Lihaste ja fitness rasva kadu. Atleetvõimlemine

Tegelikkus: Lihtsalt lihaste lihaste saamiseks ei toodeta me lihtsalt piisavalt testosterooni, meessuguhormooni, mis ergutab lihaste kasvu. Tegelikkus: Kuigi kõndimine on hea treening ja enamik ameeriklasi ei tee seda piisavalt, kui soovite kaalus märgatavalt kaalust alla võtta, pole see parim meetod, kuna see on madala intensiivsusega ega põle palju kaloreid selle ajal ega pärast seda. Ehk siis vähene uni põhjustab täpselt seda, mida sa ei taha, kui püüad kasvatada lihasmassi. Järgige kõiki neid ebatäpseid nõuandeid ja võite raisata aega, energiat ja raha või isegi ennast vigastada. Ja siis on kogu see aja kokkuhoid.

Müüt: pikk ja aeglane kardiotreening põletab kõige rohkem rasva.

Fitnessmüüdid: valetab südamest, jõutreeningust, lihastest ja rasvast Pärast dieeti ei ole müütide, pooltõdede ja otsekohesete valede vastu ohjeldamatum kui treenimine - eriti selle mõju kaalulangusele. Järgige kõiki neid ebatäpseid nõuandeid ja võite raisata aega, energiat ja raha või isegi ennast vigastada.

Valedetektorit pole siiski vaja välja ajada. Müüt: lihas "kaalub" rohkem kui rasv.

kehakaalu ja rasva kuidas teha kanüüli tselluliidimassaažiga kodus kaotamine

Reaalsus: Nael on nael on nael - kui te ei riku füüsikaseadusi. Ükski aine ei kaalu rohkem kui teine, välja arvatud juhul, kui see tegelikult kaalub rohkem.

keha mahikute kadumise kaalule kodus kas sa poletad rasva magada

Lihaste ja fitness rasva kadu öeldes: üks kilo rasva kaalub sama palju kui üks kilo lihast. Tegelikult on üks kilo rasva laias laastus väikese greibi suurus; üks kilo lihast on umbes mandariini suurune.

Atleetvõimlemine Lihate ja rava kaduKui teil on keha lihaeid, on kiirem ravakaotu teie püüdlute uur eeli.

Kuid see mandariin on aktiivne kude, mis tähendab, et rahus põletab see rohkem kaloreid kui rasv. Müüt: jõutreening muudab rasva lihaseks.

kuidas kiirendada sunnitusjargne kaalulangus kaalulangus stretch marks

Tegelikkus: See on füüsiliselt võimatu, väidab Greenspan. Sellised harjutused nagu jõutreening aitavad lihaseid üles ehitada, mis soodustab rasva kadu, suurendades puhkeainete ainevahetust, et saaksite kogu päeva jooksul rohkem kaloreid põletada.

slimming meeste aluspesu rasv on kaotus

Müüt: raskete raskuste tõstmine põhjustab naiste koormamist. Tegelikkus: Lihtsalt lihaste lihaste saamiseks ei toodeta me lihtsalt piisavalt testosterooni, meessuguhormooni, mis ergutab lihaste kasvu.

kuidas poletada rasva vahelejatmisega kiire kaalulangus 6 paeva jooksul

Kaalude tõstmine on mõnikord süüdi suurema hulga lisamises, sest kui te pole veel keharasva lisanud, võib see anda illusiooni, et muutute suuremaks, väidab Greenspan.

Kuid lihased suurendavad teie ainevahetust, nii et ärge kartke neid kiloseid hantleid või tehke vähemalt tööd nende nimel. Müüt: võite liigsetest kilodest maha kõndida.

Müüt: jõutreening muudab rasva lihaseks.

Tegelikkus: Kuigi kõndimine on hea treening ja enamik ameeriklasi ei tee seda piisavalt, kui soovite kaalus märgatavalt kaalust alla võtta, pole see parim meetod, kuna see on madala intensiivsusega ega põle palju kaloreid selle ajal ega pärast seda.

Kõhu kokkutõmbamiseks ja lameda hoidmiseks soovib Greenspan, et soovite integreeritud lähenemisviisi jõutreeningutele, südamele eelistatult intervallidele ja kaloririkkale dieedile. Kui lisate iga päev mõne täiendava miili jalad ühe osana üldisest kaalukaotuskavast, on see hea ja tervisele kasulik, kuid ainuüksi see ei anna tõenäoliselt skaalal olulisi tulemusi.

Müüt: põletate tühja kõhuga rohkem rasva.

rasva poletid ja raseduse saamine kuidas slim alla ulemise relvade kiiresti

Reaalsus: Greenspan väidab, et keha tassib umbes sama palju pekki, olenemata sellest, kas te enne trenni nina lööte või mitte. Kuid teie keha vajab ka parimal viisil jõudmiseks, lihaste kasvatamiseks ja kalorite põletamiseks kütust, nii et peaksite enne treeningut sööma alati umbes 30—45 minutit midagi kerget, näiteks valgukook, jogurt või tükk täistera leib maapähklivõiga.

Müüt: Kardiot ja jõudu tuleks teha eraldi päevadel.

Semperfi5k

Reaalsus: Greenspani sõnul pole teaduslikul põhjusel neid kahte eraldatuna hoida ja suurendate oma võimalusi oma eesmärgi saavutamiseks - olgu see siis tervis, tugevus või püksid - ühendades need omavahel. Ja siis on kogu see aja kokkuhoid. Greenspan soovitab teha vooluringi, kus vaheldumisi võiksite kasutada kombineeritud harjutusi näiteks kükitada ridadesse või vajutada näiteks ja lühikesi, kõrge intensiivsusega kardiopurskeid näiteks jooksmine jooksulindile.

  • Kahe nadala kaalulangus sooki
  • Slimming snack ideed
  • Tagasi akne kaalulangus

Selliselt minimaalse puhkeasendiga edasi-tagasi liikumine suurendab jõudu ja suurendab teie pulssi mõõduka tempoga isegi rohkem kui tüüpiline pool tundi elliptilisel või Stairmasteril. Reaalsus: Kuigi on tõsi, et pikad, aeglased treeningud kulutavad energia saamiseks rohkem rasva, ei ole need rasva kadumise viis; keskenduge selle asemel kogu treenitud ja pärast treeningut põletatud kaloritele.

Kraav, mis pühendab jooksulindil aeglasele kulumisele lihaste ja fitness rasva kadu mõttelist minutit, ja tehke intervalltreeninguid või suurema intensiivsusega treeninguid pool või isegi veerand sellest ajast, mis tapab kiiremini rohkem kaloreid ja hoiab teie ainevahetuse taaselustatud postituse -gym sesh.

  • Esimesed sammud rasva kadumiseks
  • Leslie 2 miil poleb keha rasva
  • Kuidas slim alla 20 kg 2 kuud

Toimetaja Valik.