Rasva poletamine hiit ahelate,

Igaühe keha on erinev. Lõpetage see treening kaks korda nädalas, kahe istungipäeva vahel. Vars asendati täielikult hantlitega, kuid jällegi peaks kaal olema lähedane Keith Fredericki kasutatavale kaalule. Tõlgi kirjeldus tagasi inglise Ameerika Ühendriigid keelde Tõlgi Want to lose belly fat and get six pack abs for the summer?

Arvustused

Circuit-koolitus on seeria harjutuste harjutusi, mida tehakse iga harjutuse vahel; harjutuste seeriat korratakse tavaliselt mitme vooru puhul. American College of Sports Medicine ACSM teatab, et regulaarne vastupanuvõime põhjustas seitsme protsendi võrra suureneva puhkuse energia kulu võrreldes aeroobse kasutamise ja dieediga. Kogu keha ringkonnakoolitus masinatega Teie ahelad peavad järgima konkreetset järjekorda, et oma lihaseid tõhusalt treenida ja rasva põletada.

8 Min TABATA - Intense HIIT Workout - With Weights , Dumbbells

Esimene ring ringis on alati teie soojendusring, kasutades kergemaid kaalu. Tehke üks harjutus, seejärel liikuge järgmisele.

rasva poletamine hiit ahelate

Te peaksite harjutuste vahele jääma umbes 10 kuni 15 sekundit ja ringide vahel üks minut. Alustage oma koolituse treeningut masinate abil, tehes rindkerepresse, külgsuunalist tõmbeid, tritseppi trossi vajutusi, jalgade laiendusi, jalgade lokke, rasva poletamine hiit ahelate ja pragusid.

Kasutage kergeid kaalusid ja tehke iga harjutuse kohta 12 kuni 15 kordust.

rasva poletamine hiit ahelate

Te peate seda ahelat tegema 60 minutit, et maksimeerida rasva ja kalorite põletamist treeningu ajal ja pärast seda. Seda ringkonda saate teha kaks päeva nädalas, kusjuures istungite vahele jääb vähemalt kaks päeva.

  1. Alustamiseks kaalulangus motivatsioon
  2. See artikkel ilmus esialgu
  3. Fat loss hommikusook toiduained

Kogu keha ringi vaba kaaluga Pärast kolme nädala möödumist masinate kasutamisest kasutage enamiku oma harjutuste jaoks tasuta kaalusid, et põletada veelgi rohkem rasva ja kaloreid. Kogu keha ringi jaoks, kus on ainult kaalukad harjutused, teostage lamedad hantelülitid, ühe käega kiire kaalulangus paastumise korral read, kükitamised, hantliga surnud liftid, hantlite biceps lokid, tritsepsid, külgmised tõmblused ja istmed.

Kasutage mõõdukat kuni rasket kaalu ja täitke iga harjutuse jaoks kaheksa kuni 12 kordust.

Põletada rasva ja saada Super Fit nende 6 käigud

Pärast seda intensiivsemat treeningut põletate palju kaloreid, suurendades rasva põletamise efekti. Lõpetage see treening kaks korda nädalas, kahe istungipäeva vahel.

rasva poletamine hiit ahelate

Circuit Training vastupanu ja aeroobse harjutustega Samuti võite jagada oma lihasgrupi harjutused erinevatesse istungitesse ja lisada aeroobset treeningut ringlusse, et maksimeerida rasva põletamist.

Kui kasutate aeroobset treeningut, kasutage oma kehakaalu treeninguteks kergeid kaalusid ja täitke 12 kuni 15 kordust. Selline ringkonnakoolituse stiil maksimeerib kalorite ja rasva, mida põletate treeningu ajal ja 24 kuni 48 tundi pärast istungit.

Video: Suspense: Mortmain / Quiet Desperation / Smiley 2021, Mai

Esmaspäeviti tehke oma rindkere- ja rindkere ajakirjanduse harjutusi, külgmisi tõmbeid, 30 sekundit hüppeliite, kaabli kärbseid, istuvaid ridu, 30 sekundit jalgratta jalutuskäiku, push-ups, hantli ridu ja 30 sekundit jooksurada.

Kolmapäeviti tehke oma jalgadele ja õlgadele harjutusi - mütsid, õlgade pressid, 30 sekundit aeroobikat, jalgade lokid, külgmised tõusud, aeroobika, lunges, esiraskused, aeroobika, ühe jala surnud liftid, püstised käsipuud ja aerobika.

  • Koos HIITiga: Kate Fredericki intensiivsete intervalltreeningute sari Tervislik toit minu lähedal
  • Toit ei ole kahe nadala kaalulangus
  • Fat-Burning Circuit-Training treeningud - Teostada
  • Kuidas leida oma rasva poletamise sudame loogisagedust
  • Kas higistamine magab poletada rasva
  • Kaalulangus toiduaja tabel
  • Nagu Kate Fredericki intensiivne treening?
  • Põletada rasva ja saada Super Fit nende 6 käigud - Treeningud

Esmaspäeval, teostage harjutusi oma biitseps, tritseps ja abs - EZ barbelli lokid, aeroobika, triceps trossi pikendused, põhilised purunemised, kaabli lokid, aeroobika, ühe käe hantli triceps laiendused, jalgrattarööbid ja aeroobika.

Populaarsed Kategooriad.

  • MCT õli: kas see on parim viis rasva põletada? - Atleetvõimlemine
  • Maksimaalne kaalulangus uhel paeval
  • 10 asja, mida peate teadma, et rohkem keharasva põletada - Kodu
  • Parimad salenemisseadmed
  • Kuidas poletada rasva kiire ja lihtne
  • Pohiseadus bitters kaalulangus
  • Järeldus Sportlased vannutavad, et see annab neile rohkem energiat.
  • 13 PARIMAT HIIT-TREENINGUT RASVA PõLETAMISEKS JA LIHASTE KIIREKS KASVATAMISEKS - SOBIVUS -