Poletada alaselja rasva kiiresti

Aeglased ja sujuvad liigutused. Pea meeles, et kalorite põletamise kiirus sõltub eelkõige soost, vanusest, kehatüübist, aga ka muudest teguritest. Hingake tugevalt sisse läbi nina, täites kõhtu. Hea rüht on oluline - lõtvamine muudab teie rinnad lõtvuks ja ülakeha näeb välja asümmeetriline. Supermani harjutus kumerate küünarnukkidega See kaarjas küünarnuki tõstmine on väga sarnane eelmisega, kuid nõuab veidi rohkem pingutusi. Riba täidetakse väljahingamise ajal ja hoitakse, kuni on piisavalt jõudu alustage 10 sekundist.

Hoidke end trenni ja dieediga ning lõpuks kaotate alaselja rasva. Ole kannatlik - see võib olla viimane koht, kuhu kukkuda. Harjutus rasvade kaotamise poletada alaselja rasva kiiresti Kiirendage rasva kadu, põletades treeningu abil rohkem kaloreid. Spetsiaalsed alaseljaharjutused, näiteks supermehed, linnukoerad ja südamikupöörded, hoiavad selja terve ja stabiilse, nii et saate treenida intensiivsel tasemel, kuid need ei lahusta seal rasva.

Selle asemel treenige kogu keha alaselja rasva kaotamiseks. Kaks või kolm seanssi nädalas, mis on suunatud teie seljale, samuti rinnale, kätele, reitele, puusadele, kõhulihastele ja õlgadele, ehitab lihaskoe, mis on metaboolselt aktiivsem kui rasvkude, nii et kulutate kogu päeva jooksul rohkem kaloreid. Igas treeningus sooritatav näidisrutiin koosneb kaheksast kuni 12 korduseni igast järgmisest harjutusest ühe kuni kolme komplekti jaoks: Lati ripplauad, tõuked, õlgpressid, kükid, kopsud, säärekoolutused, biitsepsi lokid, triitsepsi dipid, külgmised plangud ja krõbistab.

See tähendab basseinis ujumist, rajal matkamist, pargis ringi sörkimist, ümbruskonnas jalgrattaga sõitmist, võitluskunstides löömist ja löömist, jalgpalliväljakul pallide taga ajamist või Zumba semudega tantsimist. Umbes 30 minutit iga päev hoiab teid tervena, kuid rasva kadu ergutamiseks peate võib-olla enamikul päevadel tegema rohkem kui 60—90 minutit, vastavalt ameeriklaste füüsilise aktiivsuse juhistele. Vaheldumisi lühikese ajaga 60—90 sekundit kogu pingutusest võrdse ajaga, paremini juhitavas tempos.

Seda tüüpi treening, mida tehti 20 minutit, ainult kolm korda nädalas 12 nädala jooksul, põhjustas pagasirasva - sh teie alaselja - ja üldise keharasva vähenemise võrreldes mittetreeniva rühmaga, näitas uuring Journal of Obesity Boonus: HIIT hoiab teid lõbusalt ja ei võta palju aega. Painutage põlvi kraadise nurga all, kuid hoidke jalad põrandal lamedana. Tõstke tuharad üles, kuni selg on sirgjooneline nagu sild. Hoidke 10—15 sekundit ja laskuge seejärel põrandale.

Korda 10 kuni 20 korda. Tehke plank kogu selja- ja südamelihaste toonimiseks. Asetage käsivarred põrandale. Hoiab keha sirgjooneliselt. Hoidke seda planki nii kaua kui võimalik. Puhake ja korrake veel 1 või 2 korda. Harjutage raskuste ja trenažööridega.

1. Korrasta oma toidulaud!

Vabade raskuste või raskusmasinate kasutamine võib ka teie selga toonida. Koos teiste südame- ja jõuharjutustega saate oma seljalihaseid kergelt toonida. Alustage mõõduka kaaluga. Saate seda raskust tõsta ilma liiga palju pingutamata. Aga kui suudate raskusi üldse ilma pingutuseta tõsta, siis lihased ei saa areneda.

Ilu Kas julgete selga panna selle madala seljaga pluusi, mida nägite puhvetkapil, või tunnete end ikkagi selja rullidega ebamugavalt? Nüüdsest vähem kahetsust ja rohkem tegutsemist, sest kuigi seljarasva eemaldamine nõuab tööd, pole see võimatu ülesanne. Kui soovite kaotada seljarasva, olgu see siis ülemise või alaselja salenemine, on see artikkel teile ideaalne. Järgmisena leiate HOWTO-st kuidas seljarasva põletada ja kõrvaldada koos suure hulga näpunäidete, nippide ja soovitustega.

Hantli tõstmine muudab teie seljalihased kindlaks. Hoidke mõlemas käes hantlit ja painutage puusadest. Tõstke käed külgedele, nagu lennuki tiib, kuni käed on õlgade kõrgusel, ja laske siis jälle külgedele. Harjutage 3 korda, iga kord 8 lööki. Pärast seda, kui olete oma lihaseid ja sidekoe tugevdanud ning manöövreid õppinud, saate oma kehakaalu ja harjutuste arvu lihaste edasiseks kasvamiseks suurendada.

Kui soovite, et keha oleks toonuses, peate suurendama harjutuste arvu.

Harjutuse Lat Pulldown jaoks hoiad kaablikanget mõlema käega laia ülemise käepideme asendis. Reied on aluse all ja asetage sõrmenukid ülespoole. Venitamisel peaks trossivarras olema teie käeulatuses, vastasel juhul peate kõrgust reguleerima.

kuidas slim alla 4 nadala jooksul poletada rasva raseduse ajal

Tõmmake kaablikang sujuvalt alla lõua juurde selja kogu aeg sirgena hoidmisekstundes, et teie abaluud lähevad kokku. Vabastage kaablikang aeglaselt tagasi algasendisse ja korrake seda. Lükake hantlid üle pea.

5 nippi, kuidas vabaneda sangadest! (+VIDEO!) - Paljas Porgand

Hoidke mõlemas käes hantlit. Hoidke hantlit selle kõrval peopesades ülespoole.

rasva poletamine sudame loogisagedus bpm kuidas poletada rasva mao maha

Lükake käed otse läbi pea, kuni käed on täielikult välja sirutatud. Laske käed aeglaselt alla, kuni käed naasevad kõrvade kõrval olevasse asendisse.

Kaenlaaluse rasva vähendav dieediplaan

Korrake korda või sõltuvalt teie võimalustest. See harjutus arendab õlalihaseid; Hästi arenenud mustad lihased aitavad teie selga laiemaks ja talje väiksemaks. Murra kang kokku. Veidi küüru küürus - umbes 45 kraadi.

Siruta käed enda ees välja, peopesad sissepoole, vastamisi. Tõmmake käed tagasi, kuni biitseps on selja kõrval.

2. Vii end defitsiiti!

Lükake käed aeglaselt täielikult sirgeks. Töö personaaltreeneriga. Kui olete praktikas alles uus või soovite rohkem abi, võite töötada personaaltreeneriga. Need võivad suunata teid seljarasva kaotama ja seljalihaseid toniseerima. Personaaltreenerid on kogenud spordispetsialistid. Võite paluda neil juhendada harjutusi, et leevendada tooni, vähendada keha rasva. Paljud spordisaalid pakuvad sisselogimisel tasuta varajast treenerit.

Tavaliselt pakuvad nad treeneriga treeninguid erinevatel kellaaegadel. Samuti võite leida personaalseid treenereid, kes blogivad või veebist videoid alla laadivad, nii et saate üksikasjalikumat teavet. Treeni kerelihaseid!

kuidas poletada rasva ja mitte lihaseid top burn fat fat foods

Paljud langevad kaalu alandades kardio lõksu, arvates, et see on parim viis saamutamaks hea vorm. Kindlasti mitte! Lihastreening sealjuures on täpselt sama oluline, et meie lihased oleks toonuses ning rasvapõletus veelgi efektiivsem.

  1. Jalgrattasoidu racing kaalulangus
  2. Kuidas selja rasva põletada ja kõrvaldada
  3. Harjutus kõhurasva põletamiseks - tõhus kaalulangus meestele ja naistele

Kas teadsid, et mida suurem lihasmass, seda rohkem kaloreid me keha puhkeseisundis põletab? Levinud arusaam, et sangadest lahti saamiseks tuleb treenida vaid küljelihaseid, ei ole kuidagi tõsi! Nagu ka sixpacki ei ole võimalik ette saada, tehes sada kõhulihaseharjutust päevas. Jõutrenni puhul oleks maksimaalsete tulemuste nimel eriti oluline mitte unustada liitharjutusi, mis rakendavad töösse kogu kere, sealjuures ka süvalihased.

Kohapealne koolitus on müüt

Selleks oleks kükid, jõutõmbed, väljaasted, lõuatõmbed jt. Kindlasti tuleks treenida ka kerelihaseid, sest see parandab rühti ja juba visuaalselt me vöökoha väljanägemist.

Vabane stressist! Stress on suur faktor paljude terviseprobleemide ning talitlushäirete tekkeks. Nii ka kaalulangetuse puhul. Stress põhjustab kortisooli- e stressihormooni tõusu organismis. See omakorda peatab ainevahetust üheskoos rasvapõletusega. Kui meie keha on stressis, siis võivad tekkida suuremad isud rämpsu ja magusa järele, demotiveeritus teha trenni, rasvapõletus on aeglustunud või sootuks peatunud, keha hoiab vett kinni, ainevahetus on aeglustunud jpm.

Stressi alandamiseks veendu, et magad piisavalt, võta aeg maha, harrasta joogat või mediteeri, delegeeri oma kohustusi ja pühendu rohkem sellele, mis teeb sind õnnelikuks. Hoidu alkoholist! Alkohol on toiteväärtuseta kalorid, mis soodustavad rasva ladestumist kehas.

Seda põhjusel, et alkoholi tarbides tõuseb kehas kortisoolitase ning veresuhkrutase hakkab kõikuma.

poletage rasva soomine 7 paeva kahjumi kaalu valjakutse