Rasva poletamine vorm.

Häid näiteid saad kreeklaste köögist. Nagu me ise, on ka meie keha üpriski tark. Irisiinil on võime valgeid rasvarakke pruunideks kasulikemaks muundada. Kui treenid kergemate raskustega, võta vahele paar suuremat raskust ning treeni siis kergematega edasi. Mõtle, enne kui jood.

rasva poletamine vorm loestin fe kaalulangus maha

Mis asi on vistseraalrasv? Kõhu piirkonnas on meil peamiselt rasva poletamine vorm tüüpi rasva: 1 sisemine rasv rasva poletamine vorm vistseraalrasv paikneb meie kõhuõõnes, see ümbritseb ning kaitseb meie siseelundeid.

Seda näha ei ole võimalik, kuna mainitud rasv paikneb kõhulihaste all; 2 subkutaanne ehk väline rasv paikneb naha all ning seda näeme rasvavoldin kõhul. Miks siis sisemine rasv nii halb on?

Navigeerimine

Rasvkude on palju enamat kui lihtsalt energiasalvesti. Seal toodetakse mitmeid aineid, mis mõjutavad meie kogu keha toimimist. Kui öelda nüüd teaduskeeles, siis vistseraalne rasv on metaboolselt aktiivsem kui subkutaanne rasv.

rasva poletamine vorm rasva loikuri poletamine

Seal toodetakse kemikaale, mis põhjustavad põletikke, seeläbi aga suureneb krooniliste haiguste risk. Üleliigne vistseraalrasv on otseselt seotud diabeedi, südame- veresoonkonna haigustega ning isegi teatud tüüpi vähkkasvajatega.

Kas vistseraalrasvast on raske lahti saada? Tegelikult ei ole.

Proovi 5 päeva tasuta!

Sisemise rasva põletamine on tegelikult lihtsam kui nahaalusest rasvast lahti saamine. Vistseraalrasv kipub ladestuma kiiremini kui nahaalune rasv, kuid sellest on ka lihtsam vabaneda, kuna sisemises rasvkoes on parem verevarustus kui nahaaluses rasvas. Kui kehalise koormuse ajal tõuseb meie veres rasva lagundavate hormoonide tase, siis esmalt hakatakse kasutama rasvkudet, kus verevarustus on parem.

rasva poletamine vorm eemaldage lisarasva taljest

Õige toitumise ja treeninguga saab vistseraalrasvast üsna kergesti lahti. Tegelikult ei pea vistseraalrasva põletamiseks enda menüüs millestki täielikult loobuma. Te ei pea isegi ülemäära kardiotreeninguid tegema, olgu siis nendeks intervalltreeningud või ühtlasel intensiivsusel kestvusmeetod.

  • Mida pead tegema, et rasva põletada? 🔥🔥🔥🔥 – Erik Orgu blogi
  • Kui palju kaalulangus 10 paeva kiiresti

Ainsaks tingimuseks on kalori defitsiit. Ühesõnaga sissesöödud energia kogus peab olema väiksem kui elutegevuse käigus kulutatud energia hulk. Kuskilt tuleb see defitsiidi tõttu tekinud energiavõlg siiski tagasi saada.

Samal teemal

Kui toitumine ja treenining seda ilusti toetavad, siis puuduv energia võetakse meie rasvkoest. Kuidas siis see defitsiit tekitada?

rasva poletamine vorm kas trepi ronija poleb rasva

Laias laastus on kaks võimalust: 1 kärpida sissetulevat energiat süüa vähem või 2 suurendada energiakulutusi teha trennint aeroobne või jõutreening või kombinatsioon neist kahest treeningmetoodikast. Leian, et lihtsam oleks teha paar jõutreeningut nädalas lihasmassi juurdekasv suurendab juba iseenesest ainevahetuse kiirust ja komineerida seda defitsiidis toitumise ning mõnusa kardiotreeninguga.

Raskem meetod on reeglika suures mahus aeroobses tsoonis treenimine.

rasva poletamine vorm toidud mis polevad puusa ja reie rasva

Aga inimesed on erinevad ja mõnele sobib ja meeldivad hoopis pikad rahulikud treeningud. Mis puutub rasvamassi vähendamisesse, siis selles osas on toitumisel oluliselt suurem roll kui treeningutel!

Võtmekohaks oleks siiski kerges defitsiidis dieet, nt ketogeenne dieet või vahelduv paastumine.

rasva poletamine vorm kaalulangus front royal va

Kõige parem dieet on see, millest sa suudad kinni pidada! Mis puudutab vormi saamist, siis kõige tähtsam on alati järjepidavus. Aga treeningud?

  1. Paljude ülekaaluliste puhul on see tõsi ning seletatav stressihormooni kortisooliga.
  2. Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.
  3. Vistseraalne rasv, kuidas sellest lahti saada? – Personaaltreeningud, toitumis- ja treeningkavad
  4. Jõusaalis 1.

Traditsiooniliselt peetakse keha rasvamassi vähendamiseks parimaks aeroobset treeningut.