Rasva kadu az, 8 LIHTSAT VIISI RASVA KADU KOMPLITSEERIMISE LõPETAMISEKS - ELU -

Võrdle seda asjaoluga, et enamikul neist juhtudest pole tegevus mitte ainult piiratud, vaid oleks tegelikult pahaks pandud. Teine levinud näide mehaanilisest väljakutsest on obstruktiivne uneapnoe, mis võib mõjutada mõõduka kehakaalu tõusuga inimesi ja põhjustada une ajal hingamisteede blokeerimise. Nad teadsid, et köögiviljad trumpasid küpsiseid, trenni tegid diivanid ja nutikad valikud trumpasid alati südaööl impulsiivset külmkapisöömist. Suures plaanis, kui sööte neli korda päevas, on see kokku 28 söögikorda nädalas. K: Kas saaksite oma infolehtedes lahendada järgmise probleemi: Kas intervallid on algajatele head?

Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised. Kõik taandub vähem söömisele ja rohkem liikumisele. Seega on mõistlik, et üldise kalorite tarbimise vähendamine on kõige tõhusam viis rasva põletamiseks. Kui palju peaksite oma kaloreid täpselt vähendama?

Enamik eksperte soovitab proovida süüa — vähem kaloreid päevas.

Rasva kadumise tõke nr 1: füsioloogilised väljakutsed

Võib olla ahvatlev vähendada oma tarbimist rohkem rasva kadu az see, eriti kui proovite oma kaalulangust kiiresti alustada või soovite tulemusi kiiresti näha. Kuid see samm võib tegelikult tagasilöögi anda.

  • KUUS üLLATAVAT HARJUMUST, MIS KIIRENDAVAD RASVA KADU - ELU -
  • Kaalulangus raskem parast 30
  • KUIDAS KAOTADA KEHARASVA: TEADUS, MIS TEGELIKULT TööTAB - TERVIS -
  • Levi 512 slimming sirge jalg
  • Maksimaalne kaalulangus nadalas kg

Rääkimata sellest, et äärmiselt madala rasva kadu az dieete on raske pidada, kuna need kipuvad enamikul inimestel tundma nälga ja puudust. Parim rasva põletav dieet Kui kalorid kõrvale jätta, siis kuidas on lood toiduga - kas teatud tüüpi dieedid võivad aidata teil kaotada rohkem keharasva kui teised? Näiteks keto dieeti peetakse sageli parimaks kehakaalu langetamise viisiks, kuna süsivesikute ülimadalaks lõikamine julgustab keha kütuse jaoks rasvade põletamisele üle minema.

Ja tõepoolest, uuringud on näidanud, et madala süsivesikusisaldusega dieedid on kaalulangetamiseks efektiivsemad kui madala rasvasisaldusega dieedid - vähemalt esimese kuue kuni 12 kuu jooksul Kuid Mayo kliiniku andmetel ei ole rasva rasva kadu az eelised üheaastasest tähtajast vähem selged. Ja võib olla ka muid riske: kuueaastane uuring, milles osales 25 inimest, avaldati Vähese süsivesikute sisaldusega dieedid võivad algul olla kasulikud rasva kaotamiseks, kuid lõpuks taandub see kaloritele.

Kui sööte veidi vähem, pöördub teie keha teie rasvavarude poole, et korvata vahe - mis lisab kaotatud keharasva.

Rava Laddu in Tamil

Millal ka söödud võivad mõjutada. Tõepoolest, vahelduv paast aitab kaalulangetamisel paremini kui lihtsalt kogu päeva jooksul kalorite piiramine, selgub nädalasest ülekaaluliste ja rasvunud naiste uuringust, mis avaldati American Journal of Clinical Nutrition.

Ilma insuliinita ei hoia keha rasva ja lagundab selle asemel rasva, mis teil juba energia saamiseks on," selgitab dr Harper. Võite lühikese aja jooksul põletada palju energiat - näiteks minutilise seansi jooksul umbes kalorit. Kuid saate regulaarselt treenides lisada täiendavaid kaloreid - ja saada rohkem rasva põletavat pauku.

Dieedist kalori vähendamine on üsna teostatav. Kuid selle hulga kalorite põletamine treeningu abil võtab rohkem tööd. Uuringud tõepoolest näitavad, et ainult kehaline aktiivsus ei ole tavaliselt piisav rasva kadumise soodustamiseks: 80 uuringu ülevaade, mis avaldati Sellest ajast alates tehtud uuringud on seda seisukohta toetanud. Kuid treenige on suurepärane võimalus rasvade kaotamiseks söömise toetamiseks - ja see võib aidata teil oma eesmärki rasva kadu az kiiremini saavutada.

Millised on siis parimad rasvapõletusharjutused? Kui soovite põletada kõige rohkem kaloreid lühikese aja jooksul, võib selleks olla kõrge intensiivsusega intervalltreening HIIT - nagu vaheldumisi sörkimine sprindiga.

Kõhn keharasval

Üks uuring avaldati Hea mõte on lisada ka regulaarsetel jõutreeningutel. Jõutreening ei kuluta nii palju kaloreid kui intervalltreening minutiline jõutreening põletab umbes kalorit slim alla kiiresti nadalas, kuid see aitab teil säilitada lihasmassi või koguda ka seda.

See on oluline, sest mida rohkem on teil lihaskoe, seda suurem on teie kaloripõletus isegi siis, kui olete puhkeseisundis! Ja mida rohkem kaloreid kulutate, seda vähem salvestatakse liigseid kaloreid lõpuks rasvana.

Pidage meeles, et rasva kadu az harjutused aitavad teil kogu keha rasva põletada. Hoolimata asjaolust, et võiksite ühes konkreetses valdkonnas saledamaks muutuda, ei toimi rasva kadu nii, ütleb dr Rehman. Lõputud krõbinad ei põle kõhurasva ära ja tonni kükke ei põle rasva reie ümber. Teine näpunäide: kui võimalik, kaaluge hommikul enne hommikusööki söömist esimese asjana trenni.

Keharasva kaotamine võib olla keeruline, kuid tööriistad, mida saate selle saavutamiseks kasutada, pole sugugi nii keerulised. Kõik taandub vähem söömisele ja rohkem liikumisele.

Kuna teie keha glükogeeni tase on söömisest alates eelmisest õhtust põhjas, pöördub see teie salvestatud rasva energia saamiseks üsna kiiresti, mis võib teie rasvapõletust üldiselt suurendada.

Tegelikult avaldas üks uuring Rasva kaotus meestel vs naistel Palju tegureid on seotud sellega, kui kiiresti või aeglaselt inimene suudab rasva kaotada. Kuid üks suurimaid on seks. Meestel on kõrgem hormooni testosterooni tase, mis soodustab kõhna lihaskoe kasvu ja muudab rasvade kaotamise kiiremaks ja lihtsamaks.

Samuti määrab seks kus teie keha salvestab suure tõenäosusega suure osa oma rasvast.

Kaalu kaotamine ei pea olema stressirohke ja valus kogemus. Kaalu langetamiseks on vaja vaid põletada rohkem kaloreid kui tarbid. Sellise lihtsa kontseptsiooni jaoks näib olevat palju teavet, mis kõiki segadusse ajab.

Naiste jaoks on see rind, pätt ja reied," ütleb Wilcock. See ei tähenda, et naised ei saaks keharasva kaotada ega soovitud keharasva protsenti saavutada. Kuid neil võib-olla tuleb natuke rohkem vaeva näha. Clevelandi kliinik soovitab naistel lihasmassi suurendamiseks teha vähemalt kaks korda nädalas 30 minutit vastupanutreeningut.

Ja muidugi, pöörake suurt tähelepanu sellele, kui palju kaloreid te sisse võtate. Kuigi kõigi kalorite vajadused on veidi erinevad, võivad naised kaalust alla võtmiseks vajada päevas — kalorit. Kuid pidage meeles, et õige arv sõltub paljudest erinevatest teguritest, sealhulgas teie vanus, praegune kaal ja aktiivsuse tase.

1. Joo rohkem vett, eriti enne sööki

Rasva kadu mõõtmine Kui proovite rasva kaotada, aitab see teada, kust täpselt alustate. Kuigi tavaline vannitoa skaala võib öelda, kui palju te kaalute, pole see parim vahend keha rasvaprotsendi arvutamiseks või rasvade kaotuse jälgimiseks. Selleks vajate keha rasvasisaldust. See pihuarvuti on mõeldud naha paksuse mõõtmiseks biitsepsi, triitsepsi, madala abaluu ja puusa piirkonnas, mille abil eksperdid saavad arvutada teie keha rasvaprotsendi.

Parandus Mitu aastat tagasi otsustasin asuda kinesioloogi kohale bariaatrilise meditsiini programmis rasvumise raviks. Ma veetsin eelmise kümnendi töötades sadade personaaltreeningu klientidega, kes olid peamiselt huvitatud rasva kaotamisest, ja arvasin, et kogu Põhja-Ameerika rasvumisepideemia on lahendatud oh, võib-olla nädala või kahe jooksul. Nagu hiljem selgus, oli enamikul patsientidest, kellega ma kokku puutusin, hea idee, mida nad peaksid kaalust alla võtma. Nad teadsid, et köögiviljad trumpasid küpsiseid, trenni tegid diivanid ja nutikad valikud trumpasid alati südaööl impulsiivset külmkapisöömist.

Kuna kodus on keeruline täpseid nahavoltide mõõtmisi teha, on parim võimalus lasta seda teha personaaltreeneril või tervishoiutöötajal. Pidurisadulad pole ainus keharasva mõõtmise vahend, kuid neid peetakse AKE kohta kõige lihtsamateks ja odavamateks. Probleem on selles, et kui nihikud on üsna täpsed, pole need lollikindlad. Kui otsite ülitäpset mõõtmist, kaaluge kahekordse röntgenkiirguse absorptomeetria DEXA skannimist.

Need skaneeringud saadavad väikeseid elektrivooge läbi keha, et anda ülitäpne analüüs inimese kehakaalu, keharasva, lihasmassi ja vee kohta. Kas teil pole juurdepääsu uhketele mõõteseadmetele? Alumine rida: parim viis rasvade põletamiseks Meie keha salvestab rasva, kui võtame rohkem energiat kui kulutame. Nii et rasvade kaotamiseks taandub see lihtsalt selle protsessi tagasikäigule. Kasutades rohkem kaloreid kui sisse võtate, põletab teie keha oma rasvavarudest rasva, et katta ülejäänud energiavajadus.

Kaotada keharasva - Vihjeid -

Madalama kalorsusega dieedi söömine on selle saavutamiseks kõige tõhusam viis - ja samal ajal millal söödud võib mängida rolli, kõige olulisem tegur on mida sa sööd. Kuid saate täiendava tõuke rasva kadu az treenides, eriti intervallide või jõutreeningute korral. Lühidalt: "Tavaliselt põhjustab madala kalorsusega dieet koos füüsilise koormusega rasva kadu," ütleb dr Rehman.

Viimased Artiklid.