Huppa kois poleb keha rasva, Kuidas kiiresti ja hõlpsalt oma käsirasvadest lahti saada

Hüppamine küljelt küljele. Kuid, võite vabaneda käe rasvast kui pingutate kogu keha rasva kadumise nimel. Võite süüa maitsvat toitu ja ikkagi kaalust alla võtta Kaalu langetamine ei tohiks olla iseenesestmõistetav ega kalorite lugemine ning tõelised toidud, mis aitavad teil rasva põletada ja ainevahetust kiirendada, peaksid olema ainult osa teie dieedist, mitte midagi erilist, mida te obsessiivselt sööd.. Äädikat võta ettevaatlikult: mitte rohkem kui 1 supilusikatäis päevas. Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Samuti parandab see tarbimisel meeleolu, aitab vältida südamehaiguste tekkimise riski..

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole.

Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku. Kuidas seda teha: Saa plangu sisse ja hüppa jalad lahti. Hüppa uuesti ja vii jalad kokku. Avatud ja suletud on liikumine, mida järgite, kui ülakeha jääb plangul paigale. Push-ups: Push-upid on hämmastavalt tõhusad käte toniseerimiseks ja kogu keha tugevdamiseks.

Kuidas seda teha: Nüüd painutage küünarnukid, kui lasete end põranda poole.

Kuidas kaotada käerasva kiiresti ja hõlpsalt kodust ilma lihaseid juurde võtmata

Vajutage käsi sirgendades tagasi üles. Triitsepsi tagasitõmbed: Me kõik jälestame neid bingotiibu.

Wok bwsa

Niisiis, tapke see triitsepsi rasv, tehes tricepsi surumist. Kuidas seda teha: Jää oma kaalulanguse ajakirja rakendus või pane põlved alla. Nüüd suruge huppa kois poleb keha rasva tagasi lükates põrandale. Sirutage käed ja lükake tagasi üles.

Spider Push-up: Need kätekõverdused töötavad teie käed, õlad, jalad ja tuharad korraga. Kuidas seda teha: Minge plangu sisse ja pange parem käsi pea ja parema jala kõrvale selle käega. Vajutage nüüd alla ja tagasi ülespoole liikudes minge tagasi plangule. Iga sisselülitamise korral vahetage külgi.

Trossi hüppamine: efektiivsus, plussid ja miinused, harjutused, tunniplaan

Külgplaat: Külgmised plangud sobivad hästi kaldus toonimiseks, muffinipealsete heitmiseks ja õlavarre kaotamiseks. Kuidas seda teha: Nüüd nihutage oma paremale küljele, tasakaalustades oma paremat kätt ja jalga.

Mägironijad põletavad kõhupiirkonnast rasva ja aitavad armukangast lahti saada. Kuidas seda teha: Ühte põlve painutades asetage see veidi ettepoole. Nüüd hakake oma positsioone vahetades oma jalgu edasi ja tagasi nihutama. Plank tungrauad: Plank tungrauad on plankide südameversioon, mis annab kasu nii südamest kui ka tugevdades südamikku.

Hoidke seda ja keerake seejärel vasakule küljele. Küünarvarre plank: Küünarvarre plank tugevdab teie õlgu ja õlavarre koos tugeva südamikuga. Kuidas seda teha: Pange plank asendisse pingul, keha sirge ja käed otse õlgade all. Nüüd langetage õlavarredega küünarnukkidega küünarvarre.

obat kurus rasva kadu

Seda nimetatakse ka delfiinilauaks. Hoidke vähemalt 30 sekundit. Puusa keerdumised: Pilt: Shutterstock Puusa keerdumisi nimetatakse ka vöökohaks, sest need on väga tõhusad, kui tolli teie vöökohast maha visata. Kuidas seda teha: Nüüd keerake puusad ja puudutage paremat puusa põrandale.

Kuid see tund oli tõesti ohutu, peate jälgima treeningut ja järgima teatud reegleid: 1.

Keerake uuesti ja puudutage vasakut puusa põrandale. Hoidke väänamist vähemalt 1 minut.

Sild: Pilt: Shutterstock Silla poos ja silla langused on teie saagi parimad harjutused. See muudab teie tagumiku suuremaks ja igapäevasemaks ning tugevdab kõhulihaseid. Kuidas seda teha: Heitke selili pikali põlved ja jalad põrandal.

Tõstke puusad nii kõrgele kui võimalik, kuni saate sirgjoonelise õlgade kuni põlvedeni.

Parimad kaalulangetamise harjutused: 50 kiiret rasva kaotamise treeningut

Pigista põkk-põsed kokku. Langetage saak põranda suunas ja tõstke siis tagasi üles. Jalgade tõstmisega sild: Pilt: Shutterstock Säär koos jalatõstukitega on lihtsate sillalanguste täiustatud variatsioon, mis keskendub teie tuharalihastele iga nurga alt ja töötab tõhusamalt alumiste kõhulihaste korral.

Kuidas seda teha: Lama selili, jalad põrandal lamedad ja põlved kõverdatud. Tõstke oma puusad üles, kuni saate sirgjoone põlvedest õlgadeni.

kaalulangus fitness food

Tõstke üks jalg otse üles. Nüüd tehke kastmist 1 minut.

Kas köie hüppamine aitab kaalust alla võtta? Kuidas hüppenööriga kaalu langetada: tõhusad meetodid

Seejärel tehke vastassuunalise jalaga. Squat hüppab: Pilt: Shutterstock Kükihüpe on plyometric harjutus, mis põletab suuri kaloreid huppa kois poleb keha rasva on väga efektiivne neljarattaliste ja tuharalihaste tugevdamiseks. Kui teil on probleeme liigestega, peaksite vältima kükitavaid hüppeid.

  1. Edu Kuidas kaotada käerasva kiiresti ja hõlpsalt kodust ilma lihaseid juurde võtmata Niisiis, te vihkate oma käe rasva.
  2. Служитель явно был не в своей тарелке и не очень-то представлял себе, как справиться с малоприятным поручением.
  3. Põleta rasva ja aitab kaalust alla võtta. 11 "maagilist" toitu - Analüüsib May

Kuidas seda teha: Seisa sirgelt, jalad puusa laiuses. Kükitades suruge saak tagasi ja painutage põlvi.

Hüppa nüüd üles ja siis kükita uuesti, kui maani jõuad. Tehke vähemalt 20 kordust.

  • Parimad Kaalulangetamise Harjutused: 50 Kiiret Rasva Kaotamise Treeningut | Tervis ja heaolu
  • Kui palju kaalulangus 1 nadala vees kiiresti
  • Mitmekesisus aitab tüdrukul trennis igavleda ja tuleb kasuks.

Tõstukid: Pilt: Shutterstock Deadlifts on üks parimaid harjutusi selle saagi treenimiseks. Haara kummastki käest hantel ja seisa sirge, püsti seljaga.

kaalulangus 36 tundi kiire

Kuidas seda teha: Minge nii madalale kui võimalik, ilma et peaksite õlgu või selga küürutama. Hoidke oma selja tasane.

kitarri kaalulangus

Tõuse üles ja tee 20 kordust. Tõrjetõstukid on teie saagiks ja reieluu jaoks väga head. Külgmised kopsud: Külgmised kopsud sobivad hästi nii reie sise- kui ka välisküljele.

Õunad ja pirnid. Rasvapõletitooted on meie ustavad abilised võitluses ülekaaluga, kuid me ei tohi unustada, et ükski toiduaine ei vabane rasvade ladestumisest ilma tasakaalustatud toitumise ja piisava kehalise aktiivsusega. Kas soovite värskendustega kursis olla? Telli meie Twitter, Facebooki leht või telegrammi kanal. Rasvapõletavad toidud: loetelu koos kirjeldusega Lugemisaeg: 8 minutit Üks lihtsamaid viise kaalu langetamiseks on süüa toitu, mis sisaldab rasva põletavaid aineid.

Kuidas seda teha: Nüüd lükake tagumik vasakule küljele ja langetage see põranda poole, painutades vasakut põlve. Veenduge, et parem jalg oleks sirge. Seejärel tooge tagumik paremale küljele ja hoidke vaheldumisi 20 kordust. Laudistikud: Pilt: Shutterstock See on üks parimaid käte harjutusi.

Põleta rasva ja aitab kaalust alla võtta. 11 "maagilist" toitu

Kuidas seda teha: Pange plank asendisse sirgete käte ja õlgadega. Nüüd painutage ükshaaval küünarnukid ja tulge küünarvarre planku. Ükshaaval sirutage käed jälle tavaliseks planguks.

Tehke kordust.