket, mis on mõlemad seotud kõrgema LDL halva kolesteroolisisaldusega ning suurenenud riskiga eeldiabeedi ja II tüüpi diabeedi tekkeks. Lihtsamalt öeldes tähendab vistseraalne rasv suuremat südamehaiguste ja ainevahetushaiguste riski.

Mis on probleemne rasv

Nende terviseriskide ennetamiseks soovitab enamik tervishoiutöötajaid kaalust alla võtta, kuid seal on üks suur probleem … Kas saate suunata kõhurasva? Lihtsalt, ei. Te ei saa strateegiliselt kaalust alla võtta ainult kõhu või selle jaoks ükskõik millise kehaosa ümber. Suures osas geneetika.

Rasva põletamine keha erinevates osades

Igaühe keha on erinev ja viis, kuidas te kaalus juurde võtate ja kaotate, erineb see kellegi teise omast. Teadlased on püüdnud seda tõestada.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? Joogid Ühes foorumis avaldati hiljuti arutelu rasvade vastu võitlemisest probleemsetes piirkondades. See pole lihtsalt võimalik. Keha põletab rasva kõikjal.

Üks ajakirjas Journal of Strength and Conditioning Research tehtud uuring leidis, et isegi pärast kuut nädalat kestnud intensiivseid ab treeninguid ei vähendanud osalejad ikkagi kõhu rasva. Siiski tugevdasid nad nahaaluse rasva all ab lihaseid, kuid nahaaluse rasvkoe vähendamise nägemiseks oli üks asi puudu: toitumine. Nii nahaaluse kui ka vistseraalse kõhurasva edukas vähendamine seisneb hea toitumise ja treeningu koosmõjus, et rasv lihast välja ajada.

2. Vastupanukoolitus on teie rasvapõletav sõber

See kõik tähendab üldist kaalukaotust - see on ainus viis, kuidas saavutada kõhurasva vähendamine, sest te oleksite vähendanud rasva kõikides teistes kehaosades samal ajal. See "kõva rasva kaotamise ülim plaan"jagab toitumis- ja treeningkombinatsiooni, mis aitab teil sinna jõuda. Kas on selliseid asju nagu kõht rasva põletavad toidud?

Ma vihkan veel ühe mulli lõhkemist, kuid pole ühtegi toitu, mis imekombel põletaks kaloreid või sulataks rasva ära. On pikaajaline müüt, et teatud toitude, näiteks selleri mahla, ingveri, rohelise tee, cayenne-pipra loetelu jätkub söömine põhjustab teie keha kõhurasva sihtrühma ja põletab seda.

See lihtsalt pole tõsi. Vürtsikad toidud võivad aga olla pikema elu saladuseks. Sellegipoolest on piiratud uurimistöö, mis näitaks, kuidas teatud toidud mõjutavad ainevahetust, kuid väited, et need toidud põletavad rasva ja eriti kõhurasva, on liiga proportsionaalsed.

  1. Hantelpressid Treeningute vahel Peaasi on teha suured lihasgrupid nagu jalad ja tagasi töö, enamik glükogeenivarudest suhkur on olemas.
  2. Kuidas keha poleb rasva
  3. Hoiatus Kiire kaalu langetamine võib olla ebatervislik ja võite lõpuks uuesti kaalus juurde võtta.

Näiteks sisaldab roheline tee EGCG-d, ühendit, mis arvatavalt soodustab rasva oksüdeerumist või kasutab rasva kütusena. Tõele au andes leiti ühes uuringus, et kolme tassi rohelise tee joomine koos kalorite vähendamisega võib põhjustada kehakaalu languse, kuid uuring ei käsitlenud eriti kõhurasva.

Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?

Kapsaitsiini kuumades paprikates leiduva ühendi uuringud näitavad, et see võib kiirendada teie ainevahetust, kuid enamus uuringuid kasutab tohutut, mittesöödavat ja ebareaalset kogust kayenne-pipart ühes portsjonis.

Nii et kindlasti mitte piisavalt, et maagiliselt kilod ümber kõhu pista. Niisiis, mida peaksite tegema kõhurasvaga, kui midagi?

Kuulge, ma saan aru, et võib-olla teile ei meeldi mõni täiendav polsterdamine kõhu ümber ja ma teen kõike positiivse elustiili muutmise nimel. Niisiis, selle asemel, et peeglisse vaadata ja nähtuga õnnetu olla, siis miks mitte proovida mõnda neist taktikatest, millel pole esteetikaga mingit pistmist. Keskenduge vähem sellele, kuidas välja näete, ja rohkem sellele, kuidas tunnete.

kas teie keha poletab rasva uhtlaselt mida teha oosel rasva poletamiseks

Selle asemel, et riputada, kuidas teie kõhnad teksad sobivad, mõelge sellele, kuidas tunnete end oma nahas. Kui teil on palju energiat ja armastate oma keha selle nimel, mida see teie heaks teha saab, siis teete midagi õigesti.

  • Kaalulangus ja uneabi
  • Kuidas puusadelt rasva kiiresti põletada?
  • Kuidas ujuda nii, et rasv põleks ja kaal langeks?
  • Hd fire fat burner arvustused
  • Kuidas ujuda nii, et rasv põleks ja kaal langeks? - Tervis

Mõelge oma tervisele, mitte oma kehakaalule. Kõhurasv võib olla ohtlik, nii et see ei tohiks olla midagi, mille peaksite täielikult vallandama.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??

Kui veremarkerite, näiteks teie kolesterooli või triglütseriidide, tase on kõrge või kui teil on valusid lisaraskuse kandmisel, võib olla aeg elustiili muutmiseks. Kaalu langetades proovige keskenduda tervislikumale teekonnale, mitte skaalal olevatele numbritele või vööümbermõõdule.

Harjuta head toitumist ja trenni, sest see paneb sind end hästi tundma.

kas teie keha poletab rasva uhtlaselt kuidas poletada rasva 2 nadala jooksul loomulikult

Toimetaja Valik.