Halb uudis kannab rasva poletusmasinat.

Kehv tehnika on tõsine, kuna see võib põhjustada vigastusi, mis on ilmselgelt viimane asi, mida keegi soovib, kui ta üritab oma keha fitte ja tugevamaks muuta! Veenduge, et teie rind on püsti ärge kallutage ettepoole , laske oma õlad taha ja alla ning ajage põlved välja, laskmata neil sissepoole kukkuda.

Harjutused seljapekist vabanemiseks. Nende tõhusate - kuid samas lihtsate - näpunäidete ja harjutuste abil saate selja rasva vähendada, suunake oma tagakülg ja südamik lihased teie keskosas, mis ümbritsevad teie kõhulihaseid ning külgedesse ja selga. Ma näen paljusid inimesi, kes teevad iga päev tonni kardiot ja ei tõsta raskusi.

Jõutreening

Nad ei muuda kunagi oma välimust. See suurendab ainevahetus kasutada rohkem rasva kadu treeningu ajal ja pärast seda, 'selgitab Duffy. Teie keha peaks olema sama jäik ja sirge kui plank, moodustades sirge pealaest jalatallani. Kui töötate selle nimel, et hantlid teie alt välja ei veereks, on raskusi veelgi. Hoidke asendit 30 sekundit.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Veenduge, et ühe jalaga edasi astudes on mõlemad põlved kõverdatud umbes 90 kraadi. Vältida tuleks ülakeha ettepoole kallutamist, kontrollige, kas teie rüht on hea seljaga püsti ja ärge vaadake alla.

Harjutused seljapekist vabanemiseks.

Kükid Kükid on suurepärased kogu alakeha treenimiseks, keskendudes punnile, puusadele ja reitele, aga ka südamikule.

Kaalude lisamine annab teile ka hea ülakeha treenimise! Selja ümardamine on kükkidega tavaline viga; hoidke seda neutraalses asendis.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Seisake jalad õlgade laiusega ja pisut väljapoole. Enda langetamisel pingutage oma südamikku ja kuklalihaseid.

Kujutage ette, et istute tagasi toolile ja hoidke raskust kannaosa taga. Veenduge, et teie rind on püsti ärge kallutage ettepoolelaske oma õlad taha ja alla ning ajage põlved välja, laskmata neil sissepoole kukkuda. Kui kasutate raskusi, alustage kergematest ja suurendage neid tugevamaks saades. Hea tehnika on ülioluline, veenduge, et need kontsad ei tõuseks põrandalt, sest see paneb põlvedele liiga palju koormust. Kettlebells Kettlebellidega treenimine on suurepärane viis rasvapõletuse ajal jõu ja jõu suurendamiseks.

Olge ettevaatlik, et alustamiseks liiga raskeks minna, see on tavaline viga.

Vigastuste vältimiseks on olulisem kõigepealt omandada tehnika valdamine. Kettlebell-harjutused kasutavad kogu keha.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Oma kiikumise harjutamisel hoidke head vormi järgmiselt. Hoidke selg lame, pigistage tuharad ja liigutage puusad ülespoole liikumisel ettepoole.

Soovitatav

Tagage võimalikult aeglaselt kontrollitud kordused. Kelle kaalu moodustab enamasti rasv ning on väliselt suht ümar või kelle oma moodustab lihas ning on igati toonuses ja tervisliku välimusega. Cuttimine Järgmine samm bulkimisest pmst kaalu tõstmisest on jälle cuttimine pmst kaalu langetamine.

Mis selle kõige mõte on? Nagu nägite ka minu peal, siis rohkem süües sama koormuse juures, võtsin ma kaalust juurde.

Samal teemal

Kuna olen treeninud ja toitunud õigesti, siis läks pea kogu energia lihasmassi ehitamisele ning vähesel määral rasvaks.

Kui nüüd toimin jälle vastupidi ja toitun kergelt kalori defitsiidis, siis võtan kaalust alla. Eesmärk on muidugi, et seda juhtuks võimalikult minimaalselt lihaste arvelt ja võimalikult palju rasva osakaalult. Selle tulemuseks oleks keha, mille lihasmass on võimalikult hästi säilinud, olles samas rasva rohkelt kulutanud ehk lihastes madalama rasvaprotsendiga keha.

Ja paratamatult mängib kõige olulisemat rolli sealjuures õige toitumine ja trenn. Niisiis vähendan ma oma päevast kaloritehulka nii umbes kcal juurde, mil mu rasvapõletus võiks olla maksimaalne ning sealjuures lihaskulu minimaalne. Eks paistab, kuidas toimib! See on ka raske töö, mistõttu on oluline neid õigesti teha.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Järgi neid lihtsaid samme: esiteks võta sisse kükkasend kükkasendis siruta käed ja pane põrandale enda ette löö jalad taha kätekõverduse asendisse too jalad tagasi kükkasendisse nii kiiresti kui võimalik koheselt karga püsti ja õhku nii kõrgele kui suudad tagasi kükkasendisse ja korda Kükkasendist õhkuhüpped on kõrge intensiivsusega treeningharjutused, mis tähendab, et lisaks kalorite põletamisele kiireneb ka ainevahetus, mis paneb organismi kaloreid põletama ka ülejäänud päeva.

Sarnaselt esimele harjutusele siin nimekirjas, on ka hüppenööriga hüpped ideaalseks viisiks soojaks saada.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat

Lisaks saab harjutust hästi lihtsalt keerulisemaks teha. Kui end piisavalt survestada tegema harjutust kiiremini, pikemalt või õppida uusi tehnikaid, siis ei muutu see kunagi lihtsaks.

halb uudis kannab rasva poletusmasinat