Kiirus rasva poletada jooksulint

Suure kiirusega jooksmine ja vajadus vöö kiirust muuta võib samuti suurendada võimalust kukkuda ja endale haiget teha. Väga kõrge pulsi juures kasutab keha energia saamiseks pigem kiirelt kättesaadavaid suhkrutest ja süsivesikutest saadud tagavarasid. Kui sa pole ammu pikalt käinud ja oled algaja, siis alustades kõnni vähem ja lisa iga nädal oma kõnnitreeningule minutit. Allikas: Hello Healthy.

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju.

Hoiatus Jooksurada pakub võimalust kõndida, joosta või sörkida siseruumides, kui ilm, ajakava või maastik ei soodusta õues liikumist. Sõltumata sellest, kas olete algaja, kes soovib saavutada tervisliku seisundi taset, või kogenud jooksja, saate jooksulindi kallaku- ja kiirustööst kasu. Sõltumata teie konkreetsetest eesmärkidest parandab nende viiside lisamine teie vastupidavust, jalgade tugevust, kalorite põletamist ja kopsumahtu. Nendel jooksulintidel on ka kalle nullist 15 protsendini ja mõned jooksurajad pakuvad isegi 30 protsenti.

Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist. Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas.

kiirus rasva poletada jooksulint

Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire. Jõuline jooksulindi treening on vähemalt sörkjooks, mis suurendab veelgi teie pulssi veelgi, kuna see kiirendab teie hingamist.

kiirus rasva poletada jooksulint

Mõõdukas tempo võib olla 3 miili tunnis ja sörkjooks võiks olla umbes 5 miili tunnis. Kalorid Teie minutiline jooksulint ei kuluta eraldi nii palju kaloreid. Näiteks kui te kaalute naela.

Jooksulint Incline Vs. Kiirus

Kui suurendate oma kõndimistreeningut 30 minutini, võib 3,5 miili tunnikiiruse tunnis tempo põletada kalorit. Suurendage sörkjooksu ja jooksutrenni 20 minutini ning võite põletada vastavalt ja kalorit.

kiirus rasva poletada jooksulint

Jooksurajal saab kokku arvestada 10 minutit, kui see on üks treeninguseanssidest, mida teete treeningupäevadel. Treeningueeliseid saate ikkagi lõigata, kui jagate oma minutilise kiirus rasva poletada jooksulint treeningu kolmeks, minutiliseks seansiks või minutise hoogsa treeningu kaheks minutiliseks seansiks, vastavalt Ameerika Südameliidu andmetele.

kiirus rasva poletada jooksulint

Kaalutlused Kui teie lühikeste jooksulintide taga on igavus, muutke intervalltreeningutega oma jooksulindi treenimine huvitavamaks. Intervalltreening hõlmab jooksuraja kiiruse, kallaku või mõlema suurendamist lühikeste purunemiste jaoks ning jätkates seejärel tavapärast tempot.

Treeningud Kalorite põletamine jooksulint Kas teil on jooksulindiga armastus-vihkamise suhe? Muidugi on see alati olemas, kui seda vajate, kuid ausalt öeldes võib sama vana loosungi jätkamine olla veidi igav ja sageli võivad ka need suure intensiivsusega intervallid mõne aja pärast veidi korduda. Siigi populaarsetes klassides on ühendatud intervallide jada, mis segab nii kiiruse kui ka kalde muutusi.

Kui tavaliselt kõnnite näiteks nullkallakuga kiirusega 3,5 miili tunnis, suurendage kiirust ühe minutiga kiiruseks 4,5 miili tunnis ja kallet 1 tasemele, seejärel pöörduge nullini kallakul tagasi kiirusele 3,5 miili rasva kaalulanguse soomine. Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali. Teise võimalusena proovige ärgata 30 minutit varem, nii et teil oleks hommikul esimese asjana aega treenimiseks.

Lisage treening õhturutiini, kõndides või telerivaatamise ajal jooksulindil sörkides. Viimased Artiklid.

Kolm treeningmasinat, mis aitavad põletada rasvu ja kasvatada lihaseid Kui su eesmärk on kaotada kaalu, siis kardiotreeningust ja lihtsalt kalorite põletamisest ei piisa. Väga oluline on kasvatada lihasmassi, toituda tervislikult ja magada piisavalt palju, et keha jõuaks taastuda. Õnneks on jõusaalides olemas sellised treeningmasinad, mis aitavad sul korraga kaloreid põletada ja lihasmassi kasvatada, vahendab Self Magazine. Hoides meeles, et tervislik eluviis sisaldab nii toitumist, treeningut kui puhkust, siis siin on kolm jõusaalimasinat, mis aitavad põletada üleliigseid kaloreid ja kasvatada lihast.