Hunger loob rasva kadu

Kui olete liiga rasked, sööge vähem. Kas mehaaniline gaasipedaali kere läheb karmides kodurežiimides?

Viited Miljonid inimesed käivad dieedil igal aastal, hunger loob rasva kadu aasta lõpuks on enamus neist kaalus alla võtnud ja asunud tagasi esimese sammu juurde.

Arvustused

Lõppude lõpuks pole dieediga toitmine lihtne feat ja see võib olla isegi raskem, kui arvate! Teie kehal on isu ja kui te võtate pidevalt vähem kaloreid kui põletate, reageerib teie keha söögiisuhormoonide tõstmisele, muutes teid näljasteks.

Наступила мучительная пауза, в течение которой полип пытался заставить свое расползающееся тело повиноваться .

Keharasva mõjutavatest hormoonidest rääkides ei ole haruldane kuulda selliseid nimesid nagu insuliin, testosteroon, östrogeen ja kortisool. Näiteks nimetatakse insuliini sageli rasva salvestavaks hormooniks ja kritiseeritakse selle eest, et see on peamine kaalutõusu ja rasvumise põhjustaja.

hunger loob rasva kadu sliming puksid makati

Kuigi see on lihtsustatud ja pole täiesti tõsi, on kaks hormooni, millel võib olla kaalutõusul ja kehakaalu reguleerimisel palju suurem ja otsesem roll: leptiin ja greliin. Need kaks näljahormooni võivad otseselt mõjutada energiataset ja mängida kaalukaotuse õnnestumisel palju suuremat rolli.

Rava Laddu

Mis on Leptin? Leptini peetakse peamiseks näljaregulaatoriks ja seda tuntakse teie söögiisu vähendajana. Leptin mõjutab toidu tarbimist oma mõju tõttu hüpotalamusele - ajupiirkonnale, mis reguleerib paljusid protsesse ja emotsioone, nagu nälg, janu, uni ja meeleolu.

hunger loob rasva kadu rasva poletamine kupsis

Näiteks söögikorra ajal suureneb leptiini tase. See saadab ajule signaali, mis annab teie kehale märku, et see on täis, ja paneb kahvli maha. Kui aga inimene on leptiini suhtes resistentne või kui leptiini rada ei tööta korralikult, võivad nad jätkata liigsöömist ja neil on sageli halb kontroll toidu tarbimise üle - teisisõnu, nad söövad üle, isegi teadmata sellest.

Leptini spiraal Leptiini hoitakse rasvarakkudes ja sekreteeritakse. Mida rohkem rasvamassi saavutate, tõuseb leptiini tase, mis ütleb teie ajule vähem süüa ja põletada rohkem kaloreid.

hunger loob rasva kadu rasvakahjumi kupsetatud oad

Ja vastupidi, kui vähendate kaloreid ja hakkate keharasva kaotama, siis langeb leptiini tase, mis saadab seejärel ajule signaali, et sööge rohkem ja põletage vähem! Mõelge sellele nõgususele kui ohutusmehhanismile, mis reguleerib energiakulu ja toidu tarbimist. See kõlab teoreetiliselt suurepäraselt, kuid uuringud on näidanud, et vaatamata leptiini taseme tõusule, rasvunud isikud jätkavad liigsöömist ja energiakulu ei suurene märkimisväärselt.

Seda nimetatakse leptiiniresistentsuseks.

hunger loob rasva kadu kuidas eemaldada rasva oma nagu

Kui keegi kaalus juurde võtab, võib signaal nende aju "häirida" või muutuda vähem "tundlikuks", mis põhjustab nende pidevat ülesöömist. Tegelikult peetakse seda praegu üheks suurimaks bioloogiliseks ülekaalulisuse põhjustajaks. Peptiliselt leptiiniresistentsuse muutmiseks ja korrigeerimiseks kaaluge järgmisi strateegiaid: 1 Vahetage rämpstoit puuviljade ja köögiviljade vastu välja Liigne põletik võib häirida hüpotalamuse leptiini signaalmehhanismi.

Kuidas keha võitleb nälgimisega?

Peamiselt töötlemata dieedi, milles on palju puu- ja köögivilju, söömine koos teatud toidulisanditega, näiteks oomega-3 ja antioksüdantidega, võib aidata põletikku vähendada.

Regulaarne hunger loob rasva kadu mängib olulist rolli leptiiniresistentsuse parandamisel ja põletiku vähendamisel.

  1. Kas näljahormoonid häirivad teie rasva kadu? - Atleetvõimlemine
  2. Kui kaua mitte söömine teie keha läheb nälga režiimi? - Dieet ja kehakaalu langus
  3. Treni atsetaadi kaalulangus
  4. Parim viis puusa ja reie rasva poletamiseks
  5. Kuidas eemaldada taiendavat rasva tagakulg

Kaasa tuleks kindlasti vastupidavus ja kõrge intensiivsusega intervalltreening, mis ei aita mitte ainult leptiini taset kontrollida, vaid on suurepärased ka lihaste ehitamiseks ja rasvapõletuseks. Kui vajate täielikku treeningrežiimi, siis vaadake Find Plan, kus on täielik koolitus, toitumine ja toiduprogrammid teie konkreetsetele vajadustele. See võib hõlmata kana rinda, valget kala, tofut või lahja jahvatatud veiseliha.

Mida tähendab näljahäda kehale?

Ghrelin, isuäratav Gremlin Vastupidiselt leptiinile toimib greliin söögiisu stimulaator. See eraldub peamiselt maos ja kui see on tõusnud, saadab ta ajule näljasignaali, andes teile teada, et on aeg süüa.

Pärast sööki võib oodata, et greliini tase naaseb algtasemele kolme tunni jooksul.

Kas näljahormoonid häirivad teie rasva kadu?

Näiteks leptin ise aitab vähendada greliini. Lisaks, kui tunnete end pärast rasket treeningut sageli täis, võib selle põhjuseks olla GH suurenemine, mis võib aidata vähendada nälga ja toidu tarbimist, vähendades greliini ringluses olevat taset.

Näljased mängud Lihtsamalt öeldes, ghrelin paneb sind nälga tundma. Miks peetakse nälga nii oluliseks? Kuna teadusuuringud on nälga kui liitfaktorit esile toonud paljude dieetide ebaõnnestumise põhjustel.

hunger loob rasva kadu kaalulangusmutri void

Üks New England Journal of Medicine väljaantud uuring näitas ghreliini taseme tõusu 24 protsenti pärast kuuekuulist kaalulangus dieeti. See võib olla halb uudis, kui soovite edaspidi jääda aastaringselt kõhnamaks või pidada dieeti.

Võitle Ghreliini Gremliga Kuigi greliini ja dieedi uuringud on piiratud, on hiljutised uuringud valgustanud võimalikke toitumisstrateegiaid, mis võivad aidata teie isu kontrollida ja võidelda greliini gremliiniga.

hunger loob rasva kadu burn fat xt

Lisamine umbes 20 grammi oligofruktoosile - inuliini all tuntud kiu alamrühmale - päevas, jagades iga toidukorraga väikesteks annusteks, võib aidata vähendada greliini taset, energiatarbimist, veresuhkru ja insuliini taset. Dieedi pidamisel võib rasvasisaldusega madala süsivesikusisaldusega ketogeense plaani järgimine aidata teil isu kontrolli all hoida ja näljatunnet vähendada, hoides greliini taset madalal.

Kui kaua mitte söömine teie keha läheb nälga režiimi?

Näiteks vähendab pikaajaline dieet leptiini ja suurendab greliini. Kui teete lühema dieediploki, mis kattub kõrgema kalorsusega klotsidega, võib olla võimalik mõnda neist kohanemistest tasakaalustada. See on üks mehhanisme, mis tagavad iganädalaste kõrge süsivesikute ja kalorite arvuga edu. Siiski on tõenäoline, et ghreliini löömiseks oleks vaja mitu päeva järjest refereerida.

Account Options

Kui teie ülalpidamiskaloriteks on seatudsiis tarbite dieedietapis tõenäoliselt umbes kalorit, enne kui naasete mõneks nädalaks juurde, et oma kehale puhkust anda. Koos leptiini ja greliini taseme toetamisega võib see strateegia pakkuda ka psühholoogilist kasu. Jagades dieedi väiksemateks tükkideks, on nädalase või enama pideva dieediga võrreldes lihtsam keskenduda ja sellest kinni pidada.

В Диаспаре было много непонятных вещей; многое следовало выяснить за предстоящие ему столетия. На миг показалось, что Этания хочет заговорить. Она приподняла руку, потревожив радужную паутину своего платья, но потом, опустив ее, беспомощно обернулась к Джезераку.

Üks vähestest selleteemalistest selleteemalistest uuringutest uuris mini- jalgrattaid, mille dieedipäev oli 11 päeva ja hooldus 3 päeva, võrreldes pideva dieediga. Huvitaval kombel hoidsid need isikud hooldusetapis isegi kehakaalu maha. Kapten oma söögiisu hormoonid Nii leptiini kui ka greliini tase on kaalujälgimise ja eduka dieedi võtmeks. Yo-yo dieedil on tõenäoliselt pikaajaline negatiivne mõju hormoonidele, keha koostisele ja üldisele tervisele.

Kaalu kaotamise ja seejärel uuesti juurde toomise nõiaringi vältimiseks kavandage energiahoolduse või soovitusperioodid.

Atleetvõimlemine

Need võivad olla väikesed perioodid, mis võivad kesta 3—4 päeva iga hunger loob rasva kadu nädala tagant või kauem, või ühe nädala pikkused perioodid iga 4—6 nädala järel. Kuigi dieedi pidamine võib tunduda raske, näitavad uuringud, et hooldusperiood võib olla veelgi raskem! Veenduge, et teie dieedijärgne kava on sama optimaalne ja tõhus kui tegelik dieet ise.

Püüa iga toidukorra jaoks 20—30 grammi valku ja ära trepi trenni. Treening on võti!