Mida suua oma talje alla

Lisaks on Pizza ameeriklaste dieedis sisalduva küllastunud rasva osakaalu tõttu burgerite ja võileibade all. Kooritud valge riis. Uuringust selgus ka, et rotid, kes tarbisid muid suhkruvorme, said vähem kaalu kui need, keda toideti HFCS-iga, isegi kui nende üldine kaloraaž oli sama.

Heade ja halbade bakterite tasakaalustamatus on seotud kehakaalu tõusuga, kuna see muudab toidu töötlemise viisi. Transrasvad põhjustavad kehas põletikku, mis põhjustab insuliiniresistentsust ja kahjustab keha võimet glükoosi õigesti kasutada.

mida suua oma talje alla

Kui sööte kõrgelt töödeldud, võltsitud liha, võivad nad selle maksta teie enda luude lihale, 'ütleb dr Katz. Kui sellest ei piisa, et veenda teid Oscar Mayerist loobuma, kaaluge seda ülevaade ajakirjas Toitumine ja vähk mis lõi seose töödeldud liha ja pärasoolevähi vahel.

Kuid ärge laske neil faktidel petta uskuma, et kõik teed on võrdsed; see ei saa olla tõest kaugemal.

mida suua oma talje alla

Restoranid ja kohvikuketid ei paku mitte ainult pruulimisi, millel on murdosa antioksüdante, nagu neid, mida kodus keedate, vaid ka tavaliselt süstitakse neile rohkem suhkrut, kui leiate Halloweeni kommidest. Nii et sisuliselt jääb alles tass suhkruvett, millest on tervisele vähe kasu kui üldse. Jätke kraam, mida teie kohalikud Dunkin 'või Applebee teenivad, ja nautige tugevat tassi detox tee hoopis kodus.

  1. 50 parimat kehakaalu langetamiseks mõeldud toitu | Söö seda, mitte seda! - Kaalukaotus
  2. Müüdid toitumise kohta | Tervisliku toitumise informatsioon
  3. 25 kõhurasvapõletustoitu, mida süüa õhukese talje jaoks - Nahahooldus -
  4. Kategooriateta Vältige neid 50 toitu, kui soovite kaalust alla võtta Kui teie eesmärk on kilode heitmine, on teatud toite, mida ei tohi kunagi süüa.
  5. Kartul, makaronid, riis ja leib teevad paksuks.

Madala toitainetihedusega koostisosi ja munadest ja piimast pole piisavalt on liiga palju, et valmistada pannkooke peale suurte tühjade kalorite ketaste. Šokolaadilaastude, siirupi või suurema või lisamine ei aita kindlasti. Noh, kui soovite kaalust alla võtta, siis tasub kohe loobuda.

Toitumine & figuur - Alkeemia

Frititud toitude, näiteks praetud kana, suur probleem on see, et need sisaldavad kõrgel tasemel põletikulisi arenenud glükeerimise lõpptooteid AGE. Need on ühendid, mis tekivad siis, kui tooteid keedetakse kõrgel temperatuuril, pastöriseeritakse, kuivatatakse, suitsutatakse, praetakse või grillitakse.

Teadlased Siinai mäe meditsiinikool leidis, et kui inimesed lõikavad välja töödeldud ja praetud toite, millel on kõrge AGE-tase, vähenevad nende kehas põletiku markerid. Mõelge sellele: Cinnaboni klassikalises rullis on kalorit, grammi süsivesikuid ja 58 grammi suhkrut - see on umbes see, mida leiate 10 kiibist Ahoy! Seal on nii palju paremaid viise oma hommiku alustamiseks. Küpsetatud magustoidud on üks kõige tugevamaid transrasvade allikaid Ameerika dieedis.

mida suua oma talje alla

Üks aastane uuring 80 naisest leidis positiivse seose südamehaiguste ja transrasvhappeid sisaldavate toiduainete tarbimise vahel, nii et hoiduge iga hinna eest eemal - teie silt ja vöökoht tänavad teid!

Jäätis ei ole kõrge rasvasisalduse tõttu äärmiselt energiasäästlik, vaid sisaldab ka palju suhkrut, mis moodustab suurema osa selle süsivesikute sisaldusest. Te saate väikese annuse kaltsiumi, kuid jäätis ei ole kunagi igapäevase kaalulangusdieedi jaoks kaloreid väärt, välja arvatud juhul, kui see on teie maitsepungade jaoks üks kord sinises kuus.

A Uuring ajakirjas Söögiisu võrdles kõrge, mõõduka ja madala valgusisaldusega jogurtite küllastustunnet 24—aastastele naistele ja leidis, et Kreeka jogurtil oli kõige suurem mõju.

Toitumine on edu võti! Kuidas süüa, et vabaneda oma kõhust ja külgedest - Hüpoglükeemia May

Lihtsamalt öeldes tundsid Kreeka jogurtit söönud inimesed kogu päeva jooksul vähem nälga ja olid selle jaoks tervislikumad. Kui soovite oma Kreeka jogurtile lisada maitset, kiudaineid ja tekstuuri, visake sisse kiudainerikkad puuvilja- chia- või kanepiseemned ja pähklid. A Uuring aastal American Journal of Clinical Nutrition leidis, et suur hulk kunstlike magusainete tarbimist on seotud II tüüpi diabeedi suurenenud riskiga.

Selle põhjuseks on asjaolu, et nendel kreekeritel puuduvad küllastuvad, südant tervitavad kiudained, mille lagundamiseks teie keha peab töötama, mille tulemuseks on tõusnud veresuhkur ja varsti pärast näljatunnet. Rafineeritud terad eemaldavad rafineerimisprotsessis väärtuslikud toitained ja teie keha seedimine võtab vähe aega.

Tegelikult a Uuring avaldatud American Journal of Clinical Nutrition leidis, et täistera asendamine rafineeritud teradega suurendab kalorite kadu, säilitades seedimise ajal kaloreid ja kiirendades ainevahetust. Nii et kui soovite mõne naela vabaneda, siis kraavige Ritz ja varuge täistera linakrakke.

Perdí 20 libras con gachas de avena: lo que comí en mi proceso de adelgazamiento Cómo me alimentaron

Mida saate selle kõige eest toitumisalaselt? Mitte palju.

Kartulikrõpsud

Toorjuust ei anna märkimisväärses koguses teile kasulikke toitaineid; isegi selle kaltsiumiarv on labane. Lisaks on asjaolu, et kasutate toorjuustu peamiselt bagelitel kaalulangetamise jaoks veel üks halvim toitveelgi enam ettekääne, et see oma dieedist välja jätta, kui soovite kilo kaaluda.

mida suua oma talje alla

Neli, viis Grillkaste Kakskümmend20 Ainult kaks supilusikatäit grillkastet sisaldab kalorit, 10—16 grammi suhkrut ja 22 grammi süsivesikuid. Sellest piisab, et muuta tükike grillitud kana tühjade kalorite kohaletoimetamise autoks. Andke see suhkruroog edasi, kui proovite kaalust alla võtta.

Mõni ütleb, et see on isegi hullem kui friikartul, sest sibularõngastes on rohkem kaloreid, rohkem küllastunud rasva, rohkem suhkrut ja vähem kaaliumi. Isabel Smithi toitumine. Nad on ka sageli koormatud suhkur ja muud kahjulikud lisandid.

Andke oma energiatasemele loomulikult tõuge, juues musta kohvi, teed või omatehtud smuutit. Need populaarsed java kaaslased pakivad tühje kaloreid ning neil on kunstlikud magusained ja maitseained. Isegi kui panete iga päev hommikuse pick-upi juurde vaid supilusikatäie kohvikoort, lisanduvad suhkur ja kalorid. Lip Lipmani sõnul aitab hapukapsas dieedis kaitsta teie soolestikku terviseprobleeme põhjustavate patogeensete bakterite poolt Seega võtke kaalu langetamiseks mõni huulte lõhnav kimchi või hapukapsas.

Spirulina Spirulina on madala kalorsusega, valgurikas, põletikuvastane, immunostimuleeriv, vere lipiide ja vererõhku langetav üherakuline valk Pärast arstiga konsulteerimist lisage see oma dieeti.

Õige toitumise alused kõhu ja külgede vastu

Saate seda lisada salatitele, smuutidele ja mahladele. Need on 25 kõhus rasva põletavat toitu, mida võite oma dieeti lisada. Kuid kas olete kunagi mõelnud, miks rasv teie kõhtu koguneb? Siin on põhjus. Hormonaalsed muutused Hormoonid mängivad keha rasvade jaotumise määramisel suurt rolli. Hormonaalne tasakaalutus võib põhjustada suurenenud nälga, aeglast ainevahetust ja stressi taseme tõusu, mis põhjustab kõhu rasva kogunemist Geenid Kui teie geenides esineb ülekaalulisust, võite oma kõhupiirkonnas rasva koguneda rohkem Stress Stress võib suurendada teie kõhurasva kogunemise riski kortisooli taseme tõusu või toidutarbimise suurendamise kaudu Unepuudus Unepuudus suurendab kehas stressihormoonide tootmist, mis võib viia üldise kaalutõusuni Suhkrutoidud ja joogid Suhkrused toidud ja joogid on varjatud kuradid.

Need sisaldavad suures koguses lisaaineid, säilitusaineid ja kunstlikke värvaineid, mis on kõhu rasva peamised tegurid Alkohol Alkohol jaguneb kehas suhkruks ja liigne suhkur muutub rasvaks. Alkoholi liigsuhkur võib põhjustada ka põletikku ja põletikust tingitud kõhu rasvumist Transrasvad Transrasvad on ebatervislikud rasvad, mida leidub töödeldud ja praetud toidus.

Nad kipuvad kogunema rasva kõhu piirkonnas ja aeglustama rasvade ainevahetust Mitteaktiivsus Mitteaktiivsus võib põhjustada ka kõhurasva kogunemist Istuv eluviis on peamine põhjus rasvumise esinemissageduse suurenemiseks kogu maailmas.

  • Harvard slim down
  • Rasva poletamine ja paastumine

Lauatöökohad, sitcomid ja letargia suruvad inimesi üha enam rasvumise ja rasvumisega seotud haiguste poole. Madala valgusisaldusega dieedid Vähese valgusisaldusega dieedil olemine võib olla kahjulik ka kõhurasva kaotamise osas. Valgu puudumine teie toidus võib põhjustada suurt stressi ja põletikku, suurenenud toksilisust ja aeglast ainevahetust Menopaus Menopausi läbivad naised kogevad hormonaalseid muutusi.

Kõrge kortisooli või stressihormooni tase võib olla vastutav selle eest, et naised saavad sel perioodil kõhurasva Kiudainevaesed dieedid Kiudainevaesed dieedid võivad põhjustada kehakaalu tõusu, eriti kõhupiirkonnas Kiudainevaeste toitude hulka kuuluvad valge riis, jahu ja kooritud puuviljad.

Toidukiud aitavad suurendada küllastust ja aitavad väljaheites käärsooles liikuda, hoides ära kõhurasva kuhjumise 5. Kuid ärge laske neil põhjustel seda ohtlikku rasvatüüpi heita. Siin on mõned muud asjad, mida saate kõhurasva kaotamiseks teha. Muud tegevused kõhurasva kaotamiseks Vältige pakendatud puuviljamahlu, soodat ja energiajooke. Igas toidukorras ja suupistetes on valke. Vähendage toidus sisalduvate süsivesikute hulka. Tarbige kiudainerikkaid toite, eriti viskoosseid kiude.

Harjutus aitab kõhurasva vähendada väga tõhusalt.

mida suua oma talje alla

Seega peaksite regulaarselt treenima. Jälgige oma eineid ja mõelge välja, mida ja kui palju te sööte.

Friikartulid

Järeldus Kõhurasv on visa ja ei kao päevaga. Siin on püsivus edu võti. Jätkake uute tervislike harjumuste kujundamist ja näete tulemusi. Pange ka realistlikud eesmärgid.

Võite süüa väikest tükki kooki või rasvaseid foie gras'e, kuid peamine on see, et järgmisel päeval on kõik sama. Kuidas hoida saavutatud tulemust? Õppimine, kuidas mitte kaalus juurde võtta, on pool võitu. Kuidas aga hoida seda kaalude soovitud tasemel? Tõepoolest, inimene ei oska kaalu kaotanud väga sageli lihtsalt edasi käituda ja hakkab uuesti taastuma.

Rasva väljanägemise põhjused kõhus

Selle vältimiseks peate pidevalt tähelepanu pöörama kõigele, mis suhu läheb, ja loendama kaloreid, vähemalt ligikaudselt. Kalorite tabel peaks olema teie sõber. Riputage see külmkapile ja saate varsti selle peaaegu meelde jätta. Mis puutub figuurile kahjulikku toitu, mida meie artiklis käsitletakse, siis võib neid süüa ainult mõõdukalt. Ja muidugi peate rohkem liikuma. Isegi banaalsed hommikused harjutused sobivad saleduse säilitamiseks.

Kõndige palju, hingake värsket õhku, ärge kasutage lifte, suvel ujuge, talvel suusatage ja uisutage. Tegelikult pole kaalu säilitamine nii keeruline, kui teete pidevalt pingutusi.

Miks keha kogub rasva?

Lisainformatsioon Selles artiklis õppisite umbes 5 toitu, mida ei tohiks kaalu langetamiseks süüa. Nüüd tahame sellele teabele midagi lisada.

Kooritud valge riis. Rasvane liha. Lihtsalt ära ütle: "Mida me siis sööme? Köögiviljad, puuviljad, tailiha, kala ka rasvanekääritatud piimatooted, munad - see kõik jääb teie dieeti. Mis puutub meie keelatud loendisse, siis siin on selle dekodeerimine: suhkur, leib ja erinevad kuklid pirukate ja küpsistega, kartul eriti praetud ja valge kooritud riis on väga kõrge glükeemilise indeksiga toidud.

Muidugi on lisaks viidatud viiele veel palju tooteid, mis võivad meie talje suurust negatiivselt mõjutada.