Rasva kaotuse ahela koolitus rutiin, Ehitama rutiini - Tervis

Sihtige umbes seitse minutit ühe vooluringi kohta ja korrake kaks või kolm korda. Sprint või muu suure intensiivsusega töö võib olla väga efektiivne viis kasutada maksimaalset mõju piiratud ajaga. Nende hulka kuuluvad suhkur, mesi, sooda ja kommid. Suuruse korral on komplektide jaoks sekundit hea rusikareegel.

Viited Õppige valku, süsivesikuid ja rasva tõde. Saate teada, kui palju neist igapäevaselt vajate ja miks. Lisaks veel palju muud Valk on üks olulisemaid aineid, mida tarbime.

Pärast seda artiklit saate teada, kui palju valku teie keha vajab. Funktsioon, mida see ellujäämisel mängib, töötlemise ja kasutamise viis. Peale vee on valk kehas kõige rikkalikum toitaine. Valk on aheldatud üksuste ahel, mida nimetatakse aminohapeteks.

Kuus sammu edukaks uueks rutiiniks

Söödav valk jaguneb nendeks aminohapeteks, imendub peensooles, organiseeritakse seejärel uuesti ja suunatakse tagasi vereringesse. Need uued korrastatud valgud täidavad elu säilitamiseks spetsiifilisi funktsioone. Kõik elusad kuded koosnevad kahekümnest kahest asendamatust ja mitteolulisest aminohappest.

Asendamatuid aminohappeid ei valmista keha ja neid tuleb varustada dieedi kaudu. Asendatud aminohappeid on üheksa: histidiin, isoleutsiin, leutsiin, lüsiin, metioniin, fenüülalaniin, treoniin, trüptofaan ja valiin.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin holly kaalulangus blogi

Ülejäänud kolmteist on organismis toodetud ebaolulised aminohapped, mida ei ole dieedi ajal vajalik tarbida. Kakskümmend kaks aminohapet jagatakse kahte rühma: Valk annab neli kalorit grammi kohta. Inimkeha saab proteiinikaloritega teha kolme asja; pange valku rasvavarudesse, kasutage seda energiaallikana või eluks vajalike funktsioonide täitmiseks.

Valgukaloreid kasutatakse energiaallikana siis, kui kehal pole kütusena rasva või süsivesikuid. Kui keha saab kaalulangus loominguline koguses valke, rasvu ja süsivesikuid, täidab valk oma spetsiifilisi funktsioone.

Nende valkude funktsioonide hulka kuuluvad: vanade rakkude, lihaste, elundite, vere, küünte, juuste, naha ja kudede asendamine. Valk osaleb ka hormoonide, antikehade ja ensüümide moodustamises. Keha tühja kõhuga ilma korraliku valgu tarbimiseta hakkab keha aeglaselt välja lülitama. Peate sööma mitte ainult piisavalt valku, vaid ka õigeid tüüpe.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin kullastunud rasva jaotus

Ilma vajaliku koguse oluliste valkudeta, olenemata sellest, kui palju te sööte, raiskab keha valku ja ei jookse korralikult. Dieet, milles on vähe asendamatuid aminohappeid, ei täida kõiki oma valgufunktsioone. Valk järgib kõiki või mitte seadusi: asendamatute aminohapete ebapiisavad kogused põhjustavad keha valkude eritumist uriiniga karbamiidina.

Ülejäänud valk muundatakse glükoosiks, rasvaks või metaboliseeritakse energia saamiseks. See asendamatute aminohapete puudus takistab valkudel normaalse funktsiooni täitmist. Toite, milles on kõik üheksa asendamatut aminohapet, nimetatakse täielikuks valguks.

Täisvalkude hulka kuuluvad kõik loomsetest saadustest, piimast, juustust, kanast, veiselihast ja toidust saadud toidud.

Ärge muretsege, inimesed! Mittetäielikke valke taimsed saadused saab tervikvalgu moodustamiseks ühendada komplementaarsete valkudega, mis kannavad puuduvaid aminohappeid. Mittetäieliku valgu näideteks on terad, teraviljad ja köögiviljad.

Nende valkude täiendamiseks ühendaksite oad teradega või pähkleid teraviljaga. Nüüd, kui teil on arusaam, mis tüüpi valke tuleb süüa, arutame, mitu grammi peate sööma. Sisse Normaalse ja kliinilise toitumise mõistmine, ütlevad autorid: "Riikliku Teaduste Akadeemia toidutoitumiskomitee toitumistoetuste komitee väidab RDA-d valgu grammides kehakaalu kilogrammi kohta päevas" Whitney Kui kalorites on piisavalt süsivesikuid ja rasva, jagate oma kehakaalu 2,2-ga, see annab teie kehakaalu kilogrammides.

Korrutate oma kilogrammi kaalu 0,8-ga, see annab teile päevase valgukoguse. Inimesel, kes kaalub 95 kilogrammi naelakulub 95 kilogrammi korda 0,8. Me teame, et pikad treeningud suurendavad vajadust toitainete, eriti valkude järele.

  • Keto pm rasvapoletaja
  • Viited Õppige valku, süsivesikuid ja rasva tõde.
  • 4 kg kaalulangus 7 paeva jooksul

Sisse Toitumine jõusaali ja spordiga rasva kaotuse ahela koolitus rutiin treeningutele autor ütleb: "Hulk uuringuid, mis hõlmasid vastupidavusalade sportlasi, leidsid, et päevas on vaja 0,37 grammi valku kilogrammi kohta. Süsivesikud: keha eelistatav energiaallikas Kas süsivesikud on kehadele eelistatud energiaallikas? Selle artikli lugemise lõpuks saate aru keha vajadustest, talitlusest ja süsivesikute rollist meie toitumises.

Alustame oma arutelu keeruliste ja lihtsate süsivesikute võrdlemisega. Komplekssete süsivesikute hulka kuuluvad leib, pasta ja teravili.

Neid lagundatakse aeglasemalt kui lihtsaid süsivesikuid.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin s4 rasva poletamine

See aeglasem seedimine pakub pidevamat ja stabiilsemat energiavoogu. Lihtsad süsivesikud annavad sama palju energiat, neli kalorit grammi kohta, kuid palju kiiremas tempos. Seetõttu annavad lihtsad süsivesikud veresuhkru kohese tõusu.

Kuid tõukega kaasneb hind - see kulub kiiresti ja veresuhkru taseme hoidmiseks on vaja rohkem. Selle tagajärjel ilmneb liigne toidunõud ja see võib põhjustada inimestel kaloritarbimise suurenemist.

Seega tuleks dieedi ajal vältida lihtsaid süsivesikuid. Nende hulka kuuluvad suhkur, mesi, sooda ja kommid. Suhkur ja süsivesikud jaotatakse väiksemateks versioonideks, mida nimetatakse glükoosiks. Kõik inimkeha rakud sõltuvad glükoosist. See muudab süsivesikud keha energiaallikaks number üks.

Rasva põletamine ja kaalu kaotamine: tõde

Aju ja närvisüsteem jooksevad glükoosist otse välja. Inimkeha muundab valgu glükoosiks, kui dieedis pole piisavalt süsivesikuid.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin 1 nadal rasva kadu

Süsivesikud säästavad teisi toitaineid valku ja võimaldavad neil toitainetel kavandatud funktsioone täita. Süsivesikud pakuvad termogeenset toimet, mis suurendab kalorite põletamist. See paneb teie keha põletama rohkem kaloreid iga kord, kui sööte.

Mis tüüpi harjutused viivad teid lahjaks ja kõhnaks?

Kui teie dieedis on palju rasva, pannakse rasv kiiremini lattu. Peale selle on rasva rasvade lipiidide rasva varudest väljavõtmine palju raskem ja seda kasutatakse energiana. Süsivesikud seevastu kulutavad 23 protsenti tarbitud kaloritest süsivesikute hoidmiseks. Rasv kulutab seevastu vaid 3 protsenti tarbitud kaloritest. Suurem osa teie kaloritest peaks tulema keerukatest süsivesikutest.

Vähem kui kümme protsenti teie kaloritest peaks tulema rafineeritud suhkrutest. See vähendab madalat veresuhkru taset, suurendab energiakulu, suurendab täiskõhutunnet ja rahulolu. Süsivesikud on glükoos, glükogeen, suhkur, tärklised, kiudained, tselluloos ja mitmesugused sahhariidid. Lihtsamas inglise keeles on keerulisemad süsivesikud kõige soovitavamad, kuna need põlevad aeglasemalt. Suurepäraste süsivesikute näideteks on toidud, näiteks täisteratoodetest valmistatud leivad, loomulikus olekus viljad toored ja toored köögiviljad.

Rasv: valesti mõistetud toitaine Rasv on maailmas kõige valesti mõistetud toitaine! Kõik on rääkinud teile, kui halb liigne rasv on teie dieedis.

Valk, süsivesikud ja rasv: kõik, mida peate neist teadma!

Tegelikult arutatakse seda nii palju, et rasva positiivset mõju avaldatakse harva. Rasval on palju funktsioone, millest inimesed mööda vaatavad.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin slimming shirti varrukad

Kui dieedis pole piisavalt rasva, ei saa te oma tervist toetada. Sa ütled, et ma olen hull, noh, ma ei ole, see on tõsi! Rasvad on lipiidid.

Lipiidides on üle kahe rasva kaotuse ahela koolitus rutiin rohkem kaloreid grammi kohta kui süsivesikutel või valkudel, pakkudes suurepärast energiaallikat. Lipiidid jagunevad kategooriatesse; Kolesterool on küllastunud rasvade näide.

Küllastunud rasvad püsivad toatemperatuuril tahked, neid leidub loomsetes allikates, kookospähkli- palmiõli ja ülejääk on seotud südamehaigustega. Küllastumata rasva leidub õlides ja taimedes. Need küllastumata rasvad püsivad vedelal kujul toatemperatuuril. Need õlides ja taimedes leiduvad rasvad moodustavad olulist rasva, mida teie keha vajab dieedi kaudu, mida nimetatakse linolaiinhappeks.

Linoolhapet ei saa keha toota, seega on see asendamatu rasvhape, mida tuleb toitumise kaudu tarnida. Rasv täidab paljusid asju: see annab meile tegevuseks energiat, pakkudes üheksa kalorit grammi kohta, ümbritseb ja kaitseb elutähtsaid organeid, võtab osa raku talitlusest ja struktuurist, annab pikemaajalise täiskõhutunde, reguleerib rasva kaotuse ahela koolitus rutiin tootmist, tasakaalustab kehatemperatuure ja transpordib rasvlahustuvad vitamiinid.

Rasv on viimane toitaine, mis seedib ja maost väljub. See tekitab pärast söömist viivitatud rahulolutunde.

rasva kaotuse ahela koolitus rutiin kuidas poletada rasva jalgadele

Kui rasv saabub peensooles, puutub kõhunäärme toodetud sapp kokku rasvaga, lagundades selle veelgi väiksemateks tilkadeks. Seda protsessi nimetatakse emulgeerimiseks. Kui rasv on emulgeeritud, kinnituvad ensüümid rasva külge, jagades selle veelgi laiali.

10 Things to Know Before Getting Into IT - Information Technology

Kui keha on rasva täielikult jaganud glütserooliks, rasvhapeteks ja monoglütseriidideks, imenduvad väiksemad versioonid säilitatavasse vereringesse või täidavad spetsiifilisi funktsioone.

Teie südame ohutuse tagamiseks peaks kolesterooli sisaldus päevas olema milligrammi. Viited Grodstein, Francine. Levine, Rachel. Spencer, Terri. Colditz, Graham A. Stampfer, Meir J. Jirbrin, Janis. Toitumiskontseptsioonid ja vastuolud.