Jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Ärge ületage kalorite vähendamist, lootes oma nägu salendada. Krõmps ja istumine aitavad lihaseid tugevdada, kuid tõenäoliselt ei näe neid vistseraalse rasva all. See uuring näitab, et kui soovite kaotada reie rasva, võiksite keskenduda sprintidele, mitte kogu treeningu jooksul ühtlases tempos sõitmisele. Jälgige oma edusamme, märkides ära kilomeetri läbimiseks kuluva aja; kui teie südame-veresoonkonna vastupidavus paraneb, võite joosta kiiremini. Enamik inimesi vajab igal õhtul vähemalt 7 tundi und.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Kehahoiu ja ohutuse tähtsus Jooksurajad ja elliptilised trenažöörid välistavad ilmajäämise kui ettekäände mitteliikumiseks.

Neid on nii lihtne kasutada kui ka tervisele kasulik, olenemata teie sobivusest. Nagu kõigil treeninguvarustustel, on ka igal neist oma eelised ja puudused, mis sõltuvad enamasti teie füüsilisest vormist ja treeningu eesmärkidest.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Kui jooksulint on parim Jooksurajad pakuvad nii madala kui ka suure mõjuga treeningkavasid, mis põhinevad teie treeningu eesmärkidel. Võite kõndida aeglases, kontrollitud tempos või joosta täiel rinnal.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Jooksurajad võivad suurendada teie luutihedust, põletades samas ka rohkem kaloreid kui elliptilised. Kui suurendate kardiovaskulaarset rutiini, et saaksite pikki distantse joosta, registreerib jooksulint teie distantsi täpselt.

Jooksu intensiivsust saab suurendada, kui tõstate jooksulindi kallet. Karedatel jooksurattarutiine rasva poletamiseks jooksmine võib teie jalgade sidekudedele stressi tekitada, seega võib jooksuratta vöö pehme ja tasane pind vähendada teie vigastuste ohtu, kirjutab Running Planet.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Elliptilised eelised Elliptiline pakub kardiovaskulaarset treeningut, mis ei mõjuta teie liigeseid. Jooksurajaga võrreldes on elliptiline vähem koormav põlvedel, puusadel ja seljal.

10 parimat kaldega jooksulinti

Sõltuvalt elliptilisest tüübist pakuvad mõned käepidemeid käte ja jalgade samaaegseks harjutamiseks. Kuigi jooksulindid põletavad tavaliselt rohkem kaloreid, põletavad käepidemega ellipsid rohkem kaloreid kui ainult jalgade liikumist pakkuvad elliptilised. Elliptilised pakuvad teile võimalust pedaalida edasi või tagasi, mis tugevdab erinevaid lihasrühmi.

  • Viited X see on "wiki"; see tähendab, et paljud meie artiklid on mitme autori koostöö tulemus.
  • 10 parimat kaldega jooksulinti - Nahahooldus -
  • Jalgrattasõit on populaarne liikumisviis, nii puhkuseks kui ka võistlemiseks.
  • Kehad on erineva kuju ja suurusega, samuti näod.
  • 12 paeva kaalulanguse valjakutse

Treeningu intensiivsuse suurendamise abil saate oma elliptilisse rutiini lisada ka tugevuse suurendamise. Seal, kus jooksulint alla kukub Õues jooksmine jooksurattarutiine rasva poletamiseks kõndimine pakub tuulekindlust, mis suurendab treeningu intensiivsust. Jooksurada mitte ainult ei eemalda seda vastupanu, vaid teeb ka teie jaoks tööd jalgade all liikuva vöö tõttu.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks

Kui jooksete või kõnnite õues, saate teelt kõrvale astudes muutuva pinnaga kohaneda. Jooksuraja liikuvast vööst ohutult maha astumine nõuab harjutamist. Luude ja liigeste probleemid Kuigi ellipsikujuline treenimine on mugavam kui jooksulint, kaotate võime suurendada oma luutihedust.

Kui teil on valulikke liigeseid, pole elliptilisel kasutamisel mingeid puudusi, kuna saate efektiivsema kardiovaskulaarse treeningu väiksema koormusega. Kui proovite kaalust alla võtta ja teie liigesed muutuvad vähem problemaatiliseks, lisage oma rutiini jooksulint.

10 uudishimulikud harjutused

Isegi kui elliptil on käepidemed, on jooksulindil siiski kaalulangetamisest suurem kasu. Kehahoiu ja ohutuse tähtsus Enne uue treeningkava alustamist pidage nõu oma arstiga, et määrata teile parim meetod.

  1. 10 INTERVALLTREENINGUGA MOBIILIRAKENDUST, MIDA KOHE ALLA LAADIDA - HEALTHS -
  2. ELLIPTILINE KROSSITREENER VS. JOOKSULINT - TERVIS -
  3. Lisame tooteid, mis meie arvates on meie lugejatele kasulikud.
  4. KUIDAS KAOTADA NäO RASVA - TERVIS -

Nii elliptiliste kui ka jooksulintide puhul hoidke head rühti, hoides pead püsti ja kõhulihased pingul. Vigastusohu vähendamiseks on jooksulintidel turvaklambrid, mis kinnituvad teie rõivaste külge, nii et liikuv vöö peatub kukkumisel.

  • Lihtne Treening Rutiin 10 uudishimulikud harjutused Aeg-ajalt luuakse treeningvarustus spetsiaalselt selleks, et aidata kasutajatel mööda proovitud ja tõelist higistamise meetodit.
  • KUIDAS SAADA JALGRATTA TREENINGUGA õHUKESED REIED - TERVIS -
  • Kehahoiu ja ohutuse tähtsus Jooksurajad ja elliptilised trenažöörid välistavad ilmajäämise kui ettekäände mitteliikumiseks.
  • Hi-def ekraan, et jälgida oma edusamme reaalajas Tugev Miinused Puudub Need on kümme parimat võrgus saadaval olevat kallakutega jooksurada.
  • 4s slimming ulevaated

Kui teil tekib pearinglus, väsimus või iiveldus, katkestage treening. Viimased Artiklid.

jooksurattarutiine rasva poletamiseks