Rasva kadumise trikke. Fitnessmüüdid: Valetab Südamest, Jõutreeningust, Lihastest Ja Rasvast | Sobivus

Näokuju juures mängivad rolli nii geneetika kui ka keskkonnategurid, just nagu kogu ülejäänud keha juures, teab personaaltreener Sarah Chadwell. Kui teil on rohkem valke, aitab see rasvade kaotamisel palju tõhusamalt, kui teil on hüdreeritud toit.

7-päevane juhend lihtsa rasva kadumise kohta

Valk hoiab teid kauem täis ja vähendab isu, nii et lõpuks sööte kogu päeva jooksul vähem nuumavaid toite. Parim viis saada oma dieeti rohkem valku on veenduda, et igal söögikorral on mingisugune valguallikas. Alates munavalgetest, kana ja kalast kuni pähklite ja valgu kokteilideni on valku lihtne oma päeva lisada ja see aitab teil rasva kadumise protsessis suuresti kaasa. Saate lihtsalt valida teile meeldiva valgusisaldusega toidu tüübi ja lisada see seejärel oma igapäevases dieedis.

See ei pea olema ülemäärane; lihtsalt midagi, mida söömisest meeldib ja sisaldab ka palju valke. Vesi Piisava vee joomisel kuulete alati oma arsti harfi, kuid selle taga võib olla hea põhjus.

rasva kadumise trikke rasva kadu tais keha vs split

Hüdreeritud olek on oluline paljude keha funktsioonide, sealhulgas toitainete transpordi jaoks. Kui teil on rohkem valke, aitab see rasvade kaotamisel palju tõhusamalt, kui teil on hüdreeritud toit.

3 lihtsat trikki, kuidas näopekist lahti saada

Nii et teise näpunäite abil saate tegelikult esimese näpunäite veelgi paremaks muuta. Lisaks sellele, et vesi aitab kehal rasva eralduda, võib see toimida loomuliku isu vähendajana ja ohjeldada isusid, mis kipuvad teid hätta sattuma.

rasva kadumise trikke metaboolne kaalulangus mt pleasant sc

Proovige ärgates ja enne iga söögikorda võtta lihtsalt kõrge klaasitäis vett. See aitab teil söömise ajal kergelt täis saada, samas kui pikaks ajaks saate täis. Teid üllatab, kui hästi aitab vesi vältida halba toitu ja ülesöömist.

Trikid pannide puhastamiseks

Ehkki mõned treeningžanrid annavad teile kindla kõhu kuude jooksul, võib muude rutiinide tõhusus võtta aastaid - jah, aastaid. Kumba te pigem teeksite? Seda me arvasimegi.

rasva kadumise trikke rasva sudame loogisageduse poletamiseks peab olema

Selleks, et saaksite soovitud keha varem, mitte hiljem, oleme palunud kahe sporditööstuse juhtiva eksperdi abi, et teha kindlaks, millised harjutused pole teie aega väärt.

Loe edasi, et teada saada, millised treeningrutiinid peaksid alglaadimise saama ja milliseid saab muuta, et saada soovitud tulemusi.

  • Treeningud ja harjutused, mis ei aita rasva kaotada - Kaalukaotus
  • Trikid pannide puhastamiseks
  • Kuid kui tervisetööstus on toidulisanditest ja muudest kaalulanguslahendustest nii küllastunud, on raske teada, millised tooted on trikid ja millised on tõeliselt tõhusad.
  • Kaalulangus sara ali khan

Kuid tegelikkuses on teil vaid valus kael ja tühi rahakott minema. Näpunäide Kui te ei soovi oma armastatud barre-rutiinist lahku minna, soovitab Roberts oma iganädalasesse rütmi ja kardiotreeningut teha. See annab teie rutiinile rohkem tasakaalu, tõstab pulssi ja töötab teie peamistes lihasrühmades - mis kõik pole läbirääkimised, kui proovite flabpi visata.

Treeningud ja harjutused, mis ei aita rasva kaotada

Rääkimata sellest, need võivad parandada meeleolu, tasakaalu, stabiilsust ja südame-veresoonkonna süsteemi tervist. Analüüsid on lihtsad, kuid palju vähem täpsed kui muul viisil saadud.

  • Rasvade kaotuse SARMid Aktiveerige oma ainevahetus juba täna
  • 3 lihtsat trikki, kuidas näopekist lahti saada - Ilu & mood - sõccg.ee
  • Milliseid rasva kaotamise nõuandeid on kõige alahinnatud?
  • Kaalulanguse palve patroon

Ma ei soovita seda meetodit teile. Kasutage seda ainult siis, kui ligikaudsed väärtused on teie jaoks piisavad. Muud meetodid Keharasva mõõtmiseks kasutatakse palju muid meetodeid, näiteks keha kaaliumisisaldus, kogu keha elektrijuhtivus, isotoopide lahustumine, kreatiini eritumine uriiniga, üldkaltsium, üldlämmastik, kogu plasma kreatiniin, kompuutertomograafia, magnetresonantstomograafia.

Tomograafia, ultraheli, neutronite aktivatsioon analüüs ja kahekordne footoni neeldumismeetod. Kuigi mõned neist kõrgtehnoloogilistest meetoditest võivad olla laboris uskumatult täpsed ja kasulikud, pole ükski neist teie dieediprogrammis teie isiklikuks kasutamiseks peaaegu ideaalne. Kuid kui soovite saada kõige täpsemaid kehakoostise näitajaid, siis sobib ainult "otsese mõõtmise" meetod; see tähendab rasvakihi füüsiline lahkamine. Tõsi, sel viisil oma keha rasva mõõtmiseks peate olema laip, nii et see meetod pole eriti praktiline.

Mainin seda mitte selleks, et mängida mingit trikki, vaid rõhutada, et kõik keharasva testimise meetodid on vaid ligikaudsed hinnangud ja mitte "otsesed mõõtmised".

  1. Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud - Kaalukaotus
  2. Nii et pühkime kõigepealt ära
  3. Kaalulangus kiirem jalgrattasoit
  4. Kategooriateta Treeningud ja harjutused, mis ei aita rasva kaotada Siit saate teada, millised treeningud ei aita teie rasva kadu.
  5. Poletada sisemise reie rasva kiiresti

Kiibid sentimeetri kohta Keharasva testimise meetodi valimisel pöörake tähelepanu selle praktilisusele, rakendamise lihtsusele ja järjepidevate kordusmõõtmiste tagamisele. Protokoll: nahavoltide testimine. Nahavoltide testimine põhineb asjaolul, et suurem osa teie keha rasvast koguneb otse naha alla.

rasva kadumise trikke 5 sudame loogisageduse tsoonide rasva poletamine

Seda tüüpi keharasva nimetatakse nahaaluseks rasvaks. Ülejäänud rasv paikneb elundite sisemine rasv ja lihaskoe lihasesisene rasv ümber. Mõõtes nahaaluse rasva kogust, mõnes kohas naha- ja rasvavolte "näpistades", saate rasva üldprotsendi kohta väga täpse hinnangu.

Müüt: pikk ja aeglane kardiotreening põletab kõige rohkem rasva. Fitnessmüüdid: valetab südamest, jõutreeningust, lihastest ja rasvast Pärast dieeti ei ole müütide, pooltõdede ja otsekohesete valede vastu ohjeldamatum kui treenimine - eriti selle mõju kaalulangusele.

Kvalifitseeritud testija saab mõõta keha rasva täpselt veealuse kaalumise lähedase täpsusega, mis on kuldstandard kehakoostise testimisel.

Mis kõige tähtsam, nahavoltide testimine on äärmiselt praktiline. Seda tüüpi katsetamine viiakse läbi lihtsa, visaga sarnase instrumendiga, mida nimetatakse paksusemõõturiks.

Paksusemõõturi lõuad kinnitavad naha ja rasva voldiku ning mõõdavad paksu voldi paksust millimeetrites. Turul on palju erinevaid paksusemõõturite marke.

rasva kadumise trikke amc kaalulangus opp al

Kuid ma soovitan Myprotein Caliper Gage'i, sest see on üks väheseid odavaid plastist mudeleid, mis võivad saada üsna täpseid tulemusi. Skinfoldi testimisvalemid Paksusemõõtjad mõõdavad naha voldid mitmes kehapiirkonnas ja lisavad seejärel näidud.

rasva kadumise trikke kaalulangus terre haute

Seejärel sisestatakse kogus rasvaprotsendi tabelisse, mis kinnitatakse paksusemõõturile. Need tabelid on tuletatud matemaatilistest regressioonivõrranditest ja võimaldavad mõõtmised kiiresti teisendada millimeetriteks.

Ärge laske end väga üles riputada nahavoltide mõõtmise koha peal.

Fitnessmüüdid: valetab südamest, jõutreeningust, lihastest ja rasvast

Mõned inimesed on mures selle pärast, et suurem osa nende nähtavast rasvast on koondunud keha alaossa ja proovivad mõõta ülemise osa nahavolt. Keharasva valemid annavad teile ühe kuni nelja mõõdiku põhjal väga täpse hinnangu kogu keha rasva kohta, isegi kui need kõik võetakse teie ülakehast.

Kolmest kohast tehtud mõõtmistest piisab täpseks arvutuseks. Enamik uuringuid on näidanud, et rohkem kui nelja asukoha kasutamine ei suurenda täpsust märkimisväärselt, kuid vähem kui kolme asukoha kasutamine võib täpsust vähendada. Kui täpne on nahavoldi testimine?

Parimad rasva kadumise ja kalorite põletamise treeningud

Võrreldes selliste keerukate meetoditega nagu veealune kaalumine või magnetresonantstomograafia, võib nahavoltide testimine täpsuse huvides tunduda liiga lihtne. Tegelikult nõuab sellist tüüpi testimine lihtsalt palju harjutamist. Suurimad vead on vales kohas näpistamine või voltimise valesti võtmine näiteks horisontaalse voltimise tegemine siis, kui see peaks olema vertikaalne. Nahavoldianalüüs võib olla sama täpne kui seda teostav inimene.

17 näpunäidet rasva kiiremaks kaotamiseks!

Keha Opus autor Dan Duchain kirjutas kunagi: "Ma ei tea, miks paksusemõõtjad nii täpsed on. Ehkki võite leida võluvamaid valmistamisvõimalusi, võib uus pesunõel anda täpsema hinnangu kui ükski muu meetod kui lahutamine. Paksusemõõturite kasutamise ainus puudus on operaatori kvalifikatsiooni puudumine; aga praktika viib kõik täiuslikuks. Nahavoldikatse usaldusväärsus ja järjepidevus Kuna "nahavoldi" meetodi arvutamiseks on palju erinevaid paksusemõõtureid ja valemeid, on oluline, et mõõtmisi teeks sama inimene ja et nad kasutaksid iga kord sama paksusemõõturit ja sama valemit.

Täpsus pole nii oluline kui korduvate mõõtmiste usaldusväärsus ja järjepidevus.

Isegi kõige osavama testimiskoolitaja puhul on nahavoltimise tehnika - ja enamik teisi sarnaseid tehnikaid - täpne vaid kolme kuni nelja protsendi ulatuses. Kõige olulisem on see, et antud juhul kasutatud meetod on usaldusväärne selles mõttes, et saate märkida oma arengu suundumuse ühest dimensioonist teise.

Rasvakaotuse SARMid on mõeldud kõigile!

Tegelikult on see keharasvade testimise ainus eesmärk - mõõta edusamme. Keharasva ja lahja kehamassi MHT arvutamine Iseenesest pole teie keharasv muud kui arv - tegelikult ei tee see teile midagi muud, kui näidata, kui seda on vähe. Keharasvaprotsendi teadmise tegelik väärtus seisneb selle kasutamises tööriista abil, et jälgida oma arengut kilogrammides rasva ja lihaseid.

Keharasvaprotsentide kasutamise järgmine samm on jagada oma kogukaal kilogrammidesse rasva ja lihasmassi. Seejärel saate tagada edasimineku protsentides kogu massist, keharasva kaalust, MHT-st ja keharasvast.