Igf 1 rasva poletamine. Kõik kasvuhormooni kohta - Testid May

Mul on uudised: head ja halvad. Kui teie eesmärk pole mitte ainult keharasva vähendamine, vaid ka lihaskoe säilitamine, peaks jõutreening olema osa teie treeningplaanist.

Meta mis? Kasutage oma pead! Treenige nutikamalt, mitte kõvemini ja keha ei tea, millal pärast treeningu lõppu parandamine lõpetada. Kui ma jõusaalis käin, vaatan palju kordusjookse ja nad ei mängi rippuvates telerites. Pingipressi toetab poiste rivi, kes tahavad nagu mehed tõsta, seal on nööriga traavelist traalerid ja liiga palju on inimesi, kes ei tööta piisavalt kõvasti. Kogu nende ootamise ja puhkamise ajal veedavad need pesulapsed kindlasti palju aega jõusaalis.

Tavaliselt on nad seal, kui ma saabun, ja seal, kui ma lahkun. Kurat, nad on ikka veel seal.

igf 1 rasva poletamine vaga kiire rasva poletamise napunaited

Enamik jõusaalis käijaid võrdsustab pikki treeninguid raskete treeningutega. Pikad treeningud rohkem kui tund tähendavad aga tavaliselt madala intensiivsusega lihaste kokkutõmbeid ja pikendatud puhkeperioode.

Standardväärtused

Lihase suurendamiseks ja rasva põletamiseks on madala intensiivsusega treeningud sageli ebaefektiivsed ja vastupidised. Tehke treeningud lühikeseks, intensiivseks ja efektiivseks.

igf 1 rasva poletamine slim down reied uhe nadala jooksul

Matkige eliit-plahvatusohtlike sportlaste nagu MMA hävitajate intensiivseid treenimisharjumusi. Nad veedavad palju aega ettevalmistamisel ja venitamisel, kuid kui treening algab, liiguvad nad kiiresti ja tõstavad raevukad, vaheldumisi lühikese taastumisperioodiga, maksimaalse pingutusega. Selle kõrge intensiivsusega treenimiseks soovite treeningud lühikeseks jätta. Ideaalne aeg on 30 minutit või vähem.

  • Kuidas slim oma nagu nadalas
  • Slimming oo labi riided
  • Rapid tooni rasva kadude ulevaated
  • On anaboolse toimega ja käivitab lihaste hüperplaasia.
  • Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra.
  • Kas lubja ja mesi poletavad rasva
  • Hiina madala hinnaga globaalsed IGF-1 tootjad, tehas - hinnakiri - Kangrui
  • Armastus higi fitness spring slim down

See on päris hea pakkumine, eks? Paremad tulemused vähem aega. Kui tõukate end tajutavast künnisest kaugemale, kutsub keha esile keemilise reaktsiooni ja neuro-endokriinset reaktsiooni.

Näidustused

See ahel võib põhjustada teie keha loomuliku testosterooni tõusu ja vabastada teie süsteemis inimese kasvuhormooni HGH ja insuliinitaolist kasvufaktorit 1 IGF Nende hormoonide stimuleerimine ja maksimeerimine intensiivse treenimise kaudu aitab stimuleerida lihaste kasvu ja rasva kadu. Veelgi enam, te alustate füsioloogilisi protsesse, mis hoiavad teid veelgi suurema rasvapõletuse käes kaua pärast treeningu lõppu.

Nii et süütame tule ja lähme tööle. Vana tee: jooksulint trudge Uus viis: maksimaalsed pingutusintervallid Kui näete inimesi spordisaalis millegi järele joonistamas, peaksite üldiselt vältima seda, mida nad teevad.

Midagi ei puudu intensiivsusest rohkem kui pikad, vaevavad aeroobsed treeningud.

Mis on kasvuhormoon?

Halvim on järgmine: aeglased jooksud, mis kestavad kauem kui 30 minutit, stimuleerivad valesid hormoone - näiteks kortisool, lihaseid raiskav hormoon, mis võib teie kõhnast massist hammustusi võtta. Enamik inimesi jookseb jooksulindil mõtlesin, et rasvapõletuseks on parim viis pikaajaline treening. Jah, madala intensiivsusega tööd tehes põletate enamasti rasva mitte süsivesikuid.

Kasvuhormooni toodetakse ajuripatsis tsükliliselt, peamiselt öösel sügava une ajal.

Loogiliselt tundub, et rasvapõletus treenimise ajal on õige asi. Rasva kasutamine oma peamise treeningu energiaallikana võib siiski olla piiratud. Jooksurajalt maha hüpates lõpetate ka rasvapõletuse.

Igf 1 rasva poletamine madala intensiivsusega treenimine ei tõsta teie ainevahetust nii dramaatiliselt kui kõrge intensiivsusega treeningul. Põle, laps põleb Ainevahetuskiiruse tõstmine on kehaplaadi põletamise võti!

Saladus pole rasvapõletus treenimise ajal, vaid pärast treenimist. Teisisõnu, soovite kasutada treeningu ajal primaarseks allikaks ladustatud süsivesikuid ja seejärel põletada rasva, kui olete lõpetanud. Ja ainus viis süsivesikute kasutamiseks oma energiaallikana on intensiivne treenimine ja puhkeoleku ainevahetuse kiiruse tõstmine. Kui teete intensiivset tööd peaaegu maksimaalse mahutavusega, tõuseb teie pulss. Õhku pingutades ja sisse hingates võtate taastumiseks juurde hapnikku.

See teie poolt tarbitav lisahapnik põhjustab teie ainevahetuse tõusu. Selle rasvapõletuse efekti teaduslikku nimetust nimetatakse treeningujärgseks hapniku liigseks tarbimiseks EPOC.

igf 1 rasva poletamine ultimate meeste salendav kehavest

Kui olete treeninguga lõpule jõudnud ja keha hakkab normaalses normaalses puhkeolekus taastub, põletab see rasva, et taastuda, kuna treenitud treeninguga on süsivesikud ammendatud. Saage aru, et puhkeainete metabolismi normaliseerumiseks kulub palju energiat ja palju kaloreid.

Mida see tähendab?

  • Kaalulanguse kaalukoolitus
  • Kaalutud binaarne ristse kaotus
  • Kaalulangus e-posti viirus
  • Meta mis?
  • Tänu selle olemasolule kehas saab võimalikuks lihasmassi kasvatamine, nahaaluse rasva põletamine.
  • Kasu hbot kaalulangus
  • IGF efektiivsus, annused, manustamisskeemid - Hüpoplaasia May
  • Body slim czestochowa

Rohkem rasva tõrvanud. Ja kõige parem on EPOC-i puhul see, et teie keha püsib rasvapõletusrežiimis kuni 48 tundi. Kasutage EPOK-i eeliseid Hüppenöör: igf 1 rasva poletamine komplekti 1 min, maksimaalne pingutus Jätke jooksulint aeglaseks ja kasutage oma lemmikmänguasja elementaarsest PE-st: hüppenöör.

Kolmanda klassi päevi meenutav kerge vahelejätmine ei lõika seda, poiss. Trossi peate keerutama täiskiirusel. Sega ühekordsetesse piiridesse, põlvedeni ja topelt alla.

Veenduge, et pingutaksite pärast igat komplekti õhu pärast, nii et jäädvustate EPOC-efekti ja hoiate taastumisaega 1 minutini. Kogenud ebamugavustunne annab märku tõhusast treeningust.

Kõik kasvuhormooni kohta

Minge rajale või kaheksanurgale - näete inimesi õhu eest võitlemas. Ime see üles ja võta omaks. Tüüpilistes supersettide treeningutes ühendatakse siiski kaks harjutust ühe kehaosa jaoks mõnikord nimetatakse neid liitkomplektideks, kuid žargoon ei oma tähtsust.

igf 1 rasva poletamine labimurde rasva poletamise meetod

Tavaline kombinatsioon on näiteks pingipress ja hantlid. Ärge saage minust valesti aru: see on kulturismi huvides hea supersettide kombinatsioon.

See aitas kindlasti mu rinda ehitada ja kujundada. Üksikute kehaosade ülessetimine pakub aga metaboolset kasu vähe. Kui soovite hulluks minna, siis ühendage üla- ja alakeha liigutused.

Õige intensiivsusega võivad kogu keha supersettid esile kutsuda keemilise reaktsiooni, mis aitab ergutada testosterooni, IGF-1 ja HGH vabanemist. Nende hormoonide ärakasutamiseks peate unustama kerge ja suure korduse. Selle asemel peate tõstma piisavalt raskeks, et kinni pidada 6 kordust või vähem komplekti kohta. Lisaks mõjutab ülakeha ja alakeha liikumiste vahetamine teie ainevahetust tugevalt. Sa pingutad pärast iga paari õhku, kiirendades EPOC-i. Siin on eesmärk oma keha rasvapõletuseks ja lihaste suurendamiseks ette valmistada.

Esimesed paar korda, kui ma keha üla- ja alakeha liigutasin supersettidesse, oli mul higine. Sellest kogu keha rünnakust maksimaalse kasu saamiseks ei kasuta te mitte mingeid eraldusharjutusi, vaid ainult liitliigutusi, mu sõber. Ühendite kasutamisega tagate, et teie keha värbab võimalikult palju lihaskiudu, eriti kiire tõmblemine, millel on suur kasvuvõime.

Siin on mõned minu lemmikmõrvariirod: Super superset treening Valige 3 järgmistest supersettide kombinatsioonidest.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Võite vabalt segada ja sobitada teisi kombinatsioone ja harjutusi. Samuti vahetage oma algharjutusi: alustage ühte seanssi ülakeha treeninguga, teist alakehaga.

Pakun iga supersettide kombinatsiooni jaoks viis komplekti, mitte rohkem kui kolm kombinatsiooni seansi kohta. Usu mind, kahest kombinatsioonist piisab enamiku inimeste jaoks. Kaaluge selle kombinatsiooniseansi kaasamist korra nädalas tavapärase kulturismi osaga.

Ärge kasutage sellel treeningul ühtegi masinat. Soovite värvata võimalikult palju lihasrühmi, sealhulgas oma tuum. Te ei soovi, et masinad tagaksid teile "tasuta" stabiliseerimise ja vähendaksid teie peamist osalust.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Kas soovite kuut pakki? Seljatoe liigutused, mitte infomercial vidinad, aitavad teil seda üles ehitada. Eliitsportlased treenivad kogu keha reageerima ühe ühikuna. Nad ei kasuta masinaid, et treenida üksikuid kehaosi fikseeritud liikumistasapindadel. Kui kasutate võimalikult palju lihasrühmi, muutute tugevamaks, kiiremaks, kõhnemaks ja veelgi lihaselisemaks.

Ole valmis higistama nagu mitte kunagi rasva poletamine 01. Vana tee: tigu-tempo jõutreening Uus viis: "Metaboolne" jõutreening Teate tüüpi: tõeliselt tugev tüüp, kes pingutab survet tohutult palju ja puhkab siis 10 minutit enne järgmist komplekti.

Selles protokollis pole midagi halba, kui olete jõutõstja ja treenite maksimaalset arvu. Sel juhul vajate lihaste täielikku taastumist. Kuid ma kahtlen, et enamik teist on konkurentsivõimelised jõutõstjad. Selle asemel treenite lihtsalt selleks, et alasti välja näha. Kui jah, siis ärge langege pikkade puhkeaegade lõksudesse. Sageli on nad lihtsalt vabandus, et olla laisk või vaadata kardiojänku kukleid.

Jõutreeningud võivad aidata teil tohutult suureks saada, kuid laske oma intensiivsusel liiga madalaks jääda või puhata liiga igf 1 rasva poletamine ja ainult teie soolestik kasvab. Valesse kohtadesse kogunemise vältimiseks proovige seda, mida ma nimetan "metaboolseks" jõutreeninguks. Valige näiteks raske ühendi liikumine, näiteks ummik. Seadke kaal umbes 80 protsenti teie 1 RM-ist.

IGF-i sordid ja nende võrdlevad omadused

Tehke surnud tõste 6 kordust, millele järgneb kohe 12 plahvatusohtlikku burpe. Aeglane burpe seda lihtsalt ei lõika. See peab olema ballistlik ja tempokas. Alustage burpe plahvatusohtliku hüppega plaani, tehke tõuge ja hüputage plahvatuslikult kükki ja lülitage kohe sisse.

See on üks rep.