Sprinting parim viis poletada rasva,

Kõige paremini vaadatakse anaeroobse ja aeroobse treeninguga. Madala ja keskmise intensiivsusega südant taastumis- ja rasvapõletustsoonis iseloomustab pidev intensiivsus ja tehtud töö pikk kestus - kiire kõndimine, liikumine statsionaarsel rattal ja elliptilisel trenažööril kalorisaator. Kui treening muutub intensiivsemaks, näiteks tõstesangu või jookseb kiirendusega sprint , on keha sunnitud glükogeenivarudest veelgi sügavamale kühveldama. Kuna sprindi ajal tõuseb pulss rasvapõletustsoonist kõrgemale ja keha hakkab aktiivselt glükogeenivarusid tarbima. Toome välja erinevad ideed ja mõtted, kuidas saab kõige efektiivsemalt enda kõhurasva põletamisega tegeleda ning tunda ennast jälle hästi. Isegi puhkeajal on pulss üle löögi minutis.

Kuidas joosta rasva põletada

Mõlema maailma parimad Sprint kulgeb nii kiiresti kui võimalik lühikese ajavahemiku või distantsi jooksul. Kuigi sprintimine kulutab palju kaloreid, pole teie kehal piisavalt aega, et sprindi ajal rasva kütuseallikana kasutada.

sprinting parim viis poletada rasva

Paljud inimesed, kes soovivad kaalust alla võtta, on sageli segaduses, millist tüüpi treenimine on rasvade vähendamise parim. Californias Santa Claritas asuvas kanjonite kolledži kiiruse, jõu ja konditsioneerimise direktori Robert sprinting parim viis poletada rasva Remediose sõnul on parim viis rasvapõletuseks teha kõrge intensiivsusega harjutusi.

How Dirty Is Your Mind? Funny Dirty Drawing

Pikaajaline energia Aeroobsed treeningud on igasugused harjutused, mida saate pikka aega ühtlases tempos säilitada, näiteks sörkimine ja kõndimine. Teie keha kasutab energia tootmiseks aeroobses ainevahetuses hapnikku, glükoosi ja rasva.

Sprindis ei kasutata toimimiseks aeroobset ainevahetusraja, küll aga sprindi järelmõju.

Parim kaotamiseks Parim viis rasva söömiseks maos põletada Ja parim viis veresuhkru tõstmiseks on ei ole põhjendatud une katkestamine öiseks söömiseks Treenivas rühmas seevastu kalaõli viis rasva.

Intensiivne energia Anaeroobne treening ei nõua sooritamiseks hapniku kasutamist. Teie keha peamine kütuseallikas pärineb kõrge energiasisaldusega ühenditest, mida nimetatakse adenosiinitrifosfaadiks või ATP-ks ja mis on teie lihastes salvestatud ja ringlusse võetud.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator

Kuna teie kehal on piiratud kogus ATP-ruumi, ei saa te kõrge intensiivsusega treeninguid teha kauem kui 10 sekundit. Florida osariigis Slim alla rasva poskede asuva Gambetta sporditreeningsüsteemide juhataja Vern Gambetta sõnul kasutab teie keha sprintimisel energia saamiseks salvestatud ATP-d ja veidi glükoosi.

  • Kategooriateta 9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks Kui teil on vaja kiiresti kaalust alla võtta, aitavad need üheksa suurepärast näpunäidet seda teha.
  • Kõhurasva Põletamine - 15 Nippi Lameda Kõhu Saamiseks - Boost-Up Fitness

Pikemate spurtide või mis tahes suure intensiivsusega treeningu jaoks kasutab keha energiaallikana glükoosi, et rohkem ATP-d saada. EPOC: Järelpõleti Pärast sprindihoogu suureneb teie keha metabolism, et taastuda hapnikupuudus ja taastuda puhkeseisundisse.

sprinting parim viis poletada rasva

Seda protsessi nimetatakse liigseks treeningujärgseks tarbimiseks ehk EPOC, kus teie keha põletab pärast rasket treeningut suurema hulga kaloreid. Kui teie keha parandab lihaskoesid ja taastab raku toitaineid, kasutab ta EPOC-s peamist energiaallikat rasva.

  • Share on Facebook Share on Twitter See on kõik intensiivsus Suurepärane treenimine on see, et see on üks kõige olulisemaid asju, mida saate teha, kui soovite põletada rohkem rasva.
  • Rasva põletamine joostes: 14 sammu (piltidega) - Kaalu Kaotama

Seetõttu põhjustab sprint teie kehas EPOC-i, mis kasutab taastumiseks energia saamiseks rasva. Ole parem põletaja Paljud inimesed usuvad, et madala intensiivsusega treenimine pikka aega põletab kõige rohkem rasva. Ehkki teie keha kasutab madala intensiivsusega treeningu ajal umbes 50 protsenti rasvast saadud kaloritest, on teie põletatud kalorite arv palju väiksem kui kõrge intensiivsusega treeningutel, kus umbes 90 protsenti energiast kulub glükoosist.

9 viisi rasva kiiremaks kaotamiseks

Gambetta sõnul aitavad sprindist ja muudest intensiivsetest treeningutest tulenevad EPOC-i tagajärjed pärast treenimist rasva põletada. Mõlema maailma parimad Teie treeningute sagedus ja kestus mõjutavad sügavalt seda, kui palju rasva te aja jooksul põletate.

Kestev kestvusharjutus võib olla sama tõhus kui sprint, kui seda tehakse järjepidevalt.

sprinting parim viis poletada rasva

Kui sprint kulutab ühe võistlusega rohkem kaloreid, on ühe sprindi kestus vaid sekundid võrreldes minutite või tundide kestvusharjutustega. Pikemate kestvusharjutuste vahele jäävate sprintide vahele jäämine, tehnika, mida nimetatakse kõrge intensiivsusega intervalltreeninguks või HIIT, toob rasva metabolismile kaasa nii aeroobse kui ka anaeroobse kasu. Viimased Artiklid.