Kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks, Kuidas põletada rohkem rasva? - Paljas Porgand

Ja intensiivsust mõõdetakse südame löögisageduse järgi. Kuid üldiselt on see, et kõik, mida te treeningus põletate, on vähem oluline kui see, mida kogu päeva jooksul põletate st teil on kalorite puudujääk. Kontrollgrupp füüsilist aktiivsust pole.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

#2 Söö süsivesikuid!

Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Põhiline on, kuidas hakkab meie kehakaal langema või mitte langema. Üks on kindel, vähem kui kaks treeningut nädalas ei tooda mingit tulemust ning üle nelja treeningu nädalas pole ka vaja teha, kui toitumine on samuti paigas. Igati korrektne on väita, et keskmiselt kolme treeninguga nädalas on kindlasti võimalik oma eesmärgi saavutamiseks piisavalt ära teha.

Ent väga palju oleneb ka toitumisest, geneetikast ja tervest elustiilist.

Kui tõhus selline treening kehakaalu mõttes on? Fitnessimaailmas on eksisteerinud pikka aega müüt, et väiksema intensiivsusega aeroobne treening kulutab rohkem rasvamassi kui intensiivsem anaeroobne treening. Arvatakse, et kui südame löögisagedus suureneb ja väljub n-ö rasvapõletustsoonist, ei põleta keha energia saamiseks enam rasvu, vaid süsivesikuid.

Võimalusi on väga palju. Näidiskava Eesmärk: vähendada kehakaalu rasvade arvelt. Sagedus: kolm treeningut nädalas.

#1 Söö piisavalt!

Iseloom: treeningul töötatakse läbi korraga terve keha. Sinu hommikune puhkepulss on juba alla 60 löögi minutis, mis näitab üpris head põhivastupidavust.

Selmet jätkata aeglase pulsiga kardiotreeninguid, mille energiakulu on sulle liiga väikeseks muutunud, võiksid lisada oma kavasse suurema intensiivsusega intervalltreeningu. Kui selline intensiivsus ja intervallide arv on sinu jaoks esialgu liiga suur, võid seda kohandada.

Samal teemal

Näiteks tee pool minutit intensiivset ja neli-viis korda rohkem rahulikumat trenni ning seitsme intensiivse intervalli asemel hoopis viis või kuus. Intensiivsema treeninguga on suurem oht ületreeninguks. Jälgi oma tervist, enesetunnet, puhkepulssi, sooritusvõimet, tuju. Olulisim — energiadefitsiit Rasvapõletuses mängib ülisuurt rolli ka tarbitava energia hulk, seega peaksid rasvapõletajad ennekõike muutma oma toitumise eesmärgipäraseks — parandama toiduainete valikut ja vähendama portsjoneid.

kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks rapid tooni rasvapoleti

Arvestada tuleb sellega, et treenituse kasvades hakkab organism kulutama sama töö tegemiseks vähem energiat. Seepärast on vaja anda kehale järjepidevalt natuke suuremat koormust, et energiakulutus oleks rasvapõletuseks piisav. Vastasel juhul tekib arengus seisak või isegi taandareng. Fat Burning Zone Rasvapõletuse tsoon saavutatakse intensiivse harjutuse ajal, kui teie südame löögisagedus on 60 kuni 70 protsenti teie maksimaalsest südame löögisagedusest. Selle tsooni südame löögisageduse vahemik sõltub teie vanusest.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada - Anne & Stiil

Sul on võimalik kasutada südame löögisageduse tsoone vastavalt vanusele, et leida õiged numbrid. Südame löögisageduse kontrollimiseks võite oma impulssi võtta. Teie mobiiltelefonile on olemas ka südame löögisageduse rakendused ja arvukatele treeninglibudele ja smartwatchidele integreeritud impulssmonitorid.

kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks power walking jooksurajal kaalulangus

Rasvapõletustsooni saab saavutada kiirel teel. Keha rasvavarud on suuremad kui süsivesikuvarud ning eesmärk on võimalikult palju süsivesikureservi säästa, et võistluse lõpus oleks veel jaksu intensiivselt spurtida. Põhivastupidavuse arendamiseks kasutatakse ühtlusmeetodit, mille puhul on pulss ühtlane ja alla anaeroobse läve ning tööd tehakse suhteliselt kaua. Näiteks keskmiselt võib põhivastupidavustrenn olla pulsiga — ja kestusega 30—90 minutit.

Et individuaalselt sobiv pulss täpselt teada saada, tehakse koormusteste. Kui oled alustaja Oled mitu kuud teinud kardiotreeninguid ühtlase aeglase pulsiga ja täpselt sama sagedusega igal nädalal.

Treeninguid alustades nägid selgelt, kuidas kehakaal kukub, kuid nüüd on see toppama jäänud. Sa küsid: mis on valesti, miks kaal enam ei lange? Algul oli sinu treenitus väga väike ja igasugune energiakulu tuli eesmärgile kasuks. Paraku pole kulutused võrreldes energiatarbimisega enam piisavalt suured. Seega tuleks treeningukoormust kasvatada. Mida teha?

  1. Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.
  2. Rasva poletamine kuuma paprika
  3. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud.
  4. Nu kehakaalu langetamise salong
  5. Kuidas juhtida rasva mehe kõhu alt Tasane ja väljendusrikas ajakirjandus on olemas peaaegu kõigil inimestel, lihtsalt sageli on see peidetud rasvakihi alla.
  6. Kuidas põletada rasva jalutuskäiguga

Oletame, et sinu kardiotreeningu intensiivsus ja kestus on seni olnud lööki minutis ja 45 minutit. Sul on valida, kas suurendada nüüd oma treeningute intensiivsust või kestust. Näiteks proovi treenida intensiivsusega lööki minutis ja 45 minutit või lööki minutis ja 50 minutit.

Kui oled edasijõudnu Oled teinud pikka aega samas rasvapõletustsoonis trenni ning kaal ei taha enam muutuda. Sinu hommikune puhkepulss on juba alla 60 löögi minutis, mis näitab üpris head põhivastupidavust. Selmet jätkata aeglase pulsiga kardiotreeninguid, mille energiakulu on sulle liiga väikseks muutunud, võiksid lisada oma kavasse suurema intensiivsusega intervalltreeningu.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis? Kuigi ükskõik milline treening võib põletada kaloreid, kiireneb 45 minuti pikkune käimine mobiliseerima keha rasvavarudesse panema ja säästa rasva. Jalgratturid suudavad saavutada seda intensiivsust, mis kasutab rohkem rasva kütusena. Fat Burning Zone Rasvapõletuse tsoon saavutatakse intensiivse harjutuse ajal, kui teie südame löögisagedus on 60 kuni 70 protsenti teie maksimaalsest südame löögisagedusest. Selle tsooni südame löögisageduse vahemik sõltub teie vanusest.

Pingutuse tunnetamise skaala 0— Kui selline intensiivsus ja intervallide arv on sinu jaoks esialgu liiga suur, võid seda kohandada. Näiteks tee pool minutit intensiivset ja neli-viis korda rohkem rahulikumat trenni ning seitsme intensiivse intervalli asemel hoopis viis või kuus.

Intensiivsema treeninguga on suurem oht ületreeninguks. Jälgi oma tervist, enesetunnet, puhkepulssi, sooritusvõimet, tuju.

Lühidalt: joo ja mölla! Joo rohkem vett! Vesi on keskkond, kus toimub suur osa rakkude tegevusest, sealhulgas ka rasvade transport ja põletus. Lisaks sellele aitab rohke veejoomine hoida täiskõhutunnet ja süüa vähem.

Võimlemine Mao rasvapõletuse treenimine peaks toimuma vähemalt viis korda, samal ajal kui dieedi järgimine on kindlasti kohustuslik. Kui teete võimlemist igal teisel päeval, siis ei saa te vöökoha rasvamahust lahti. Enne tundide alustamist peate soojenema, hüpates köitele või keerates vööri. Millised harjutused mao eemaldamiseks?

Kuidas põletada kõht rasva

Neid valitakse individuaalselt, kuid kõigile on ühine: Tõhusalt kükitage ühel jalal, et eemaldada rasv puusadest. Püstiasendist, kui üks jalg on kõverdatud ja taljele üles tõstetud, tuleb esmalt teha 15 kükki ühel, seejärel teisel jalal.

kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks kaalulangus 14 paeva jooksul

Hoia kõht kogu aeg pinges. Kükis keerutamine toimub pingutatud kõhuga. Püsti, jalad üksteisest, käed külgedel, sirutage nii palju kui võimalik.

Treening - KOGU KEHA JA LIIKUVUST ARENDAV KAVA

Kere tuleks kallutada, kuni see muutub põrandaga paralleelseks, sirutada käega vastassuunalise jala poole, pingutades abs-osa ja keerates. Tõmmake kõht tugevalt üles, sirutage sirgeks.

kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks rasva kaotuse tuhja huvitise eelised

Mõlemal küljel on 15 liikumist. Hea kükkhüppeharjutus.

kuidas treenida oma keha rasva poletamiseks squats deadlifts rasva kadu

Püstiasendist on vaja kükitada, seejärel hüpata üles, muutmata jalgade laiust. Selliseid hüppeid peaks olema vähemalt kümme. Keha painutamine Harjutus põhineb spetsiaalsel hingamisel nagu ka imikutelmille käigus mitte rinnaku, vaid kõht tõuseb.