Huppa kois rasva poletamiseks, Kuidas hüpata köis kortermaaseks

Kui olete lihased üles soojendanud, saate hüpata. Sel perioodil sooritab ta keskmise tempoga umbes hüpet minutis. Alloleval pildil näete selle harjutuse näidet.

HOWTO põhjal selgitame kuidas kodus harjutustega kiiresti kaalust alla võtta et saaksite hakata oma eesmärki täitma.

  • Cbs slimming
  • Smart fat burning
  • Ta kurat rasva poleti
  • Rasva kadu mensxp

Indeks Kaalust alla kiiresti aeroobsete harjutuste abil kodus Harjutused kehakaalu kiireks langetamiseks puusades, tuharates ja jalgades Harjutused kehakaalu langetamiseks kätes Kaalust alla kiiresti aeroobsete harjutuste abil kodus Tehke kodus aeroobikat see ei pea olema keeruline. Samuti ei pea olema velotrenažööri ega mõnda muud seadet.

See on palju lihtsam kui see kõik. Muidugi, tavaliselt on vaja, et vähemalt teete seda 15 minutit aeroobset treeningut. Kui teil on parem füüsiline vorm ja regulaarselt treenite, saate aega pikendada. Hüppa kehakaalu langetamiseks See on üks parimaid harjutusi kalorite ja rasva põletamiseks. Selle harjutamiseks on teil mitu võimalust: Hüppa samale saidile: Selle harjutusega peate korduvalt tegema väikeseid hüppeid üle maa.

Lisaks saate varieerida põlvede painutamist, et muuta hüpped raskemaks ja põletada rohkem kaloreid.

4 hüppenööri tehnikat rasva põletamiseks ja sportlikkuse parandamiseks

Hüppenöör: peate lihtsalt võtma köie ja hakkama hüppama. Harjutuse vähem üksluiseks muutmiseks proovige edasi, siis tagasi minna. Avastate, et köie hüppamisel on palju eeliseid ja mitte ainult asjaolu, et see aitab kaalust alla võtta. Hüppa kummi juurde: Kindlasti mängisite lapsepõlves kummiga kooli aias või pargis.

On aeg need mängud tagasi saada ja neid pidevalt mängida. See on viis kalorite põletamiseks ja samal ajal lõbutsemiseks.

Kas köis hüppab lihaseid?

Kui teil pole kedagi, kellega seda harjutust teha, siduge vastupanuks kummipaela otsad raskesti liigutatava mööbli külge. Trepist üles ja alla Spordisaalides on mitu masinat, mis simuleerivad trepist üles ja alla liikumist, näiteks elliptilised. Kui teil on kodus elliptiline kuju, kuna paljudel inimestel on need nagu statsionaarsed jalgrattad, soovitame teil järgida selle elliptilise masinaga harjutamise režiimi, mille leiate sellest teisest artiklist.

Kui teil pole masinat, võite trepist üles ja alla minna, näiteks kui elate hoones, on üks parimaid võimalusi joosta mitu korda trepist üles ja alla, kui te ei saa neid park, mis teil on kodu lähedal või teised, mille leiate tänavalt. Tantsimine kaalu langetamiseks See on veel üks suurepärane võimalus kodus elutoas harjutamiseks.

Pange muusikale muu hulgas palju rütmi, disko- või tantsutüüpi ning tantsige. Pole tähtis, kui teil pole palju stiili, see on umbes see, et kogu keha on liikumises, pidage meeles, et eesmärk on kaalust alla võtta ja mitte näitust võita.

Nagu ka selgroo ja liigeste haigused. Pidage ka meeles, et te ei saa kõhtu täis hüpata. Parem tehke seda paar tundi enne söömist. Köie salendavad harjutused On lihtsaid keskmise intensiivsusega ja kiirusharjutusi. Alustage alati lihtsad harjutusedkuna viimased nõuavad oskusi. Alustame kõige lihtsamatest, suurendades järk-järgult koormust ja intensiivsust.

Toon paar näidet tõhus treening selle kestaga. Jookseb paigas - mürskuga hüpates vahetage huppa kois rasva poletamiseks ja tõstke põlved kõrgele. See pingutab gluteid, kõhtu ja alaselja hästi.

Hüpped jalad lahus - reielihaste toniseerimiseks. Kõigepealt hüpake koos jalgadega. Seejärel, pärast 10 kordust, tee üks hüpe jalgadega küljele laiali.

huppa kois rasva poletamiseks d30 rasvapoletite ulevaade

Ärge levitage oma jalgu väga, lihtsalt õlgade laiuselt. Üks hüpe - hoia jalad koos, järgmine - laota jalad küljele. Käärid - võimaldavad teil tugevdada reieluu sirglihast. Hüppa nagu alati ühendatud jalgadega. Pärast 10 sellist kordust tehke "käärid". Proovige neid harjutusi vaheldumisi 1: 1 vahekorras kasutada. Jalade laiutamisel vaheldumisi vasakule ja paremale. Soovitan teil vaadata koolitusvideot. See kompleks võimaldab teil põletada kalorit.

Nende harjutuste ajal saate kanda kaalulangetamise põlvpükse. Alakeha efektiivsus suureneb märkimisväärselt. Topelt hüppamine aitab suurepäraselt kaloreid põletada. Kuid neid saavad sooritada ainult need, kes on õppinud lihtsaid hüppeid tegema. Lõpus tuleb kindlasti soojeneda ja jahtuda. Soojendus seisneb ilma köieta, paigas hüppamises. Piisab vaid minutist niimoodi hüppamisest. Siis peate vasikate ja kõõluste lihaseid venitama. Selleks tuleb lamada selili matil, tõsta üks jalg üles, visates köie üle kanna.

Kas köie hüppamine aitab kaalust alla võtta? Kuidas hüppenööriga kaalu langetada: tõhusad meetodid

Tõmmake seda enda poole ja tehke sama teise jalaga. Seejärel tõuse püsti, voldi köis kokku ja võta sellest mõlema käega kinni. Asetage käed õlgade laiusesse. Tõstke need nööriga üle pea, võttes need tagasi.

Samas asendis, ilma käsi painutamata, painutage ettepoole ja külgedele. Kui olete lihased üles soojendanud, saate hüpata. Ärge hüpake kõrgele, vaid paar sentimeetrit põrandast kõrgemale Esimestel seanssidel hüpake jalad kokku ja jalad lahku. Hüppa niimoodi mitte rohkem kui 5 minutit. Siis sama palju - pool pöördeid. Järgmisena minge köie tahapoole pööramisele ja koos jalgadega hüppamisele.

Hüppa 3 minutit. Ja lõpetage treening, hüpates alguses kõrvuti. See on siis, kui köis pöörleb keha kõrval. Ja siis sees, kui hüppad paelakaarde.

Mitmekesisus aitab tüdrukul trennis igavleda ja tuleb kasuks. Hüppete vahel väikeste vaheaegadena puhates ei tohiks neiu lihtsalt seisma jääda või istuda.

Piisavalt 2 minutit. Aja jooksul raskendage kompleksi, lisage uusi harjutusi. Suurendage treeningu intensiivsust ja kestust. Kuidas köit valida Niisiis mõtlesime välja, kas selle simulaatori abil on võimalik kaalu langetada. Nüüd on aeg kaaluda, kuidas valida õige. See sõltub teie pikkusest. Võtke mürsu mõlemad käepidemed ühes käes ja sirutage käsi nendega rindkere tasemel.

Kui juhe puudutab põrandat, on pikkus teile sobiv. Haara nüüd kahe käega käepidemed ja astu nööri keskele. Tõmmake seda mööda keha, käepidemed peaksid ulatuma kaenlaalusteni.

Suuruse määramise hõlbustamiseks annan ma taldriku. Mürsu kaal peaks olema mugav. Kerge juhe läheb sassi ja raske mürsk väsitab randmeid. Nööri läbimõõt peaks olema 8—9 mm. Parem on see, kui see on kummeeritud või PVC. Valige käepidemed, mis on mugavad, et need ei libiseks välja ega koormaks randmeid. Nüüd toodetakse sangadega mürske, mis on anatoomiliselt sarnased harjadega haardumisega.

Sportlike hüppenööride tüübid Tegelikult on mürsu lihtsusest hoolimata seda palju. Ma räägin teile kõige levinumatest tüüpidest. Lihtsad hüppenöörid - pärineb meie lapsepõlvest. Õppisime koos nendega kehalise kasvatuse tundides ja hüppasime õue. See on odavaim variant. Sellises simulaatoris saab puidust või plastikust käepidemeid kummeerida. Nöör on tavaliselt silikoon või köis. Hüppeloenduriga - mis on ühel käepidemel.

  1. Sport Paljud inimesed püüavad oma kehakaalu tervisliku seisundi parandamiseks parandada ja teised üritavad kaalu langetada, et parem välja näha.
  2. Tasuta rasva kadu rakendused

LCD-ekraanil kuvatakse hüpete arv. See on väga mugav, kuna te ei pea lugema, mitu korda te hüppate.

huppa kois rasva poletamiseks cobra 6p rasvapoleti ulevaade

Ja siis intensiivsete topelthüpete ja vahelduvate harjutustega on seda keeruline teha. Paljud seda tüüpi kestad arvutavad kohe kulutatud kalorid. Kaalutud hüppenöör - mõeldud peamiselt poksijatele. See mürsk arendab tugevust ja kiirust. Nii nööri kui ka käepidemeid saab kaaluda.

Või äkki mõlemad. Seetõttu ärge kiirustage seda võimalust ostma, kui arendate oma oskusi lihtsate oskuste osas. Reguleeritava juhtme pikkusega - terve mürsk saab sellise mürsu peal treenida.

Hercai 65. Bölüm

Noh, me saime aru, kuidas see mürsk aitab. Seda on lihtne kasutada ja taskukohane. Ja mis kõige tähtsam, see on tõesti väga tõhus. Muidugi on dramaatilisi muutusi figuuris raske saavutada ilma õige toitumiseta. Kaalu langetamiseks pole üldse vaja osta kallist tellimust aadressil jõusaal Nendel eesmärkidel on täiesti võimalik kasutada kõige tavalisemaid esemeid, mida võib leida peaaegu igas kodus või osta suhteliselt väikese raha eest.

Salendav köis

Siit leiate, kust alustada ja mida harjutada, et viia see järgmisele tasemele. Kahe jalaga ühe rep-hüppega hüpped, seejärel Multi-Rep-hüpped Esimene tehnika, mida peate õppima, on tavaline kahe jala hüpe.

Kas arvate, et see on liiga lihtne? Usu mind, see pole nii.

  • Kuidas poletada rasva ei soo
  • Rasva poletamine dark uriin
  • Kuidas pingutada lihaseid parast kaalulangust
  • Slimming 3v1

Alustage kontsa taga oleva köiega, siis piitsutage seda üle pea ja hüpake üle mõlema jalaga samal ajal - ainult üks kord.

See on õige, ma soovitan tegelikult lihtsalt harjutada üksikuid hüppeid, lähtestada köis pärast iga kordust, eriti kui hüppenöör on teile suhteliselt uus.

huppa kois rasva poletamiseks rasva poletamine lift rutiinne

See võib alguses tunduda pisut kummaline, kuid kui sellega natukenegi kinni jääda, leiate, et see aitab teil hüpete vahel võimalikult sujuvalt üle minna. Inimestel on tavaline, et nad õpivad esimesel õppimisel rohkem kui vaja, seega võib see alguses olla väga väsitav.

huppa kois rasva poletamiseks fat burn ahju

Algajad kipuvad hüppama vajalikust kõrgemale, mis teeb oluliselt rohkem tööd. Hea on muidugi see, et kulutate palju energiat ja kulutate seetõttu palju kaloreid. Halb on see, et toibumiseks peate tegema palju pause. Mis parandus on? Eesmärk hoida oma hüpped maapinna suhtes suhteliselt madalal, et olla oma energiaga võimalikult tõhus.

See võimaldab teil pikema aja jooksul hüpata, ilma et peaksite peatuma ja puhkama. Hoidke oma jalgu kergelt, hoidke oma raskust varvaste poole ja kinnitage abs. Kui teie koordinatsioon paraneb, saate köisi tühjendamiseks teha oma hüppeid ainult nii kõrgele, kui nad vajavad.

huppa kois rasva poletamiseks rasva kaotuse napunaited meeste tervis

Vahelduvad ühe jalaga hüpped Kui olete mõlema jalaga korraga hüppamise mugavaks teinud, proovige jalgadega vaheldumisi, näiteks kui sörgite oma kohale, kui köis kulgeb igal sammul teie all. Selle hange võtab natuke harjutamist ja see võib alguses tunduda kohmetu, kuid ajapikku peaksite end tundma niisama loomuliku hüppamisena kui mõlema jalaga koos. Lisaks vahelduvatele jalgadele igal hüppel soovitan harjutada korduvaid ühe jala hüppeid.

huppa kois rasva poletamiseks fm slimming coffee