Kuidas poletada rasva oma abs

Kui treenite raskustega, võite saada paar kilo, kaotades tolli ümber vöökoha. Lisage oma dieeti kala, kalaõli, pähklite, oliivide ja avokaadode head rasvad. Ab Müt nr. Kui olete oma keha igapäevase jalutuskäiguga harjunud, on teil viha minna päev ilma selleta. Kofeiin, CH magusa punase pipra ekstrakt ja vaarikaketoon on kõik kvaliteetse uuringu toel.

Pigistage kõhulihaseid ja kallutage aeglaselt tagasi.

kuidas poletada rasva oma abs

Hoidke hingetõmmet või kaks ja pöörduge tagasi oma algasendisse. Ehkki eksisteerib palju variatsioone, seisate standardversioonis püstiasendis ja teie käes on väike kaal.

Ab-harjutused võivad südamikku tugevdada ja toonida, kuid pole mingit võimalust kõhurasva kohapealt vähendada. Selle asemel peate dieedi ja füüsilise koormuse abil vähendama kogu keharasva, kui loodate seda toonuses kõhtu kunagi näha. Keharasva vähendamine Samm 1 Eemaldage toidust liigsed kalorid, vähendades portsjonite suurust ja valides tervislikuma toidu.

Pöörake kere paremale, pöörduge tagasi keskele ja seejärel vasakule. Näpunäide Transrasvu sisaldavad toidud põhjustavad keskmises rasvasisaldust suurema tõenäosusega kui muud toidud, seega lõigake see rasv oma dieedist välja.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva! - Atleetvõimlemine

Hoiatus Enne esmakordset treeningprogrammi alustamist või kui olete mõnda aega eemal treeningprogrammidest või kui teil on mingeid kroonilisi terviseprobleeme, pidage nõu oma tervishoiuteenuse osutajaga. Viimased Artiklid.

  • Lupusega seotud kaalulangus
  • See on ilmselt suurim küsimus, mida paljudel on meie keha rasva kaotamisel.

Kui raske naine teeb päevas sadu krigiseid, võib tal tekkida tugev abs ja see võib pisut pingutada, kuid peidab neid ikkagi rasv ja ta ei näe välja õhem. Ligikaudu 50 protsenti teie keharasvast asub otse naha all.

Kas sa tead, kus see suurem osa ülejäänud on?

5 tavapäraseid müüte ja fakte teie abs

Lihaste sees. Krõpsude tegemine ei vabane sellest rasvast ega ka telereklaamide vibreeriv vöö. Meelelaad Kõige olulisem asi, mida peate tegema, on end vaimselt programmeerida.

kuidas poletada rasva oma abs

Ärge kasutage oma edusammude mõõtmiseks skaalat. Kui treenite raskustega, võite saada paar kilo, kaotades tolli ümber vöökoha. Selle asemel kasutage seda teksapükse, kuhu soovite jälle sobivad, või paari, mis sobib teile nüüd. Iga paari nädala tagant näete väikest muutust ja see peaks teile enesekindlust pakkuma.

KUIDAS VäHENDADA KõHURASVA SIX PACK ABS - TERVIS -

Kõndige nii kõrgel kui võimalik. Kehahoia parandamiseks tehke iga päev selja ja jalgade sirutusi. Kui ma võistlesin kulturismis, olid mu alumised abs-d viimased, kes enne etendust ilmusid. Hormonaalsed muutused, mis tulenevad korraliku une, stressi ja vananemise puudumisest, lisavad teie vöökohale rohkem rasva. Kahjuks pole sellist asja nagu kiirparandus - see puudutab õiget toitumist, järjepidevat treenimist ja üldist kalorikulu.

Kui kaua kulub kuuekomplekti saamiseks? See on ilmselt kõige levinum küsimus, mida me CircuitFITi klientidelt kuuleme.

Kuidas jääda motiveerituks, et saada Six-Pack Abs - Teostada

Kindel vastus puudub, kuna tegemist on nii paljude teguritega, nagu teie praegune keharasv, teie treeningutase, treeningharjumus, toitumine, stress ning une kestus ja kvaliteet. Sõltumata sellest, ei ehita te üleöö kuut pakki. Peate panema reaalse töö ja andma sellele aega. Hankige koos treenimis- ja toitumiskava ning järgige seda järjekindlalt vähemalt 12 nädala jooksul, enne kui oodata on märgatavaid tulemusi. Mida peaksin sööma, et mädanema hakata?

Vähem süsivesikuid ja rohkem valku! Pidage kinni toitainerikkatest süsivesikutest, nagu täisteratooted ja köögiviljad, ning veenduge, et iga söögikord või suupiste sisaldab lahja valguallikat, näiteks kana, kala või rasvata Kreeka jogurtit. Ärge kartke aga rasva. Lisage oma dieeti kala, kalaõli, pähklite, oliivide ja avokaadode head rasvad.

See on lihtne tunne, et loobuda ja otsustate, et pesuplaadi kõht pole just sinu jaoks. Peatudes motiveeritud piisavalt, et lükata ennast möödasõidutreeningu plaani vältimatutest madalatest punktidest, on hädavajalik, et saavutada abs, mida olete alati tahtnud. Muutke oma perspektiivi.

Selle asemel, et mõelda oma treeningutele kui raskele koristustööle, mõtle neile kui kingitusele endale. Mitte ainult ei saa nad aidata teil paremini välja vaadata ja muutuda sobivamaks, kuid nad võivad ka anda teile mõnda aega, mis aitab teil stressi leevendada ja pea eemaldada.

Koha vähendamise ekslik eeldab, et kui teil on rasv oma abs, siis kasutades ab lihased teevad selle rasva minema. Kasutades lihaseid võib lida slimming review vastupidavust ja tugevust, ei põle see rasv selles piirkonnas.

  • X ettevotte kaalulangus
  • How to Lose Weight Easily Without TryingMai Kas olete juba korraliku kuju või teil on lisakilpe heita, rippling kuue-pack abs võib tunduda ülbe eesmärk ja teeme crunches ja situps korduvalt päeva pärast võib muutuda tüütu mõne aja pärast.

Põhjuseks on see, et keha juhib kogu keha energiat harjutamisel, mitte ainult selle töö osast. Ainus viis, kuidas põletada rasva oma kõhus, on kogu kehakaalu vähendamine, luues kalorite puudujäägi.

Kasutage neid 10 kõhu tõde, et tõhusalt rasva põletada, suunata oma abs ja luua tugev kuuepakk.

Kõige tervislikum viis seda teha on järjepidevalt - südamehaigusedkehakaalu väljaõpe ja paindlikkus ning tervislik ja madala kalorsusega toitumine. Pidage meeles, et kõike seda ei garanteeri, et kaotad kõht rasva. See on teie geneetika, vanuse ja hormoonide seas ka teiste teguritega, mida me alati ei kontrolli.

Tõde: kuidas põletada kõhurasva!

Ab müt nr 2: Ab lihased erinevad teistest keha lihastest Kas teete oma abs erinevalt teistest keha lihastest?

Tähendus teeb tonni kordusi ja neid iga päev töötab?

Aeroobika Jalgrattasõit Kuid hoolimata sellest, millist tegevust valite, on parim südame rasvapõletuseks strateegiline eesmärk. Kas tehke suure intensiivsusega intervalltreeninguid HIITväga madala intensiivsusega kardiotreeninguid, nagu kõndimine, või ideaaljuhul kombinatsiooni mõlemast. Kuna rasvkude lihastes väheneb, näete end rohkem toonuses ja vähem lõtv. Tugevdage oma südamikku Põhiharjutuste tegemine on siiski oluline. Krõbinad ja Janda istumised töötavad peamiselt suurimat kõhulihast - selgroogu painutavat rectus abdominis.

Kui nii, siis sa ei ole üksi. Liiga sageli inimesed töötavad oma abs iga päev ilma puhata, lootes põletada rasva maha rohkem kasutada. See tähendab jõutreenimist 2 kuni 3 korda nädalas, puhkepaika ja mitmesuguseid harjutusi, et sihtida erinevaid abs absmente.

kuidas poletada rasva oma abs

Proovige dünaamilisi liigutusi, mis keskenduvad tuumikvõimsusele ja mis sisaldavad teie stabilisaatori lihaseid ; lihaseid, mida te kogu päeva jooksul kasutate oma keha hoidmiseks. Üks neist on lauategevus. Selleks liigutage, asuge käepideme asendisse ja hoidke seda nii kaua kui võimalik, hoides oma kõht pingul ja keha sirgelt.

Venitus peale treeningut aitab sul taastada lihaste pikkuse ja ennetada vigastusi

Seda saab teha oma käes küünarnukkidel, mis on keerukamad või varbad.