Millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Mulle meeldib töötada varahommikul, kuid selleks ajaks, kui see jõudis kella ni, tundsin end nii näljasena, et see tõmbas mind häirima. See valik välistab rikke võimaluse ja viib soovitud tulemuseni..

Dieedid: kas uusima moehullusrežiimi taga on mõni teadus?

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Nendel päevadel söövad naised ja mehed kalorit, mitte kunagi järjestikustel päevadel. Kui eeldada, et tarbite tavaliselt soovitatud päevane kaloraaž, vähendab kahe päeva paastumine nädala jooksul rohkem kui terve päeva toit. Lisaks kaalukaotusele on ka muid väiteid - näiteks vererõhu ja kolesterooli paranemine ning see, et paastumine võib eluiga pikendada.

Kas see annab tulemusi?

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Suurim inimestega läbi viidud uuring näitas kahel päeval järjest paastuvale dieedile ja regulaarsele kalorisisaldusega dieedile järgnenud inimeste kehakaalu langust. Neil oli sarnaseid eeliseid ka vererõhu, kolesterooli ja muude tervisemarkerite osas, ehkki paastugrupil oli insuliiniresistentsuse paranemine pisut parem.

Uuring viidi läbi rasvunud naistega, millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal ei pruugi tulemused kehtida kõigi kohta. Paastumine peaks ajule hea olema.

Sa oled siis, kui sa sööd? Kuidas vahelduv paast kaalulangust mõjutab

Foto: Alamy Teadusuuringute pikk ajalugu näitab, et kalorite piirangud pikendavad eluiga. Ja loomuuringud viitavad ka sellele, et paastumine võib kiirendada ajurakkude kasvu ja kaitsta aju naastude kogunemise eest selliste haiguste korral nagu Alzheimeri tõbi.

How I healed my ECZEMA naturally / with FOOD, MOVEMENT \u0026 HABITS (Rob Stuart)

Mõne jaoks on vaid kaheks päevaks range dieedi järgimine motiveerivam kui püsiv piiramine, eriti pikaajaliselt. Kuid žürii uurib veel, kui tugev mõju inimestel on.

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

PALEO Lubadus Sööte nagu koopamees - palju liha, puuvilju ja köögivilju, pähkleid ja seemneid, vältides samal ajal moodsat toitu nagu terad, töödeldud toidud, piimatooted, kaunviljad, sool ja suhkur.

Loogika seisneb selles, et toitumise dieedid ja toit, mida hakkasime sööma pärast põllumajanduse tulekut umbes 10 aastat tagasi, on vastuolus. Pooldajate sõnul olid meie esivanemad täis elujõudu, samas kui me tunneme d30 rasvapoletite ulevaade rasvana ja loiduna.

Nende sõnul sorteerib teid töödeldud, gluteenirikaste toitude asemel rohkem valku ja tervislikke rasvu.

Paastupäevad kaalulangus

Töötlemata toitude vahetamisel on eeliseid, ütles Bristoli ülikooli biokeemik Kristian Le Vay, "muu hulgas seetõttu, et töödeldud toit kipub sisaldama palju lisatud suhkrut". Suur suhkru tarbimine on seotud rasvumise, südamehaiguste ja diabeediga. Samuti teame, et paljud meist söövad liiga palju soola, mis on tavaline töödeldud lihades nagu peekon. Kuid teiste toidugruppide, eriti piimatoodete väljalõikamine võib põhjustada toitainete, näiteks kaltsiumi, defitsiiti.

Ja süsivesikuid nagu pasta ja terad peetakse peeneks õiges koguses, kirjutab Millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal Vay. Ideele, et meie geenid pole dieediga arenenud, on tuliselt vaidlustatud.

Dieedid: kas uusima moehullusrežiimi taga on mõni teadus?

Näiteks arenesid mitmed populatsioonid iseseisvalt täiskasvanute seas piima seedimise võimalusest umbes samal ajal, kui inimesed alustasid piimatootmist, samal ajal kui mõnes populatsioonis tekkisid tärklise seedimiseks vajalikud ensüümid ekstra koopiad. Samuti on vaieldav, et meie eelajaloolised esivanemad olid tõesti nii terved - nad ei elanud kindlasti liiga kaua. Suhkrute ja töödeldud toidu vältimine on mõistlik, nagu ka pähklitest ja seemnetest tervislike rasvade saamine, kuid selleks ei pea te sööma nagu koopamees.

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Enamik dieete keskendub lisatud suhkrule: enam pole kooke, küpsiseid, magusaid jooke ja töödeldud toite, näiteks teravilja, leiba ja kastmeid. Oh ja kõige märjuke. Mõned keskenduvad kindlatele suhkrutele. Suhkrurikaste toitude asendamine rohkemate valkude ja kõrge looduslike rasvade sisaldusega toitudega hoiab teid kauem täidlasena, nii et sööte üldiselt vähem ja väldite energiakatastroofi, mis jätab teid ihaldama veel ühe, suhkrut pakkuva toidu järele.

On ka teisi väiteid - näiteks tervislikum nahk ja suurenenud energia.

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Me ei vaja suhkrut viisil, mida vajame oma keha funktsioneerimiseks olulisi rasvu, valke ja süsivesikuid, nii et kärpimine on mõistlik. Põhjus on see, et maks muudab selle rasvaks, akumuleerub sinna ja viib maksahaiguste ja diabeedini.

Testosterooni loomuliku suurendamise viisid

Ja kõrge suhkrusisaldusega dieedid võivad meid sööma veelgi rohkem. Kuid suhkru vähendamiseks tuleks kogu suhkru kaotamise asemel lihtsam kinni pidada ja vähem tõenäoline, et see muudaks meid toitudest, mida me väldime. See soodustab ka toidulisandite võtmist. Kaloreid ei arvestata, söö näljasena ja lõpeta, kui oled täis. Ärge sööge söögikordade vahel ja laske päev läbi kuulikindla kohviga - põhimõtteliselt kohvi kahe supilusikatäie võiga. Jätkake, teate, et soovite… kuulikindlat kohvi.

Kuulikindlast kohvist ja sellega kaasnevast dieedist unistas Silicon Valley ettevõtja Dave Asprey. Ta väitis, et kaotas rasvasisaldusega dieedi söömisel 45 kg ja väidab, et sööb nüüd päevas üle kalori ega tee trenni.

  1. Erik Orgu – elu ilma dieedita
  2. Kas söögiaeg on teie jaoks õige?
  3. Dieedid: Kas Uusima Moehullusrežiimi Taga On Mõni Teadus? - Söögid-joogid
  4. Teaduse poolt toetatud vahelduva paastu eelised - Tervisliku Toitumise
  5. KUIDAS VAHELDUV PAAST AITAB KAALUST ALLA VõTTA - ILU -
  6. Alustuseks ütlen, et minu lemmik söögikord päevas on hommikusöök.
  7. Dieedid: kas uusima moehullusrežiimi taga on mõni teadus?

Ta ütleb, et kaloripiirang viib energia salvestamiseni, kuid et "söödes rohkem, ütlete oma kehale, et rasva põletamine on korras". Puudub teaduslik seletus, kuidas inimesed võiksid kaalust alla võtta uskumatult kõrge kalorsusega dieedil vähese treenimisega. Suupistete keelamise poliitika on siiski hea. Ja parim viis nende "tasakaalustamatuse" vähendamiseks on dieedi pidamine. Sõltuvalt sellest, millise hormoonide tasakaalustamatusega teil probleeme on, hõlmab suur osa nõuandeid kofeiini ja gluteeni tükeldamist, tailihavalkude ja rohuga toidetud liha söömist, geneetiliselt muundatud toidu vältimist, suhkru ja töödeldud süsivesikute tükeldamist.

Dieet soovitab looduslikud viisid kaalulanguse esilekutsumiseks teatud tegevusi, näiteks joogat, samuti toidulisandite võtmist.

Vahelduva paastu 7 teadusega toetatavat kasu

See on tõsi hormoonid, elustiili tegurid, näiteks stress, ja meie dieedid on omavahel seotud. Kuid mõned aspektid kannavad rohkem kaalu kui teised. Teatud toidu metabolismil osalevaid hormoone, nagu insuliin, mõjutab see, mida me sööme - aeglaselt vabanevad süsivesikud aitavad vältida suhkruga saadavaid insuliini piike.

Rasvakaotuse osas arvatakse, et mõned hormoonid, näiteks leptiin, reguleerivad kehas ladustatava rasva kogust, kirjutab Madeline Burke Bristoli ülikoolist. GMi puhul mitte. Selle dieedi kasutamisel kõrvaldate seitse "suure talumatuse" toitu - gluteen, soja, piimatooted, munad, mais, maapähklid, suhkrud ja magusained. See jätab enamasti lahja valgu, kõrge kiudainesisaldusega tärklise ja köögiviljad.

millal tekib rasva poletamine katkendliku paastumise ajal

Väidetavalt raskendavad need toidud ka teie immuunsussüsteemi, põhjustades põletikku, mis segab hormoone nagu insuliin ja leptiin, muutes teid veelgi rasvamaks. Lõika need toidud välja ja kolme nädala pärast näed ja tunned end 10 aastat nooremana.