Rasva kaotuse jagamise rutiinne. Arvustused

Kuna menüüs on liiga palju kaloreid, nimelt süsivesikuid, aeglustub keha ainevahetus ja kilogrammid aeglaselt. Tubakas sekkub spordiga, aitab kaasa sisemise rasva ja naha vananemise kogunemisele. Mitte iga maa elanik ei suuda kindlaks määrata ja arvutada päeva jooksul kalorite arvu. Koolituse alguses saate teha maksimaalset korduste arvu ja järgida treeningu tehnikat, erinevalt treeningu lõpus tehtud harjutustest, soovitame ajakirja Sports Science and Medicine. Normaalsete proportsioonide järgimine, sõltumata soost, võimaldab teil absorbeerida vitamiine, sünteesida hormone, ehitada uusi rakke, edendada viljakust. Harjutust soovitatakse sageli kasutada algaja jõuharjutusena ja see on üks võimalusi treenimiseks, kui teil pole jõusaali.

Kasti hüppab

Kas soovite olla paindlikum? Proovige joogat. Kas otsite rohkem lihasmassi? Keskenduge jõutreeningule.

Subkutaanne ja sisemine rasv

Ja kui see on kaalulangus, mida te taga ajate, pole te kindlasti üksi. Kaalu langetamine on kihiline küsimus ja nõuab enamat kui lihtsalt treeningrežiimsealhulgas a dieet koos toiduga, mis vastab teie kaalulangetamise eesmärgilekuid jõusaal või kodus matil on see koht, kus enamik ameeriklasi alustab oma kaalulangetamise rasva kaotuse jagamise rutiinne.

Mayo kliiniku andmetelpeate dieedi ja treeningu abil vähendama — kalorit päevas, et kaotada 1,5 kilo nädalas. Samuti tuleb märkida, et eesmärkide omamine on hea, kuid üks nendest on liiga konkreetne kuidas sa oma treeningut saboteeridseega on oluline mõista, et mitte iga harjutus ega rutiin ei tööta kõigile ühtemoodi. The Active Times konsulteeris tervishoiu- ja fitnessieksperdi ning saate 'Step It Up with Steph' saatejuhi Stephanie Mansouriga, mis eetris nädalavahetuste hommikuid PBS-i jaamades üleriigiliselt, et aidata meil koostada põhjalik nimekiri kõigi aegade parimatest kaalulangetamise harjutustest.

Pidasime minu salendav taimne nõu Harvardi meditsiinikooli suunised et teha kindlaks, kui palju kaloreid on mõne sellise rutiini ajal põletatud, ning kogunud teavet teistelt populaarsetelt treeningtreeneritelt ja Ameerika treeningnõukogult nõuannete saamiseks, kuidas mõnda liikumist korralikult teha, et treeningust maksimumi võtta.

Kasti hüppab iStock. Kas teie kasti hüpped on piisavalt intensiivsed? Noh, see on vaid üks paljudest asju, mida teie pulss peaks teile oskama öelda.

Burpees iStock. Kuid dünaamilise harjutuse asemel on plangud staatiline kinnitus ja nõuavad rohkem kannatlikkust ja vastupidavust.

Veenduge, et teate kuidas õigesti plangutada harjutusest maksimumi saamiseks.

Atleetvõimlemine

Pilates iStock. See soodustab südametugevust ja stabiilsust vähese löögiga lihasjõu, vastupidavuse ja painduvuse abil. Pilatese näol pole tegemist aeroobse treeninguga, mistõttu tervise- ja inimressursside osakond soovitab, et see oleks ainult osa treeningrežiimist, sest see ei pruugi iseenesest nii tõhus olla.

Pilates peaks aitama ka teie ainevahetust käivitada ja kuigi see on vähese mõjuga, on see rutiin, mis teid siiski higistama ajab. Löögid põlvest küünarnukini © Khosrork - Dreamstime. Mansour selgitas, et kardio suurendab harjutuste tegemise ajal südame löögisagedust ja kulutab kaloreid ning jõutreening annab kaloripõletuse kaua pärast treeningu lõppu, sest ainevahetus püsib kõrgena ka pärast treeningu lõpetamist.

Kükid © Thamrongpat Theerathammakorn - Dreamstime.

mystyleevent.com

Kükid võivad olla kohutavad, eriti kui olete eelmisest päevast juba valus, kuid need on väga tõhusad ja on oluline teha neid õigesti vigastuste vältimiseks. Kang püstises reas iStock.

Mansour ütles, et kuigi see on kasulik vahend naela langetamiseks, on selle harjutuse kehakaalu langetamine teisejärguline selle lihase ehituse ja joondamise suhtes, mida see harjutus teie kehale annab. Crunches © Mimagephotography - Dreamstime.

Nõuanded nahaaluse rasva normaalseks eemaldamiseks - Pähklid

Statsionaarsed masinatreeningud © Thamrongpat Theerathammakorn - Dreamstime. Enamik fitnessieksperte - sealhulgas Mansour - rõhutavad südame- ja jõutreeningu ühendamise tähtsust kaalulangetamise režiimis.

Sörkimine iStock. Intervall töötab iStock. Jooksete etteantud aja jooksul taastumisjooksu intervalliga ning seejärel veel ühe kiire jooksu ja korrake.

50 kõigi aegade parimat harjutust kehakaalu langetamiseks

Lühikesed sprindid iStock. See vaheldumisi kiire-aeglane-kiire-aeglane kardiotreening on keskmine kaalulangus ww freestyle väga tõhus.

Jõutõstmine iStock. See on üks kuidas keha muutub, kui hakkate trenni tegema. Ringtreeningud © Monkey Business Images - Dreamstime. Ja harjutused ise ei pea olema keerulised, nagu ta näitena tõi: Pushupsid 30 sekundit, kükid hantli õlavarrega 30 sekundit, pingil triitsepsi dipid 30 sekundit, millele järgnesid tungrauad 30 sekundit. Võite puhata 30 sekundit ja korrata siis vooluringi ülevalt.

Suure intensiivsusega intervalltreening © Kyryrlo Shevtsov - Dreamstime. Kui olete aastane, on teie MHR lööki minutis. Tantsimine iStock.

1. Astuge rasvapõletuse tsooni!

Tantsimine ei erine - ja see on lõbus. Harvardi meditsiinikooli andmetel võib naelane inimene minutilise tantsimisega põletada umbes kalorit. Ekstsentriline treening iStock. Näitena võib tuua bicepsi loki osa, kus te langetate oma kätt. Langetamine on ekstsentriline mõnikord nimetatakse seda negatiivseks treeninguks.

Sageli tähendab keskendumine lihase allapoole suunatud jõule seda, et saate kasutada suuremaid raskusi, kui tavaliselt suudaksite tõsta, ja seda kasutatakse sageli nii lihase suuruse kui ka jõu kasvatamiseks.

Treeningujärgne ainevahetus ja puhkeenergia kulutused suurenesid pärast ekstsentriliste treeningute kontsentratsiooniga vastupanutreeninguid, vastavalt ajakirjas The Journal of Strength and Conditioning Research avaldatud uuringule.

kuidas olla rasva kadu

Kätekõverdused © Javiindy - Dreamstime. Mansour ütles, et mida rohkem lihaseid tööd tehakse, seda parem kaalulangetamiseks.

Pullupsid © Maksim Bogdanets - Dreamstime. Te ei tohi end mitte ainult bicepsi abil üles tõmmata, vaid ka küünarnukid painduvad ja õlad tõmbuvad keha keskmise telje suunas ning toovad küünarnukid torso juurde.

Deadlifts iStock. Sellistes jõutõstmise harjutustes töötavad inimesed lõpuks oma kehakaalust rohkem üles tõstes, mis võib liikumise veelgi raskemaks muuta.

Sel juhul värvatakse rohkem lihaseid ja seetõttu põletatakse rohkem kaloreid, ütles Mansour. Pea meeles võta selliseid harjutusi nagu aeglane üles ehitada suurematele kaaludele. Türgi tõusud © Wavebreakmedia Ltd - Dreamstime. Uuringud näitavad, et kettlebelli harjutused annavad piisavalt kaalulangetamiseks füsioloogilist vastust ja lisaks on see käik ka piisavalt keeruline, et aidata tasakaalu ja liigeste tugevust.

Ühe jala tasakaaluharjutused © Undrey - Dreamstime. Suurepärase tasakaalu säilitamine on otseselt seotud võimalusega jätkata muid treeninguid, mis aitavad kaalulangetamise eesmärke ja on üks kõige olulised näpunäited tervislikuks vananemiseks. Kettlebelli kiiged iStock.

  • Must kohv on kasulik mõõdukalt.
  • Kaalulanguse vee retseptid

Kükitamiseks vajutage iStock. Kükitamiseks vajutage harjutusi neljarattalistele ja tuharatele, samal ajal toniseerides ja vormides ülakeha ja õlgu.

Kopsud iStock. Võite selle ka püsti tõsta, hüpates ettepoole ja astudes samme, kus mõlemas käes on hantel. Glute sild © Fizkes - Dreamstime. Samuti värbab ta hamstringuid, tuharalihaseid ja neljarattalisi jõutreeninguid ja rasvade kaotust.

top 10 naissoost rasva poleti

Eesel peksab © Diego Vito Cervo - Dreamstime. Harjutus võib tunduda, nagu oleks see suunatud just teie pakaratele, kuid stabiilsuse säilitamiseks on vaja teie südamikku, nii et treening haarab suurt osa teie kehast.

silmad parast kaalulangust

Aasalöögid on liitliigutused, nii et mida jõulisemalt need lõpule viiakse, seda rohkem kaloreid kulutate. Sein istub iStock. Mansouri sõnul aitab jalgade lihaste töötamine kaalulangust ja üldist kalorite põletamist. Trepist üles kõndides © Martinmark - Dreamstime. Mayo kliiniku sõnul loeb trepi valimine kindlasti liikumiseks ja aitab teil seda teha saada oma sammud päevaks. See on lihtne harjumus oma rutiini lisada.

TRX vedrustuse koolitus © Undrey - Dreamstime. Ameerika treeningnõukogu uuris süsteemi ja leidis, et seda kasutavate inimeste vööümbermõõt ja keharasva protsent on oluliselt vähenenud.

Inimtegija © Lightfieldstudiosprod - Dreamstime.

keha rasva kaotuse eesmark

See on kükitamine. See on nagu kaaluga burpee.

rasva poletavad pulgakops

Seda on palju. Inimtegija sammud on: plank, tõukejõud, ühekäeline hantlirida, kükitamine ja hantlitega õlavarre. See on CrossFiti käik, mis on mõeldud kogu keha haaramiseks ja seda jõuliselt tehes kulub kindlasti kaloreid.

Kuna mägironijad on kogu keha treening, võivad need kulutada kaloreid ja põhjustada rasva kadu. Sõudmine iStock. Harvardi meditsiinikooli andmetel rasva kaotuse jagamise rutiinne nad jõulise kiirusega Hüppenöör © Makidotvn - Dreamstime. Supermees © Fizkes - Dreamstime. Seejärel võtke rasva kaotuse jagamise rutiinne näpunäited.

Selle liigutuse korralikuks teostamiseks peate kõigepealt kõhuli lamama, käed pea kohal ja jalad välja sirutatud. Kaks probleempiirkonda salenemist proovivatele inimestele on keha kõht ja alaselja piirkond.

Väikese mõjuga ja kõrge tasuga üliinimese harjutus on seotud südamega ja alakehaga töötavate liikumistega. Käärid © Tšernetskaja - Dreamstime.

Account Options

Mansouri sõnul aitab südamiku pingutamine ja toonimine nii kleitide ja pükste suuruse vähendamisel kui ka kõhulihaste välimuse täpsustamisel. See on suurepärane liikuge kõigile, kes alles alustavad. Tabata stiilis treeningud iStock. Tabata on ajastatud harjutus, mille käigus rasva kaotuse jagamise rutiinne ühte või mitut lihtsat harjutust nagu mägironijad või burpeed 20 sekundi jooksul nii kõvasti kui võimalik ja järgige seda 10 sekundi puhkusega.

Korda veel seitse korda.