Uneta rasva kadumislihas

Sa lihtsalt ei suuda stimuleerida sünteesi ja takistavad lagunemist, toetades lihaste kasvu jaoks vajalikku tasakaalu. Süsivesikute puudumine põhjustab kiire lihaste kadu. Selle asemel eelistan järgida Oxfordi ülikooli teadlaste nõukogu.

Vähene uni on kaalutõusu ja rasvumise peamine riskitegur Mitmetes uuringutes on selgunud, et halb uni on seotud kaalu tõusmisega ning suurema kehamassiindeksiga.

Kuidas aitab uni kaalu langetada?

Inimeste unevajadused on erinevad, kuid üldiselt on uuringutes poletada rasva tippu jalad kehakaalu muutusi, kui inimesed magavad öösel vähem kui seitse tundi loe siit. Teine uuring jälgis 16 aasta jooksul umbes 60 rasvumata meditsiiniõde. Kuigi need uuringud olid kõik vaatluspõhised, on kaalutõusu täheldatud ka eksperimentaalsetes unepuuduse uuringutes.

Näiteks üks uuring võimaldas 16 täiskasvanul viis ööd magada vaid viis tundi öö jooksul. Nad võtsid selle uuringu lühikese aja jooksul keskmiselt 0,82 kg loe siit.

Rasva kaotuse püramiid

Unine mõistus ei ole õige sina Kindel on see, et unega koonerdamine paneb meie aju halvasti otsustama. See on otseselt seotud ajutööga, sest see on vastutav meie aktiivsuse, otsuste tegemise ja impulsside juhtimisega. Sellist vähese une sesiundit võib näiteks võrrelda alkoholijoobega — heade otsuste tegemiseks pole teil vaimset tugevust ega kainet mõistust. Kui oleme üleväsinud, otsib meie keha midagi, mis tundub hea.

Näiteks tahab meie mõistus tööl olevat pitsat uneta rasva kadumislihas hoopis kellegi sünnipäevatordi ampsu.

Kuidas põletada rasva ja säästa lihaseid. Kuidas põletada rasva kuivatamisel ja mitte lihaseid

Suured isud on väsinuna üpris tavapärased ning asja teeb erti ohtlikuks see, et sellises seisundis ei suudeta ühelegi avahtlusele öelda ei. Tahame kiirelt midagi head, mis annaks meie kehale energiat ja tekitaks normaalse enesetunde. Näiteks on uuringuid, mis tõestavad, et vähese unega inimestel tekib suurem isu hilisõhtuse snäkkimise järele ning sageli soovitakse süüa just neid kõige kõrgema süsivesikusisaldusega suupisteid, mis annaks kiirelt energiat.

Lisaks on leitud, et vähene uni sunnib inimesi sööma suuremaid toidukoguseid, mis on ka kehakaalutõusu põhjuseks. Üleväsimuse ja magamatuse tõttu põletab meie keha vähem kaloreid Ainevahetuse kiirus puhkeolekus RMR- resting metabolic rate on kalorite arv, mida keha põletab, kui oled täielikult puhanud.

8 tõde, mis vajalikud lihasmassi arendamiseks

Seda mõjutavad vanus, kaal, pikkus, sugu ja uneta rasva kadumislihas. Uuringud näitavad, et unepuudus võib vähendada teie RMR-i. Näiteks on ühes uuringus hoitud 15 meest 24 tundi ärkvel.

Samuti on selgunud, et halb uni võib põhjustada ka lihasmassi kadu. Kuna suurema lihasmassiga keha põletab puhkeolekus rohkem kaloreid võib eeldada, et kui lihased on kadunud, väheneb ka puhkeolekus ainevahetuse kiirus.