Pruun rasva kadu. Põhilised kulturismi dieedireeglid rasva kadu kohta

Teadus ütleb, et oma toidust fotode tegemine on mitu korda tõhusam kui toidupäeviku kirjutamine. Ärge unustage töödeldud süsivesikuid, mis pärinevad kommidest, kookidest, töödeldud leivatest, teraviljadest ja kartulist, sest need saavad rasva. See hoiab stressihormooni kortisooli taset kõrgemal, mis võib saboteerida treeningu tulemusi. Sellised eksperdid nagu

Kogu see kokku panemine ja tasakaalustatud dieedi loomine Kõigi nende toiduvalikutega on nüüd lihtne tasakaalustada sööki ilma halva rasvata.

Kuidas ehitada rohkem lihaseid ja põletada rasva

Mis on tasakaalustatud kulturismi dieet, mida võite küsida? Tavaline mees vajab päevas kalorit. Tavaline naine, kellel on keskmine aktiivsus ja kes kaalutreeninguid ja rasva kadu otsivad, vajab kalorit päevas. See ulatub grammi süsivesikuid, grammi valku ja grammi hea rasvu päevas, jagades toitu.

1. Joo rohkem vett, eriti enne sööki

Siin on mõned näited rasvade kaotuse kohta, mis järgivad kõiki neid põhimõtteid: Näidis rasva kaotamine Kulturismi dieedid Järeldus Seal on see!

Nüüd on teil väga hea baas dieedi kujundamiseks ja alusta oma rasvade kadu. Võim on sinu sees! Teave autori kohta Cecile Bayeul sündis Tehke fotosid kõigist söögikordadest Kui soovite kaalust alla võtta, peate vähem sööma ja rohkem treenima.

Selles pole mingit küsimust. Aga mis siis, kui naela kaotamine kuus teile ei piisa?

Algajate juhend rasva kadu kohta: maksimeerige toidu mõju!

Mis siis, kui soovite kaalust alla võtta kiiresti? Kui olete sooda ja kommid välja lõiganud ning paar korda nädalas trenni tegema hakanud, võite järgida neid kuut reeglit, et mitmekordistada dieedi ja treeningprogrammi mõju, kiirendades kaalukaotust dramaatiliselt. Joo rohkem vett, eriti enne sööki Kõik teavad, et elamiseks on vett vaja.

pruun rasva kadu rasva poletamise abi

Kuid vähesed inimesed mõistavad, kui palju me vajame. Valdav enamus inimesi elab kerges, kroonilises dehüdratsioonis, mis viib madala energia ja kehakaalu tõusuni. Maksimaalse heaolu ja rasva kadu saavutamiseks proovige juua vähemalt pool gallonit vett päevas ja juua enne iga sööki vähemalt 16 untsi vett ja alati, kui tunnete, et teil on vähe energiat.

pruun rasva kadu parim madalama kohuga rasvapoletaja

Vastupidi, beeta3-retseptoritel on suur allareguleerimise vastupanu ja seega võiks inimene pikema aja jooksul võtta beeta3-retseptori agonisti nagu oktopamiin, kaotamata selle suurepäraseid eeliseid.

Jalg kaheksa Selle toidulisandi kaheksas jalg ei ole täpselt nagu ülejäänud. See on natuke lühem ja kõver.

  • Octopamine: kaheksa jalaga rasva kadu! - Atleetvõimlemine
  • Kuna teie keha tarbib rohkem kütust kui teie sööte, peab ta seda kuskilt mujalt hankima, mida ta teie kehalt võtab!
  • Tehke fotosid kõigist söögikordadest Kui soovite kaalust alla võtta, peate vähem sööma ja rohkem treenima.
  • Suhkru vaba pruun rasva kadu keskused minu lähedal suhkru asendaja

Ei, tegelikult on see viimane punkt pühendatud oktopamiini teatud omadustele, mis ei ole eelised. Siiski leian, et potentsiaalsetel kasutajatel on oluline nendest asjadest teadlik olla.

pruun rasva kadu rasva poletamine soola

Esiteks veenduge alati, et ostate toote, mis on oktopamiini HCl sool. Oma uurimistöös olen avastanud, et oktopamiini alusvorm ei ole väga stabiilne ega ka väga biosaadav. HCl soola moodustades need probleemid lahendatakse, muutes oktopamiini väga kasulikuks ja kulutõhusaks tooteks. Teiseks peavad kasutajad olema teadlikud, et oktopamiin ei tee söögiisu vähendamiseks midagi.

Saada sõbrale

Kahjuks ei tee oktopamiin selles valdkonnas midagi. Octopamiini tugevuseks kaalulangus seisneb selles, et see suurendab ainevahetust, lipolüüsi ja insuliini sekretsiooni ning vähendab valguliste kudede katabolismi. Octopamine ilmub üha rohkemates toidulisandites. Ärge kartke kaheksajalgset toidulisandit See võib põhjustada ka selle, et keha hoiab rasva.

Need teadusega toetatud strateegiad aitavad teil paremini magada.

Rasva Kadu Keskused Minu Lähedal

Järgige reeglit 1: 3. Üks tund, kolm korda nädalas. Inimesed, kes pidasid seda treeningukava kinni kuueks kuuks, kogesid nende geeniekspressiooni muutust, mis julgustas nende kehasid eemaldama vereringest rasva; Rootsis Lundi ülikoolis tehtud uuringute kohaselt olid neil ka oluliselt väiksemad vöökohad. Uuringu autorite sõnul võivad ka geneetilised muutused vähendada südamehaiguste riski. Lükake kõvemini.

pruun rasva kadu nhs kaalulangus kontrollija

Parim viis lahja lihasmassi loomiseks on raskuste tõstmine või keharaskuse harjutuste tegemine, kuni teid ära kasutatakse. Ainult üks põhjus, miks raskuste tõstmine muudab teie elu. See suurendab teie ainevahetuskiirust ehk ainevahetustnii et see põleb läbi toidu kiiremini.

pruun rasva kadu rasva huulte kaalulangus

Kuna teie keha teab, et saab mõne tunni pärast uuesti toitu, põleb see praegusest seadmest läbi palju kiiremini kui siis, kui te näljutaksite seda 3 korda päevas toites. Soovitan süüa kogu päeva jooksul 6 või 7 väiksemat söögikorda, et saada ainevahetus ületalve! See võib alguses tunduda tüütu töö ja isegi keeruline, kuid te ei loe seda, mida ma olen kirjutanud.

Octopamine: kaheksa jalaga rasva kadu!

Ma ütlesin, et söö rohkem sööki, mitte rohkem toitu. Lihtsalt seetõttu, et sööte rohkem sööki, peame ikkagi veenduma, et meil oleks kaalulangus kalorite defitsiit. Kui lõikate toidukorrad 3 päevas päevas pooleks ja sööte 6 söögikorda päevas, suurendate ainevahetust, aidates rasvapõletusel puhata. Mida me sööme?

Newest ideas

Nüüd oleme avastanud, kuidas sööki ajastada. Mida me täpselt sööme.

Kuni veendusime, et meil on kalorite puudujääk, võime tarbitud toitudega pisut rahulikumalt suhelda. Kõik meist pole kulturistid! See ei tähenda aga, et saaksite küpsisepurki veel jõuda.

Kookide, kuklite söömine, šokolaadi pudeli või veini või õllega pesemine võib tunduda toona lõbus, kuid teie keha ei täna teid selle eest.