Keys kaotuse rasva

Kui sa tõesti jõusaalis end kõvasti surud, kulub kalori kulutamiseks 45—60 minutit jõulist, süda plahvatama panevat treeningut. Jahutus: 5-minutiline lihtne sörkjooks. Kui teil on vereproovide madal T-sümptomid ja madalad T-tulemused, võib teie tervishoiuteenuse pakkuja soovitada ravi. Saad lasku iga kahe kuni kolme nädala tagant. Täpsemalt on see Testosteroon pole pillide kujul saadaval.

Viited Tundub, et uus uuring keys kaotuse rasva väheste süsivesikute ja madala rasvasisaldusega arutelu. Või teeb? Lugege üksikasju ja otsustage ise! Nutikad toitumis- ja treenimisharrastajad teavad, et asju on rohkem kui üks.

Nad on ise näinud, et mitmesugused dieedid - mitte ainult üks - võivad parandada tervist ja kaalulangust, eriti kui tegemist on ülekaaluliste treenimisalgatajatega. Kuid meedias ja kultuuris pole sellest mõistlikust vastusest kunagi piisanud. Madala süsivesikusisaldusega ja madala rasvasisaldusega pooldajad on viimastel aastakümnetel pidanud eepilist lahingut, kusjuures iga laager on innukas kasutama uusi uuringuid teise jaoks keys kaotuse rasva löögina.

Viimane salvo on Tulane'i ülikoolis läbi viidud aastase rasvunud patsientide uuring. Meediakajastused kuulutasid uuringu peaaegu ühehäälselt madala süsivesikute sisaldusega dieedi võiduks, tunnistades täiendavat kaalukaotust, mida "vähese süsivesinikega rühm" need sarkasmi tsitaadid on mõistlikud piisavalt kiiresti võrreldes madala rasvasisaldusega rühmaga. Pundits seostas tulemused isegi värskelt vähese süsivesinikega - ja palju õhema - LeBron Jamesiga.

Madala süsivesikute sisaldusega rühm parandas ka mitmesuguseid südamehaiguste ennustajaid. See tundub esmapilgul suur asi, kuna madala süsivesikusisaldusega ja rasvasisaldusega dieedi tavaline koputus on olnud nende potentsiaalne mõju südame tervisele. Küünte kirst; on aeg peekoniga mähitud võid pulgad välja ajada, eks? Mitte nii kiiresti.

London Session (27.04.2021)

Vaatame pealkirjade taha ja vaatame, mis tegelikult alla läks. Mida teadlased tegid? Uuringus uuriti konkreetselt Louisiana rasvunud inimesi.

keys kaotuse rasva kaalulangus branson mo

Bs keha ohuke kuju panid tähele, et varasemates madala süsivesikusisaldusega uuringutes osales sageli mustanahalisi inimesi vähem, nii et nad muutsid selle uuringu esinduslikumaks, üle poole katsealustest olid mustanahalised.

Teadlased ei registreerinud aga aasialasi ja väga vähe ladinaameeriklasi ning uuring hõlmas peaaegu 90 protsenti naisi. Kui need demograafilised üksikasjad kõrvale jätta, siis kaks rühma rivistusid kokku järgmiselt: Madala süsivesikusisaldusega rühm Ühel aastal söödi vähem kui 40 g süsivesikuid päevas.

Käsutatakse mitte muuta aktiivsuse taset.

Kas süsivesikute lõikamine on rasva kaotuse võti?

Antud söögikordade asendamine ja toitumisnõustamine. Teadlaste eesmärk oli saavutada vähe süsivesikuid - 40 g päevas ehk umbes kaks viilu leiba - et vältida ühist probleemi varasemates uuringutes, kus väideti, et nad uurivad madala süsivesikute sisaldust. Enim soovitas umbes g süsivesikuid päevas, mis on küll tehniliselt "vähese süsivesinike sisaldusega", kuid siiski rohkem keys kaotuse rasva paljudes madala süsivesikusisaldusega dieedikoguses.

keys kaotuse rasva kaalulangus artinya

Kui võtate rasvunud subjekti, kes on 40—60 aasta jooksul söönud standardset Ameerika dieeti, ja käsitate neil oma harjumusi drastiliselt muuta, võivad tulemused olla ettearvamatud.

Selle vastu võitlemiseks tehti igale rühmale ka kaks koossekkumist koos soovitatud makrotoitainete tarbimisega: Eine asendamine: Osalejatele anti iga päev söögikordade asendamise baar või raputus. Need söögikordade asendajad olid sõltuvalt nende ettenähtud dieedist kas madala süsivesikute või madala rasvasisaldusega.

Nõustamine: Osalejad kohtusid koos dietoloogiga väikestes rühmades nõustamisseanssidel, et õppida tundma toitumisjuhiseid ja saada tuge. Nende kahe kaitsemehhanismi olemasolul polnud kellelgi võimalust seda lahti keerata, eks? Mitte päris. Muidugi, lõpuleviimine oli 80 protsenti, see on dieediuuringu väga kõrge määr. Teisest küljest ei kontrollitud kaloreid otseselt ja nende järgimisest teatati ise.

Rasvakaotuse unustatud võtmed

Näiteks teatasid katsealused enne kummagi dieedi keskmist tarbimist kalorit päevas. See näib olevat ebatõenäoline ja rõhutab, kui ebatäpne võib eneseteatamine olla. Seega peame kogu statistika võtma koos teraviljaga. Asjad ei läinud plaanipäraselt Sõltumata sellest, mida teadlased kavatsesid, võrdles uuring dieeti, mis oli vaevalt madala süsivesikute sisaldusega, ja dieeti, mida oli vaevalt võimalik liigitada madala rasvasisaldusega dieediks.

Ehkki madala süsivesikusisaldusega rühmal on juhendatud tarbida vähem kui 40 g süsivesikuid, ei õnnestunud kunagi jõuda selle arvu väikseima arvu lähedale. Oma krediidile võtmiseks tegid nad esimese kolme kuu jooksul suuri muudatusi, vähendades süsivesikute tarbimist umbes grammini päevas alla grammini. Kuid see trend ei jätkunud - keskmine süsivesikute tarbimine tõusis 12 kuu järel pisut alla grammini päevas. Nii et kui madala süsivesikusisaldusega rühmal õnnestus süsivesikute tarbimine poole võrra vähendada, kas nad kompenseerisid seda teiste makrotoitainete suurendamisega?

4-nädalane dieediplaan rasvade kaotuse kiireks jälgimiseks

Mingis mõttes. Nad lõpetasid sama rasva absoluutse koguse söömisega kui enne, kuid kasvatasid aasta jooksul oma valgu tarbimist 18 protsendilt kaloritest 25 protsendini - oluliselt rohkem valku kui madala rasvasisaldusega rühmad.

keys kaotuse rasva mida 40 lb kaalulangus naeb valja

Kui kõik muud asjad on võrdsed, ei paranda mõne rasva tükeldamine südamehaiguste ennustajaid nii palju kui mõne süsivesiku tükeldamine. Madala rasvasisaldusega rühma dieet seevastu ei olnud proportsionaalse rasvasisalduse osas nii erinev, kui tavalisel Ameerika dieedil.

Testosterooniravi KKK

Nende rasvade tarbimine oli alguses 35 protsenti kogukalorist ja see langes 30 protsendini. Kuid kuna madala rasvasisaldusega rühm vähendas uuringu lõpuks oma keys kaotuse rasva kalorikogust umbes kalori võrra päevas, langes nende üldine rasvade tarbimine umbes 30 g päevas.

See vastab umbes kahele rasvasele burgeriletile päevas, mis on üsna vähe - eriti kalorite osas. Millega asendas madala rasvasisaldusega rühm kogu selle rasva? Arvasite seda: muidugi rohkem süsivesikuid! Lõpuks vähendasid nad kogukaloreid umbes samale tasemele kui madala süsivesikusisaldusega rühmad, kuid nende süsivesikute tarbimine läks katusele - 50 protsenti kogukaloritest suurendas.

Kas need õppeained puhusid uuringu käigus õhupallidena nagu õhupallid? Kaugel sellest. Nad jõudsid ikkagi paremasse kohta kui see, kus nad alustasid, ehkki kindlasti mitte samal määral kui vähese süsivesinikega rühmad.