Kuidas poletada rasva ketramise ajal

Mõelge, et harjutades seda kaks kuni kolm korda nädalas, suurendab teie rasva oksüdeerimisvõimet, mis tähendab, et see parandab teie aeroobset vastupidavust ja teie südame-veresoonkonna seisundit. Kui te ei vähenda ka kaloraaži kehakaalu langetamiseks, suurenevad lihased treeningust, samal ajal kui need on kaetud sama rasvakihiga, muutes jalad suuremaks.

Praegu peetakse seda rutiini mõlema jaoks kõige tõhusamaks ja tõhusamaks parandada ja suurendada vastupidavust meeldib treeningu ajal kaloreid ja rasva põletada. Vastus on lihtne.

kuidas poletada rasva ketramise ajal

Seda tüüpi rutiinid aitavad kaasa rasva ja glükoosi oksüdeerumisele meie kehas, kiirendades viimast glükoosi ja rasva kiireks metaboliseerimiseks ning parandades samal ajal ka meie füüsilist võimekust. Nagu nimigi ütleb, saate HIIT-rutiini kaudu töötada suure intensiivsusega intervallidTeisisõnu, intensiivseid kardiovaskulaarseid treeninguid harrastatakse lühikese aja jooksul, mis on kombineeritud lühikeste perioodidega, kus te töötate madalas või mõõdukas tempos.

HIIT eelised The HIIT rutiin on trend kardiovaskulaarsete treeningute maailmas, sest nagu me oleme varem rõhutanud, on see tõhus meetod selleks suurendada vastupidavust ja põletada rasva, kuna, slimming voucher nägime, paraneb glükoosi kasutamine ja energiat kuidas poletada rasva ketramise ajal tõhusalt kõik meie keha rakud.

kuidas poletada rasva ketramise ajal

Selle kõige jaoks on HIIT meie tervisele kasulik meetod. Mõelge, et harjutades seda kaks kuni kolm korda nädalas, suurendab teie rasva oksüdeerimisvõimet, mis tähendab, et see parandab teie aeroobset vastupidavust ja teie südame-veresoonkonna seisundit. Et märgata kogu selle mõju teie kehale, eriti rasvade põletamise osas, on soovitatav harjutada HIIT-i rutiini kaudu umbes kolm korda nädalas.

Kuigi see on tavapärane korduv kardiovaskulaarsete harjutuste jaoks, selgitame allpool, kuidas seda tüüpi treeninguid jalgrattale rakendada. Võtta teadmiseks! HITT velotrenažöörile Kui olete harjunud vaikselt pedaalima statsionaarne jalgratas oma kodust või jõusaalist, on aeg lisada oma seanssidele hea rütm ja lõbus HIIT treening.

Pidage meeles, et selle rutiini eesmärk on muuta südame löögisagedus maksimaalseks ja kõrge intensiivsusega intervallidega.

Kuidas jalgu kiiresti saledaks muuta

Treeningu alustamiseks peaksite soojendama 5—10 minutit, pedaalides mõõdukalt, nagu läheksite jalutama. Sealt ja tabatud rütmiga kiirendate pulsi HIIT-iga.

kuidas poletada rasva ketramise ajal

See on lihtne. Peaksite pedaalima 20 sekundit maksimaalsel kiirusel ja kombineerima selle aktiivsete sekundiliste pausidega pedaalimisel madalal või mõõdukal kiirusel. Korrake seda harjutust 8 korda 10 minutit ja seejärel puhake 5 minutit aeglasemas tempos. On oluline, et kombineeriksite aktiivsete pauside abil pulsi kiirenemise pulsi langusega.

Pidage meeles, et HIIT-i rutiini eesmärk on kõrge intensiivsusega intervallide sooritamine.

Rasvakoe suur protsent vööst näitab suuremat vistseraalset rasva - ohtlikku rasva, mis ümbritseb siseorganeid. Tollide kaotamine kõht nõuab mõningaid elustiili muutusi; uuringud on näidanud, et regulaarne kuni mõõduka kuni keskmise intensiivsusega kardiovaskulaarsed harjutused on selles osas üks tõhusamaid treeninguid. Piisava kehalise aktiivsuse ühendamine tervisliku toitumisega võimaldab teil vähendada kõhu rasva.

Kui teete seda koolitust 3 korda nädalas, märkate peagi tulemusi. Te mitte ainult ei toniseeri oma lihaseid ega põleta rasva, vaid parandate ka oma keha tervist. Kas olete valmis?

Rasva kadu ja rasvapõletustsoon Q’n’A

HIIT ketramiseks The ketramineon iseenesest üks parimaid aeroobseid harjutusi põletada rasva ja toniseerida keha suhkruroo muusika rütmis ja statsionaarse rattaga. Selle metoodika läbib pedaalimissageduse muutusi ja ka iga seda praktiseeriva inimese vastupanu, ehkki see on igal juhul väga kohanemisvõimeline.

Kuid kui soovite saada paremaks, ühendage HIIT-i rutiin kuidas poletada rasva ketramise ajal ketramine see on ideaalne lahendus.

  • Kuidas jalgu kiiresti saleneda (fotodega) - Vihjeid -
  • K: Mik te ütlete, et ravapõletutoon pole oluline?
  • Pqq rasva poletamine
  • Praegu peetakse seda rutiini mõlema jaoks kõige tõhusamaks ja tõhusamaks parandada ja suurendada vastupidavust meeldib treeningu ajal kaloreid ja rasva põletada.
  • Kuidas HIIT-i rattal teha
  • Kuidas kaotada jala rasva (piltidega) elu - Kaalu Kaotama
  • Ultimate burn fat susteemi
  • Kategooriateta Lihtsad viisid kehakaalu langetamiseks ja südametegevuse suurendamiseks Kaalust alla, põletage rasva ja suurendage kalorite põletamist, hiilides väikestes kogustes kardiot oma igapäevarutiini.

Muidugi ei sobi see sulandumine kellelegi. Kui te pole spordi harrastamisega eriti harjunud, keskenduge parem ainult tegemisele ketramine, kuna mõlema meetodiga koolitus võib olla üsna raske.

Lihtsad viisid kehakaalu langetamiseks ja südametegevuse suurendamiseks

Istungjärgu ajal ketramine umbes 40 kuni 60 minutit on erinevad plokid juba ühendatud erineva intensiivsusega kõrge, madala ja mõõduka harjutustega. Kuid veelgi parema jõudluse saavutamiseks võite oma pedaalimisele lisada HIIT-i, näiteks kõrge intensiivsusega 40—sekundiliste intervallide ja madala või mõõduka intensiivsusega 60—90 sekundit.

kuidas poletada rasva ketramise ajal

Saate teha sama seeria 4 kuni 6 kordust. Pedaal kõvasti ja märkate tulemusi!

Kuidas põletada kõhurasva südame-veresoonkonna harjutustega

Järgmises artiklis näete, kuidas parandada ketramise jõudlust. HIIT mägi- või maanteerattale Kõigile neile, kellele meeldib välja minna maantee- või maastikuratas, HIIT-i rutiini saab rakendada ka välitreeningutel.

  • RASVA KADU JA RASVAPõLETUSTSOON Q’N’A - SOBIVUS -
  • Hoiatus Kas teie arvates on teie jalad liiga paksud?
  • Tummy control sleimming aluspuksid
  • Lapsed Ja Sport Kuidas kaotada jala rasva Mõned naised näivad olevat õnnistatud pikkade ja kõhnate rajajalgadega.
  • Kuidas põletada kõhurasva südame-veresoonkonna harjutustega - Vihjeid
  • Lihtsad viisid kehakaalu langetamiseks ja südametegevuse suurendamiseks - Kaalukaotus
  • Fat burner 2 sfy
  • Так же, как и .

Selleks peate oma tavapärases kõnnakus kombineerima kõrge intensiivsusega intervallide ridu, nagu me oleme varem selgitanud. Pidage meeles, et pulsatsioonide varieerumiseks peate ühendama kiire ja aeglase rütmi.

Kuidas HIIT-i rattal teha

Parim viis selle rutiini teostamiseks on 30 või 60 sekundit pedaalida maksimaalse võimaliku kiirusega ja kombineerida see 90 sekundi pikkuse pedaalimisega madalal ja mõõdukal kiirusel. Rattasõit peaks täieliku efektiivsuse saavutamiseks kesta 40 minutit kuni tund, seega peaksite tempo muutuse seansi teatud aegadel intervallide kaupa ühendama, sõltuvalt teie füüsilisest seisundist.

Ainus erinevus HIITist sel juhul on see, et treeningu ajal olete liikumises.

kuidas poletada rasva ketramise ajal

Kui soovite lugeda rohkem artikleid, mis on sarnased Kuidas HIIT-i rattal teha, soovitame teil sisestada meie Fitness kategooria. Loe Edasi.

Kuidas eemaldada eestlaetav pesumasina paak