Rasva kadu lahja lihaste makrod, Rasva kaotuse püramiid - Atleetvõimlemine

Dieet, millel puudub piisav kogus kaloreid ning makro- ja mikrotoitaineid, viib ka lihaste optimaalse kasvu juurde. See tähendab, et aminohapete tase veres tõuseb aeglaselt ja püsib kõrgenenud 6—8 tundi. Pakume vahelduvat valgu- süsivesikute dieeti. Ekspertide sõnul on siiski võimalik keto-kulturismi ära tõmmata.

Makrod, mitte portsjonid

Siiski ei näe muudatusi? Tee seda. Kuid esimene küsimus, kuidas süüa saada, on: kas soovite rasva kaotada või lihaseid rasva kadu lahja lihaste makrod Tõenäoliselt on sul juba natuke lihaseid.

Lõppude lõpuks jõuate jõusaali regulaarselt.

Sisestage kiire

See on lihtsalt see ängistav rasvakiht, mis hoiab sind selle eest, et see paljastab kõik, eks? Okei, nii et sa oled pardal rasva kadu rong. Siin on teie selge tee, et saada lahjaks.

rasva kadu lahja lihaste makrod

Lõika kaloreid See nõuanne on peaaegu sama raske kui kõht, kuna talle öeldakse, et see tuleb ära teate, et see on tulemas. Kahjuks söömine mõõdukalt hästi või isegi "tervislik" ei kavatse seda lõigata, kui soovite kaotada lbs.

Kui palju kaloreid me räägime, et kärpida? Korruta oma praegust kehakaalu naelsterlingides ga - see on terve kalorsusega defitsiit enamike mõõdukalt aktiivsete poiste jaoks, ütleb Perry. Kui te olete väga aktiivne, kuid üritate lbs erakorraline maratonil öeldavõite minna natuke kõrgemale, ütleb Brian St.

Mida peaks teie kalorite jaotus välja nägema? Pierre on vähem fänn, kui arvutada makrode ja lugeda osade fänn.

Keto kulturismi võtmine Keto kulturismi täielik juhend Kui keto dieedil ja kulturistil on üks ühine joon, on mõlemad vajalik imetlusväärne distsipliin. Seega ei tohiks olla liiga üllatav, et leidub uus kulturistide laine, kes kasutavad madala süsivesikute ja rasvasisaldusega elustiili, et ehitada lihaseid ilma süsivesikuteta. Nüüdseks teame, et rasva söömine ei pane sind rasva juurde võtma. Siiski on mõte järgida rasvas domineerivat dieeti juust!

Kõige aktiivsemad mehed, kes soovivad rasva kaotada, kuid säilitavad lihasmassi, näevad nende igapäevased toidud midagi sellist: - palmipõhist osa lahja proteiinist - 6 kuni 8 rinnatükki köögivilja portsjonit - 4 kuni 6 tassitäis süsivesikuid - 4 kuni 6 pöidla suurusega portsjonit tervislike rasvade kohta Veenduge, et oled kääritanud kõik kolm toitaineid, kuigi-valk hoiab sind täis ja aitab teil lihaseid üles ehitada, aitab süsivesikuid treenimisel küpsetada ja taastuda, ja rasvad hoiavad teie hormoonide ja immuunsussüsteemi säilimist, lisab St Pierre.

Oota ebamugavust Me kavatseme seda sirgutada: kalorite lõikamine läheb kogu esimese nädala jooksul imetlema.

№1 Kalorite tarbimise suurenemine

Kuid esimese harjumuse õppimise esimesed päevad on kõige ebamugavamad, ütleb Perry. Teie vaim ja keha kohaneda. Pange oma nälg vaatevinklist "Nagu te lähete leaner teie aju teeb kaks asja, et vältida nälga: see muudab teid näljaseisu, sest see arvab, mama juuni intervjuu parast kaalulangust olete kaotanud potentsiaalselt kasulik rasva ja tahab seda taastada, ja see aeglustab teie ainevahetust, et proovida aeglustada või peatada täiendava rasva kaotus, "selgitab St Pierre.

Need süsteemid olid sajad tuhandete aastate jaoks kasulikud, et me vajame rasva ellu jääda, kuid mitte nii palju tänapäeva maailmas. Kui te järgite meie ülejäänud plaani, loodetavasti ei pea te liiga tihti nägema näost-näkku hoorusega koletis.

Aga kui sa teed, siis lihtsalt mäleta, et see on enamasti psühholoogiline mäng. Valu ladestamine "Kõige olulisem toitaine, mis keskendub lahjenema proovimisel, on valk, " ütleb St Pierre.

Piisavad kogused vähendavad teie nälga, suurendavad teie ainevahetust ja aitavad teil säilitada olulist lihasmassi. Lisaks hoiab teie valgu tasemete säilitamine kalorite puudujäägi korral teie keha eemale, eemaldades teie lihast valku, et põletada kütusena, selle asemel, et põletada rasva kalorite vajaduste rasva kadu lahja lihaste makrod, selgitab St Pierre.

Ta soovitab suunata kuus kuni kaheksa palmipõhist osa lahja proteiini päevas. Söö oma köögivilju Pärast valku ütleb St. Pierre, et järgmine kõige olulisem toit keskendub sellele, et sööb piisavalt köögivilju.

rasva kadu lahja lihaste makrod

Neil on palju kiudaineid ja vett ning maos on palju ruumi, mis aitavad teil täis vähem kaloreid tunda. Möödunud aastal PLOS-i meditsiinis leiti, et kehakaalu languse kõige kasulikumateks köögiviljadeks olid mitte-tärkliselised liigid-salat, spargel, brokkoli, lillkapsas, kurk, spinat, paprika, tomatid ja madalama kiu ja kõrgema glükeemilise koormusega tooted, nagu näiteks mais, herned ja kartulid olid tegelikult seotud kehakaalu tõusuga.

Pierre soovitab suunata kuus kuni kaheksat palmimaru portsjonit köögivilja päevas.

Semperfi5k

Sööge iga päev samal kellaajal Võite seda tiibelda koosolekutel, maanteel sõitudel, isegi öösel öösel. Kuid kui tegemist on kalorsuse vähendamise ja tervislikumaks söömisega, mängib söögi aeg kõrva järgi teie edusamme. Pealegi ütleb su aju, et olete näljas, mäletan? Ta lisab, et kui olete juba lahja, ei pea te seda struktureerima.

rebimine vs tugevnemine | mehisuse kunst"

Kuid seni on plaanid samaväärsed. Plaan oma toitu Hormoon, mis vabastati vahetult enne seda, kui meie keha eeldab süüa, põhjustab meid halvemaid otsuseid ja nõrgemat impulsi kontrolli, eelmise aasta Neuropsühhofarmakoloogia uuringu kohaselt. See tähendab, et kui oled oodanud, kuni olete näljane otsustama, mida sa lähed süüa, on tõenäoline, et purjetamisruumi kotti võidab salati eest, mida pead minema ja leidma.

Veelgi enam, kui te ei tooda oma lõunasööki ega täpselt teada, milline turg satub, siis on tõenäoliselt tegemist mitmete madalate valikuvõimalustega. Enamus restorane teenivad tohutuid portsjonit toitu, enamus delisitest on täis toiduaineid, mis ei sisalda toitaineid, on kalorsusega tihedad ja ei täida, "ütleb Perry.

rasva kadu lahja lihaste makrod

Joo nagu kala See ei ole metafoor, et seda üles tõsta. Me mõtleme, tegelikult juua nagu kala ainult vett ja rohkem sellest.

Mida peate lihaste kasvu jaoks sööma

Lisaks võib isegi dehüdratsiooni väike tase vähendada füüsilist ja vaimset toimet, mis tähendab halvemat treeningut. Teadus ei saa täiesti nõus ideaalarvuga, kuid Perry ütleb, et kaheksa klaasi vett päevas on mõistlik. Lõika töödeldud toit Enne suupiste või eine söömist küsige endalt: "Kui lähedane on see toit selle tervikuna?

rasva kadu lahja lihaste makrod

Vahepeal läbivad kõik puuviljad, liha, köögiviljad, pähklid, seemned ja kaunviljad. Me ei ütle seda, et teid piinataks - aga küsimus on väga lihtne viis, kuidas määrata, mis teie juures on ja mida ei söö nimekiri. Lõika tagasi jooma Sa ei pea seda täielikult välja lõigama kuigi kui sa seda teed, siis see kindlasti kiirendab shed. Kuid alkoholil on 7 kalorit ühe grammi alkoholi kohta, mis võib kiiresti kokku panna.

Nende kalorite lisamine toitu ei sisalda nulli, nii et te ei võta toitaineid. Rasva kadu lahja lihaste makrod te lähete veidi rohkem aega kardiovaskule, et saaksite poistega mõnda õllekannat, siis see kindlasti ei katkesta teie kogu toitumise kava.

1. Lõika kaloreid

Kuid mitte arutlusvõimeline: ärge jõudke rõõmsat tundi kohe pärast jõusaali jõudmist. Tugevuse ja kliimamuutuste uuringu ajakirja hiljutises uuringus leiti, et jook alkoholi pärast tugevuskoolitust takistab lihaste signaalimist rajaga, mis ütleb, et see algatab lihasvalkude sünteesi, mis on otsustavaks ülesandeks lihaste ülesehitamine suuremaks ja tugevamaks. Jätkake enne treenimist süsivesikuid Kui olete välja töötanud, on teie rasvade oksüdatsiooni kiirus loomulikult suurenenud - või teie keha põletamise raskus.

Selle aasta alguses toitumisharjumuste uurimuses leiti, et kui söödite süsivesikuid enne higi sessiooni, on seda protsessi takistatud, sest keha valib alati süsivesikuid enne rasva põletamist. Kuid uuringus leiti ka, et teie rasvade oksüdeerumise määr ei muutu, kui olete pärast treenimist süsivesikuid vähendanud.

Tegelikult selgitab uuringu autorid selgitust, et nii süsivesikute kui ka valgu taastamine võib olla kasulik, sest teie lihased vajavad lihaste valkude sünteesi juhtimiseks kütust. Erand sellest kõigest?

rasva kadu lahja lihaste makrod

Lõppude lõpuks ei oma tähtsust, mis on teie rasvade oksüdeerumise määr, kui teie energiatase muudab teie jooksu pooleldi kotti. Pöörake samade toitude vahel "Mida väiksemad muutujad ja liikuvad osad on teie toidus, seda lihtsam on kava kinni pidada ja teie päevane kalorite kogus ületada, " ütleb Perry. Iga toidukorra jaoks leiate kolme võimaluse ja vahetage nende vahel.

Vajate ideid?

Hazoor Aagye hain

Siin on iga eksperdi toitumisviis: Hommikusöök: Perry: Smoothie 1 kuni 2 tassi külmutatud puuvilja näiteks marjadspl lõssipulbrit minimaalselt töödeldud mark1 kooki vadakuvalku ja 1 tass spinati või roheliste täiendada.

Saint-Pierre: 2-pooluselise valge pulbri smoothies, 2 fists spinach, 2 käputäis puu näiteks külmutatud maasikad värske banaaniga1 lülisamba pöial Õhtusöök: Perry: 6 kuni 8 unts kala, 1 tass spinati, mis on terve õli ja 1 tassi looduslikku riisi St. Pierre: 2 palmi kana, praet või lõhe; 2 brokoli, lillkapsa, spargli või roheliste oadest; 1 keskmist magusat kartulit, 1 käputäis riisi või 1 käputäis terveid teravilja pasta; 1 pöial oliiviõli, 1 avokaado pügala või 1 pöialt juustu Siiski ei näe muudatusi?

Kui soovite tagada kahtluse varju, siis hakkate saama lahjad, järgige lisaks teistele ka neid kolme nõuannet: Jälgige oma kaloreid.

rasva kadu lahja lihaste makrod

See tähendab, et kui te ei kaota kaalu, on suur tõenäosus, et te alahindate, kui palju kaloreid te sööte. Jälgige kogu nädala kahe nädala jooksul suu kaudu kalorite ja hindage uuesti. Pange Saint Pierre'i välja igapäevase tarbimisega üks käputäis süsivesiku ja ühe pöidla rasva. Mõned inimesed ei töödelda nii süsivesikuid kui teisi, nii et see võib olla see, mis hoiab sind kinni.

Keskenduge oma stressi vähendamisele, mis võib põhjustada rasvade hoidmist. Populaarsed Kategooriad.