Keha rasva kaotuse eesmark

Tervisliku rasva kadumise juhised Keharasv ei kao nii kiiresti kui kehakaal, eriti kui teie keharasva protsent on niigi madal. Skaala mõõdab ainult alakeha. Vähese süsivesikute sisaldusega dieedid võivad algul olla kasulikud rasva kaotamiseks, kuid lõpuks taandub see kaloritele.

keha rasva kaotuse eesmark toidud mis kaivitavad rasva poletamise

Stressi tõus, töösurve, halvad söömisharjumused, tugev suitsetamine ja vanus mängisid aga minu ainevahetusele negatiivset mõju. Tahtsin alati tervisliku eluviisi juurde tagasi pöörduda ja suitsetamisest loobuda, kuid see ei õnnestunud. Silmatorkavam põhjus, mis minu motiive käivitas, oli minu kehakaalu tõus.

Otsinguvorm

Suurenemisel oli negatiivne mõju, mis põhjustas tugevat seljavalu. Arst käskis mul kaalust alla võtta. Kuid ta ei soovitanud rasket tõstmist ja ütles, et kõndige ainult. Samuti oli mul suurenenud surve tööst ja vastutusest. Surve leevendamiseks suitsetasin tugevalt. Need kulmineerusid minu teadvuseta, kuni ühel päeval vaatasin peeglit ja nägin seljavalude käes ülekaalukat inimest, kes suitsetab tugevalt.

Üldised toitumisjuhised Kui olete tippsportlane või soovite lihtsalt saavutada väga madala keharasva osakaalu, pole võlurikkaid toite, kuid on olemas söömisviise, mis aitavad teil eesmärkideni jõuda. Turvalisuse tagamiseks rääkige oma arstiga oma kehakaalu alandamise ja keharasva protsentide kohta ning sellest, milline on parim dieedipõhine lähenemisviis, lähtudes teie üldisest tervisest. Tervislik protsent keharasvast Keharasva madala protsendi säilitamine vähendab artriidi, seljavalude, samuti südamehaiguste, diabeedi ja mõnede vähivormide riski.

See oli hetk, mis käivitas minu motiivid. Otsustasin minna jõusaali ja avastasin, et see on tervislikum viis leevendada survet, kaotada rasva, ehitada lihaseid, saada enesekindlust, tõsta meeleolu, olla aktiivsem, vaadata noorem välja ja ehitada parem füüsis.

Keha rasva kaotuse eesmark osa: mul polnud enam seljavalu. Kulturism aitas mul seljavaludest vabaneda, suitsetamisest loobuda ja tervislikku elu elada.

keha rasva kaotuse eesmark kaalulangus kala soomine

Alustasin umbes protsendise keharasvaga ja selle eesmärk oli kaotada rasva ja ehitada lihaseid. Peamine eesmärk oli saavutada kuue paki saamine aastaselt.

Kuidas kaotada keharasva

Tegin kardiot kaks korda päevas; HIIT varahommikul kell Õhtune kardio koos muutunud söömisharjumustega söögikorda päevas andsid julgustavaid tulemusi. Lihased olid siiski väikesed, kuna dieet keskendus rohkem rasva kaotamisele kui lihaste ehitamisele.

keha rasva kaotuse eesmark kaalulangus hacks pro ana

Raske töö, järjekindluse, pühendumuse ja katse-eksituse meetodil kulus mul kuue paki nägemiseks umbes seitse ja pool kuud jaanuar Jaanuaris jõudsin madalaima keharasva protsendini kolm protsentimis oli suur saavutus. Minu eesmärk muutus, et ehitada rohkem lihaseid ilma keha rasva suurenemata. Mu toitumine muutus ja teadmised suurenesid.

Rasvapuudu teekonna alustamine

Suurendasin oma kehakaalu ja saavutasin kaheksa protsenti rasva. Mõju ületas minu ootusi. Minu tööl olevad kolleegid hakkasid mu uut eluviisi omaks võtma.

keha rasva kaotuse eesmark sw sp kaalulangus

Enamik neist liitus spordisaaliga, eesmärgiga tervislikum elu. Mul oli rohkem enesekindlust, tööviljakus suurenes ja ma inspireerisin paljusid inimesi spordisaalis. Mõnikord peatavad inimesed mind kaubanduskeskuses või supermarketis, et minu kehale komplimente teha. Minu elu on hoopis teistsugune, kui vanasti, tänu kulturismiga.

Kuidas ma oma eesmärke saavutasin Minu õppimiskõver kasvas iga päevaga. Testisin asju ja võtsin kõigepealt kasutusele katse-eksituse meetodid. Tegin palju uuringuid; teavet polnud lihtne filtreerida. Toitumine ja treeningud tulid kulturismist.

Proovi 5 päeva tasuta!

Kulturismi kohta tasuta saadaval olev täpne teave muutis minu meetodeid ja tulemused olid väga positiivsed. Ma ei mõelnud kunagi loobumisest isegi platoole keha rasva kaotuse eesmark. Tänu kulturismiga olid mul artiklid, mis näitasid, kuidas raskustest üle saada ja õige toitumine vastu võtta. Minu pere toetus oli peamine inspiratsiooniallikas. Nad aitasid mul ületada kõik raskused, millega ma kokku puutusin.

Milline aspekt esitas mulle kõige rohkem väljakutseid Dieet oli kõige keerulisem aspekt, eriti võitlus suhkruhimu vastu öösel. Ületasin selle sellega, et premeerisin end pühapäeval terve päevaga söömisega, mida tahtsin, kullastunud rasva ja kaalulangus maiustusi ja jäätist.

Minu tuleviku treeningkavad Jätka mu teekonda.

  1. Rasva poletamine energiasusteem
  2. Keharasva nende ekstreemsuste saavutamine võistluse ajal on tavaline tava.

Kuigi töötan juhtimises, on mul eesmärk töötada personaaltreenerina ja võistelda riigi tasandil. Tore on töötada milleski, mis mulle meeldib. Soovitused trafode pürgimiseks Ärge laske midagi motiveerida. Igaüks saab saavutada, mida ta soovib, kui sellesse uskuda.

Parandage keha koostist jõutreeningu abil Kaalulangus nõuab tahtejõudu ja pühendumist, kuid kui teil on palju kaalu kaotada, on see eriti hirmutav.

Peate ennast veenma, et miski ei saa teid takistada. Järjepidevus ja pühendumus viib teid sinna. Usu endasse ja hari end õigete teadmistega ning suudad oma eesmärgid saavutada.

Kuidas kulturismi aitas mul eesmärke saavutada Kulturismi näol on tegemist kahtlemata parima kulturismi ja fitnessi veebisaidiga. See on kulturismi ja fitnessi Facebook.

keha rasva kaotuse eesmark fitness blender fat burning rutiinne

Kõik, mida soovite, leiate kulturismi lehelt A-Z. Kulturistil oli suur roll, aidates mul saavutada toitumiseesmärke, treeninguid ja motivatsiooni.

Saan kulturismist olulist teavet toidulisandite, toitumise ja treenimise kohta.

See on imeline ja täpne artikkel, mis hõlmab kõiki fitnessi ja kulturismi aspekte.