Muutke oma elu kaalulangus, Kuidas Jennifer Hudson kaalus alla võttis?

Kuid liha imetavale emale, kes soovib oma kuju normaalseks taastada, võib tarbida ainult üks kord päevas. Mõõduka intensiivsusega füüsilisse aktiivsusesse - reipat kõndimist või kasseti all aeroobikat - saab aga siseneda ainult siis, kui arst lubab..

Tulemused pole kunagi järjepidevad

See on tingitud mitte ainult asjaolust, et lapse kandmise ajal soovite süüa kahele, vaid muutke oma elu kaalulangus geneetiliselt. Keha ei toetu mitte ainult endale, vaid ka teisele väikesele inimesele, seetõttu on nälgimiseks vaja kaks korda rohkem varusid. Lisaks on naise keha kujundatud nii, et maos ja puusades peaks olema rasvakiht, mis kaitseb looteid.

Pärast sünnitust normaliseerub kaal normaalselt, kõhu ja puusa lihased pingutatakse, nahk naaseb oma suurusele. Ja naine õitseb uuesti ja muutub veelgi ilusamaks kui enne rasedust.

eemaldage lisarasva taljest kuidas teha kaalulanguse ajakirja

See on täiuslik pilt! Millel on tegelikkusega kahjuks vähe pistmist. Harva võib mõni laps pärast laste sündi kiidelda ilusa figuuriga. Rasedus, sünnitus, imetamine, sünnitusjärgne depressioon ja lõputu väsimus teevad trikki: naisele kleepuvad kuni 20 ja veelgi enam lisakilo. Ja ühel päeval saabub päev, kui soovite üleliigse raskuse kangid maha visata, minge jalutuskäruga jalutama uuel kujul: tark, sale ja muutke oma elu kaalulangus ilus.

Siit algab ideaalse dieedi otsing, mis oleks ühtaegu maitsev ja tervislik eriti kehtib imetavate emade puhul ja kiire! Lõppude lõpuks on käes kevad või suvi või kaalulangus wheatton il on ninapidi ja seetõttu tahan kauaoodatud kaalukaotust!

Kas tunnete end ära?

  • Kaalulanguse geneetika
  • 12 Yo-Yo dieedi tegelikkus ja tagajärjed - Kaalukaotus

Lõppude lõpuks on peaaegu iga naine sellest möödas või seda läbimas. Alustage kehakaalu langetamist lõdvestumisega Esimene asi, mida peate rahustama ja mitte paanitsema. Ja veelgi enam, ärge kiirustage kõige halvemini. Esimesed kuus kuud pärast lapse sündi, isegi kui see oli tüsistusteta sünd, ärge piinake ennast.

Proovige lihtsalt taastuda. Sööge tervislikku toitu, jalutage värskes õhus, proovige piisavalt magada, mille jaoks otsite abilisi: abikaasat, vanemaid, õdesid, tädisid ja teisi.

Isegi kui olete tulihingeline toetaja, et last peaksid kasvatama ainult vanemad, ärge kartke abi küsida esimestel kuudel muutke oma elu kaalulangus sünnitust. Kui keegi kõnnib teie lapsega tundi või mängib temaga või laseb teil poes käia, on see teile kasulik.

Dieet ja kaalulangus, video | Vital Female Fifty

Mida rohkem te esimestel nädalatel ja kuudel pärast sünnitust lõdvestate, seda kiiremini keha taastub ja mida varem te endise vormi juurde naasete.

Proovi magada. Uni on tulihingeline abiline kehakaalu kaotamisel. Kui saatsite oma abikaasa päeva jooksul lapsega jalutama, siis viska kõik maha ja mine magama!

Asjad ei lähe kuhugi, kuid keha tugevus võib täielikult kuluda. Pidage meeles, et väsinud piinatud keha ei kavatse kaalust alla võtta! Ta jääks ellu ja sa unistad mingist saledast taljest.

15 lb rasva kadu universal nutrition fat burner 55 vahekaarti

Seetõttu selgitage oma truule abikaasale, et teie harmoonia peitub läbi une ja puhke. Las ta aitab sind selles. Ma kordan: ärge keelduge abist. Ärge proovige olla hobune, kes tõmbab kõike ise, isegi kui teil on jõudu.

  • Mis on loetelu rasva poletavate toiduainete
  • 10 viisi oma kaalulanguse tootlikkuse suurendamiseks - Elu -

Lõppude lõpuks on naisi, kes tunnevad pärast sünnitust energia suurenemist. Kas on lifti? Suunake teda mitte ainult lapsele, vaid ka iseendale, armastatud. On oluline, et teie sooled töötaksid Kõik naised teavad, et pärast sünnitust on soolestik häiritud.

Kaotada kaalu pärast sünnitust - 10 kuldreeglit - Testid

Siin mängivad rolli kõhuõõne venitatud lihased ja valu pärast sünnitust ning hormonaalsed muutused. Sellepärast on nii oluline soolestiku loomine pärast lapse sündi. Kõige tõhusamatest viisidest võite soovitada järgmist: Pöörake tähelepanu polüküllastumata rasvadele, nimelt neile, mis sisaldavad oomega-3 rasvhappeid.

Niisiis on linaseemneõli või linaseemned selliste hapete sisalduse osas liider. Seemnete või õli kasutamine leevendab kõhukinnisust, parandab juuste, naha ja küünte seisundit, aitab võidelda liigse kehakaalu vastu. Linaseemneõli - ideaalne toidulisand.

See on tingitud mitte ainult asjaolust, et lapse kandmise ajal soovite süüa kahele, vaid ka geneetiliselt. Keha ei toetu mitte ainult endale, vaid ka teisele väikesele inimesele, seetõttu on nälgimiseks vaja kaks korda rohkem varusid. Lisaks on naise keha kujundatud nii, et maos ja puusades peaks olema rasvakiht, mis kaitseb looteid. Pärast sünnitust normaliseerub kaal normaalselt, kõhu ja puusa lihased pingutatakse, nahk naaseb oma suurusele.

Pöörake tähelepanu kiudainetele. Kui te last ei toida, võite süüa ükskõik milliseid köögivilju ja nende kombinatsioone.

Alustage kehakaalu langetamist lõdvestumisega

Proovige, et teie laual oleks iga päev värskeid köögivilju. Kui olete imetav ema, siis valige, mida saate. Hommikul sööge keerulisi süsivesikuid: täisteratooteid. Kui leiba, siis kliisid, kui pastat, siis kõvadest sortidest. Harjutage soolte hingamise harjutusi. Joo rohkem puhast vett. Leibkonna kolimist ei arvestata.

See julgustab ebatervislikke suhteid oma kehaga

Jalutage rohkem õues. Kuidas kaalust alla võtta pärast sünnitust - alustage kuue kuu pärast Kui olete harjunud teise, kolmanda lapse ema või ema uue staatusega mõlemal on oma olukordon aeg enda kätte võtta. Siin peate lähtuma tõsiasjast: kas olete imetav ema või mitte. Kui ei, siis vajate hea toitumisega dieeti, millest olete võinud kinni pidada enne rasedust.

rasva kaotuse treener muffinid hcg kaalulanguse nadal uks

Ja kui te ei kleepunud, saate teda siin tundma õppida. Õige toitumine on esimene samm ilusa figuuri poole. Kui toidate last, peate siin lähtuma sellest, kui tundlik on laps selle suhtes, mida ema sööb. Üldjuhul teavad kuud kõik imetavad emad, mida nad saavad süüa ja mida mitte. Ja kuue kuu pärast algab aktiivne täiendav toit, mis hõlbustab naiste toitumist.

On oluline, et teie sooled töötaksid

Laps toitub juba mitte ainult oma piimast, vaid ka muudest toodetest ja seetõttu küpseb ta seedesüsteem ning ema saab oma igapäevases toidukoguses rohkem lubada. Kuidas süüa pärast sünnitust Järgmised punktid aitavad teil oma igapäevases menüüs keskpunkti leida: Sööge iga päev ideaalseid valke: mune, piimatooteid. Eemaldage lihalt kõik nähtavad rasvad. Proovige liha ahjus küpsetada või küpseta, nii säästate liha maksimaalselt siserasvadest.

Keetke liha ilma taimeõlideta. Tea, et rasvaste sortide hulka kuuluvad lisaks forellile ja lõhele, millele mõned on allergilised, vaid ka makrellile, heeringale heeringat müüakse värskelt, soolatud ei ole vaja süüa, seda saab hautada ja küpsetadahiidlest ja isegi kõige lihtsamatest kaladest põhjaputassuu.

kaalulangus coin saver kaalulangus kesk

Proovige süüa pähkleid ja seemneid, kuid rangelt doseerituna: mitte rohkem kui 1 kord päevas ja väike peotäis. Kõrvaldage toidust maiustused ja šokolaadid. Ei teie ega laps vaja neid. Kui maiustuste järele on iha, võite maiustused asendada kasulikumatega: suhkrustatud puuviljad. Kuid võite neid süüa ainult hommikul ja mitte rohkem kui 1 kord kahe päeva jooksul. Kui soovite kaalust alla võtta, siis välistage maiustused üldse. Kui olete sellega harjunud, võite juua magusat teed üks kord päevas.

Kõrvaldage toidust küpsetamine ja igasugune küpsetamine: küpsised, piparkookide küpsised, rullid jne. See on ülekaalulisuse peamine põhjus. Asendage need köögiviljadega, mis ei põhjusta soolestikus kääritamist imetavatele emadele : kurgid, tomatid, salat või puuviljad, mida saate. Proovige mitte süüa kahekesi. See on peamine reegel.! Pärast lapse sünnitamist pole vaja kahekesi süüa!

Mäleta seda! Isegi siis, kui toidate oma last aktiivselt, pole kahe inimese jaoks söömine vajalik.

fitone-moderno

Pigem peate jooma rohkem vedelikku. Seetõttu vähendage portsjonit ühe kolmandiku võrra. Kui imetamise periood on möödas, jooge vitamiinide kuuri. Teil on neid vaja. Kuus kuud pärast lapse sündi, kui meditsiinilisi vastunäidustusi pole, alustage sportimist.

Kõik, mis sulle lähemal on.

Teil on vähem allergiaid

Kui teil on võimalus jõusaalis käia, siis on see ideaalne, kui ei, siis sundige end iga päev kodus treenima. Vaja on lisada aktiivsed liikumised: kohapeal kõndimine, kohapeal jooksmine, kükid, aktiivne soojendus jne. Pluss harjutused selja, kõhu, puusade ja tuhara lihaste pingutamiseks. Pole vaja anda endast parimat!

rasva kadumiskiiruse katkendlik paastumine kui palju kaalukaotust veepaasist

Ja veelgi enam, et tegeleda lihasvaludega. Alustage väikeselt ja lisage seejärel järk-järgult rohkem treenimist. Kui ilm lubab, proovige rohkem kõndida. Võtke lapsega jalutuskäru ja kõndige tänavatel ning ärge seiske teiste emmedega hunnikus.

Üllatavad asjad, mis juhtuvad pärast kaalulangust - Kaalukaotus

Ärge sööge enne magamaminekut rasket toitu. Kui toidate last, võite enne nälja korral magama jäämist süüa keedetud munadest midagi piima või oravaid. Kui te ei toida, siis sulgege suu lossi 4 tundi enne magamaminekut - see on kindlaim viis kaalust alla võtta! Motivatsioon on oluline tee harmoonia juurde.