Rasva poletamine vs tugevuse koolitus

Esiteks on vaja arvutada, milline pulss puhkab, hommikul ilma voodist tõusmata. Reite ees Pange see lõdvalt alla, jalad veidi painutatud. Tähelepanu: ärge kallutage puusasid ette või tahapoole. See näitaja on omakorda määratud valemiga " miinus vanus aastatel". Ja see on koht, kus inimesed sageli segased. Kui vajate kiiremat rasvkoe eemaldamist, saate teha suure intensiivsusega intervallikoolitust.

Body balance

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Teie põlevad küsimused Ükskõik, milline on teie sobivus ja kaalujälgimise 15 kg kaalulangus 15 paeva jooksul, on rasvade põletamine alati hea asi.

Ei, te ei saa seda tulekahju seadistada hästi, võite, aga ma ei soovita sedakuid võite oma treeninguid kohandada, nii et olete oma keha seadistanud efektiivseks ja tõhusaks rasvapõletuseks.

Allpool on vastused teie küsimustele suurema rasva põletamise kohta harjutustega.

Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt?

Milline on parim rasvade põletamise harjutus? Võite lugeda raamatuid või ajakirjaid, mis toovad välja parimat treeningut või harjutust rasva põletamiseks, kuid tõsi on see, et mis tahes harjutus, mis viib teid sihtmärk südame löögisageduse tsooni, aitab teil põletada kaloreid ja kaotada rasva.

Parim harjutus on see, mis teile meeldib. Kui teile meeldib, mida teete, teete seda sagedamini ja teete seda kõvasti tööd.

triple fat burner lime vesi ja rasva kadu

Teile töö tegemise võti on keskenduda järgmisele: Intensiivsus : Kui raske te töötate, on tähtis rasva kaotamine. Mida raskem te töötate, seda rohkem kaloreid te põletate ja lõpuks, kuidas te põletad rohkem rasva. See ei tähenda, et peate iga treeningu ajal tapma, kuid kogu nädala jooksul töötades erinevates intensiivsustessaate selle asemel, et iga kord samal kiirusel püsida, aidata teil oma rasvade põletamist maksimeerida.

Kestvuskoolitus kodus

Intervall koolitus üks või kaks korda nädalas on suurepärane valik kiiruse segamiseks, rohkemate kalorite põletamiseks ja hoone vastupidavuse suurendamiseks. Kestus: Kui kaua te harjutab, on ka kalorite põletamine oluline.

fitness blender burn fat day 5 kaalulangusrakenduste eelised

Mida kauem te harjutate, seda rohkem kaloreid võite põletada, kuid jällegi ei tähenda see, et iga treening peab kesta tund või rohkem. Teie intensiivsus määrab tihti, kui kaua te seda teete, näiteks kui teete intensiivsusega intervalltreeninguidon teie treenimine lühem ja mõõduka intensiivsusega treeningud võimaldavad teil pikemat aega treenata.

kuidas tootada rasva poletamiseks mitte lihaseid valge neeru-uba retsept

Kas ma peaksin töötama rasvapõletuse piirkonnas, et põletada rohkem rasva? Kui soovite rasva kaotada, on palju olulisem keskenduda kalorite üldkuludele.

  1. Kui palju rasva ma võin põletada jooksvalt?
  2. Kuidas eemaldada keha rasva kiiresti
  3. Omatehtud kaalulangus segud
  4. Tabata vs jooksmine - Teostada

Pärast tasakaalustatud kardioprogrammijõutreeningu ja tervisliku toitumise abil rasva poletamine vs tugevuse koolitus luua kalorite puudujäägi, mis vajab rasva kaotamist. Kuidas ma saan rasva südame treeninguga põletada?

Südame on üks parimaid viise, kuidas põletada rohkem kaloreid ühe kukkumisega, muutes selle oluliseks koostisaineks, kui teie eesmärk on rasvade kaotamine. Kui palju kaloreid te põletate, sõltub muu hulgas tegevusest, töö raskusest ja sobivuse tasemest.

Siin on kuidas põletada rohkem rasva teostamisega

Nagu eespool mainitud, ei ole ühtegi südame harjutust, mis aitab teil rasva rohkem põleda, kuid mõned tegevused vähendavad südame löögisagedust kiiremini kui teised.

Üks viis maksimaalse kalorite põletamiseks on valida: Mõjutatavad harjutused - Mõõdukate harjutustenagu jalgsi või aeroobika harjutusedsuurendavad tavaliselt teie südame löögisagedust kiiremini kui mittesihipäraseid harjutusi, nagu ujumine või jalgrattasõit. Suuremõju harjutus : suure mõjuga harjutused nagu jooksu, hüppenöör või hüpped, on ka teie südame löögisagedus kiirem kui madalam mõju.

Peamine erinevus rasva põletamise treeningu vahel on suur kiirus. Teisisõnu, sama palju kaloreid põletatakse VT 30 minuti jooksul minutilise aeroobse treeningu ajal. Selle põhimõtte sisuks on, et koormus vaheldub taastamisfaasiga. Näiteks alustatakse treeningutega trossi hüppamisega, seejärel teostatakse treening rindkere ja selja lihaste jaoks näiteks vahelduva sammuga baar iga jalaga. Jällegi on see südame-veresoonkonna harjutuse käik squatsidega.

Näiteks võib lb inimene põletada umbes kalorit, kes kõnnib kiirusega 4 miili tunnis 30 minutit või kalorit, kes sõidavad sama kiirusega 5 miili tunnis.

Kogu kehaline harjutus : nii ülemine kui alumine, nagu murdmaasuusatamine, suurendavad tihtipeale südame löögisagedust kiiremini, võimaldades teil põua rohkem kaloreid lühema aja jooksul.

Calorie Burning Cardio treeningu ideed.