Rasva poletamine reiedel ja bumil. 3 Rasvapritsitööd

Programmi kirjeldus Brasiilia Butt Lift Brazil Butt - see BeachBody treeningutekomplekt uhke keha, eriti toonitud reide ja tuharate loomiseks. Ei kuulu kalendrisse, kuid on suurepärane täiendus mis tahes ajakavadele. Programmi eelised 1.

Tervislik elu Proovige nende puusade kokkutõmbamiseks teha liikumist Puusade kokkutõmbamiseks on mitu liigutust, mida saate teha väikeste ja saledate puusade saamiseks.

rasva poletamine reiedel ja bumil

Noh, millised on liigutused? Vaadake selgitust järgmise kirjelduse kaudu. Rasva ladestumine puusale või tuharale võib vähendada teie enesekindlust.

Proovige nende puusade kokkutõmbamiseks teha liikumist

Eriti kui soovite kanda kitsaid riideid või pükse. Selle rasvakuhja vähendamiseks võite teha erinevaid harjutusi, mille eesmärk on vähendada alakeha rasva.

Liikumiste mitmekesisus puusade kokkutõmbamiseks Puusade kokkutõmbamiseks võite proovida teha mõnda järgmistest liikumistest ja harjutustest: 1. Kükitama Kükitama on üks puusade, tuharate, reite ja vasikate lihaste treenimiseks ja toonimiseks kasutatavatest liigutustest. Meetod on järgmine: Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses.

Laiendage käed ettepoole, kas rinna ees või otse edasi. Ära unusta, pinguta kõhulihaseid ja hinga sügavalt sisse.

  • PROOVIGE NENDE PUUSADE KOKKUTõMBAMISEKS TEHA LIIKUMIST - ELU -
  • Leandro Carvalho ülevaade Brasiilia tagumikust ja uued väljaanded | Tervislik toit minu lähedal
  • See on tasuta, saate seda teha peaaegu kõikjal ja see põleb kuni kalorit 30 minuti jooksul.
  • 3 Rasvapritsitööd - Lihtne Treening Rutiin
  • Rasedate seitse kaebust ja praktilised viisid nende ületamiseks - Elu -

Painutage jalgu ja lükake tuharad tagasi nagu istuma hakkaksite, nii et reied ja tagumik oleks põlvini. Hoidke selg ja õlad sirged ning jalad põrandal tasased. Hoidke seda asendit lühidalt ja seiske siis otse üles. Korrake seda liigutust mõne minuti jooksul korda. Proovige seda liikumist aeglaselt. Pärast ühte tüüpi variatsioonide valdamist võite proovida muid variatsioone, näiteks kükitama hüpe, kükitama ka lisakoormusega sein istub.

Rasedate seitse kaebust ja praktilised viisid nende ületamiseks

Sein istub sarnane kükitama tavaline, kuid selles liikumises vöökoht seljaga vastu seina. Niisiis, olete nagu istuksite tagasi ilma jalgadeta pingil.

Kopsud Sarnane kükid, kopsud keskenduge tuharalihaste, puusade ja reite toonimisele.

rasva poletamine reiedel ja bumil

Sellel liikumisel on palju variatsioone ja üks neist on järgmised variatsioonid: Seisa sirgelt, jalad õlgadest veidi laiemad ja pinguta kõht. Keerake parem jalg, suunates keha ettepoole, painutatud jalaga samas suunas.

Painutage, kuni reied ja tagumik on põrandaga paralleelsed nt kükid. Hoidke mõni hetk selles asendis ja pöörduge tagasi paremale jalale otse seisma. Seejärel tehke sama vasaku jalaga.

rasva poletamine reiedel ja bumil

Korda külgmised kopsud ühe seansi ajal vaheldumisi paremale ja vasakule korda. Mine trepist üles ja alla Treppidest ronimine võib aidata kulutada umbes kolm korda rohkem kaloreid kui kõndimine, nii et seda liigutust tehakse sageli üldise keharasva, sealhulgas puusades oleva rasva põletamiseks.

Huvitavad Koha Fascinatingly

Trepist üles ja alla enamik kaalulangus 20 paeva jooksul aitab ka puusad ja tuharalihased kokku tõmmata. Võite alustada soojendusega, seejärel jätkake 5 minutit trepist üles ja alla.

Jäsemete tõstmine jala tõstmine Noh, seda ühte liigutust kaalulanguse kapten rasva poletamine reiedel ja bumil lamades, sa tead.

rasva poletamine reiedel ja bumil

Mitmest viisist jala tõstmine, sort küljel lamav jalg tõuseb nimetatakse kasulikumaks puusade kujundamisel. Kuidas seda teha: Lama paremal küljel keha parem pool allpool.

Jalad on sirged. Tõstke vasak jalg ettevaatlikult nii kõrgele kui võimalik. Hoidke kõht ja puusad stabiilsed ja jalad sirged.

The War on Drugs Is a Failure

Hoidke seda asendit 2—5 sekundit, seejärel laske vasak jalg aeglaselt oma algasendisse. Korrake seda liigutust 10 korda keha mõlemal küljel. See liikumine muudab reie- ja puusalihased tihedamaks ja kõhnaks.

Niisiis kombineerige HIIT-i tehes vaheldumisi kiiret liikumist aeglase tempo liigutustega. HIIT-treeningu liikumised võivad olla erinevad. Puusade moodustamiseks võite proovida kükitama hüpe sekundit, millele järgneb sama pikk rahulik jalutuskäik, seejärel tagasi kükitama hüpe. HIIT-treeningud võivad põletada rohkem rasva ja kiiremini. Puusade kokkutõmbamine pole lihtne asi.

Proovige nende puusade kokkutõmbamiseks teha liikumist

Eespool kirjeldatud viisil tuleb puusade kokkutõmbamiseks teha erinevaid harjutusi ja liigutusi. Kuid pidage meeles, et ülaltoodud liigutused ei muuda teie keha esialgset kuju. Kui soovite lihtsalt regulaarselt treenida ja olete endiselt segaduses, küsige kindlasti arstilt nõu, jah.

rasva poletamine reiedel ja bumil

Eriti kui teil on teatud haigusseisundid.