Hiit koolituse rasva kadu,

See võib olla tühja massi kaela 20, 15 või 10 kg. Kirjeldus iga komplekt me näidata, kuidas seda muuta. Kujutage ette, et teie elu sõltub kiirus ja anda kõik, mis suudab.

poletada alaselja rasva kiiresti

HIIT koolitus ja nende efektiivsus Araabia Ühendemiraatide koolitajate ja osaliste HIIT-ekspertide paar on loonud youtube'i kanali MrandMrsMuscle, mis postitab regulaarselt väga lahedaid videoid rasva põletamiseks ja keha toniseerimiseks. Treenerid spetsializiruyutsya lühikeste HIIT-programmide jaoks, mis on selle lihtsuse ja tõhususe tõttu töötamise hulgas nii populaarsed.

  • Kas HIIT-treeningud saboteerivad teie tugevust? - Koolitus
  • 5 raske treeningu, et põletada rasva kaotamata lihaste
  • Poletage rasva protsent

Põhimõtteliselt koosnevad treeningud harjutusest, mida korratakse mõne ringiga. Tunnid toimuvad muusika ja taimeriheli juurde ilma kommentaarikoolitajateta.

METKON treening erineb teistest

Selline lähenemine treeningprogrammidele meeldib absoluutne enamus treeningutest kuigi mõned eelistavad ikkagi treenerite motivatsioonikõnesid. HIIT on ideaalne treening kodus, kui soovite kaalust alla võtta ja keha tooni saada. Ajal ja tulemusel on optimaalne viis vormi saada. Enamikku harjutusi on üsna lihtne korrata, samas kui treening ei puuduta mitmekesisust.

slimming soob seene pasta

Kui teile ei meeldi hüppeharjutused, on kanalil MrandMrsMuscle video madal mõju ilma hüppamata neid on rohkem kui 30! Lisaks näitab enamik videot harjutuste muudetud lihtsustatud versiooni. Kuid kui teie eesmärk on tugevus, peate olema ettevaatlik.

rasva poletamine riietus

Hiljutine Uuring New Jersey kolledžist hindas, kuidas aeroobsed treeningud, sealhulgas HIIT-stiilis treeningud, mõjutavad järgnevat jõutreeningut. Oleme juba pikka aega teadnud, et südame- ja jõutreeningud ei sobi omavahel hästi kokku - eriti kui teete eelnevalt kardiotreeningut.

Kas teile meeldib lühike kõrge intensiivsusega treening? Kas soovite kaalust alla võtta 10 minutiga päevas? Või otsite koormuse suurendamiseks lisaks põhiprogrammidele lisaks lühivideot?

Väsimus, treenitud lihaskiudude tüüp ja muud aeroobse treeningu põhjustatud muutused on uuringutes pidevalt näidanud, et jõu jõudlust vähendatakse. Selle tulemusena kogevad jooksurajale kleebitud kehvemad treeningud kehvemaid tulemusi. Oleme seda varem käsitlenud siinsiinsiin ja siin.

Video: What is TONING / INTERVAL TONING? 2021, Mai

Näib, et HIIT-stiilis treeningud kujutavad endast veelgi suuremat probleemi. Teadlased leidsid, et pärast HIIT-treeningut said kordusharjutused ja jõuharjutuste võim kõige suurema löögi täiesti mõeldud sõnamäng võrreldes kolme teise püsiseisundiga kardiotreeninguga - kuigi HIIT-treening oli kuni 40 minutit lühem kui aeroobne treening.

Teadlased osutavad HIIT-treeningute intensiivsusele. Efektiivsuse saavutamiseks peate töötama oma maksimaalse Ehkki nende kestus on lühem, tekitavad HIIT-treeningud märkimisväärset väsimust, mis muudab võimlemisharjutuste täieliku täitmise tagantjärele võimatuks.

mis juhtub keha rasvaga kui seda poletate

Tulemuseks on halva kvaliteediga treening. Järelejõudmisest selline süsteem, sportlane peab liikuma liikumist liikumise minimaalse ülejäänud kinni pidama selge kordamine skeemid ja säilitada head tehnikat.

METKON samaaegselt rongid tugevust ja vastupidavust, erineb veidi puhkeaega või selle puudumine ning võimaldab pumbata keha kiiremini kui tavalised jõutreeninguga. Lisaks metkone pea võime jälgida oma edusamme: märkida aeg või loota korduste arvu ja iga kord teeme natuke rohkem kui varem, või konkureerida sõbrad. Miks teha metkony sunnib keha piirini, ei kasuta täismass või Vigastusohu; Õhuta vastupidavust, ei riskimata kaotada lihaste; Sa kaotad rohkem rasva kui samal ajal, südame või võimu koormusi.

Lisaks pärast väga intensiivne treening, siis vabastatakse kasvuhormoonide.

Suure intensiivsusega intervalltreeningut peavad paljud treeningu Püha Graaliks. See lubab minimaalse ajaga tasakaalustamatut konditsioneerimist ja rasva kadu, mis põhjustab ühe populaarseima treeningstiili tõusu.

Seega, kui sa annad kõik, et täielik, võite kaotada palju kordi rohkem rasva kui samal ajal kulutatud elliptilised treener. Mis metkony tasub proovida Proovige üks neist treeningu järgmine kord, kui sa tuled saalis. Et mitte surra õigus koolituse, lõpetada see ja saad kõik kasu, skaala koormus. Kirjeldus iga komplekt me näidata, kuidas seda muuta.

Kõlab keeruline ja üle raskem, kuid see on palju plussid. METKON aitab põletada rohkem rasva kui südame või harjutamiseks ja tuua oma vastupidavust järgmisele tasandile. Järelejõudmisest selline süsteem, sportlane peab liikuma liikumist liikumise minimaalse ülejäänud kinni pidama selge kordamine skeemid ja säilitada head tehnikat. METKON samaaegselt rongid tugevust ja vastupidavust, erineb veidi puhkeaega või selle puudumine ning võimaldab pumbata keha kiiremini kui tavalised jõutreeninguga. Lisaks metkone pea võime jälgida oma edusamme: märkida aeg või loota korduste arvu ja iga kord teeme natuke rohkem kui varem, või konkureerida sõbrad.