Kuidas poletada keha rasva kondides

Esmalt röövib keha energiat lihaste arvelt ning alles hädaolukorras läheb rasvade kallale. Pikenda kõnni kestust Lühematel jalutuskäikudel, mis kestavad alla poole tunni, kulutab keha kütteks peamiselt suhkrut ja süsivesikuid. Eriti hea tulemuse saavutamiseks on hea kõndida liivas, sest see kulutab peaaegu kaks korda nii palju kaloreid kui kõval pinnal jalutamine. Te võite oma impulssi käsitsi võtta ja kasutada mis tahes kellaaega, mis näitavad teie impulsi arvestamiseks sekundit, kuid südame löögisageduse monitor võib anda täpseid lugemisi pidevalt.

Kõige tähtsam asjaolu kõndimisel, mis aitab kõhurasva põletada 8.

kuidas poletada keha rasva kondides

Vöökoha ümber koguneva vistseraalse rasva vähendamiseks on eriti oluline käia nn rasvapõletustsoonis. Siin on kolm sammu, kuidas seda teha. Kontrolli oma südamelöögisagedust Selleks, et vöökohalt rasva vähendada, peab pulss tõusma nii palju, et keha kulutaks esmase energia saamiseks rasva.

#1 Söö piisavalt!

Et selline kindel intensiivsus saavutada, peab süda lööma protsenti maksimum südamelöögisagedusest. Oma südame maksimumlöögisageduse saad välja selgitada, kui lahutad st oma vanuse.

kuidas poletada keha rasva kondides

Kui see number käes, saad välja selgitada oma südame viis löögisagedustsooni. Kergem on seda teha mõnd äppi ja pulsikella või -vööd kasutades. Nii saad seadmest kogu aeg jälgida, kas pulss püsib õiges vahemikus. Kui pulss tõuseb, kulutad rohkem kaloreid, kuid see ei tähenda, et sa tingimata rohkem rasva põletaksid.

Väga kõrge pulsi juures kasutab keha energia saamiseks pigem kiirelt kättesaadavaid suhkrutest ja süsivesikutest saadud tagavarasid.

#2 Söö süsivesikuid!

Kui sul kuidas poletada keha rasva kondides raske pelgalt kõndimisega õiget pulssi saavutada, võid intensiivsust tõsta kiirkõnni, käteraskuste ja kõnnikeppidega või mäest üles kõndimisega. Pikka tõusu on värskes õhus võimatu leida, küll aga saab selliseks seadistada jooksulindi kallaku.

Pikenda kõnni kestust Lühematel jalutuskäikudel, mis kestavad alla poole tunni, kulutab keha kütteks peamiselt suhkrut ja süsivesikuid.

Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator Leukeemia Meie kehas on kaks peamist energiaallikat: Rasvavarud. Mõlemat kasutatakse adenosiinitrifosfaadi ATP moodustamiseks.

Kuna neid on varuks üsna vähe, hakkab keha mõne aja möödudes energiaks rasva põletama. Seetõttu tasub korraga kõndida vähemalt 45 minutit, ideaalis rohkem.

kuidas poletada keha rasva kondides

Kui sa pole ammu pikalt käinud ja oled algaja, siis alustades kõnni vähem ja lisa iga nädal oma kõnnitreeningule minutit. Kuna kõnnitrennile kulub palju aega, on seda mõistlik teha nädalavahetuseti või neil päevadel, kui on laiemalt aega käes.

Mis on pulss

Muuda oma treeninguid Kuna kõnnitrenn on madala intensiivsusega treening, siis ei kaasne sellega vigastuste risk nagu mj kaalulangus shahs trennidega, kui neid teha mitu päeva järjest.

Siiski võib iga päeva samamoodi kõndimine põhjustada vaimset väsimust, sest see läheb ajapikku tüütuks. Kui su peamine eesmärk on kaalust maha võtta, siis võiksid pikki kõnnakuid rasvapõletustsoonis teha korda nädalas. Aeg-ajalt too oma ellu vaheldust lühema kestuse ja suurema intensiivsusega treeningutega. Raskemad trennid parandavad ka su kõndimise kiirust, aitavad lihasmassi kasvatada ja põletavad tubli annuse kaloreid lühema aja jooksul.

  1. Kuidas rasva põletada sammul
  2. Kuidas põletada rasva jalutuskäiguga
  3. Optimaalne pulsisagedus rasvade põletamiseks - kalkulaator - Leukeemia
  4. Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis?
  5. Selleks ei ole vaja vahetada treeningmeetodit, vaid lisada intensiivsust.

Kõrgema intensiivsusega trennid sobivad ka nendeks päevadeks, kui aega on vähe. Mida kõnnitrenniks vaja on?

  • Kuidas poletada 2 keha rasva
  • Lühidalt: joo ja mölla!
  • Vahel tekib rasvapõletuse pikal teekonnal tunne, et kõige lihtsam viis kaalu langetada, on lõigata oluliselt väiksemaks oma päevast kalorite hulka, lootuses, et vähem toitu tähendab kiiremat rasvakaotust.

Esiteks on sul vaja häid jalanõusid, mis on mugavad ja pakuvad jalale piisavalt toestust. Lisaks on sul lihtsam, kui saad pulssi mõõta kas pulsikella või pulsivööga, et ei peaks iga natukese aja tagant oma pulssi ise mõõtma.

Hea, kui sul on ka vahemaa ja sammude lugemiseks sobiv seade või äpp.

Jõusaalis 1. Inimesed, kes jooksevad vähemalt neli tundi nädalas põletavad rohkem kaloreid kui olesklejad, seda isegi siis, kui nad parasjagu ei jookse, selgus Yale'i ülikooli uuringust. Alusta intensiivselt. Rasvu aitab põletada see, kui alustad intensiivsemast treeningust ja liigud siis rahulikuma poole. Kõvasti ja kiiresti.

Kõndimisel tulevad õige rühi hoidmiseks hästi kasuks kõnnikepid. Allikas: Hello Healthy.