Rasva poletavad burped

Kuid on ka varjukülg: see ei aita teil kunagi palju jõudu koguda. See hüpe eristab mehi poistest. Esiteks tehke paar kükki ettepoole sirutatud kätega, seejärel tehke varda kaks ringi 30—40 sekundiks, tehke mõni tõuge põrandast ja lõpetage hüppenööriga. Treeningut on vaja alustada eelneva soojenduse ja soojendusega. Sel juhul on profisportlaste normiks teha minutiga 7 tehniliselt korrektset kordust.

Selle diagrammi põhjal võib naeline inimene põletada umbes kalorit, tehes burpeed 20 minutit.

5 harjutust keha toonimiseks 20 minutiga

Suurema intensiivsusega burpeed tehes põletate rohkem kaloreid. Pakub kogu keha treeningut Burpees on treening.

Kuidas põletada rasva kõhu alt? Burpy - harjutuste ajalugu Treeningu autor on New Yorgi füsioloog Royal Nadleston Burpy, kes jõudis selleni ndate alguses fitnessi testina. Esialgu palus Burpy harjutust 4 korda järjest teha, misjärel mõõtis pulssi ja rakendas seejärel võrrandit, millega ta hindas inimese üldist füüsilise vormisoleku taset.

See tähendab, et nad kasutavad teie kehakaalu vastupidavuse tagamiseks. Burpees on põhirõhk tervel kehal töötavatel treeningutel, mille eesmärk on lihasjõu ja vastupidavuse suurendamine nii teie ala- kui ülakehas. Standardne burpee-harjutus töötab jalgade, puusade, tuharate, kõhu, käte, rindkere ja õlgade lihaste tugevdamiseks.

Suurendab südame sportimist ja põletab rasva Burpeesid saab läbi viia intensiivse intervalltreeningu HIIT režiimi osana.

Keerake biitsepsiga Füüsiline treening on üks parimaid võimalusi, kui soovime head füüsilist ja psühholoogilist tervist. Selle praktika mõned eelised on: parem südame-veresoonkonna tervis, stressi vähendamine ja parem enesehinnang. Kuid mõned inimesed tegelevad lisaks oma tervise parandamisele ka rasva kaotamiseks või keha toniseerimiseks. Tänases artiklis tutvustame 5 harjutust keha toniseerimiseks ja soovitud figuuri saavutamiseks.

HIIT on kardiotreeningu tüüp, mis nõuab intensiivsete treeningute lühikeste pauside tegemist, millele järgneb lühike puhkeaeg. Uuringud on näidanud, et HIIT võib olla tõhus viis keharasva põletamiseks, eriti kõhu ja mao piirkonnas.

Kuidas häkkida oma Burpeesi, et jõudu ehitada

Samuti leidsid teadlased Lisaks rasvapõletusele, sealhulgas burpete lisamisele treeningrutiinis, aitab teil kasutada ka palju muid südame eeliseid, näiteks: tugevam süda ja kopsud madalam südamehaiguste ja diabeedi risk madalam vererõhk paranenud aju talitlus Mugav ja mitmekülgne Burpeeside tegemiseks pole teil vaja mingit varustust.

Vaja on ainult enda kehakaalu ja piisavalt ruumi liikumiseks. Nii et isegi kui olete väikeses korteris, hotellitoas või pisikeses kontoris, saate siiski oma verd pumbata, tehes selleks burpeesid.

Kui soovite sorti, on tavalisesse burpeesse lihtne muudatusi teha, lisades raskusi või lisades täiendava tõuke või hüppe. Kuidas teha burpee Lihtsaim viis rasva poletavad burped kirjeldamiseks on mõelda sellele kui pushupile, millele järgneb hüppamine.

Burpee - mis see on? Burpee treening - rasvapõletuse võtted ja eelised 🔥

Kuidas teha õige vormiga burpee Alustage kükitavas asendis nii, et põlved oleksid kõverdatud, selg sirge ja jalad õla laiuse kaugusel. Laske käed teie ees põrandale, nii et need asuvad lihtsalt teie jalgade sees. Kui raskused kätel on, lööge jalad tagasi, nii et rasva poletavad burped kätel ja varvastel ning surutiseasendis.

Hoides keha sirgelt pealaest kontsani, tehke üks tõmme. Pidage meeles, et ärge laske seljal nõtkuda ega tagumikku õhku kinni panna. Tehke konnamäng, hüpates jalad tagasi algasendisse.

Mehe Elu Burpee: üks harjutus nende kõigi valitsemiseks Kui ma keskkoolis jalgpalli mängisin, oli minu ründeliini treeneril harjutus, mida talle meeldis karistuseks kasutada. Kui meid tabati kruvimisest või me ei vastanud siraga ega reageerinud näidendite vahel, pidi treener Chamlee ütlema vaid neli sõna, et rünnakuliinist kuuldav ägamine esile kutsuda: 'Pange jalad liikuma.

Seisake ja sirutage käed pea kohale. Hüppa kiiresti õhku, et maanduksid tagasi sinna, kust alustasid. Niipea, kui maandub painutatud põlvedega, astuge kükitavasse asendisse ja tehke veel üks kordus.

Extreme Burping IN Public Compilation / Most Epic Dinosaurs Roars IN Public

Süda ja kopsud töötamiseks proovige kiiresti mitu kordust täita. Kuidas seda lihtsamaks teha Kui tavaline burpe on alguses liiga keeruline, saate intensiivsuse vähendamiseks mõned muudatused teha.

Proovige järgmisi variatsioone, kui olete burpees uus: Jäta hüpik ja hüppa vahele.

Harjutused, mis kulutavad rohkem kaloreid ja kõrvaldavad kangekaelse rasva

Alustage kükitajaga. See algab täpselt nagu burpe, kuid peale surumise ja siis üles hüppamise asemel alustate lihtsalt kükitavas asendis, lükkate jalad tagasi, et herpes sumptomid kaalulangus surumisasendis, ja naasete siis oma lähteseisundi juurde.

kuidas eemaldada mu selja rasva t rahvas poletada rasva ehitada lihaste

Jäta hüpe vahele. Pärast surumist õhku hüppamise asemel pöörduge lihtsalt tagasi kükitavasse asendisse. Jäta hüpik vahele. Kui teie rindkere lihased või õlad ei ole valmis pushup-ideks, hoidke pushup-i asemel paar sekundit plankasendit.

kompassi rasvakahjumi suum toit am kaalulangus cl

Samuti võiksite teha osalise tõuke, kuni kogute rohkem jõudu. Kuidas seda keerukamaks muuta Tavalise burpee raskuse suurendamiseks on mitu võimalust. Siin on kolm näidet. Burpee kasti hüpe Selle variatsiooni jaoks vajate plyo kasti või pinki või muud tahket eset, mis teie raskust toetab.

slimming jala massaaz slim alla 5 kg kuus

Seisake kasti ees oma tavapärases kükitavas asendis, kuid selle asemel, et suruda alla põrandale põranda alla, asetage käed kasti või pingile ja tehke modifitseeritud pushup. Seejärel hüppa õhku hüppamise asemel hoopis kasti peale.

Laskuge põlved kõverdatult õrnalt põrandale ja liikuge otse järgmisele kordusele. Burpee Bosu palliga Selle variatsiooni korral kasutate Bosu palli tasase küljega ülespoole.

  1. 7 Rasva Põletamise Harjutust, Mida Vajate | Tervislik eluviis
  2. 80 paeva kaalulangus
  3. Questrani kerge kaalulangus
  4. Kaalulangus schwinn airdyne

Alustage kükitavas asendis, põlved kõverdatuna, hoides Bosu palli välisservasid. Langetage käed põrandale, hoides käes Bosu palli. Asetage Bosu pall otse teie alla ja suruge käed tasasele pinnale, kui teete survet.

java slimming coffee naha eemaldamine parast kaalulanguse maksumust

Seejärel haarake Bosu palli vastasservad ja tõstke see sirgelt püsti tõustes oma pea kohal. Laske rasva poletavad burped põrandale ja korrake.

7 rasva põletamise harjutust, mida vajate

Burpee hantlitega Alustage kükitavas asendis, hoides mõlemas käes 5-naelist hantlit. Laske ennast maapinnale, hantlid on teie õlgade all. Pistmise ajal hoidke hantlid peal.

Üles hüppamise asemel seisa ja tõsta mõlemad hantlid pea kohale.

kuidas slim alla lightroom mic b12 shot kaalulangus

Langetage raskused oma küljele ja pöörduge tagasi algasendisse. Veelgi suurema väljakutse jaoks võite hüppada, hoides samal ajal hantleid, kuid ainult siis, kui saate raskusi hõlpsalt kontrollida.