Rasva kadu poks

Mõned uuringud näitavad, et suurema intensiivsusega treeningud ja intervalltreeningud aitavad keharasva tõhusamalt vähendada kui mõõduka intensiivsusega treeningud. Et mitte surra õigus koolituse, lõpetada see ja saad kõik kasu, skaala koormus.

On näidatud, et järjekindel harjutus erinevate energiasüsteemide abil suurendab hapniku funktsiooni ja aitab meie rakkudel rasvade tõhusamalt säästa.

Kuidas kaotada keharasva

Samuti suurendab vereringe - parandab rasvhapete kättesaadavust kui energiaallikat kehalise aktiivsuse ajal. Ainevahetus ja rasvkude Metabolismi võib kirjeldada nii palju sisemisi protsesse, mis töötavad koos, et luua energiat, mida meie keha vajab elu ja optimaalset sobivust. Uuringute kohaselt võib energia kalorite piirang ja kehakaalu langus mõjutada meie ainevahetust ja seega ka meie energiakulusid. Teised uuringud näitavad füüsilise aktiivsuse termogeneesi EAT langust vastusena kehakaalu langusele.

See tähendab, et meie keha ei saa treeningu ajal tõhusalt põleda kaloreid. Vastavalt Rahvusvahelise Sportliku Toitumise Ühingu väljaannetele vähendab kalorite piirang ja kehakaalu langus metaboolselt aktiivse koe vähenemist.

Vähendatud ainevahetuskoe vähendab ka meie basiiliku ainevahetuse kiirust BMR - võimet põletada kaloreid mittetoimivas olekus või puhata. Teised uuringud näitavad, et kui energia sisend on liiga tugev, liigub keha adaptiivseks termogeneesiks.

5 raske treeningu, et põletada rasva kaotamata lihaste

Adaptiivne termogenees esineb kui "funktsioon, mis soodustab algtaseme kehakaalu taastumist". Metaboolne düsfunktsioon ja adaptiivne termogenees selgitavad, miks kehakaalu alanemine on vähenenud, hoolimata kaloritest väiksemast kogusest.

Selleks, et vältida metaboolset düsfunktsiooni ja adaptiivset termogeneesi, on soovitav, et sportlased ja aktiivsed täiskasvanud aeglane lähenemine rasvade kaotusele rakenduks. Uuringud näitavad, et kasutatakse väikest energiapuudujääki ja jälgitakse edusamme eesmärgi saavutamiseks, et jätkata terve rasva vähendamist.

Hormoonid ja rasva kadu Hormoonid mängivad olulist rolli energia tarbimises, energiatootmises ja kogu keha koostises. Uuringud näitavad, et: Kilpnäärme hormoonid aitavad reguleerida ainevahetust. Rasvrakkudesse toodetud leptiini hormoon reguleerib energia kättesaadavust ja kulutusi. Insuliin ja kortisoolihormoon, mis vabanevad meie neerupeedudest, aitab metabolismi.

Uuringute kohaselt esineb nende ringleva hormooni ebasoodsaid muutusi kalorite piirangute või kehamassi vähene vastusena.

Kuidas kaotada rasva

Keha kaitseb ennast läbi "homöostaatilise endokriinse reageerimise, mille eesmärk on energia säästmine ja energia tarbimise edendamine". Lihtsalt öeldes töötavad meie hormoonid, et viia keha tasakaalu, hoida energiavarusid ja stimuleerida näljastreaktsiooni, nii et me sööme rohkem Stabiilse hormoonfunktsiooni säilitamine on oluline rasva vähendamisel.

On soovitatav, et sportlased ja aktiivsed täiskasvanud kasutavad sobivaid kaalulangusmeetodeid. Uuringute kohaselt on väikesed energiahulka kohandused kõige paremini optimaalse keha toimimiseks ja soovitud keha koosseisu saavutamiseks.

Ebaturbe meetodid rasva vähendamiseks Sportlased ja aktiivsed täiskasvanud tunnevad tihti survet, et saavutada oma spordi jaoks ideaalne kehakompleks.

Nr puhata.

parim viis kaal kaal kodus

Aga kui sa oled fänn range kasutamise ja ei kavatse võrrelda oma aega need, kes tõmmatakse Kipping ja liblikas, teha range pull. Kuidas mõõtkava Muuda kaalu barbell all oma võimeid nii, et saate selle kätte peatumata korda. See võib olla tühja massi kaela 20, 15 või 10 kg. Kui sa ei saagi üles, proovige tõmmata kummipaelaga-expanders või horisontaalne pull-ups baari või rõngad.

top 17 kaalulangus toidu

Intervallid kasutamise jalgrattaga See on üks originaal tabata treeninguKes uurinud dr Izumi Tabata. Seejärel järgige keeruline: pedaali simulaator 20 sekundit; puhata 10 sekundit; järgige neid kaheksa vooru, see võtab 4 minutit.

kuidas ohutada kogu keha kiiresti

Tuleb mõista, et 20 sekundit sa pedaali täisvõimsusel. Kujutage ette, et teie elu sõltub kiirus ja anda kõik, mis suudab.

Poks kehakaalu treenimine

Koordinatsiooni saab treenida näiteks kujuteldava vastasega vari-poksimisel, mille käigus täiustatakse poksiliigutusi, üritatakse tasapisi ja kõrvalehoidvaid manöövreid täiustada. Kiirusel — kcal tunnis on see sama hea rasvasööja kui palju kiidetud sörkjooks. Lisaks pinguldab intensiivne lihastreening figuuri veelgi. Poks tugevdab enesekindlust, enesehinnangut, visadust, taktikat ja võimet lüüasaamisega hakkama saada. Suurbritannias ja USA juhtivtöötajate seas on nn valgekraede poks puusaks, kus mehed võistlevad omavahel, kellel muidu on kõrgepalgalised kontoritööd.

Keha rasva vähendamine

Füüsiline pingutus vähendab ka keha stressi ja tuju. Teaduslikud uuringud on näidanud, et regulaarne vastupidavustreening jaotab isegi depressiooni - see peaks kehtima ka poksitreeningu seisundielementide suhtes. Valesti käitatavate seadmete või õnnetuste põhjustatud vigastused on võrreldavad teiste spordisportidega. Ringis sattudes on asjad teisiti. Siin on päevakorras pitsid, ninamurrud ja muud vigastused - samasuguseid vigastusi võite saada ka muudel spordialadel füüsilise kontaktiga nagu jalgpall, käsipall või jäähoki.