Kuidas poletada rasva oma biitsepside maha. Eemaldage rasva talje harjutused

Alustage oma vaagna tõstmist põlvede ja õlgadega tasapinnale. See pole aga täiesti õnnestunud ja õige eeldus, kuna kalorid on vaid toote energiaväärtuse mõõtühik. On vaja läbi viia pöörlemist kätega igas suunas.

Lisaks on ebasoovitav alkohoolsete jookide, kange tee ja kohvi kasutamine.

Lama kõht kõval põrandal suletud jalgadega, toetades jalgu varvastele ja jalgade ülaosadele. Asetage käed põrandale ja käed avanevad üksteisest umbes õlgade laiuselt. Kasutage oma käte jõudu, et suruda ennast üles, kuni käed on täielikult välja sirutatud.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha enamik kaalulangus nadalas

Keha peaks moodustama sirge joone peast kannani. See on push-upi algus- ja lõppasend. Langetage keha aeglaselt, kuni küünarnukid moodustavad kraadise nurga.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Laskumisel hingake sisse. Tõstke keha aeglaselt ülespoole sirutatud käte asendisse, hingates valmis.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha alpha 5 rasvapoletaja

Olete nüüd takti kuidas poletada rasva oma biitsepside maha. Variant: Põhilisi tõukeid saate muuta mitmel erineval viisil. Kui te alles alustate oma kätega, võib seda hõlbustada, kui toetate kogu harjutuse ajal põlvi põrandale.

Võite teha ka kolmnurkse surumise, mis tähendab, et panete mõlema käe nimetissõrmed ja pöidlad kokku, moodustades kolmnurga otse rinnaku all.

Kuidas vabaneda liigsest käsivarre rasvast

Tehke treeningpingil surumisi. Kas tugitoolid on toolil, on see ka populaarne harjutus, mis aitab kaasa biitsepsi arengule, samuti suurte rinna- ja õlalihaste treenimisele.

Selle harjutuse jaoks vajate ainult pinki või platvormi, kuigi võite kasutada ka köögitooli.

Kuidas teha toolil kätekõverdusi: Istu püsti pingi või tooli serval, siruta jalad enda ette ja aseta jalad kindlalt maapinnale. Hoidke oma kätega tooli servast kinni, sõrmed lamades näoga allapoole. Libistage end aeglaselt toolilt jalgu liigutamata. Langetage keha aeglaselt põrandale, hoides selga sirgena, kuni käed moodustavad kraadise nurga.

Kuidas kaotada käsivarre rasva?

Sirutage käed ja lükake keha tagasi algasendisse. Variant: Selle harjutuse raskuse suurendamiseks asetage jalad teisele toolile. Harjuta bicepsi.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha slim alla sisemine ja valimine reied

Biitsepsi lokkimine on üks põhilisi raskuste tõstmise harjutusi, mis aitab teil arendada käte tugevust ja lühikeste varrukatega parem välja näha. Biitsepsile suunatud biitsepsi koolutamise harjutused on need, kus küünarnuki painutamist kontrollitakse.

Kuidas eemaldada kaenlaalune rasv: dieedid ja tõhusad harjutused

Selle harjutuse tegemiseks vajate hantlite komplekti, mis kaaluvad mõlemal küljel 2—8 kg. Hoidke hantleid mõlemas käes ja seiske püsti, jalad puusa laiuses.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha kuidas teha kaalulangus dalia

Lõdvestage oma käed küljel peopesadega ettepoole. Hoides küünarnukid puusaluu kõrval, tõstke mõlemad hantlid aeglaselt üles, kuni käsivarred peaaegu puudutavad teie rinda. Langetage hantlid aeglaselt tagasi algasendisse, säilitades biitsepsi pinge.

Faktid rasva kohta Getty Images Pole üllatav, et rasva ümbritseb negatiivne aura; see on ju aine, mida iga dieedipidaja üritab kaotada. Aga kas kõik paks on halb? Mis rolli see kehas mängib? Ja kui sa selle tegelikult kaotad, siis kuhu see kaob? Konsulteerisime ekspertidega ja lahkasime uusimaid uuringuid, et vastata teie põletavatele küsimustele kardetud kolmetähelise sõna kohta.

Püüdke säilitada kogu kehahoiak, hoides selga sirgena ja kõht kinni. Variant: Kui olete jõusaali liige, võite leida bicepsi rullid, mis aitavad teil treenida sama lihasrühma kui hantlid. Kui teete esimest korda kodus biitsepsit, võite kasutada tavalist pooleliitrist veepudelit.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha rasvapadjade kaotus kaes

Heitke raskusi suruvale toolile pikali. See on harjutus, mille eesmärk on tugevdada ülakeha, suunates biitsepsit koos rinna- ja õlalihastega.

kuidas poletada rasva oma biitsepside maha rasva poletamise koogi ulevaated

Tangitoolil lamamiseks on vaja kangit ja treeningpinki. Asetage varda istme ette istme ette ja paigaldage sobivad raskused.

Kuidas kaotada käsivarre rasva? - Nahahooldus -

Peaksite valima kaalu, mis on piisavalt keeruline, kuid suudab siiski 8 kordust sooritada ilma puhketa. Alustuseks võib latt ise ilma hantliteta olla selleks piisavalt raske.

Kardio Pilt: Shutterstock Kiirema kehakaalu langetamiseks võite minna kardiovaskulaarsetele harjutustele. Kardiovaskulaarsed harjutused nagu kõndimine, jooksmine, ujumine, aeroobika, jalgrattasõit, köiest hüppamine võib kalorite põletamisel olla väga tõhus. Kardiotreeningut on soovitatav teha umbes 20 minutit korda nädalas. Treeningu kestust tuleks järk-järgult suurendada kuni minutini ja vastupidavuse kasvades korda nädalas. Push-Ups Pilt: Shutterstock Käte tugevdamiseks on tugev tõstmine väga kasulik.

Lamage lamedalt toolil loomulikus asendis, jalad põrandal ja õlad tooli puudutamas. Tõstke oma käsi, et haarata ribast haardunud haardega, käed õlgade laiuses.

Mõned kulturistid eelistavad laia rusikat, kuid kui teie käed on õlgade laiuses, on kaal biitsepsil. Kasutage kõhulihaseid ja tõstke raskus aeglaselt toelt maha.

  • Kaalulangus labi kohupiima
  • Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada.
  • Poolkükitamine madal kükk sirgete kätega ettepoole sirutatud.
  • Ka meie, fitness.
  • Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu

Asetage riba rinna kohale ja sirutage käed. Langetage riba aeglaselt rinnuni ja painutage küünarnukid külje poole. Hantele langetades hingake sisse. Lükake hantlid väljahingamise ajal tagasi algasendisse.