Kasi rasva poleti, Butt ja reie põhitõed

Seestpoolt ei saa me aru, kuidas keegi võiks olla piisavalt andekas, et liblikat nii graatsiliselt ujuda. Esmalt küpsetatud segaduste vältimiseks ärge kunagi kasutage kleepumatul küpsetusplaadil rasva, kleepumatut pihustit või õli.

Atleetvõimlemine Kõik, ke on liblika lööki eimet korda ujuda proovinud, õpivad tavalielt raket teed, et liblika on tohutult palju koordinatiooni ja jõudu. Jalade koo liikumie, vee ja vee kohal Sisu: Kõik, kes on liblika lööki esimest korda ujuda proovinud, õpivad tavaliselt rasket teed, et liblikas on tohutult palju koordinatsiooni ja jõudu. Jalade koos liikumise, vees ja vee kohal liikumise proovimine, jalgade koos liigutamise proovimine tundub piisavalt karm.

Ja kuskil selles järjestuses peate ikkagi leidma jõu hingamiseks. Kuid me teame, et "loodusliku" liblika ujumine on võimalik, sest me kõik oleme näinud inimesi, kes näiliselt ilma erilise pingutuseta saavad seda teha.

Oleme neid näinud olümpiamängudel televisioonis, ujumiskohtumistel ja isegi oma basseinides. Meie 95 protsendi jaoks, kelle kõige halvem löök on liblikas, käsitleme neid ülejäänud viit protsenti mingisuguse eliitrühma ujujatena, kellel on andekaid üleloomulikke andeid. Oleme veendunud, et maailmas on ainult üks Mary T.

Meagher a.

Kardioseeria: Ujumine - liblikas! - Atleetvõimlemine

Väljastpoolt vaatavad me pelgalt maa peal elavad surelikud looduslike liblikate poole aukartust. Seestpoolt ei saa me aru, kuidas keegi võiks olla piisavalt andekas, et liblikat nii graatsiliselt ujuda. Kui igaühel meist oleks vaid unts endas kadedust, oleks see reserveeritud liblikatele. Reaalsus on see, et pärast seda, kui võtsid liblika ujumise õppimise vastu esimese suure vee, õppisid viis protsenti "eliit", et liblikas ei vaja tegelikult tohutut kooskõlastamist ja tugevust.

Sellepärast ei ole loodusliku liblika ujumine eliidi ujuja kuningriik, vaid pigem ujuja viimane piir. Enda liblika löögi täiustamiseks on palju muid põhjuseid. Esiteks tundub see lihtsalt hea, sujuv ja rütmiline.

looduslik vahend rasva poleti

Mis veelgi olulisem enamiku jaoks meist, see on hea kalorite rasva põleti, jah! See on ka suurepärane võimalus jala- rindkere- õla- ja kõhulihaste tugevdamiseks. Loodusliku liblika ujumise õppimise kohta on palju häid ja üksikasjalikke allikaid, raamatutest treeneriteni.

Samal ajal on siin mõned näpunäited, mida meeles pidada.

Rasvapõletus kõhuga: tõhusad abinõud, harjutused ja dieet

Elite liblikas ujuja saladused Puusad lähevad üles, kui käed sisse lähevad See on liblika number üks seadus. Kui löögi ajastus ja rütm on valed, muutub insult raskeks; käed ja jalad hakkavad jõudu rakendama valel ajal ja vales suunas. Ajastusmehhanismi saab lihtsalt õppida, kui jätate meelde, et puusad lähevad üles, kui käed sisse lähevad. Rakendage T-rõhku T-nupu vajutamine tähendab survet rinnale allapoole suunatud survet "T" tähistab teie keha pika telje ristjoont kaenlast kaenlaaluni.

rasvade kadumine silmade all

Seda rõhku kasutatakse keha tasakaalustamiseks. Teie keha pöördub loomulikult puusade ümber, nagu tee-toter pöörleb või tasakaalustab laua keskosas.

kaalulangus 170 kuni 120

T-rõhu rakendamine vabastab teie puusad ülespoole kui käed lähevad muidugi sisse. Kasutage oma pead Teie keha järgib loomulikult seda, kuhu su pea läheb. Ilma naljata! Pidage siiski meeles, et koljuosaga kaasneb teatud mass mass ja lohistamine. Kui proovite hingamiseks oma pead tõeliselt kõrgele tõsta, proovib keha loomulikult õhus lennata. Selle "viska raskuse" sobivamad liigutused aitavad siiski säilitada keha tasakaalu nagu T-rõhk. Pange relvad õiges kohas Käevõru alustamisel peaksid käed maanduma teie ees õlalaiusele või olema vaevalt laiemad.

Laiem "saak" ei mahuta palju sõna otseses mõttes vett, samas kui käte ees kohtumine nõuab lisaenergiat. Hoidke küünarnukid kõrgel Kardetud kasi rasva poleti küünarnukk" võib liblika löögi ajal kergesti tekkida. Küünarnukid kasi rasva poleti tõmbe alguses kõige tõenäolisemalt randmetest ja veepinnast palju allapoolekui käed on keha küljest kõige laiemad. Kui keskendute küünarnukkide pinna lähedal, randmete kohal ja väljapoole suunatud hoidmisele, hoiate oma käsi pinges, juhtides küünarnukkide asemel oma kätega massi.

Löö rinnast alla ja löö basseini põhja Liblikas olev löök ei tohiks pärineda põlvedest ega piirduda ainult sääreosadega. Kui näete kasi rasva poleti või vaalu ujumas, näeb nende liikumine vees välja nagu üks suur keha lainetamine pea piirkonnast läbi keha võimsaks löögiliigutuseks. Naturaalne liblikas näeb välja sarnane.

See 10-minutiline põleti lööb teie rindkere lahti

Kui proovite end rinnalt alla lüüa, on veel üks viis keskenduda keha tasakaalule. Liblikas insuldi harjutamisel tuleks arvestada kahe põhimõttega. Esimene on ehitada löök õiges järjekorras. See jada on: Tasakaal Puusaliikumine ja lõpuks Käe tõukejõud.

Mõned harjutused, mida võite kehaasendisse proovida, hõlmavad kasi rasva poleti liblika ujumist ja "lühikese teljega kombinatsiooni" ujudes paar kärbsepüüki, seejärel vahetades kohe mõne rinnalöögi.

Teine põhimõte on alustada distantsist väikesega. Kui olete just liblikat õppimas, alustage kõigepealt paar lööki madalas otsas.

Butt & reie treening rutiinne naistele

Löögi hooldamise oskuse omandamisel saate oma intervallide vahekauguse üles ehitada, üks pikkus korraga. Siis üsna varsti kutsuvad inimesed teid "looduslikuks" ujujaks. Pidage meeles ka neid 5 näpunäidet efektiivsema liblika jaoks!!

Sõitke rindkere ettepoole, kui teie käed langevad pinna alla. See peaks teie puusad üles ajama ja looma "ujumise allamäge" efekti.

kiirema kaalukaotuse sooki

See aitab teil säilitada paremat kehaasendit, takistades jalgade kukkumist ja pannes teid ülesmäge ujuma. Ärge tõstke oma kaela hingamiseks üles. Kummutage lihtsalt õlgadega ettepoole, silmad keskenduvad endiselt veele allapoole. See hoiab teid insulditsükli pikas rütmis ja aitab teil tõhusamalt tõmmata ilma pingutamata. Kriitiline löök on ajastatud toimuma vahetult enne seda, kui käed väljuvad veest peopesad sissepoole.

Kui vajate käsi veest välja ja taastumisfaasi, peate käe surumise ja kiire löögi kombineeritud impulsi. Teine suurem löök toimub siis, kui teie käed sisenevad vette.

Lõdvestage oma pead ja kaela käe tsükli kõigil etappidel. Siin on mõned harjutused, mis aitavad teil oma lendu arendada.

hiv nagu rasva kadu

Positsioonilöök Löö liblikas külgedelt, eest või tagant. Erinevad positsioonid arendavad lendvõnget veidi erineval viisil. Kick fly lennata lauaga või ilma ja uimedega või ilma.

Parandab jalgade tugevust kärbse löömiseks. Vertikaalne löömine Võib kasutada laperdus- rinna- või kärbespeksmiseks. Sügavas vees lööge keha vertikaalsesse asendisse, jäädes liikumatuks edasi ega tagasi liikumist ei tohi teha.

Kärbeste jaoks lööge ühtlaselt eest taha ja ilma pausideta. Parandab delfiinide kasi rasva poleti pidevat rütmi. Iga löögiga võta hinge. Võimaldab kätel puhata ja on hea hingamise ajastamiseks. Ühe käe kärbes Suurepärane viis liblika õppimiseks, ujuda üheharuselist lendu passiivse käega ettepoole. Hingake ühe käsivarrega lennates aktiivse käe küljele. Alternatiivne viis üheharulise kärbsepuuri ujumiseks on jätta mittetöötav õlg teie kõrvale.

See puur töötab liblikalöögi viimistluse ühendamisega taastumisega. Teil on tunne, nagu "viskaksite käe ära".

Keskenduge alati libiseva liblikatõmbe jaoks "ette saamisele". Suurepärane puur kärbeste soojendamiseks. Parandab löögi koordinatsiooni. Ujuda uimedega Sõida jalad iga löögiga ja tunne, kuidas keha tõuseb veest kergemini välja. Käte sisenemine peaks olema õlgade ees. Võimaldab hädas olevatel lenduritel tunda "õiget" lööki ja õiget sisenemist.

Veealune taastumine Alustage veealuse löögi poolel teel lõua hingamiseks ettepoole liikumist. Veealuse löögi lõppedes peatage relvad, hingake sisse ja taaskehtestage relvad vee all. Käed jäävad kogu aeg vee alla.

KUIDAS KüPSETATUD LEHELT KüPSETATUD RASVA EEMALDADA - ILU -

Võimaldab õigesti ajastada hingetõmmet ja töötada edasi. Neljal löögil mitte hingata ja hoidke lööke nii kaua kui võimalik. Järgige kätt kõhu all peaaegu puudutades.

kaalulangus peeing palju

Parandab löögi üldist tõhusust, eriti võimet veealuse löögi lõpus läbi teha. Löömine Arvasin, et lisan sellesse artiklisse vaid liblikate löömise osa.

Kuidas küpsetatud lehelt küpsetatud rasva eemaldada

Ma mäletan, et see oli üks neist kohtadest, kus mul liblika õppimisel kõige rohkem probleeme oli, nii et ma arvasin, et see võib ka teile abiks olla. Kahe peksmise ajastus Iga liblikaskäe tsükliga peaks kaasnema kaks lööki, mis täidavad erinevaid, kuid olulisi funktsioone. Esimese löögi aeglane löök algab just siis, kui käed hakkavad vette sisenema. See jalalaba toiming aitab puusad pinnal tagasi kõrgemasse asendisse viia ja tagab tõukejõu, kuni käed jõuavad "püüdmise" faasi.

Löögi optimistlik kiirus aitab keha täiustada ja vähendada tõmmet, kui käed sisenevad oma tõukefaasi. Esimene löök on pikema kestvusega kui teine. Teine löök sooritatakse siis, kui relvad on lõpetanud oma tõukefaasi ja alustavad liikumist ülespoole kergelt ülespoole.

Kardioseeria: Ujumine - liblikas!

Teine löök tekitab tõukejõu, mis aitab õlad vee kohal üles ja ülespoole juhtida, et abistada käe taastumist. Erinevalt freestyle'ist ja seliliujumisest, mis kasutavad pöörlemist kasi rasva poleti õla rulli, tugineb liblikas õlgade veest tõstmiseks sellele tõukejõule.

Samuti aitab teise löögi õige ajastamine puusasid toetada, hoides neid vee alla tõmbamast. Paljud algavad liblikad teevad kasi rasva poleti vea, et täidavad mõlemad löögid enne käsitsükli algust, mida ma nimetan "kick-kick-pull" liblikaks. Siin pikendab ujuja pärast sisenemist kuni teise löögi lõpuni käsi edasi, seejärel kasutab ta teise löögi lõppu päästikuna, et alustada veealuse käe liikumist. Selle tulemusel ei teki tõmbe lõpetamisel jalgadest tõukejõudu, mis tõstaks õlad üles ja aitaks pead hinge tõmmata.

Järelikult peab ujuja kaarema selja ja tõstma samal ajal pead ja jalgu.