Rasva kadu magamise ajal,

Uuringute kestus oli üks kuu. See uuring järeldab, et tühja kõhuvalu vähendab nii keha rasva kui ka kehakaalu, mis on suurepärane. Uuringusse kaasatud olid kaksteist tervet meest vara kahekümnendates. On aeg teada saada teaduslikud faktid ja panna need teie heaks tööle. Tavaliselt mõtleme unele kui taastumisprotsessile. Kardiovaskood on hall, kus vastused ei ole nii lihtsad.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Tõde aerobilise harjutuse kohta enne hommikusööki Populaarne küsimus on endiselt otsustamisel, kas tühja kõhuõõne toimib kõige paremini, et põletada rasva tõhusamalt.

Kas tõlkida kirjeldus Google'i tõlke abil eesti keelde? Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Female Fitness and Home workout for women is designed specially to improve fitness at home. No equipment needed for women workout at home for weight loss. Lose weight and burn fat with simple and effective exercises, you can lose belly fat, lose thigh and arm fat with 2 -9 minutes workout plan in female fitness women workout. With female fitness personal workout app tone your body and lean muscles.

Paljud sportlased usuvad seda teooriat ja tervitavad päikest enne hommikusööki. Võimalik, et olete liitunud tühja kõhu klubiga, lootes rasvade kaotust. Kas see aitab aeroobset treeningut esmakordselt enne söömist teha?

Kardiovaskood on hall, kus vastused ei ole nii lihtsad. Me mõistame, et toit võrdub energiaga. Kui me kiire, siis kasutab meie keha rasvade kauplust hommikutreeningu ajal. Kuigi see muudab loogilise tähenduse, ei saa meie kehad füsioloogiliselt kokku leppida. Selle raamatu kardiosegment näitab, et inimese keha maksimeerib rasvade kadu tühja kõhuga aeroobse treeningu esimesel hommikul.

Raamat oli edukas ja tema kõhukinnisuse kontseptsioon on jäänud populaarseks, kuid ka vastuoluliseks. Phillipsi sõnul vähendab tühja kõhuga veresuhkru ja glükogeeni sisaldus. Süsivesikute glükogeeni allikatest energiatagamisel muutub keha rasvade säilitamiseks kütusena meie treeninguteks. Tema raamat viitab ka tühjaks treeningule, vähendab meie insuliini taset, mis suurendab rasvhapete lagunemist.

Tõde ajakirjast Fat Loss

See uudis ajendab varajasi lindlastest sportlasi ja kulturistid jõusaali ilma karusnahata, lootes saavutada oma südame jõupingutuste jaoks parima tulemuse. Fakt või ilukirjandus? Põletada kaloreid põletada rasva. Kas "paastunud südametegevus suurema rasva kadu" teooria või ilukirjandusena?

rasva kadu magamise ajal vesi kurgi mundi kaalulangus

Nendele küsimustele vastamiseks uurime mõnda uurimistööd. Samuti on oluline mõista, kuidas rasvade kadu tekib. Rasvakadu: Rasva kaotamiseks peate põletama kaloreid. Kalorid on energiaühikud, mis on meie kehas hoitud ja saadud toidust, mida me sööme. Kasutades rohkem kaloreid, kui me suudame põletada, on kehakaalu tõus. Harjutus aitab kalorilist põletust ja rasva kadu. Meie ainevahetust mängib ka see, kuidas keha kasutab energiat rasva kadu jaoks.

Mida ütlevad teadlased?

Tavaliselt mõtleme unele kui taastumisprotsessile. Kuid see taastumisprotsess nõuab kütust - alates maksas sisalduvast glükogeeni sisaldavatest süsivesikutest, meie rasvarakkudesse salvestatud rasvast ja kahjuks meie lihaste aminohapetest, millest viimaseid te võidu saamiseks pigem ei kaota, või vähemalt säilitada lihasmassi.

Uuringus uuriti, kuidas paastunud ja postprandialtoimed mõjutavad energia tarbimist, söögiisu ja ainevahetust. Uuringusse kaasatud olid kaksteist tervet meest vara kahekümnendates. Üle kümne tunni jooksul viidi läbi kolm eraldi uuringut tühja kõhuga, postprandiaalse ja kontroll-tagasiside saamiseks. Mehed viisid läbi ühe katseajaga ülesõppimisega minutilise jooksulõpetaja. Järgmisel päeval tarvitati samu inimesi hommikusööki 1,5 tundi enne jooksmist.

Tulemused näitasid, et osalejad söövad hommikust söögiisu. Energia tarbimine tühja kõhuga ja pärast sööki ei olnud erinev. Kuid nii tühjad kui ka söövad hommikusöögid südant moodustasid ebasoodsa energia tasakaalu võrreldes istuva päevaga. Kokkuvõte, mis näitab, et jookseb 60 minutit pärast hommikusööki või pärast hommikusööki, näitas sama kalorite puudujääki.

Kas Fasted Cardio tõesti paraneb rasv kadu?

Tundub, et harjutus loob rasva kadu mitte siis, kui me sööme oma toitu. Teine uuring selgitab Tehke seda, mis sobib teile kõige paremini. Salvestati täpseid aruandeid postprandiaalse hommikuse ainevahetuse, söögiisu ja energia tasakaalu kohta.

Kaksteist füüsiliselt aktiivset meest osalesid randomiseeritud uuringus. Lõpetati neli uuringut, mis hõlmasid rasva kadu magamise ajal kiiret puhastamist ilma hommikusöögita, tühja treeningut, hommikust, millele järgnes puhkepaus ja hommikusöök, millele järgnes harjutus. Treeningu segmendi jaoks kasutati pidevat ja kaalulangus erie pa intensiivsust.

Tööaja pikkust kasutati ka nende osalejate jaoks, kes puhkasid töö asemel.

Kõiki osalejaid tarbis testjoogi 90 minutit pärast treeningut või puhata, seejärel lõbusalt lõunasööki. Tulemused näitasid, et glükoosi kogunemine suhkur veres on pisut kiiremini nendega, kes tarbivad hommikusööki koos puhkeajaga, võrreldes puhkajatega.

26 asja, mida enne magamaminekut kaalust alla võtta

Kuid hommikusöögi ajal puhkenud või harjutamata jäänud pole võrreldavat vahet. Kogu päeva jooksul toimus parem söögiisu vähendamine neile, kes söövad kõikides kategooriates hommikusööki.

See ei tule üllatusena, pärast hommikusööki ja lõunasööki lõunasöögi ajal registreeriti kõige olulisemad energiavarud.

  • Kuidas teie keha poleb rasva
  • Kuidas jaada oma rasva poletusvoondis
  • Alatoitumine - ccg.ee

Uuring näitas vähem energiat kaloreidmis jäid kehtima jäänud kehas. Uuringud on näidanud, et hoolimata hommikusöösest söömisest on füüsiline koormus peamine põhjus alandatud energia kalorite tasakaalu saavutamiseks. Neile, kes ei söönud hommikul, oli tulemuste põhjal veidi paremaid tulemusi. Hommikust süües olevad proovialased näitasid kogu päeva jooksul paranenud toidukulusid.

Uuring näitas ka, et hommikusööki söömine häirib tühja kõhuga manustatava isu supressiooni. See uuring on suurepärane näide sellest, kuidas kavatsetakse kõhukinnisesse suunduda. Hommikust söömisest saadi parem söögi kontroll kogu päeva jooksul. See tähendab üldiselt vähem kalorite tarbimist päevas. Negatiivne energia tasakaalu ja rasvade vähendamine toimus nii tühja kardiotooniga kui ka söömisega hommikusöögi ajal.

Paastunud rühm näitas veidi positiivseid tulemusi. See muutub isiklikuks eelistuseks sellele, kuidas tunnete enne treeningut. Aeglane rasva kadu magamise ajal ja aeroobse istungi sundimine ei pruugi olla teie parim valik.

Flipides, kui te olete valmis minema, võib tühja kõhupuhi tegemine teie jaoks hästi sobida. Täiendavad teadusuuringud leiab Pika kestusega Fasted Cardio ei ole realistlik. Uuringu käigus uuriti aramilist koolitust tühja kõhuga või söönud olekus Ramadani ajal.

Wikipedia sõnul on "Ramadanil domineeriv tava täis tühja kõhuga kuni päikeseloojanguni. Kümme meest lõpetasid aeroobse väljaõppe tühja kõhuga, ülejäänud üheksa olid koolitatud pärast sööki pärast sööki. Uuringute kestus oli üks kuu. Osavõtjaid katsetati nelja erineva juhtumiga laboratooriumis.

Uuringutulemused näitasid, et kehamassi vähenemine nii söödas kui ka tühjades gruppides. Vereproovid näitasid dehüdratsiooni ja vähenenud neerufunktsiooni tühja kõhuga osalejatele. Selle uuringu järeldused rasva kadu magamise ajal, et aeroobset väljaõpet tühja kõhuga vähendatakse kehamassi ja keha rasvaprotsenti.

Kuidas aitab uni kaalu langetada?

Lisaks sellele näitavad leiud, et enne aeroobse kehalise koormuse toitmist vähendatakse ainult kehamassi. Tegelikult ei oleks perkier rinnad parast kaalulangust säilivusaegne südamepuudulikkus ja see ei ole tavaline asjaolu.

Uuring katab kolmekümne päeva kiire, kui toitu või vett ei tarbita koidust päikeseloojanguni. See uuring järeldab, et tühja kõhuvalu vähendab nii keha rasva kui ka kehakaalu, mis on suurepärane.

rasva kadu magamise ajal nhs-i valikud 12 nadala kaalulanguse juhend

Kuid tüüpilise treenija jaoks ei ole Ramadani paastumine ideaalne igapäevane elu. Bonus Research Ramadani kiire mõju hüdratsioonile ja neerufunktsioonile. Uuringus hinnati organismi koostist ja ainevahetust Ramadani ajal päeva ja valguse ajal ei ole toitu ega vett.

rasva kadu magamise ajal kui kiiresti kondida jooksulint poletada rasva

Kaheteistkümne meeste kulturistid osalesid päevase või tüüpilise ajaga Ramadani jaoks läbiviidud uuringus. Seal oli üheksa Ramadani kiiret ja seitse non-fasters. Mehed jätkasid katseaja jooksul resistentsust.

Alatoitumine

Need nädalaajad ei muutunud kehamassi ega kehamassiindeksis. Rasvapüsivuse treenimine Ramadani kaudu näitas, et see ei mõjuta kehalise massi ega kehalise koostisega kulturistidele. Paastumishäired olid katseperioodil kogenud dehüdratatsiooni ja vähenenud neerufunktsiooni. Kuigi see ei ole südamega seotud, pakub see uuring täiendavat ülevaadet paastumisest ja treeningutest. Tundub, et Ramadani paastumise ja resistentsuse koolituse ainus kahjulik toime on dehüdratsioon ja neerufunktsiooni vähenemine.

Kehamassi protsent ja indeks jäid muutumatuks.

Rasvatihane kaotab pika talveööga kümnendiku kehakaalust

Siiski ei saa keha koostise muutumist negatiivseks pidada, eriti tühja kõhuga. Kulturismi eesmärgiks on rasvade vähendamine lihas kasvaval tasemel. Arvestades teadusuuringuid, tundub, et Ramadani kiireloomulistel ei saavutatud rasvade vähendamist.

Takeaway Fasted Cardio on isiklik valik. Sõltumata sellest, millal sööd, teostab kehakaalu ja rasva kadu. Uuringud ei ole näidanud tühja kõhuga aeroobset harjutust. Mõelge, kuidas tunnete hommikul rasva kadu magamise ajal ja nälga vihjeid. Tehke seda, mis teie keha ja elustiili jaoks kõige paremini sobib. Muud tegurid, mida tuleb kaaluda Sööge nutikate ja treenige targemaks.

Rasva põletamine võrdub jõulupuudega. See nõuab energiat toitu. Pikemad treeningud vajavad energiat. Püstitatud kardiovaskulaarsed või intensiivsed treeningud üle 60 minuti võib olla jätkusuutlikud ilma toiduta. Võite riskida põletada raskelt teenitud lihaseid tühja kõhuga.