Kiirem viis rasva kaotuse soomiseks

Kiudained on teatud tüüpi süsivesikud, mida organism ei suuda seedida. Lugege toidumärgiseid õigete portsjonite järgi. Selle uuringu piirang on see, et nad ei teinud vahet tarbitud süsivesikute vahel. Kuid selleks, et tegelikult saledamaks saada ja oma tervist parandada, peate kaotama rasva.. Monoküllastumata rasvade rõhuasetus tuleneb ühest uuringust, mida raamatus tsiteeritakse.

Lõpptulemus on see, et kui pikemas perspektiivis on vaja lihasmassi ja jõudu juurde saada, peate olema võimalikult vähe kalorite defitsiidis ja selles osas ei ole "aeglane kuivamine" ilmselgelt sobiv. Olgem ausad: isegi kui sööte väga asjatundlikult, muutub iga dieet mõne aja pärast igavaks. Keha kuivatamise ajal on treenimine järjest keerulisem ja energiapuudus on märgatavam, näljatunne ilmneb üha sagedamini, seetõttu tuleb asja lõpuni viimiseks toetuda ainult tahtejõule ja distsipliinile.

Kahjuks juhtub seda liiga tihti: mida kauem keegi toiduga piirdub, seda tõenäolisemalt loobub ta lõpuks oma eesmärgist üldse ja hakkab ennast kontrollimatult ahhetama. Muide, üks huvitav tähelepanek: nii "agressiivse" kui "kerge" kalorite defitsiidi korral ei ole üldise heaolu muutused esialgu väga erinevad. Üldiselt tähendab "kiire keha kuivamine" ühe või kahe nädala pikkust mõõdukat nälga, millele järgneb "sile libisemine".

kiirem viis rasva kaotuse soomiseks kuidas ma oma koera libiseda

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus?? See on üks populaarsemaid hirme, mis on seotud kehakaalu langetamisega ja nagu sageli juhtub "tarkade nõuannete" puhul - see seisukoht vastab tõele vaid osaliselt. Tegelikult on see õige: liigne kaloridefitsiit kiirendab lihaste kaotust ja see on veel üks seletus, miks "ekstreemsed dieedid" on ebatervislikud.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine Mahlad Mis puudutab ülekaalust vabanemist, siis oleme kõik korduvalt kuulnud, et parem on tegutseda aeglaselt ja visalt: "Mida aeglasemalt liigute, seda kaugemale jõuate! Tegelikult üritab enamik inimesi rasva kaotada liiga aeglaselt, mitte liiga kiiresti.

Kuid mida tähendab liiga suur kalorite defitsiit?? Ja kas on mingit vahet valgusisaldusega dieedil treenitud sportlaste ja liiga vähe valku tarbivate treenimata inimeste vahel??

Sellele küsimusele leidsid vastuse Jyväskylä ülikooli Soome teadlased. Kalorite defitsiit kalorit.

Koostage kaalulangetamise plaan

Mõlemad rühmad söövad kõrge valgusisaldusega toitu. Oluline on siiski märkida, et kalorite puudujäägiga rühm ei olnud kuidagi näljas - osalejad sõid keskmiselt üle kalori päevas. Pisut piirav toidukogus töötab rasvunud inimeste jaoks hästi, kuid mida lahjemaks saate, seda rohkem on vaja energiapuudust rasvade tõhusaks põletamiseks. Nüüd näete ise, et tasakaal on liiga aeglase kuivamise VASTU kallutatud: Kerge kalorite puudujäägi korral on võimalik märkimisväärses koguses rasva kaotada, kuid kogu protsess võtab oluliselt kauem aega ja põhjustab rohkem kannatusi.

Nüüd lõbusast osast: Kuidas maksimeerida kuivava rasvakadu kaotamata lihaste ja vaimset tasakaalu? Kuidas seda kiiresti ja ohutult teha? Kuidas kiiresti rasva kaotada, kuid säilitada lihas ja jõud Tõhus keha kuivamise režiim sisaldab mitmeid põhipunkte.

Miks kiire rasva kadu on nii palju parem kui aeglane rasva kadu

Kui järgite allolevat skeemi, võite kaotada umbes grammi keharasva nädalas, isegi kui teie esialgne keha rasvaprotsent on madal. Samal ajal on näljatunne tavaliselt minimaalne ja üldine energiatase langeb veidi. Dieet, mis sisaldab palju valke ja süsivesikuid Kuigi teadlased otsivad endiselt "ideaalset dieeti", teame ühte asja kindlasti: see hõlmab iga päev suurt valgu tarbimist. Arvukad uuringud kinnitavad, et kõrge valgusisaldusega dieet on igas mõttes parem valgusisaldusega dieedist.

See on eriti oluline, kui piirate kalorite tarbimist kehakaalu langetamiseks, kuna piisav valk mängib olulist rolli lihasmassi säilitamisel. Lihaste säilitamiseks kuivamisperioodil peate tarbima 2,3—2,6 grammi valku kehakaalu kilogrammi kohta.

1. Sööge igal söögikorral kvaliteetset valguallikat

Toiduga on seda valkude kogust üsna keeruline tagada, mistõttu kogenud sportlased võtavad vadakuvalgu. Paljud inimesed teavad tänapäeval, et kõrge valgusisaldusega dieet on parem kui madala valgusisaldusega dieet, kuid mitte kõik ei saa aru, miks on kõrge süsivesikusisaldusega dieet nii palju kui süsivesikutevaene dieet, kui tegemist on kaloripiirangute ja kaalulangusega. Mõned faktid süsivesikute kohta keha kuivamise ajal: Süsivesikurikas dieet põhjustab vähem stressi ja väsimust kui piiratud süsivesikute dieet.

Madala süsivesikusisaldusega dieet ei too kaasa suurema rasvasisalduse vähenemist kui kõrge süsivesikute sisaldusega dieet. Suure süsivesikusisaldusega dieedi söömine keha kuivatamise ajal toetab paremini jõudlust ja aitab säilitada lihasmassi.

Paula RõukTerviseportaali reporter Kaalu langetamiseks tuleb normaalselt süüa, mitte nälgida ega äärmustesse kalduda. FOTO: Shutterstock Paljudel mõlgub ajusopis mõte kaalulangetamisest, mis võib eriti pinnale kerkida ilmade soojenedes, kui hoogustuvad dieedipidamine ja treenimine. Kaalust alla võtmine ei ole tegelikult raketiteadus — peamine reegel on süüa vähem, kui suudame kulutada energiat.

Ülesöömise lisakalorite tarbimise oht on suurem madala süsivesikusisaldusega dieedil kui süsivesikuterikkal dieedil. Toidulisandite kasutamine keha kuivatamise ajal Võimalik, et olete toidulisandite suhtes skeptiline.

KIIREIM VIIS KILO KAOTAMISEKS - TERVIS -

Ja see pole üllatav. Sporditoitumistööstus on petturitest levinud ning enamik reklaamitud kapsleid ja pulbreid on enam-vähem väärtusetud. Siiski on looduslikke aineid, mis võivad kiirendada rasvade põletamist ja soodustada lihaste kasvu. Kreatiin on hea näide sportlikust toitumisest lihasmassi suurendamiseks ning rasva põletamist soodustavaid toidulisandeid on mitmeid. Need on tuntud aastakümneid ja arvukate katsete abil on tõestatud, et rohelise tee ekstrakti, kofeiini, johimbiini ja mõnede teiste ravimite kasutamine aitab kiirendada keha kuivamisprotsessi.

Allpool leiate asjatundlikke näpunäiteid selle kohta, kuidas suurendada oma jõudlust ja parandada rasva kadu enne ja pärast treeningut.

Kõhn keharasval

Vaadake meie allpool olevaid kasulikke häkke ja siis ärge jätke tulemata 29 parimat valku kehakaalu langetamiseks kui soovite tankida. Ajakirjas avaldatud uuringu järgi Spordimeditsiinresistentsustreeningu täiendamine vadakuvalguga aitab teie kehal kasvatada lihaseid. Ja mida rohkem ainevahetust soodustavat lihasmassi kokku pakite, seda rohkem rasva põletate isegi puhkeseisundis.

Calling All Cars: Desperate Choices / Perfumed Cigarette Lighter / Man Overboard

See veemass võib olla märkimisväärne. Teoreetiliselt võib ainult milligrammi täiendavat toidus sisalduvat naatriumi ehk umbes 13 protsenti enamiku Ameerika täiskasvanute päevasest piirnormist suurendada 1 kilo veekaalu.

Kuidas põletada liigset rasva ja püsida tervena: 12 sammu (fotodega) - Vihjeid -

Niisiis, kui võtate milligrammi naatriumi, näiteks kiirtoidutoidust, võite lihtsalt vedeliku kinnipidamise abil saada 5 naela. Kui pöördute tagasi tavapärase dieedi juurde ja vähendate naatriumi tarbimist, langetate liigse veekaalu. See võib lubada kaotatud veekaalust viie naela kaalulangust vähem kui nädalaga.

Naatriumi sisaldust alandava dieedi näpunäited viie naela kaotuse jaoks Piirake naatriumi, vältides pakendatud toite, samuti restoranide sööke ja kiirtoitu.

KUIDAS KAOTADA KEHARASVA: TEADUS, MIS TEGELIKULT TööTAB - TERVIS -

Selle asemel valige looduslikult madala naatriumisisaldusega toidud, nagu köögiviljad, täisteratooted, puuviljad, soolamata pähklid ja lahjad valgud ning tervislikud rasvad.

Nagu ma varem mainisin, on vistseraalse rasva vähendamise üks eesmärke tarbida dieeti, mis sisaldab palju komplekssüsivesikuid ning vähe suhkrut ja rafineeritud süsivesikuid. Uuringud on näidanud, et kõrge polüküllastumata oomegarasvade sisaldusega dieet võib vähendada kõhu rasva. Oomega-3 rasvad on viimasel ajal pööranud palju tähelepanu tervisele positiivse mõju tõttu.

2. Piirake süsivesikuid

Oomega-3 rasvade tervislik kasu hõlmab insuldi ja südamehaiguste riski vähendamist ning hüpertensiooni, tähelepanupuudulikkuse hüperaktiivsuse häire ADHDdepressiooni, liigesevalu ja muude reumatoidprobleemide ning teatud nahahaiguste sümptomite vähendamist.

Uuringud on olnud nii veenvad, et Ameerika Südameliidul on nüüd soovitused, kui palju oomega-3 rasva peame tarbima.

HIIT-iga saate kiiresti kaalust alla võtta Ükskõik, kas proovite esimese verstapostina kaalust alla võtta 5 naela suurema kaalulangetamise eesmärgi saavutamiseks või proovite visata seda viimast kangekaelset rasva, võivad elustiili muutused aidata.

Neile, kellel pole dokumenteeritud südamehaigust, on soovitatav tarbida igal nädalal vähemalt kaks portsjonit rasvaseid kalu. Allikatena võite kasutada ka linaseemneid, rapsiõli, kreeka pähkleid ja sojaube. Neile, kellel on südamehaigus, on soovitatav tarbida 1 grammi päevas.

Oomega-3 rasvu mainitakse selles raamatus lühidalt, kuid neid ei rõhutata selle dieedi osana. Kuna keskmine Ameerika dieet on selles asendamatus rasvas liiga madal, on see dieediga tõsine piirang. Esimesel kuul on kaalukadu on kõige intensiivsem ja võib ulatuda seitsmest kuni 15 protsendini kehakaalust.

Kas lihaste lagunemine pole kiire kaalulangus??

Kaalukaotuse kiirus sõltub soost, vanusest ja ainevahetuse eripäradest. Kuidas on võimalik kaalu langetada rasva, mitte lihase arvelt? Tuleb tarbida piisavalt valgurikast toitu: 1—1,5 grammi kehakaalu ühe kilogrammi kohta.

kiirem viis rasva kaotuse soomiseks valge neerude oad espanol

Esmalt peaks inimene olema aga kindel, et ta neerufunktsioon on korras. Valgurikas toit soodustab kaalulangust, kuna valgu söömine vähendab söögiisu, tekitades täiskõhutunnet.

kiirem viis rasva kaotuse soomiseks poletage rasva kiiresti 2 nadalat

Loomne toit sisaldab aga ka palju rasva, seega võiks eelistada väiksema rasvasisaldusega valguallikaid, näiteks sealiha asemel süüa kana, kalkunit. Väga oluline on kaalu langetamise ajal tegeleda füüsilise koormusega, täiskasvanute puhul vähemalt minutit nädalas.

Esialgu tuleb alustada aeroobsetest trennidest ja mõne aja pärast lisada anaeroobne treening. Kuidas mõjub kehale paastumine ning kui kaua on turvaline paastuda?