Rasva kadu viie nadala jooksul, KAS SAATE KAOTADA 10 NAELA KAHE NäDALA JOOKSUL LOOMULIKULT? - TERVIS -

LnxSick Ma arvan, et nii palju jooksmist põletaks su nädalaga läbi, aga kui sa sellega hakkama saad, näeb see hea välja. Uuringute jätkudes saame rohkem teada rasva kadu käsitlevate toitumisharjumuste ja vältimiste kohta.

Optimaalne viis rasva kaotamiseks on hea kombinatsioon aeroobsetest, anaeroobsetest ja HIIT-harjutustest. HIIT annab teile kõige suurema paugu ja toob kaasa ainevahetuse kiirenemise kaua pärast treeningut. Jõutreeningul on sarnane mõju, mis on tingitud lihaskoe parandamise lisakoormusest kehale.

Kuidas 2 kuu jooksul kaotada 14 kg

Jõutreeningu tegelik kasu on see, et see aitab vältida lihaste kadu, kui olete kalorivaeguses. Jõutreening tõstab ka inimese kasvuhormooni ja insuliini kasvufaktori loikamise kaalulangus. Kardiotõve tõeline eelis on siiski see, et see suurendab teie ainevahetuse efektiivsust aja jooksul.

dokumenteeritud kaalulangus katsed

Teisisõnu, mida rohkem südametegevust teete, seda tõhusamaks muutub teie keha rasva energiaks kasutamiseks. Võiksite tehniliselt kaalust alla võtta, ilma et peaksite üldse kardiot tegema, kuid see on oluline kaloridefitsiidi säilitamiseks ja treeningrutiini maksimaalse efekti saavutamiseks aja jooksul.

kuidas poletada keharasva 3 kuu jooksul

Kokkuvõte: HIIT: kohesed tulemused ja pidevalt suurenenud ainevahetuse kiirus, kui seda tsüklitakse iga 48 tunni järel. Jõutreening: hoiab ära lihaste kaotuse ja suurendab teie BMR-i.

Kas saate kaotada 10 naela kahe nädala jooksul loomulikult?

Südame: aitab säilitada kalorite defitsiiti ja suurendab metaboolset efektiivsust ehk kaalulanguse kaalukoolitus. Pikemas perspektiivis rohkem eeliseid kui HIIT.

See kõik sõltub ka teie dieedist. Hormoonide suurenemise ja metaboolse efektiivsuse eelised võivad võtta aega, enne kui nende toime selgub. Samal ajal saate HIIT-ist kõige kiiremini tulemusi, kuid neid kõiki tuleks käsitleda võrdselt olulistena. Aitäh Tony.

Kuidas kaotada 5 kg 2 nädala jooksul

Kas peate seda treeningkava heaks? Esmaspäev - HIIT, teisipäev - 8 km aeroobne jooks, kolmapäev - 8 km anaeroobne jooks, neljapäev - 1 tunni jalgpall, reede - 8 km anaeroobne jooks, laupäev - puhkus, pühapäev - 8 km anaeroobne jooks.

c9 kaalulangus combo

Mida soovitaksite treeningplaanina? LnxSick Ma arvan, et nii palju jooksmist põletaks su nädalaga läbi, aga kui sa sellega hakkama saad, näeb see hea välja.

  • Aeroobne vs anaeroobne rasva parema kaotuse saavutamiseks
  • Opilaste ruumi kaalulangus
  • Eemaldage rasva umber huulte umber

Võiksite asendada ühe nendest päevadest kestvusjooksu. Ma soovitaksin nädalas 3 jõutõstmise treeningut ideaaljuhul säästke end vähemalt kahel päeval kardio tegemisest.

slim alla sisemine ja valimine reied

Kui mõni uurimus näitab vastupidist, oleksin seda huvitatud. EricKaufman arvamusartikkel, mille lingisite, räägib uuringust, mis näib mõõtvat ainult resistentsuskoolituse käigus tekitatud EPOC-i ja EPOC-st tulenevat täiendavat kalorite põletamist. Ma ei saa uuringu täisteksti lugeda, sest pean selle eest maksma.

Sellest hoolimata on HIIT-i kohta tehtud uuringuid, mis näitavad suuremat rasva kadu määra, hoolimata vähem kalorite kulutamisest.

Loputage liigne vesi välja Kas otsite kõige kiiremat viisi kahe nädala jooksul kehakaalu langetamiseks loomulikult? Sellisel juhul on parim strateegia vähendada süsivesikuid, täita valke ja vähendada kalorite tarbimist. Suure intensiivsusega treeningud, mis ühendavad plyomeetrilisi näitajaid ja kogu keha ahelaid, võivad suurendada teie kalorite põletamist ja kiirendada rasva kadu. Näpunäide Lihtsad strateegiad, nagu süsivesikute vähendamine, energiatarbimise vähendamine ja naatriumi piiramine, võivad aidata teil kaotada kahe nädalaga kuni 10 naela. Kuid kaotate ka lihaseid ja vett, mitte ainult rasva.

LnxSlck Selle uuesti keetmine, kui teil on oma dieet kontrolli all, siis teete konditsioneeri ja jõutreeninguid, on see peaaegu kõik. Fitnessi võitjad saavad tõeliselt nohikaks selle üle, mis on parim kükitamine, milline on ideaalne rutiin jne. Kuid ma ei laseks mikro-optimeerimise aruteludel häirida teid ülekaarditud teemadelt.

Kaalut alla võtmine võib tunduda uure eemärgina, kuid tegelikult aate 2 kuu jookul 14 kg kaalut alla võtta aboluutelt, kui ööte targalt ja lülitate treeningu oma iga Sisu Nõuanne Kaalust alla võtmine võib tunduda suure eesmärgina, kuid tegelikult saate 2 kuu jooksul 14 kg kaalust alla võtta absoluutselt, kui sööte targalt ja lülitate treeningu oma igapäevarutiini. Sellise kaalu langetamiseks 9 nädala jooksul on vaja planeerimist ja otsustamist ning saate seda teha tõelise pingutusega. Sammud 1. Sel viisil alustatud kaalulangetamist käsitlev artikkel võib olla veidi vähem põnev, kuid on hädavajalik, et jõuda otse asja juurde: 2 kuu jooksul 14 kg kaotamine on "liiga raske".

EricKaufman, nagu tarkvaraarenduses öeldakse, "varajane optimeerimine on kõige kurja rasva kadu viie nadala jooksul. Nii et olen nõus. Minu peamine punkt postituse juures oli see, et hea segu erinevatest rutiinidest on õige tee, kuna neil kõigil on ainulaadsed eelised.

slim alla alam loualuu

Mitte ainult kaalulangus, vaid ka teie üldine tervislik seisund. Algne sisu on saadaval stackexchange -is, mida täname cc by-sa 3.

TUGAS PENJAS RENI ARYANSYA 2020143269 KELAS ccg.ee UNIVERSITAS PGRI PALEMBANG