Kas squats slim down oma reied, Treeningu omadused

Stomach fat burning coach. Erinevad treeningu eesmärgid - Vähendage rasva ladestumist talje ja alaselja ümber. See on täiustatud püomeetriline samm, nii et ärge andke seda ühele tulistamiseks enne, kui tunnete ennast mugavalt edasi-tagasilöögiks. Edukas treeningprogramm nõuab jälgimist ja edasiliikumist. Harjutage end meessoost ja naissoost kehakaalu tagumiku treeningutega, biitsepsiga, põletage kõhurasva, õhukest saaki ja tooni jalgu. Korda nii kiiresti kui võimalik, läheb pikkuseks ja kiiruseks.

Eeldatav mõju

Video: Ken O'keefeThe People's kuidas eemaldada alumise jala rasva Middle East show 2 with subtitlesMai Tõstke oma õlad, tuum ja puusad suurepäraseks treeninguks nende liigutustega. Enne järgmise treeningu sukeldumist võta kiire ja dünaamiline soojendus 5 minutit. Usaldage meid, siis tunnete end vaimselt valmis tulevaste töödega tegelemiseks, plussid teie lihaseid, et nad saaksid teha rohkem väljakutseid.

See soojendus algab klassikalise treeningu abil, mille olete varem teinud: hüpates pesad. See on suurepärane täis kehattu treening, sest võite aktiveerida kaks peamist liigese kompleksi - õlad ja puusad - plussid, kui saad hüpata kas squats slim down oma reied kergelt püomeetrilise väljaõppega.

  1. 2-Exercise Workout to Get Slim Legs in a Week - İngilizce ve Estonca altyazılı video
  2. Kaalulangus parast quetiapiini
  3. Squats kaalulangus: funktsioonid, tehnikad ja soovitused
  4. 6-Minute Workout to Slim Down Your Legs In 5 Days - video con inglés y estonio subtítulos
  5. 4-liikumine Tugevus Soojendus - Fitness
  6. Kuidas poletada rasva oma alumises kohus

Nagu te seda sammu teete, keskenduge oma käte aktiivsele tõmbamisele iga kord oma külgede suunas, mitte ainult lasta neil gravitatsiooniga lüüa. Liiguta kiiresti ja laske end jalgadel valgustada. Kui jõuate hüppeid alla - viimane käik ringluses - ärge kartke asendada vahelduv pöördliikumine ilma hüpata esimese vooru ajal, kui te veel soojenete. Selle liigutuse muutmiseks saate lisada ka täiendava hopi.

Account Options

Selles muudatuses hüpatakse mõlemad jalad lahku lunge, seejärel hüpata oma jalad kokku, siis hüpata neid üksteisest lunge teisel poolel. Viige see soojendus tempos, mis teile hästi meeldib! Koos kõigi treeningutega tugevamate väljakutsetega lõi see soojendus LA-l põhineva sertifitseeritud isikliku treeneri Lita Lewis.

Võite teha seda võimalust 4. Soojenemine enne treeningut, kuid soovitame seda järgmistel päevadel proovida: 2. Juhised Tehke iga liikumine allapoole 30 sekundit. Pärast vooluahelat puhke 15 sekundit.

Arvustused

Tehke ahel 2 korda kokku. Jumping Jack x 30 sekundit Me arvame, et olete neid varem näinud. Kuid igal juhul: seisa oma jalgadega koos, südamikuga käepidemed ja käed külgedel. Hüppa oma jalad laiemalt kui hip-laiuse vahega ja tuua käed käsikäes.

Lütfen metinlerin düzeltilmesine yardımcı olun:

Hüppa oma jalad koos tagasi ja tuues käed külgedele tagasi algasendisse. Korda nii kiiresti kui võimalik, läheb pikkuseks ja kiiruseks. Crossover Punch Squat x 30 sekundit Alusta koorikul, jalad laiemad kui hip-laius, puusad liiguvad tagurpidi ja põlved on painutatud kuni 90 kraadi.

Hoidke käsi lõua tasemel, rusikas. Ühe käigu korral pöörake ülemist korpust paremale, kui lükake vasak käsi otse paremale, hoidke kätt lõua tasemel ja puusi madal.

kas squats slim down oma reied kaalulangus sidrunioliga

Hoidke parema jalaga istutamist ja pöörake vasakust jalg parempidi. Ühe käigu korral pöörake keskpunkti tagasi ja teisele küljele korrake. Jätkake vaheldumisi külgi, hoidke puusad madalad ja käed tõstnud kuni lõua tasemeni. Tee raskemaks: hoidke lb.

Õlakatet x 30 sekundit Alustage kõrgel lauapositsioonil, kusjuures teie tuum pannakse kinni ja randmed on otse õlgade all. Puhketeta või kallutades oma puusi, tõsta paremat kätt ja koputage vasakut õlgu. Pöörake parempoolne käsi põrandale ja tõstke kohe vasak käsi ja koputage paremal õlal. Tagasi vasakule käest põrandale.

Por favor ayuda a corregir los textos:

Jätkake vaheldumisi nii kiiresti kui võimalik, nii et põhi tihedad, nii et puusad püsivad stabiilsena. Hüpped lunge x 30 sekundit See käik kõlab otsekohe ja see on: lunge - hüpata!

kas squats slim down oma reied naljakas salendav luuletus

See on täiustatud püomeetriline samm, nii et ärge andke seda ühele tulistamiseks enne, kui tunnete ennast mugavalt edasi-tagasilöögiks. Jääge jalgade vahele, otse vasakpoolsesse otsa, südamikuga, kätega puusadel või külgedel. Langege lunge, painutades nii põlvi kuni 90 kraadi.

Nüüd plahvatage, hüppad ja lülitate oma seisukoha vaheldumisi nii, et sa maanduda vasak jalg paremal ees.

Teie suvekujunduse treeningplaan - 2. nädal - Lihtne Treening Rutiin

Langetage naeratusse, et täita rep. Hüpata uuesti ja jätkata vaheldumisi.

kas squats slim down oma reied keha slim telefonid

Lihtsamalt teha: selle asemel kasutage edasi-tagasi Lunge'i või tagurpidi Lunge'i, astudes kas edasi-tagasi või tagasiliikumise suunas ja hüpata. Võite lisada ka humala keset iga lõke.

Video: Ken O'keefeThe People's voice Middle East show 2 with subtitles 2021, Mai

Sel juhul alustad jalgadega koos, siis hüppad jalad lahku ja langevad lunge, siis hüpata jalgadega kokku ja siis hüppavad need teineteise jalg edasi ette. Jätkake vaheldumisi sel viisil. Treeningu pildid: fotograaf: Nadya Wasylko. Juuksehooldus: Yukiko Tajima. Meik: Deanna Melluso. Stiilist: Yuiko Ikebata. Trainer Lita Lewis kannab Adidas sportlikku rinnahoidjat, mis on sarnastel stiilidel aadressil adidas.

GIFid ja esimene pilt: fotograaf: Katie Thompson.