Poletada rasva tippu jalad, 6 lihtsat viisi rasva põletamiseks

Lihtsad muudatused selle kohta, mida sööte, võivad aidata teie BMR-il püsida tipus, aidates teil põletada rohkem rasva. Suured taldrikud töötavad kaalulanguse vastu, sest enamik inimesi pole pärast õhtusööki eriti aktiivsed.

Srirangapatna tipu sultan palace - srirangapatna mysore - Karnataka Tourism - Tamil Travel Vlog

Ei saa teha HIIT? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Kui pöörate mingit tähelepanu värskele sobivuse suundumustele, võite arvata, et kõrge intensiivsusega intervall koolitus on ainus viis kasutada.

Ja HIITil on palju kasu, töötades kogu keha energiasüsteemidelt rohkemate kalorite põletamiseks ja vastupidavuse tõstmiseks. HIIT treeningud on lühikesed, intensiivsed ja rasvade põletamisel väga tõhusad. Kuid HIITi koolitustel on mõningaid puudusi.

Inseneriuuringud Kuidas joosta rasva põletada Kas teil on kaasas paar lisakilo rasva, mida soovite kaotada?

Esiteks, te ei saa teha rohkem kui kaks või kolm intensiivset treeningut nädalas või võite riskida vigastuste ja ülepingutega. Selline kõrge intensiivsusega töötab palju stressi keha, liigeste ja eriti meele järele. See on väga ebamugav töötada selle intensiivsuse tasemel, nii et teil on tõepoolest vaja sellistes treeningutes meeles pidada asjaolu suhtumist.

  • PHA koolitus rasva ja kalorite põletamiseks
  • Kategooriateta 6 lihtsat viisi rasva põletamiseks Keharasva põletamine ei pea olema kohutav töö.
  • Kogu aeg - umbes 15 minutit.

Ja mis siis, kui te ei saa sellist koolitust teha? Mis juhtub, kui teil on harjutusi uus või teil on ühised probleemid, mis välistavad suure intensiivsusega ja suure mõjuga harjutuse? Võibolla on teil kõrge vererõhk, krooniline vigastus või lihtsalt ei meeldi nii kaugele oma mugavustsoonist välja.

Ei saa teha HIIT? Proovige PHA-treeningut, et põletada rasva ja kaloreid

Kuidas saaksite HIITi eeliseid ilma raskete tõugata? Ühes uuringus öeldakse, et saate absoluutselt soovitud treeningut, mida nimetatakse perifeersete südamehaiguste koolituseks või PHA-le. Mis on PHA? Perifeerne südamehaiguste koolitus kõlab nagu midagi, mida võite teha arsti kabinetis, kuid see on tegelikult dr.

Arthur Steinhausi poolt PHA-koolituse mõte on tõsta oma ainevahetusttehes harjutusi teatud järjekorras, nii et veri hoiab kogu keha ringluses.

PHA on põhimõtteliselt treeningkoolitus, mis lõpuks sai populaarseks Idee on selles, et teed viis kuni kuus harjutust, üksteise järel, kus pole ühtegi poletada rasva tippu jalad nagu tavaline voolukoormus.

poletada rasva tippu jalad rasva maara poletamine

Erinevus seisneb selles, et te liigute ülemise kehalise harjutuse ja keha madalama kehalise harjutuse vahel. See hoiab vere ringlust kogu treeningu vältel.

Traksidega Tselluliiti tuharatel ja jalgade vahelist rasva saab kodus eemaldada, täites harjutuste komplekti ning masseerides ilma abita reide ja preeste Iga naine unistab saledatest jalgadest ja elastsetest tuharadest. Kuid teel unistusse on üks "aga": rasv jalgadel ja tagumik. See näeb kohutavalt kole välja. Kuid miski pole võimatu. Peate välja mõtlema, mis on tselluliit ja kuidas seda eemaldada.

Nagu paljude suundumuste puhul, mis tulevad ja lähevad, hakkavad nad tihtipeale kümneid aastaid minevikus käima vaid selleks, et tulla tagasi ja muutuks uuesti populaarseks. Kaart PHA on see, et teadlased ei uurinud kunagi PHA koolituse mõjusid alles hiljuti, kui mitmed eksperdid otsustasid uurida ideed, et PHA koolitus võiks olla kõrge intensiivsusega intervalltreeningu asendaja.

Uuringus järgiti kolme kuu vanuseid rühmi, kusjuures iga rühm töötas välja kolm korda nädalas, kus puhkepäev oli vahepeal.

Joo rohelist teed

HIIT-i grupi treening oli selline: 5-minutiline soojendus tsükli ergomomeetril ja siis läksid kõik välja nii raskesti kui 1 minuti jooksul, millele järgnes 2-minutiline taastumisintervall. Nad kordasid seda viit korda ja seejärel viie minutiga jahtumist.

PHA grupp tegi jõutreeninguid järgmises järjekorras: rindkere vajutusjalgade pikendaminelindi lühendaminehamstring curlpeal press ja vasika tõus.

poletada rasva tippu jalad v line body slimming

Nad tegid iga käiguga 15 kordust, kusjuures puhkepaik ei olnud, ja seejärel pausi 1 minut enne seda ringi kordamist veel neli korda. Huvitaval kombel leidis eksperdid, et maksimaalne aeroobne võimsus PHA-ga täiustub rohkem kui HIIT treeningutel, kuigi nad ei tee traditsioonilist südame harjutust. Uuringu autorid teoreetierisid, et ülemine ja alumine keha harjutuste vaheldumine suurendab verevoolu jäsemete - käte, käte, jalgade ja jalgade vastu, mis võivad parandada teie ainevahetust raku tasandil.

Samuti viitavad nad sellele, et selline poletada rasva tippu jalad võiks olla suurepärane võimalus kaalust alla võtta ja võidelda rasvumise vastu inimestel, kes ei saa või ei soovi teha intensiivset intervalltreeningut. Samuti suurenes tugevus lihastes, rindkeres, seljas, õlades, jalgades ja vasikatel.

Madal kõht on erilist tähelepanu väärt

Mitte ainult seda, vaid asjaolu, et vaheldumisi ülemine ja alumine keha vähendab piimhapetmis põhjustab sageli väsimust, andes teile kogu treeningu ajal rohkem energiat. PHA treeningu loomine Kuigi uuringus osalesid klassikalisi masinatreeninguid spordisaalis, saate hõlpsasti luua oma PHA-treeningu kodus, kasutades vastupanujälgi ja dumbbellidelt midagi barbellideks ja kellukelladeks.

Esimest korda blogis juttu sellest, kuidas mitte rasva põletada ja kaalust alla saada, vaid hoopis lihasmassi kasvatada ja kaalust juurde võtta. Kui kardad kaalunumbri suurenemist ning oled postitust juba sulgemas, siis oota veel hetk. Nagu ausalt, sa võid mu üle naerda, kuid imekombel avastasin endagi jaoks selle teadmise vaid paar aastat tagasi. Seega kui sa oled skinny fat, siis lihasmassi kasvatamine on sulle oluline, et su keha ei oleks lihtsalt sale, vaid ka prink!

Kui olete algaja, on selline treening tõenäoliselt intensiivsem kui tavapärane treeningu treening, nii et soovite alustada kergemate kaaludega, vähem vooluahelatega ja lihtsamate harjutustega, nii et te ei pingutaks seda üle.

Oma PHA treeningu tegemiseks: Valige kuus harjutust, kolm alakeha ja kolm ülemist keha. Rohkem arenenud treenijad peaksid valima kombineeritud harjutused, et lisada rohkem intensiivsust.

Related Content

Näiteks pushups, squats, hantlid, lunges, bicepsi lokid ja jalgade liftid. Valige iga treeningu jaoks kaal, mille abil saate teha mitte rohkem kui 15 kordust. Algajad võivad alustada ilma kehakaalu või kerge kaaluta ja aeglaselt töötada oma teed kuni raskemad kaalud. Alternatiivne ülemine ja alumine keha liiguvad ilma puhkuse vahele.

8 viga, mida lihasmassi kasvatamisel tehakse

Pärast esimest ringi, puhke minut või nii ja siis lõpuni umbes üks kuni kolm tsüklit, kui olete algaja ja kuni kuus, kui olete rohkem arenenud. Allpool on erinevaid treeninguid, mis sobivad erinevatele sobivuse tasemetele.

Kui olete algaja, võite alustada esimesega ja teha seda kaks kuni kolm korda nädalas. Kui see muutub lihtsamaks, saate liikuda täpsemalt treeninguteks.

Dieet, toitumise põhimõtted, aidates eemaldada kõht mees

Algaja PHA treening See treening on täiuslik, kui olete harjutamiseks uus või kui mõni hetk on pärast kaalude tõstmist. Mine oma esimese treeningu jaoks hõlpsalt kaalule ja keskenduge rohkem oma vormis.

  • Rasva põletamine joostes: 14 sammu (piltidega) - Kaalu Kaotama
  • Traksidega Tselluliiti tuharatel ja jalgade vahelist rasva saab kodus eemaldada, täites harjutuste komplekti ning masseerides ilma abita reide ja preeste Iga naine unistab saledatest jalgadest ja elastsetest tuharadest.
  • Kõhurasvast vabanemiseks on palju ohtlikke ja ebaefektiivseid trikke.

Varustus Kuidas: Soojendage vähemalt 5-minutilise kergekaalulise aktiivsusega tegevust - maja käimist, trepist üles ja alla jms. Alustage esimesest keha kehast ja lõpetage see vastavalt kirjeldusele.

poletada rasva tippu jalad slimming kupsised