Kuidas keha poleb rasva

Isegi maratoni joostes tugineb keha mingis osas anaeroobsele energiatootmisele. Too oma tavapärasesse trenni intensiivsemaid osi. Kui organism ei saa piisavalt rasvu, pole rasvapõletuseks ka piisavalt energiat, kirjutab American Journal of Clinical Nutrition. Meie keha funktsioneerib paremini kui me ei üllata seda koguaeg. Kiire seedimine aitab vältida rasvkoe talletumist. Nii treenitaksegi sageli ühes kindlas pulsivahemikus ühtlase aeglase tempoga ja pika kestusega, uskudes, et nõnda õnnestub kõige paremini rasva põletada.

  1. Natasha polu kaalulangus
  2. Kaalulangus motivatsioon quotes app

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama.

kuidas keha poleb rasva

Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada. Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas energia tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

kuidas keha poleb rasva

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele. Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada kuidas keha poleb rasva rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Nende organism, kes sõid hommikusööki, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda.

Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud. Slim down betekenis viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla.

kuidas keha poleb rasva

Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu.

Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥

Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid. Allikas: Delish.