Kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul. Kuidas põletada kiirelt rasva? - Tervis

Alakeha lihased moodustavad umbes 70 protsenti inimese lihasmassist ning tugev alakeha võimaldab paremini treenida ka ülakeha. Oled tüdinenud kõigist. Motivatsioon oli suur, seega alustasin tervisliku toitumisega ja aktiivse treeninguga.

Panasonic Panthers vs. Suntory Sunbirds - FULL MATCH - V-League Japan 2019/2020

Jõutreeningu eelised Teie rannapuhkuseni on jäänud kaks nädalat ja soovite enne ujumistrikoo selga panemist natuke kaalu langetada. Kuigi on mõned dieedid, mis väidavad, et need võivad aidata teil kiiresti palju kaalu kaotada, ei ole need tavaliselt kõige turvalisemad ja lõpuks taastate suurema osa kehakaalust sama kiiresti, kui selle kaotasite.

2. Õige kogus valku

Tervisliku kiirusega 2 naela nädalas võite kahe nädalaga kaotada 4 kilo. Enne lühiajalise kehakaalu langetamise plaani alustamist pidage nõu oma arstiga, et arutada konkreetseid dieedivajadusi ja kaalulangetamise eesmärke. Neli naela kahe nädala jooksul Kuigi võite nädalaga kaotada rohkem kui 2 naela, pole see soovitatav, kui teie arst pole seda soovitanud.

Liiga kiire kehakaalu kaotamine põhjustab tavaliselt rohkem lihaseid kui rasva.

kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul poletage rasva rullid

Lihasekaotus põhjustab teie energiataseme languse ja võib raskendada kehakaalu hoidmist. Ühes pundis rasvas on kalorit, nii et nädalaga 2 naela kaotamiseks peate looma kalorise päevase defitsiidi.

kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul kaalulangus vee kulmutamine

Nii et te ei nälga, võiksite jagada kalorite puudujäägi dieedi ja füüsilise koormuse vahel, vähendades päevast tarbimist kalori võrra ja tehes trenni veel kalori põletamiseks.

Kasutage veebipõhist kalorite loendurit, mis aitab teil kindlaks teha, kui palju kaloreid peate oma kaalu säilitamiseks hoidma, seejärel lahutage sellest arvustet määrata oma kaalulangetaja kalorid. Näiteks aastane naine, kes on 5 jalga 5 tolli pikk, ei tööta ja kaalub naela, vajab oma kaalu säilitamiseks kalorit. Kalorite vähendamine kaalu langetamiseks Lisaks sellele, et hoiate söödavatest asjadest kinni, on asju, mida saate teha, et vähendada päevasest tarbimisest kalorit. Kogu muna omleti asemel asendage munavalged ja säästke 55 kalorit muna kohta.

kuidas lahti saada tselluliidist salvrätikud naba abil ja vähendada helitugevust

Lõunasöögi ajal süvendage pudeli tavalise sooda jaoks pudel seltzerit, et kõrvaldada veel kalorit. Kaloriteta maitse saamiseks pigistage kihisevasse vette veidi lubi. Võileiva majoneesi asemel kasutage sinepit, et tilgutada veel 65 kalorit. Asendage õhtusöögi ajal friikartulid küpsetatud maguskartuliga.

Valmistatud külmutatud friikartulites, mis on umbes 3 untsi, on kalorit, keskmisel küpsetatud maguskartulil aga ainult kalorit.

saikova dieedi salenemist ühe nädala jooksul vannis sait

Kalorite põletamine kaalu langetamiseks Selle kahe nädala jooksul peate võib-olla pingutama, et kalorit päevas põletada, kuid esialgne kaalukaotus võib olla just see, mida peate kahenädalase dieedi muutmiseks uueks hea koht rasva poletamine toiduainete plaaniks.

Neid kaloreid saab põletada mitmel erineval viisil, alates jooksmisest kuni muru niitmiseni.

kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul kas weed poletada rasva

Kui palju kaloreid kulutate, sõltub teie kehakaalust ja sellest, kui kaua te liigute. Näiteks peab kilo kaaluv inimene kalori põletamiseks jooksma 50 miili tunnis kiirusega 50 minutit, samal ajal kui naelane inimene peaks jooksma ainult 40 minutit.

protsessor näitab vähem toitumise tabel 7 tabelis kui seal on

Võimalik, et peate käsitsi lükatava muruniidukiga veidi rohkem tööd tegema. Lühikese aja jooksul tõesti kalorite põletamiseks võiksite kaaluda intervalltreeningut. Seda kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul treening vaheldub kindla aja jooksul kõrge intensiivsusega ja madala intensiivsusega perioodidega.

Näiteks pedaalige velotrenažööril kaks minutit nii kiiresti kui võimalik, seejärel kolm minutit aeglasemas tempos, korrates seda treeningut terveks treeninguks viis korda.

Lisaks treeningu ajal põletatavatele kaloritele kulutab teie keha pärast treeningut kaks tundi kuni 15 protsenti rohkem kaloreid ka Ameerika spordimeditsiini kolledži andmetel. Jõutreeningu eelised Jõutreening põletab minutilise jõulise treeningu ajal umbes kalorit kilo ja naelase puhul kalorit.

Siis on võimalik õigesti hinnata, mida ja kuidas oleks vaja teha.

Lisaks treeningu ajal põletatud kaloritele toniseerib lihaste ehitamine teie keha, nii et kulutate puhkeoleku ajal rohkem kaloreid.

Lihas põletab rohkem kaloreid kui rasv, nii et rasva kaotamine ja lihasmassi suurendamine hoiab teie ainevahetust heas tempos, mis aitab teil soovimatud kilod kaotada.

kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul polved kahjustasid kaalulangust

Lisaks võib toonimine aidata teil end õhemana tunda, kuigi olete kaotanud ainult 4 kilo, kuna lihased on kompaktsemad kui rasvad. Nende lihaste kasvu saavutamiseks lisage kaks korda nädalas jõutreeninguid. Vabad raskused, raskusmasinad ja vastupandarihmad on head tööriistad lihaste ülesehitamiseks, samuti keha vastupanuharjutused, nagu näiteks surumine, tõmbamine, krõmps, kops ja kükk.

Viimased Artiklid.

kiire rasva kaotus 2 nadala jooksul hill intervallide rasva kadu