Parim viis rasva poletamiseks kohupiirkonnas

Pole kohustust taldrikule pandut viimse ampsuni ära süüa ka siis, kui tunned, et kõht on juba täis. Eesmine tõmblukk ei tohiks painutamisel avaneda. Tegelikult on aastal avaldatud uuring Lanceti diabeet ja endokrinoloogia jälgis mitu aastat 90 inimest ja avastas, et madala rasvasisaldusega dieeti proovinud osalejatel oli sama ülekaaluline oht kui neil, kes sõid mida iganes soovisid!

Home Nr. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik?

parim viis rasva poletamiseks kohupiirkonnas

Tõenäoliselt ei ole maailmas ühtegi inimest, kes ei soovi muuta oma välimust. Vähemalt selliseid naisi ei eksisteeri. Paljude sooviks on kehakaalu langetada.

Kuidas aidata klientidel kõhupiirkonna rasva peksta

Kas on võimalik valida, millisest kehaosast tahame rasva kaotada? Need, kes kunagi on kaalust alla võtnud, teavad, et see protsess ei ole kiire ega lihtne.

  • 10 lihtsat lamedat kõhuhäkki, mida peate proovima - Kaalukaotus
  • Kuidas aidata klientidel kõhupiirkonna rasva peksta Video: Jaanus Aal, Enics - EASi Liftiga tulevikkuMai Vaadake kaugemale lähenemisviisist "söö vähem, tee rohkem treenimist" ning õpi tundma hormonaalset füsioloogiat ja strateegilist toitumist.
  • Az kaalulangus minu lahedal

Teatud kehaosadele suunatud kehakaalu langetamise idee on ka väga ahvatlev: mis juhtuks siis, kui teeks harjutusi näiteks kätele, tuharatele või kõhule. Seda nimetatakse lokaalseks rasva põletamiseks. Lokaalse rasva põletamise idee on selles, et sooritades probleemses piirkonnas lihastele harjutusi, saaks ainult sellest parim viis rasva poletamiseks kohupiirkonnas rasva kaotada.

9 võimalust, kuidas juba ühe päevaga kõht paremasse vormi voolida

Lokaalse kaalu langetamise teooria. Väga tihti soovitatakse neile, kes soovivad jalgade ümbermõõte vähendada — teha kükke. Kes on mures, kuidas oma käsi väiksemaks saada — teha harjutusi biitsepsile ja triitsepsile, ning kui kõht suur, siis kõhulihastele.

Kuidas kaalu langetamise protsess toimub teaduslike uuringute läbi?

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??

Füüsiliste harjutuste teostamiseks kasutatakse teatud tingimustel rasva energiaks, kuid mitte tingimata kohtadest, mille lähedal lihased töötavad. Alustame kõhust.

parim viis rasva poletamiseks kohupiirkonnas

Uuringus jagati 24 meest ja naist vanuses aastat kahte rühma. Ühed tegid kuue nädala jooksul 5 korda nädalas ja 7 korda päevas kõhulihastele mitmesuguseid harjutusi.

50 toitu soolestiku kaotamiseks

Teine grupp ei treeninud kõhulihaseid üldse. Kõik osalejad sõid sama palju kaloreid kogu päeva jooksul. Tulemus: kõhulihaste puhul ei toimunud ühtki olulist muutust kõhu suuruses ega kogu keha rasvaprotsentides ega naha paksuses kõhupiirkonnas.

Kõhurasv suurendab kõrge vererõhu, südamehaiguste ja diabeedi riski.

Teises katses jagunesid 40 rasvunud naist kahte rühma: ühed piirasid kaloreid, teised piirasid kaloreid ja tegid kõhulihastele harjutusi nädala jooksul. Tulemus: kõik naised võtsid kaalust alla, kõikidel nahavoldi paksus ja kõhu suurus vähenes, kuid ei olnud erinevusi nende vahel, kes tegid kõhulihaste harjutusi ja kes mitte.

Sarnased tulemused saadi katsetes, kus testiti keha ülakeha harjutuste efektiivsust käte salendamises.

Home Nr. Kas lokaalne rasvapõletus on võimalik? Tõenäoliselt ei ole maailmas ühtegi inimest, kes ei soovi muuta oma välimust.

Tulemus: ei olnud erinevust treenitava käe rasva kaotuses. Konkreetse käe kõrgem treenitavus ei mõjuta selle rasva põletust.

Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada?

Lokaalse rasva põletuse hüpotees ei toimi. Kui lokaalne rasvapõletus ei tööta.

Kuidas siis saab kaotada rasva näiteks jalgadel või kätel? Teatud lihasrühmi regulaarselt treenides saab neid teha tugevamaks ja õige metoodikaga kasvatada ka suuremaks.

Seitse igapäevast tegevust, mis panevad vööle kogunenud rasvad põlema Parim valik on külma vee joomine, sest keha hakkab seda soojendama ja põletab nii rohkem kaloreid. Kala ja lahja liha.

Kuid hoolimata sellest, kui hästi on poletage gunekomastia rasva kõhulihased treenitud, ei näe sa neid enne, kui rasv on kõhu pealt suures osas kadunud. Seega, ainuke lahendus on olla ööpäevase kaloraažiga defitsiidis.

Iseenesest ei ole vahet, kas piirata toidust saadud toidukalorsust või lisada selle võrra treeningmahtu.

parim viis rasva poletamiseks kohupiirkonnas

Tervislikuks ööpäevaseks kaloridefitsiidiks loetakse — kalorit. Millist spordiala eelistada, sellel suurt vahet ei ole, kui eesmärgiks on rasva kaotus kehalt. Kui soov on lihasmassi säilitada, tuleks eelistada jõusaali treeningut.

Tekst: personaaltreener Marek Morozov, Fitnessikool.